Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Last Online
    11 maart 2010 @ 13:25
    Berichten
    10
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Den Haag, Mayfair, Elandstraat 26, Vanessa ( voorheen Melissa )

    Naam : Melissa
    Nationaliteit / taal : Braziliaans / Nederlands
    Leeftijd : Rond 26...
    Haarkleur / lengte : Zwart, erg klein
    Lengte : 1.55..
    Postuur / Cupmaat : Slank, C-cup
    Tatoeage / Piercing : Nee
    Service : PZC, beffen en de normale standjes
    Prijs : €120 voor 45 min.


    Voor 't eerst bij Paradise Privé geweest om mijn prijs op te halen die ik had gewonnen (dankzij frankkinky anders had ik niet gewonnen). Tijdens de voorstelronde waren er zoveel dames dat ik de namen niet meer wist. Ik kon alleen die paar namen onthouden van de dames die ik 't leukste vond (ziet de ene leuker er uit dan vergeet ik de vorige) alleen is en blijft dat nog moeilijk (jammer is dat), in mijn hoofd ging ik voor Bo of voor Melissa. Ik dacht dat Bo Melissa was en Melissa Bo. Dus ik ging voor Melissa, het was dus een andere dame dan ik had verwacht want zij was mijn tweede keus.. maar goed ik vond dat niet erg en ging ervoor. Uiteindelijk totaal geen spijt van gehad. Ben er zelfs hartstikke blij mee

    In de kamer belandt ging ik mijzelf eventjes wassen zoals 't hoort. Daarvoor natuurlijk uitgekleed anders kan ik mijzelf moeilijk wassen..

    Na een paar minuutjes op bed belandt met Melissa, ze ging mijn paal heerlijk verwennen met haar mond. Ze kan trouwens goed tot uitstekend pijpen. Later ging ze lekker "on top", heerlijk is dat. Ze heeft een uitstekende conditie dus maakt dat alleen maar lekkerder. Daarnaast nog wat standjes doorgenomen maar als zij "on top" is vind ik toch wel 't lekkerst. Je kan dan zo haar borsten zien en 't voelt lekker aan + je kan nog is lekker aan haar kont zitten met je handen Maar als ze pijpt vind ik toch wel het aller lekkerst, dat blijf ik toch altijd wel vinden. Ze is verder Braziliaans, vrij grote tieten ik schat cup C (ik ben geen expert dus kan er naast zitten) maar ze heeft lekkere waar je aan kan likken en gewoon er rustig aan kan zitten met je handen.

    Na wat standjes te hebbben gedaan ging de condoom eraf en ze trekte aan mijn banketstaaf zoals ik 't noem. Ik mocht toen tot mijn verbazing over haar tieten spuiten. Dat laat ik mij geen 2de keer zeggen en binnen een korte tijd kwam ik onwijs lekker klaar

    Ze is tot nu toe één van mijn beste ervaringen.

    Conclusie: uitstekend.
    Laatst gewijzigd door Steigert; 20 november 2007 om 21:50

  2. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame heet Melissa heeft nooit bij Mayfair gewerkt en is nu zover ik weet terug naar Brazilie, topic op slot?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Amari 468*60   Diamond 468*60