IN ijsberenland heeft schoolmeester altijd wel een oneliner bij de hand.
IN ijsberenland heeft schoolmeester altijd wel een oneliner bij de hand.
Circa 15 dames en iets meer heren aanwezig. Buffet weer goed gevuld. Miss ijsbeer is al op de kamer.
1 jacuzzi staat idd aan met wat stoom, maar dat zegt nog niks met dit weer. Als het water 20 graden is, zou je nog steeds stoom zien...
Eerst maar eens zien of Cleo straks opduikt.
Fijn dat ze wifi voor klanten hebben. Ik was mijn mentholfoon vergeten mee te nemen en zit nu alleen op mn e-reader te pingelen.
Purrfect ( 4 februari 2025)
mentholbear ( 4 februari 2025)
schoolmeester ( 4 februari 2025)
"ps zo kort van draad wa Gusto noch nie zuvor....."
Dit de spijker op zijn kop, perfect compact want nooit te ... om te leren....![]()
Niet lang foppen, effe poppen!
Ik ben afgelopen zaterdag in de jacuzzi geweest.Hij is goed warm.
Elmo3108 ( 5 februari 2025),MeesterMixer ( 6 februari 2025),mentholbear ( 5 februari 2025)
Dank voor Uw uitgebreide verslag.
Ascari ( 5 februari 2025),Haradamannetje ( 5 februari 2025)
Pompuy24 ( 5 februari 2025)
mentholbear ( 5 februari 2025),schoolmeester ( 6 februari 2025),WANDELAAR5 ( 6 februari 2025)
Jazeker, Mentholbear heeft al lange tijd niet zo snel meer een verslagje geplaatst
https://www.ijsberenforum.com/forum/...702#post860702
En als je heel goed inzoomt kun je het kroontje nog net zien
IMG-20250205-WA0000.jpg
Nu een stuk of zes danes aanwezig, mss nog een enkele op de kamer?
mentholbear (11 februari 2025),WANDELAAR5 (10 februari 2025)
Heb er 13 geteld vandaag
Mein Übersetzungsprogramm will mir gerade erzählen, daß sechs (später dreizehn) "Dänen" anwesend sind. Falls das korrekt ist, ist das definitiv ein Schritt in die falsche Richtung...
Mijn vertaalprogramma staat op het punt mij te vertellen dat er zes (later dertien) "Denen" aanwezig zijn. Als dat klopt, is het zeker een stap in de verkeerde richting...![]()
Het waren veelal Roemenen, geen Denen. Een club in Nederland met Deense Deernes zou mss wel wat zijn
Weet iemand uit zijn hoofd misschien te vertellen of er ook Russische dames bij YY rondlopen, specifiek op de avonden in het weekend? Roemeense dames natuurlijk genoeg, en ik heb een keer een Bulgaarse gekamerd. Maar een Russische heb ik nog niet gespot dus. Tips of een naam is welkom. Anders ga ik door de lijst spitten hier op het forum. ��
Er werkt er eentje in de keuken, maar daar kun jij als afzuigkap waarschijnlijk weinig mee.....
Purrfect (22 februari 2025),WANDELAAR5 (23 februari 2025)
@afzuigkap
Er lopen enkele dames uit de voormalig Sovjet republieken rond, die ook allemaal in de Sovjet tijd geboren zijn en ook allemaal Russisch kunnen spreken en schrijven, maar weet niet of dat Russisch genoeg voor je is.
Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!
laplagne (22 februari 2025),mentholbear (22 februari 2025)
Mijn vrouw is Pools maar in Rusland geboren ....maar ik geef je haar telefoonnummer niet, hoor.
Maar dat gezegd hebbende, kan ik je verzekeren dat je ook met andere nationaliteiten seks op z'n "Russisch" kunt hebben. Ja ja... het is geen fake news, ik draag geen MAGA-pet![]()
Ascari (22 februari 2025)
zeker: Mila
volgens mij is ze er zeker op vrijdag
bebert (22 februari 2025),mentholbear (22 februari 2025),WANDELAAR5 (23 februari 2025)
Gisteren was het tot 18.00 rustig daarna veel drukker er werd ook gestript en paal gedanst.Sauna,s en whirlpool zijn goed warm maar het zwembad is koud.
mentholbear (24 februari 2025)
De whirlpool bubbelt goed. S,avonds komt er jonger publiek.
mentholbear (24 februari 2025)
Zijn er nog forumleden van het IJsberenforum nu in Yin Yang? Of ben ik echt de enige?
Hoezo dan, heb je hulp nodig bij de kamergang ?
Eric2 (27 februari 2025)