Nathalia ook getroffen.
Erg mooi meisje dat klopt wel.
Ze kuste wel aardig maar de knoflook oid was minder.
Doet een aardig standaard dingetje en als je haar beft zo koud als een strijkplank.
Geen herhaling nodig.
Nathalia ook getroffen.
Erg mooi meisje dat klopt wel.
Ze kuste wel aardig maar de knoflook oid was minder.
Doet een aardig standaard dingetje en als je haar beft zo koud als een strijkplank.
Geen herhaling nodig.
Niet lang foppen, effe poppen!
mentholbear (29 juni 2024),WANDELAAR5 (27 juni 2024),Wentelt Eefje (27 juni 2024)
Nathalia is lief
Recent nog van dit schatje mogen genieten. Binnenkort is ze even paar weken afwezig. Ik zal Husky zijn verslagen in de gaten houden wanneer ze weer aanwezig zal zijn.
is she recently still there?
I think she went on holidays already. I didn't see her on 9.07, 12.07 and 16.07 (yesterday Tuesday).
Ze is weer aanwezig. En had ook nog een half uurtje tijd voor mij.
![]()
![]()
mentholbear (31 juli 2024)
Afgelopen periode helaas weinig tijd gehad om naar een club te gaan. Toen ik deze week haar zag zitten op d'r vaste plek gelijk maar aangesproken. Was alweer veel te lang geleden dat ik met deze knapperd op de kamer ben geweest. Nadat ik onder de douche vandaan kwam stond ze al met haar heerlijke
bloot. Het was weer geweldig met haar. Nadien nog even leuk nagepraat. Vanaf volgende week is ze een maand afwezig naar eigen zeggen. Enorm genoten met deze mooie en lieve jonge dame.
.
hara1d (13 december 2024),Kwakje ( 9 december 2024),mentholbear (10 december 2024),WANDELAAR5 ( 9 december 2024)
Ik sprak de theme afgelopen zaterdag en die vertelde dat Natalia allang terug moest zijn en ze niet wist of ze überhaupt zou terug komen. Maar zoals ik me heb laten vertellen zal de kans groot zijn dat ze terug komt zodra het geld op is of als de eventuele zwangerschap achter de rug is..
bram4826 ( 6 februari 2025)
She is back in Aca Gold.
bram4826 ( 7 maart 2025),mentholbear ( 8 maart 2025)