Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Spanje, Figueres,

Last Online
    8 februari 2025 @ 11:27
    Discussies
    26
    Thanks
    6

Daumen hoch Spanje, Figueres,

Spanje, Figueres, Orientales, Lee-e

Onlangs reisde ik naar Figueres in Spanje om het Salvador Dali Museum Theater te zien en ik was erg onder de indruk van de collectie. Om te ontspannen ik ging toen naar de 'Chicas Orientales de Figueres' .

http://www.milanuncios.com/contactos...-140804235.htm

Ik belde het nummer in de advertentie en een dame vroeg me om Callel Foltia te komen, ze bedoelde Carrer Fortia, maar door ze het niet kunnen uitspreken van de R compliceerde mijn zoektocht. Maar goed, ik vond de straat en ze leidde me naar een appartement in een zijstraat.

Ze liet me twee dames: Susanne achter in de twintig en Lee-e in haar late jaren dertig. Geen van beiden toonde enige gelijkenis met de foto's in de advertentie. Kies ik Lee-e die toen hielp me uitkleden, uitgekleed zichzelf en nam me mee naar de badkamer waar ze waste. Ze gaf speciale aandacht aan mijn schaamstreek en de anus. Ik ook waste haar en het was een fijne ervaring. Terug in de kamer we knuffelden en kusten, ze was een goede kusser. Ik streelde haar lichaam met volle borsten en andere mooie rondingen. Ze vervolgens gemasseerd me en eindigde door het geven me een sublieme natuurlijke fellation inclusief mijn perineum met CIM ... heerlijk.
    Lee-e plezierde me de hele tijd en ik had een heerlijk uur met haar voor 70 euro. Als ik kom weer door Figueres ik herhaal zeker.

Original text:: Figueres, Orientales, Lee-e (Vertaald met Google Translate)

Recently I travelled to Figueres in Spain to see the Salvador Dali Museum Theatre and I was very impressed by the collection. To relax I then went to see the ‘Chicas Orientales de Figueres’

http://www.milanuncios.com/contactos...-140804235.htm

I phoned the number in the ad and a lady asked me to come to Callel Foltia, she meant Carrer Fortia but as she cannot pronounce the R it complicated my search. Anyway I found the street and she guided me to an apartment in a side street.

She showed me two ladies: Susanne in her late twenties and Lee-e in her late thirties. Neither showed any resemblance to the photos in the ad. I choose Lee-e who then helped me undress, undressed herself and took me to the bathroom where she washed me. She gave special attention to my genital area and anus. I also washed her and it was a fine experience. Back in the room we cuddled and kissed, she was a good kisser. I caressed her body with full breasts and other nice curves. She then massaged me and ended by giving me a natural fellation with CIM… lovely.
    Lee-e was pleasing me all the time and I had a wonderful hour with her for 70 Euros. If I pass again through Figueres I would repeat for sure.
    'In coïtus veritas'

2. Onderstaande leden hebben alexbaron bedankt voor deze bijdrage:

Jansen (14 oktober 2014)

Last Online
    8 februari 2025 @ 11:27
    Discussies
    26
    Thanks
    6

Standaard

https://www.mundosexanuncio.com/masa...ueres-99420081

In haar advertentie op mundosexanuncio noemt Alicia 'masaje cuerpo a cuerpo' en dat leek mij wel prettig. Dus heb ik een afspraak met haar gemaakt. Dat was niet makkelijk, omdat haar Frans even beperkt is als mijn Spaans. Maar ik heb haar gevonden in de Carrer Maria Pujula vlak bij het Ziekenhuis van Figueras met voldoende parkeerplaatsen.
    Zij is circa 37 heeft een mooi figuur met prachtige borsten en is heel vriendelijk.
    Zij begon topless mijn rug te masseren op de massagetafel: redelijk.
    Daarna een korte body2body massage op het ruime bed: matig.
    Daarna op haar initiatief 69 met haar schone mooie kutje: goed.
    Daarna tot mijn grote verrassing een enthousiaste pussy slide waarin ik een heerlijk orgasme kreeg: fantastisch.! Zij rekende 100 euro voor dit fijne uur en dat lijkt mij redelijk.
    'In coïtus veritas'

4. Onderstaande 4 leden hebben alexbaron bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer ( 9 februari 2025),ju52 ( 9 februari 2025),mentholbear ( 9 februari 2025),WANDELAAR5 ( 9 februari 2025)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten