Pagina 34 van 39 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 826 t/m 850 van 957
    Last Online
    Vandaag @ 02:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht
    dit hele probleem is makkelijk te behelpen zet een soort van bus neer bij de balie en als gasten klacht hebben over een dame kunnen ze de naam op een papiertje zetten en in de bus doen anoniem
    Probleem kan inderdaad zijn dat sommige ijsberen gaan proberen te chanteren. Heb zelfs gehoord dat sommigen hebben gedreigd om een slecht verhaal op fora te gaan zetten...

Maar ook dat als iemand rancune heeft, elke bezoek voor die dame een klacht achterlaten. Dat zul je minder makkelijk kunnen doen als je iemand van de leiding moet aanspreken. Die zullen dan ook vragen waarom je elke keer toch weer met die dame gaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    But apparently old men who mostly visit the sauna clubs during the day no longer have the balls to complain (publicly) about a sex worker at the reception and these old men are happy that they don't get rejected and can fuck sex workers?
    Zoals Meme Moo zei gaat het om of je durft/de ballen hebt. Het gaat om de gevolgen. Voor mannen is dat zoals Meme Moo al omschreef. In mijn ervaring is dat ook deels afhankelijk van je reputatie. Als ik in een nieuwe club kom en ga klagen tegen een dame die er al jaren werkt, zal mijn woord minder wegen. En mogelijk eerder een paria worden bij de andere dames. Ben ik daarentegen een reguliere of vaste klant en heb al een goeie reputatie bij andere dames, dan is de kans klein om een paria te worden.
    Zo stond ik in Happy op tegen een dame die probeerde te upsellen. Ik sprak ter plekke in de bar de voorbij lopende manager hierover aan die de dame er op aansprak (deed ie trouwens prima door dat deels publiek te doen en erna de dame even apart te nemen). Erna werd ik door een mij bekende gewoon uitgenodigd om te kamperen tegen de daar reguliere prijs.

Andersom geldt dat ook voor de dame. Ik was met een nieuwe dame op haar eerste dag in de clu. op de kamer en een paar minuten over het halve uurte zat het er op. Ze wees me er op dat het een paar minuten over tijd was en de prijs 100 euro een uur zou zijn. Ik gaf aan dat het maar een paar minuutjes waren en ik een uur overdreven vond. Ze bood aan om het te settelen op een tientje of 1 of 2 meer (ik weet niet meer pr ies hoeveel het was). Ik realiseerde me ook dat ik volgens mij niet vooraf had aangegeven dat ik alleen een half uurtje wilde, dus vond het dat het ook deels mijn verantwoordelijkheid was en ging ik akkoord.
    Tijdens het weer aantrekken van mijn badjas vroeg ze ineens of het echt okay was en tot tweemaal toe of ik niet ging klagen bij de theke. Ze realiseerde zich op haar beurt dat zij als newby in een discussie met een vaste gast bij de receptie mogelijk minder sterk stond. Er zit immers de kans dat de club de kant kiest van een goeie vaste klant en dat ze haar spullen kon pakken.
    Had zij dan niet de ballen om de confrontatie aan te gaan en niet meer andere klanten te kunnen paaien? Of koos ze liever eieren voor haar geld?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De inrichting van de club bevalt me beter dan het oude YY. De nieuwe bar is een grote ronde ruimte en oogt sfeervol met de juiste bruingele belichting. In de gangen tussen het restaurant, het buiten deel, rooktent, en de grote bar zie je ook heen en weer geloop van aanwezigen wat de boel over de hele oppervlakte levendig maakt.
    De ronde bar vind ik ook wel sfeervoller dan de rechte lange banken bij YY2.0. Maar denk dat ze die met ander meubilair ook wel sfeervol hadden kunnen maken.
    Maar ik denk dat ze het nog een beetje kunnen redden door de wellness met een uitbouw of desnoods een soort aangebouwde serre daarin te concentreren. Met behalve de jacuzzi ook wat ligstoelen, meer douches, sauna, stoomcabine ofzo. Dan heb je nog steeds de levendigheid van de mensen die tussen de bar en restaurant lopen.
    En met de zomer dat je misschien door schuifdeuren overdag de ruimte beetje 1 kunt laten worden met het terras/tuin.

2. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

buttlover ( 7 februari 2025),Meme Moo (28 januari 2025),Purrfect (29 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 01:36
    Discussies
    18
    Thanks
    5.956

Standaard

@MB: je mist nog het essentiële woord niet in dit zinnetje:

Zoals Meme Moo zei gaat het niet om of je durft/de ballen hebt.

4. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (29 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Excuus, dat bedoelde ik idd.

6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Purrfect (29 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Discussies
    458
    Thanks
    1.633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Met het gevolg dat je toch betaald hebt voor de kamergang voor een slechte kamer. Dame wordt aangesproken door management. Dame loopt even in de club tegen de andere vrouwen te klagen over je dat je naar het management bent geweest. Gevolg geen enkele vrouw wil meer met je naar de kamer gaan.
    Als ik het zou melden dan pas bij het weggaan en dan moet er een theke staan die vertrouwen wekt. Dat zal vaak dan iemand zijn die het al langer doet. Ik ben tot dusver 1 keer in Yinyang 2.0 geweest en toen stond er een jonge meid als theke die niet er voor de klant was maar vriendjes was of wilde worden met de meiden.
    de keren dat ik er was trof ik een theke aan die niet onder de thekes van de oude LR deed danieele en manuela zoals jij weet staan die klaar voor de manelijke gasten nu overgens in amari

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

De laatste keer in Amari waren de thekes nog Natasha vroeger uit LR en Hanna

Last Online
    Discussies
    458
    Thanks
    1.633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    De laatste keer in Amari waren de thekes nog Natasha vroeger uit LR en Hanna
    danieele is een vergising van naam moet nicole zijn

Last Online
    Vandaag @ 14:39
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard

Wat hebben de tekes van amari met yy te maken?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

11. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger (29 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    458
    Thanks
    1.633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Wat hebben de tekes van amari met yy te maken?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    dat de ontvangst net zo goed is als LR en amari lezen

Last Online
    Vandaag @ 16:48
    Discussies
    195
    Thanks
    3.045

Standaard

Kempie bedoelt: dit is een YY topic.

Lezen!
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

Last Online
    Vandaag @ 12:31
    Discussies
    0
    Thanks
    14

Standaard

Afgelopen zondag weer een bezoekje gebracht .50 euro betaald, wat echt een prima aanbieding is, hoop dat actie doorgaat in februari ..maar afwachten
    Na omkleden de bar ingegaan...
    Zag een flink aantal dames op dit vroege tijdstip...zeker vergeleken met de laatste keer dat ik er was ergens in december vorig jaar. Een aantal voor mij nieuwe dames, van wat rijper tot jong ..ze komen niet alleen uit Bulgarije of roemenie . .hoorde ook brazil...maar eerst een latte machiato
    Hoorde dat de party 2 dgn eerder goed geslaagd was ...tegen de 60 dames...ben geen fan van de party's, te druk, en te aanwezig volk voor mij...uit ervaring van andere clubs. Weerhoud mij ervan om een poging te wagen...
    Anyway...na de machiato even saunatje gepakt..goede temperatuur tegen de 85..na relax time tijd voor lekkere kop soep. Zag er weer allemaal prima uit...
    Vervolgens de bar weer opgezocht..schat een dame of 30 tegen een uur of 1330...wat later nog opliep...
    Nieuwe dame kwam zich voorstellen
    Naam ben ik vergeten..veel tattoos.en paar piercings. Bij haar mond..heel aardige dame ..maar haar eerlijk gezegd dat ze mijn type niet is...kon mijn honesty waarderen...
    Niet veel later kwam nataly mij bezoeken...in december daar een hele leuke kamer mee gehad...dus nu maar weer proberen...afgesproken met haar om 1,5 uur te gaan...wilde gewoon eens lekker alles rustig aan doen... en dat was een hele goede keuze...heerlijk kussen , rustig opbouwen...en er volgde veel strandjes waarna ik cim de finish line haalde.....normaal doe ik geen 1,5uur maarja doordat ik maar tot 1800u kon blijven dacht ik what the hell...maar was een geweldige keuze.
    Netjes 260 afgetikt (50 voor cim)..waren ietsje langer op de kamer als 1,5uur.

Na de kamer even saunatje gepakt, en nog even iets eten , veel keuze en smaakte goed...
    Rond 1800u richting huis....een zeer geslaagde dag..zal snel weer terug keren zag nog een aantal zeer leuke dames rondlopen.

15. Onderstaande 19 leden hebben Nookie77 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (31 januari 2025),buttlover ( 7 februari 2025),Eisschrank ( 2 februari 2025),Elmo3108 (30 januari 2025),Firehawk (29 januari 2025),Gustomass (29 januari 2025),hasta la pasta ( 2 februari 2025),Kurt Cobain (29 januari 2025),MeesterMixer (30 januari 2025),mentholbear (30 januari 2025),nick n. ( 1 februari 2025),Patjax (30 januari 2025),Purrfect (29 januari 2025),RobOpzoek ( 4 februari 2025),snaal88 (30 januari 2025),Ties85 (30 januari 2025),WANDELAAR5 (29 januari 2025),wooley (30 januari 2025),yylover (30 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 21:51
    Discussies
    121
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Partycrasher:

"...Kurt Cobain.."
    Gibt es im YY kostenfreies Weißbier?

vanKees

Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Only draft heineken is free

18. Onderstaande leden hebben Frenchlover bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 2 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

DUTY

Een week of 2 geleden was de Miss IJsberen trofee gereed, maar was ik helaas geveld door 1 of ander virus. Ik kon daardoor pas deze week er weer veilig op uit, zonder dat ik de Miss een extra ongewenst 'virus-cadeautje' zo overbrengen.

Vooraf de hulp ingeschakeld van mijn medeberen om na te gaan of ik er niet voor niets zou zijn. Meerdere heren schoten gelukkig te hulp en Cleo zal waar raar opgekeken hebben dat meerdere mannen afzonderlijk van elkaar vroegen of ze er dinsdag zou zijn. Niet voor hen, maar voor iemand anders. Na de bevestiging(en) die via PB binnen kwamen dat ze er zou zijn, stond de bestemming vast.

Dankzij de jury van december mocht ik een vrijkaartje uitkiezen, en de keuze viel logischer wijs op Yin Yang.

Intussen klonk er nog de lokroep van een Happy sirene luid in m'n oren om me van koers te doen afwijken, maar duty calls en met inzet van alle zelfbeheersing die ik had toch naar Roermond gereden om Miss IJsbeer 2024 Cleo haar felbegeerde trofee uit te reiken.

En zo draaide ik de 4e van de 2e rond het middaguur weer het knisperende grindpad op. M'n saunaclub attributen en uiteraard de trofee mee, kwam ik er achter dat ik de Mentholfoon was vergeten mee te nemen. Het privacyvriendelijke toestel die ik altijd mee heb in de clubs.
    Beetje op mezelf mopperend ben ik achter een donkere dame die iets uit haar witte bolide moest halen aan gelopen en stonden we beiden bibberend voor de gesloten deur. Doe gauw open, want het is koud buiten!
    Gelukkig hoefden we niet lang te wachten en ging de zoemer over. Eenmaal binnen liep de vriendelijke receptioniste net weg om 2 heren de weg te wijzen. Een jongeman die net voorbij kwam liet me niet langer wachten en hielp me gelijk.
    Het vrijkaartje, waarvoor dank aan jury, forum en de club, werd soepeltjes omgeruild voor een badjas en handdoeken. M'n schoenmaat werd nog gevraagd voor de slippers, maar ik had mijn eigen bij me. Intussen was de vriendelijke receptioniste weer terug en wensde me een fijne tijd toe. Dat zou vast lukken. In het voorbij gaan gluurde ik op de kamerlijst en spotte de naam van Cleo er al op. Die is dus inderdaad gelukkig aanwezig.

Eenmaal omgekleed me tot de receptioniste gewend om te vragen of ze WiFi. Ik heb namelijk nog een e-reader bij me waarmee ik m'n medeberen op de hoogte kan brengen van de stand in het sprookjesbos. Die heeft echter wel WiFi nodig. Gelukkig bleken ze dit aan te bieden voor hun gasten en kon ik gelijk een Live verslagje maken.
    In de ochtend waren er ongeveer 15 dames en in de avond nam dat aantal nog toe tot circa 20 a 25. Het viel me op dat enkelen pas rond etenstijd nog aankwamen. Met een club die al om 23:00 uur sluit had ik dat niet verwacht.
    Kwa heren was het redelijk in balans.

Over heren gesproken, terwijl ik lekker van het ontbijtbuffet aan het genieten was, hoorde ik ineens gekwaak om me heen. Alsof ik broodkruimels had laten vallen waggelde er een Donald Duck op me af. Het bleek ijsbeer The Joker te zijn die ik al lange tijd niet meer gezien had. Door de dag heen gezellig bijgekletst en natuurlijk gebroedelijk de voederbakken leeggeplunderd
    Het brunchbuffet beviel ons prima, met als verrassing kroketten.
    Joker vond het avondbuffet echter wat minder en scoorde later elders nog een pizza. Maar deze veelvraat kon prima uit te voeten met wat er opgediend werd. Als bonus hadden als toetje mini nata's die deze zoetekauw zich prima liet smaken.

Door de dag heen ook genoten van hun wellness. Het zwembad in de tuin was lichtjes verwarmd, waardoor het veels te koud was om er in de dobberen. Aangezien ik nog steeds last had van wat hoesten liet ik die samen met de buitensauna deze keer aan me voorbij gaan.
    In de zomer lijkt het me er echter wel heel aangenaam vertoeven. Nu was het me allemaal wat te fris.
    Wat wel goed op temperatuur was, was hun nieuwe jacuzzi. Daar lekker in kunnen liggen in het heerlijk warme water, terwijl het kopje in de frisse buiten uit stak. Het waaide en regende die dag gelukkig niet. Want zonder een afdakje zit je er dan niet lekker bij. Sterker nog, ik zou zeggen om er een overdekte verwarmde serre van te maken, met wat ligstoelen erbij en misschien de binnen sauna daar in vergrote vorm naartoe te verhuizen, zodat er een nieuwe binnen wellness ontstaat. Misschien met weer een stoomcabine erbij.
    Want hoewel ik de binnensauna kwa temperatuur met 75 graden wel prettig vind, lijkt ie me wel wat aan de kleine kant. Want ondanks de vergroting kort na opening, denk ik dat ie in de winter nog steeds wat krap is. Helemaal naar de buitensauna met slecht weer lijkt me namelijk geen pretje. En dan is een goeie binnen wellness met een ruime sauna wel een pluspunt.

In de bar hebben ze ook een kleine verandering gemaakt tov mijn vorige bezoek. De een-persoons zitjes zijn nu verplaatst naast de boom. En bij het raam staan nu 2x 2 bankjes die naar elkaar zijn gericht, zodat je daar gezellig met 4 man tegenover elkaar kunt zitten.
    In de bar was ook de plek waar Joker en ik ons in de middag positioneerden. Strategisch op de kronkelende lange bank links als je de bar binnenkomt. Daar schijnt Cleo zich meestal te nestelen en zo ook nu weer. Bij binnenkomst zocht ik al gelijk contact. Ik kamer namelijk graag vroeg, zodat de rest van de dag geen stress meer is om een dame te scoren. Nadat ze een sigaretje had gerookt, lieten we Joker achter met z'n drukke bezigheden...
    Terwijl zij richting de receptie liep voor lakens en de 'check in', maakte ik een klein omweggetje langs mijn locker om er een tasje uit te halen.
    Eenmaal op de kamer had Cleo meer aandacht voor mij, dan voor de inhoud van het tasje. Daaruit blijk maar weer eens haar klasse, want ik maak dat ook geregeld anders mee.
    Het was op de kamer gezellig en natuurlijk kwam het onderwerp over Miss IJsbeer ter sprake. Ik was zeker niet de eerste die haar feliciteerde met haar titel.
    Ze leek ook gecharmeerd van de trofee en monteerde de discrete prijs gelijk aan haar handtasje.
    @Pret, een ribbon of kroontje zouden haar te veel van het goeie zijn om emee opzichtig door de club te paraderen. Dat is niet haar stijl.
    De rest van de kamergang verliep zoals het een Miss IJsbeer betaamt, vol verleiding, met opbouwend genot, GOSC waardig en natuurlijk hadden we geweldig van elkaar genoten.
    Ook buiten de kamer nog vriendelijke begroetingen bij het voorbij gaan en in voor een praatje. Echt een top dame!
    Hoop dat ze er bij een volgende bezoek ook weer is.

Voor mijn lange rit terug had ik in de avond nog even voor dooie possum gespeeld in de kino. Dames liepen wel even de ruimte in, maar lieten me bij gebrek aan leven met rust.
    Doch hoop ik dat YY weer een ruimte krijgt waar je echt even rustig een dutje kunt doen. Hopelijk in een nieuwe wellness uitbouw...

IMG-20250205-WA0003.jpg
    Attached Images Attached Images

20. Onderstaande 28 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

11cc ( 7 februari 2025),AVENTADOR (10 februari 2025),Bluebear ( 6 februari 2025),cameltoe slide (10 februari 2025),Disco Volante BFS ( 6 februari 2025),driveby ( 6 februari 2025),Eddy_V ( 7 februari 2025),Eric2 ( 5 februari 2025),Firehawk ( 6 februari 2025),JonnyFontane ( 6 februari 2025),Kurt Cobain ( 6 februari 2025),Manbijtkat ( 5 februari 2025),Meme Moo ( 6 februari 2025),Mooiejoke ( 5 februari 2025),mynasch ( 6 februari 2025),nick n. ( 6 februari 2025),Nookie77 ( 6 februari 2025),Patjax ( 6 februari 2025),pret ( 6 februari 2025),Purrfect ( 6 februari 2025),RobOpzoek ( 8 februari 2025),schoolmeester ( 6 februari 2025),snaal88 ( 6 februari 2025),T.T.T. ( 6 februari 2025),The Joker ( 6 februari 2025),trickyD (19 februari 2025),WANDELAAR5 ( 5 februari 2025),yylover ( 6 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 07:03
    Discussies
    63
    Thanks
    2.048

Standaard

Donderdag 6 februari 2025 Happy YinYang

Om vijf voor elf knerpten de steentje van de parkeerplaats en stapte ik uit mijn autootje. Ik meende het silhouet van Cleo net de richting ingang verdwijnen. Dat bleek later inderdaad het geval te zijn geweest. Voor mij opende de hemelpoort zich met een klein tikje en de twee engelen Raluca en Julia heetten mij vrolijk welkom. Mijn vrijkaartje werd alhier wel zonder problemen geaccepteerd. (In Venus bleek mijn nummer al afgevinkt, en wel op een dag voordat de kaart bij mij in de email verscheen….). Hierbij veel dank aan YinYang, Willem2 en de zeeeeer capable jury van december (Husky).

Om 10 over elf stapte ik de vrijwel lege barruimte binnen, maar daar verscheen al ras leven in de brouwerij. Een poedel blote Majesty kwam een kopje koffie scoren. En een eertse klant werd aan de bar overtuigd van haar kunsten! Mooi tafereeltje.
    Ook vroeg uit de veren was Cleo! Gelukkig…. Dikke omhelzing en ze wilde eerst even een koffietje en een sigaretje roken. Vroeg nog of ze als goed voornemen had te stoppen met roken. Jawel antwoordde ze, maar dan als ik met dit beroep stop. Dilemma voor deze Cleo fan: of haar gezondheid, of mijn favo DVP….

Mijn eerste kamer was met nu in ieder geval met Cleo natuurlijk. Hoogste categorie. Ze weet een sfeer in spanning in de kamer te brengen die ik enorm waardeer. De kleine mynasch vindt het ook jummie, en ze weet hem altijd tot een erectie te brengen en te houden die uiterst prettig is! Erotische hoge school cum laude. Thanks Cleo. En haar kroontje van miss ijsbeer sierde haar tasje. Volkomen terecht.

Ik was na deze explosieve sessie toe aan wat recovery…. heerlijk cappuccinootje, en kon ik eens even opnemen welke dames acte de presence gaven: ik spotte: Majesty, Reni, Cleo, Vivian, Inez, Anais, Vicky, Alexandra, Natali, Pamela(?), Daria, Jasmine (wat een stuk is dat zeg, op mijn verlanglijstje), Rosa (leuke meid), Mihaela, Bonny, Miruna (N), Darcia (?, N), Maribel, Sonja, Nikita, Magdalena (P), Maya en Mara. De theken waren het drietal Julia, Raluca en Kelly.

Heeft iemand iets te melden over Jasmine? Ik trof bij YY geen draadje over haar aan. Maar ik zou best wel iets meer over haar willen weten. (Midden dertig, donker haar, donkere ogen prachtige glimlach, zeer slank, A cup, mooie dame had een zwart setje aan waar ze over na had gedacht)

Mijn tweede kamer was met mijn andere favoriet: Mihaela. Oh my god, mijn arme hart had het erg moeilijk vandaag, nog zo’n power vrouw, die mijn fysiek en geest errug aangenaam kan bespelen. Een uitnemende kamer, met alles erop en eraan.
    Hierna een prima duik in de wellness (sauna buiten prima op temperatuur), en de douches doen het uitstekend.
    Nog een beetje lopen lummelen en na het diner afscheid genomen van deze voor mij prima dag op YinYang.

Volgens mij spotte ik wijze grijze als actieve ijsbeer, maar ben niet zeker....

dank YinYang, Cleo en Mihaela voor een onvergetelijke dag

22. Onderstaande 22 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

11cc ( 7 februari 2025),Agronymus1 ( 8 februari 2025),AVENTADOR (10 februari 2025),buttlover ( 7 februari 2025),Disco Volante BFS (16 februari 2025),Eisschrank ( 7 februari 2025),Elmo3108 ( 7 februari 2025),Firehawk ( 7 februari 2025),Kurt Cobain ( 8 februari 2025),mentholbear ( 7 februari 2025),middagbeer ( 7 februari 2025),Patjax ( 8 februari 2025),Paul1968 ( 7 februari 2025),Purrfect ( 7 februari 2025),RobOpzoek ( 8 februari 2025),sepp2000 ( 7 februari 2025),snaal88 ( 7 februari 2025),The Joker ( 7 februari 2025),Ties85 ( 7 februari 2025),WANDELAAR5 ( 7 februari 2025),wooley ( 8 februari 2025),yylover ( 7 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    2.048

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht

Heeft iemand iets te melden over Jasmine? Ik trof bij YY geen draadje over haar aan. Maar ik zou best wel iets meer over haar willen weten. (Midden dertig, donker haar, donkere ogen prachtige glimlach, zeer slank, A cup, mooie dame had een zwart setje aan waar ze over na had gedacht)
    :
    gevonden (had bij de Y moeten kijken ipv de J
    Jasmine

Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Discussies
    51
    Thanks
    5.096

Standaard

Daria, Jasmine (wat een stuk is dat zeg, op mijn verlanglijstje), Rosa (leuke meid), Mihaela, Bonny, Miruna (N), Darcia (?, N), Maribel, Sonja, Nikita,
    Is dat de (Hongaarse) Mirabelle uit (voorheen?) ss ? Die heb ik al een half jaar niet meer in ss gezien namelijk.

Last Online
    Vandaag @ 15:51
    Discussies
    27
    Thanks
    1.361

Standaard

Mirabel uit Legrand

26. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 ( 8 februari 2025),WANDELAAR5 ( 8 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Is dat de (Hongaarse) Mirabelle uit (voorheen?) ss ? Die heb ik al een half jaar niet meer in ss gezien namelijk.
    Nee dat zal ze niet zijn. Want degene waar jij het over hebt komt binnen enkele weken weer acte de présence geven in SS

28. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 ( 8 februari 2025),WANDELAAR5 ( 9 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    2.048

Standaard

deze Maribel:
    160 cm, krulletjes, denk een B cupje. Kijkt niet echt super vrolijl de hele dag....
    zit bij de ingang van bar meteen rechts.

30. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 ( 8 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    16.143

Standaard

vrolijk.

Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Discussies
    51
    Thanks
    5.096

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    vrolijk.
    Nou moet jij natuurlijk komen met je oneliner 'Maribel komt vast snel'.

33. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 8 februari 2025),Siberische tijger ( 8 februari 2025),WANDELAAR5 ( 9 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    16.143

Standaard

Nee, bij Maribel duurt het iets langer.

Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Discussies
    1
    Thanks
    65

Standaard

deze Maribel:
    160 cm, krulletjes, denk een B cupje. Kijkt niet echt super vrolijl de hele dag....
    zit bij de ingang van bar meteen rechts.
    Aah dan zie ik wie jij bedoelt .... Hongaarse met vrij lichtrood haar en niet zo heel jong meer, is het dat?

Last Online
    Gisteren @ 19:33
    Discussies
    15
    Thanks
    5.247

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Aah dan zie ik wie jij bedoelt .... Hongaarse met vrij lichtrood haar en niet zo heel jong meer, is het dat?
    Dat is Nikita

Last Online
    Vandaag @ 16:12
    Discussies
    4
    Thanks
    49

Standaard

En wie is dan die dame met blonde haren en grote borsten?

Pagina 34 van 39 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten