Goed ingereden met motortje wat goed draait.
Beter dan sommige Rombul modellen met kouwe motor![]()
Goed ingereden met motortje wat goed draait.
Beter dan sommige Rombul modellen met kouwe motor![]()
robglover ( 5 oktober 2021)
Gespot in Samya (Köln)
Ich hab sie heute auch wieder im Samya gesehen. Sie kommt immer erst relativ spät in den Club.
Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!![]()
pret ( 7 juli 2022)
Ze was gisteravond in Samya waar ze weer haar rol als verschrikkelijke ikke op zich genomen heeft.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
Ascari (25 september 2022),Giodude (22 oktober 2022),JonnyFontane (25 september 2022),mentholbear (25 september 2022),Pierke69 (29 september 2022)
Ik kende haar niet maar werd door de door de wol geverfde ijsberen gisterenavond in Golden Gate gewezen op haar. Zou een toppertje zijn uit de tijd van GT. Wat mij ontlokte aan de uitspraak dat ze toch al wat oud was.... Blijkt ze Nederlands te verstaan
Ze ging mij haarfijn vertellen wie ze was en wat ze in haar leven met haar poes verdient had....
En dat zij mij ook niet kende maar wel graag met mij naar de kamer wilde. Ik had er al twee kamers opzitten die dag en wilde eigenlijk richting huis dus vertelde dat er weinig pap meer in de zak zat. Zij garandeerde mij dat ik er naast zat en dat zij mij nog zover kon krijgen dat ik nog een hoogtepunt kon krijgen.
Een belgische bevriende ijsbeer zij dat ik deze levende legende toch eigenlijk wel eens mee moest maken anders was mijn wandelcarriere niet compleet. Bedankt Wim want wat ik als een half uurtje wilde boeken werden er 1,5 uur.....
Ze is volgens eigen zeggen 43 jaar maar weet wel wat een man fijn vindt. Ik vond haar ook wel aardig en gezellig en goed in bed dus het was een leuk avontuur. Geen idee of ze vaker in GG te vinden zal zijn maar deze kan ik weer opschrijven in mijn balboekje.
mentholbear (13 februari 2023),WANDELAAR5 (13 februari 2023)
10 jaar geleden was ze 40, vrouwen verjaren nu eenmaal minder snel ,😉🤣
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
Ascari (12 februari 2023),snaal88 (13 februari 2023),WANDELAAR5 (13 februari 2023)
snaal88 (13 februari 2023),WANDELAAR5 (13 februari 2023)
Klapekster zeker op 29 februari jarig![]()
Ik ken deze blonde torpedo ook nog wel van voorheen. Was veel te zien in GT maar ook in de YY af en toe.
Is echt een professionele in haar vak. Behandeld iedereen gelijk, tenminste toen der tijd.
Zei was iemand als je al een paar keer naar de kamer was geweest en twijfelde nog eens te gaan of het wel een succes zou worden, dan was je bij haar aan het goed adres.
Dan kwam het laatste beetje wat onderin een hoekje achter de bijbal verborgen zat nog aan het licht op een prettige manier.
Als je de types een beetje kent als regelmatige wandelaar (in nu niet meer, destijds wel ) dan kon je een leuke avond invullen om ze op deze manier in te delen.
Maar 43.......gewoon zeggen dat je ze jonger schatte, heb je kans dat de nog beter haar best doen.
Mij maakt leeftijd niet alles uit, als ze nog maar enigzins strak in pak zitten met een mooie voorgevel.
mentholbear (14 februari 2023)
Sonja, Golden Times zoals ik placht te zeggen.
Sonja is voor mij eigenlijk wel Miss GT als het gaat om Saunaclubben, een vlotte babbel, Naaah...wie gehts dir??.
En hele goede sex, geweldig gewoon.
GT had voor elk wat wils. Een vlotte ronde, met alles erop en eraan, dan kon je bij Sonja terecht.
Voor iets wat leek op een hevige verliefdheid, Tja dan kon ik niet om Samira heen, en voor de wat rijpere, goede sex, met werkelijk een vrouw die wist wat een man fijn vond, dan ging ik voor een heerlijke rustige beurt even aan bij de Griekse Christina....'
Oh jee, ik sluit mijn ogen en droom weer heerlijk weg in het bubbelbad in Golden Time.....
Gusto geniet nog even wat na...
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
CVARIA (15 februari 2023),frittentitten (14 februari 2023),gignnl (21 november 2024),laplagne (14 februari 2023),mentholbear (14 februari 2023),molaar (16 februari 2023),mynasch (16 februari 2023),schoolmeester (14 februari 2023),trickyD (16 februari 2023)
Prima discussie in het Topic van https://www.ijsberenforum.com/forum/...s-(niet)-beter
Sommige zaken waren dus beduidend wel beter vergeleken met nu.
Vandaag gespot in Ying Yang.
Voor wat het waard is.![]()
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
mentholbear (20 november 2024),WANDELAAR5 (20 november 2024)
bierbeer (21 november 2024),mentholbear (23 november 2024)
mentholbear (23 november 2024)
Niet schrijvende berenvriend werd donderdag 28/11 tot volle tevredenheid door haar oraal verwend. Ze zoog het laken in zijn achterwerk en hij kwam super klaar over haar stevige boezem. Ik schat ze 55 maar ze zit veel op haar paarden dus alles superstevig. Vriendelijk maar zo gek als een achterdeur… spreekt veel talen en heeft veel energie. Lust er pap van. Vakvrouw met de juiste werkethos![]()
hara1d ( 1 december 2024),mentholbear (30 november 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2024)
Vandaag ook aanwezig. Top vakvrouw. Kende me nog van vroeger. Ik was nog herstellende van cleo dus heb deze keer niet van haar diensten gebruik gemaakt.
De Riesen-Eisbear...
mentholbear ( 1 december 2024)
Met Sonya samen de buiten sauna genomen en gezwommen. Ze had een leuke paaldans gegeven. Geen kamer mee gemaakt, maar lijkt zeer de moeite waard.
laplagne (10 december 2024),mentholbear (11 december 2024)
Afgelopen zondag bezocht ik weer eens YY.Enkele bekende veelplegers zouden aanwezig zijn,gezellig om weer eens bij te
babbelen.
Nadat ik de bar betrad kreeg iknog niet eens de kans om iets te bestellen.met "wo bistro du denn gewesen"melde de fameuze Sonja zich meteen bi jmij.
20 jaar daarvoor deelde ik al regelmatig de lakens met haar,behalve GT werkte ze lang in het oude SS.
Even bijgepraat met haar en toen vervolgde ze haar ronde met de hoodschapcdat ze me later wel kwam ophalen.
Na het lekkere eten zat ik wat uit buiken in de bar welke meer een gaybar leek.
De aanwezige dames scoorden veelal goed en waren amper in de bar te zien.
Na enige tijd kwam Sonja binnen en maakte de belofte waar en we togen naar de kamer.
Inderdaad heeft de tijd wat toegeslagen bij haar,net als bij mij maar ze ziet er nog top uit
De 5 jaar dat we elkaar niet troffen even de revue laten passeren,en echt ze wist nog zoveel van mij.
Sex met haar is dan een beetje als met een vriendin, ze kent gewoon je lichaam.
Haar orale capaciteiten staan buiten kijf dus de fontein des levens kwam weer goed tot leven
Tussen de jonge rumble kan ze zich prima onderscheiden.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Agronymus1 (12 december 2024),Badslippers (12 december 2024),bierbeer (12 december 2024),Bluebear (12 december 2024),Elmo3108 (12 december 2024),Johan35 (12 december 2024),laplagne (12 december 2024),mentholbear (12 december 2024),mynasch (12 december 2024),schoolmeester (12 december 2024),WANDELAAR5 (12 december 2024),wooley (19 januari 2025)
Vanmiddag toen ze naar binnen kwam zo rond 16:00 uur. Vloog ze me op de gang al om de nek.
En toen ze zich had omgekleed ontvoerde ze mij meteen naar kamer 23.Ze kende me nog van Gt. En we hebben veel herinneringen opgehaald. Ze kan met recht de rood/blonde sloopkogel worden genoemd. Tedere knuffel sex werd afgewisseld met hawk tua spit on it. Deepthroat tot kokhalzen. Anaconda was in zijn element.
Haar na een tijdje opgezadeld en zowat de hele kama sutra doorgevogeld. Daarna haar klaar gebeft en haar mondje voorzien van mijn room. Daarna nog lekker geknuffeld en gezoend en nagepraat over de tijd van vroeger.
Ben blij dat ze er weer is. Ondanks haar leeftijd heeft ze nog steeds een strak lichaam. Veel sport en een gelukkige mindset zijn daar de oorsprong van. Heel veel lol met haar gehad en na ruim een uur Gfe sex voldaan de rekening voldaan. Wordt vervolgd. Wowww
De Riesen-Eisbear...
Agronymus1 (10 februari 2025),bierbeer (10 februari 2025),MeesterMixer (10 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),mynasch ( 9 februari 2025),schoolmeester ( 9 februari 2025),WANDELAAR5 ( 9 februari 2025)