Ik mag binnenkort een dagje naar het mooie Gelderland. Ik houd me aanbevolen voor een salon in Arnhem/Nijmegen waar de dames een hint begrijpen. PB's worden gewaardeerd.
Vandaag bezoek gebracht aan een van de Thaise massagesalons in Arnhem.
Ik eigenlijk het plan om naar Venus te gaan, maar te weinig tijd daarvoor. Dit wordt wss as vrijdag. Toen in overweging genomen om naar Temptation in Deventer te gaan voor een erotische massage, maar toch naar Arnhem omdat ik daar verwachtte goedkoper uit te zijn. Bij een der massagesalons in Arnhem naar binnen. Daar was nog maar een masseuse vrij. Een dame die de AOW leeftijd mss al wel nadert. Ik stelde m’n verwachtingspatroon maar alvast bij….. (“van haar hoef ik geen happy end”) ….. ik ben fan van vrouwen onder de 30 die rank en slank zijn. Deze Thaise was niet rank, wel slank maar weer van een leeftijd wat me niet zo trekt.
Geboekt voor een massage van anderhalf uur. Massage was echt enorm goed. En na een kwartier begon de dame de massage op de een of andere manier erotischer te maken, zonder ook maar m’n balletjes aan te raken en dat bouwde ze super lekker steeds verder op, waardoor ik toch wel wat zon kreeg. Ik dacht “toch maar vragen om een happy end en dan houd ik m’n ogen wel dicht”.
Goed lang verhaal kort: pijpen en aftrekken kon. Haar daar extra voor betaald. Broek ging naar beneden, zodat m’n vingers haal kale poesje konden ontdekken, topje omhoog zodat ik aan de oude tietjes kon friemelen en ze pijpte and handjobde (?) me naar een heerlijk hoogtepunt.
Onder de douche dacht ik: “jonguh toch, waar heb je je nu toch weer door laten verleiden. Maar soit, wat kan mij het schelen, het was best lekker!