Ik wil binnenkort weer even langsgaan. Maar wat lees ik nu 100 euro voor 30 min? Zijn ze duurder geworden? Voorheen (Een klein jaartje geleden) was de prijs ook hier gewoon 50 euro 30 min.
Ik wil niet ook hier weer een hele prijsdiscussie maar 50 voor 30 gaat je niet lukken ( en is eigenlijk nergens meer standaard)
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
WANDELAAR5 (19 februari 2025)
mentholbear (20 februari 2025),stimpy3 (19 februari 2025),WANDELAAR5 (19 februari 2025)
mentholbear (20 februari 2025)
mentholbear (20 februari 2025)
Voor GOSC service niveau gaat 50p30 bij Samya moeilijk worden. Basale service icm vluggertje lukt denk ik nog wel. Vooral doordeweeks op een dooie maandag en wat vroeger op de dag.
Zo, weer thuis. Lange rit Samya-Veluwe.
Dank voor het vrij kaartje om een keer Samya te ervaren. Voor het bezoek eerst even bij Babylon geweest, aangezien schijnbaar voor 19h hier niet zo veel te doen is, daarover elders meer.
Om te starten met de krappe parking, beetje een puzzel om de wagen goed te parkeren om eerlijk te zijn. Maar goed dat parkeren is niet het hoofddoel.
De omgeving ziet er netjes uit. De ontvangst ook en met een opgetrokken wenkbrauw werd het geprinte vrijkaartje geaccepteerd.
Grijs beren vel mee, de kelder in. De locker ruimte om netjes en de douches schoon. Beneden is ook het sauna deel. Inclusief functioneren stoombad. De buiten sauna op dakterras heeft winterslaap
De bar/feest ruimte heeft veel weg van een club. Oogt luxe maar ook wat schreeuwerig. Drankjes bestel je aan de bar. Ongeveer 4 dvp voor elke beer op dit moment. Dame of 35-40. Verschillende dames komen zich voorstellen. Maar na 3 kamers Babylon niet meteen een geladen shotgun in de badjas.
De eetruimte grenst aan de bar, een buffet waar voor je wordt opgeschept. Bakken met gefrituurd spul zoals mozzarella sticks en spareribs. Wat spareribs gegeten, smaakt prima maar valt zwaar.
Ik ga met een drankje op 1 van de banken zitten en komen twee dames zich voorstellen, geen zin in trio. 1 van de twee, een voller model blijft wel zitten en ik zit rustig halfuurtje met haar te ouwehoeren. Af en toe wordt er wat gepunnikt aan de penis en merk dat die wel zin heeft. Op naar een kamer.
Dit is ook wel een moment voor een kosten breakdown. 50v30 bij de recht toe recht aan dingen, zodra je ook maar iets extra wilt zoals zoenen of milieuvriendelijk blazen is het 100v30. Het tweede half uur erbij maakt het 150v30... Dus ja, snelle wip voor 50 euro kan...
Op de kamer heerlijk geblazen. Maar de jongeheer vond het allemaal wel prima even. Toen rustig wat handen arbeid van beide kanten, daar werd ik weer enthousiast van. Condoom er om en gaan. Heerlijke sex, maar orgasme zat er niet in. Toch een leuke kamer.
Tijd voor een stoombad en sauna sessie. Door de locatie beneden is het erg afgezonderd van de rest van de club, voelt meer onderdeel van de kleedkamers. Daarmee is de opzet van het gebouw van Samya meer als SS of Magnum, maar dan wat kleiner. De sfeer, waarschijnlijk door bebaarde beren en de muziek is ook wat meer oosters...
Na de sauna uitrusten in de club, om de paar minuten komt iemand polsen of er nog wat te verdienen valt. Zijn een aantal die mijn aandacht wel getrokken hebben. Uiteindelijk een Duitse dame gekozen, ze vraagt wat meer maar wat een top wijf. Een fantastische kamer mee gemaakt en wel de beste van de dag. Mooi einde van het bezoek, want ik kan niet echt ontspannen in die bar ruimte.
Samenvatting, voor mij zijn er andere clubs geschikter, maar zeker de moeite waard om zelf eens te gaan kijken. Vooral in de avond als je veel vrouwen wilt zien, overdag is het rustiger.
AVENTADOR (Vandaag),forgetskinnyletsgetfatty (Gisteren),irongiant (Gisteren),mechelen (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Purrfect (Gisteren),Reinstecke Fuchs (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Ties85 (Vandaag),WANDELAAR5 (Gisteren)