Dan zal je er niets aan hebben aangezien de kaart maar geldig is tot en met woensdag
Hoi allen, Haradamannetje was het eerste dus die krijgt de kaart.
Haradamannetje ( 8 februari 2025),mentholbear ( 9 februari 2025),Purrfect ( 8 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 8 februari 2025)
Besuch am 07.02.2025
Ausgestattet mit einer Freikarte (nochmals Danke an den Fachjuror des Monats Januar 2025 und an Wilhelm dafür) zog es mich am gestrigen Nachmittag quer übers Land, ca. 70 Km nach Hamminkeln. Die Strecke über die B 58 hat mir aber sehr gut gefallen, trotzdem bevorzugte auf der Rückfahrt die A 3 und A 2. Angekommen um 16:30 Uhr und erstmal problemlos mit der Freikarte eingecheckt. Die nötigen Utensilien erhalten und war zunächst erstaunt, dass der Club ordentlich mit männlichen Gästen
gefüllt gewesen ist. Dies änderte sich in der Zeit von 18-20:30 Uhr schlagartig, kam mir fast wie der einzige Gast dort vor. Insgesamt waren 15-17 Mädels anwesend am gestrigen Tag. Ich sah Ella, Anka, Sarah, Sherry, Eugenia, Maja, Jenni, Rebecca und Marianna. Die anderen Mädels kannte ich leider vom Namen her leider nicht. Die ausgezeichnete temperierte Sauna besuchte ich zweimal und den super beheizten Whirlpool auch ebenfalls zweimal. Musikmäßig war's der absolute Hammer, wenn man großer Fan von Trance und House Acts ist. Aber auch die Käfigtänze der Damen waren wieder einmal ein totaler Augen-Schmaus. Schon Wahnsinn wie Rebecca und Ella tanzen können. Könnte ich mir stundenlang ansehen. Essenstechnisch bestellte ich mir eine sehr leckere Pizza Salami und es waren auch noch genügend Reste des täglichen Frühstücks übrig geblieben. Ich hätte gerne dort mehr als ein Zimmer absolviert. Leider waren Sarah und Ella ständig dauergebucht, oder Maya versuchte mehrmals mich zum Trio mit Ella einzuladen. Das ich jedoch Ella lieber alleine gebucht härre, hat sie nicht so ganz verstanden. Ähnlich war's mit Jenni, die ständig Rosa im Schlepptau gehabt hat. Überhaupt keine Reaktion erhielt ich von Anka. Wahrscheinlich bin ich nicht der Typ Mann, der ihr genügend Geld einbringen könnte. *Augenzwinkern*
Mein Zimmer absolvierte ich mit der sympathischen Schwester von Ella, Sherry ca. 30 Jahre alt, dunkelhaarig, schlank, hübsch, charmant, eine richtige Lady halt. War sehr zufrieden mit dem Zimmer und gab ich auch etwas Tipp für die gute Leistung und ihrer charmanten Art. Eine Wiederholung in naher Zukunft ist sicherlich nicht ausgeschlossen. Würde Sherry richtige Zungenküsse anbieten, wäre sie sicherlich ähnlich dauergebucht wie ihre Schwester. Anwesend war ich gestern von 16:30 Uhr bis 1.15 Uhr, weil mir die ganze Atmosphäre und speziell die Musik dort mega gefallen hat. Freue mich schon auf den nächsten Besuch, speziell im Sommer wenn der Außenpool und die Außensauna geöffnet sind.
donkeywonkey (10 februari 2025),Giodude ( 9 februari 2025),Hoerenfluisteraar ( 8 februari 2025),Husky (10 februari 2025),Kurt Cobain ( 8 februari 2025),Liefje ( 8 februari 2025),Manus ( 8 februari 2025),mentholbear (10 februari 2025),Patjax ( 9 februari 2025),Pierke69 (Vandaag),Purrfect ( 8 februari 2025),schoolmeester ( 8 februari 2025),Superjohnny (19 februari 2025),sweetcat ( 8 februari 2025)
mentholbear (10 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 9 februari 2025)
Afgelopen week weer een bezoekje gebracht. Het was mijn derde bezoek en de twee voorgaande keren was ik niet in het restaurant gedeelte geweest. Het ligt wat raar (tegenover de uitgang) en de dames lopen ook altijd die kant op, dus ik dacht bij bezoek 1 dat dit slechts de supermarkt kantine was voor de vrouwen. Bezoek 2 brak ik wat eerder af na een onplezierige kamer, dus driemaal was scheepsrecht.
Lekker schnitzeltje gegeten en dan toch snel naar het relax gedeelte. Het liefst zit ik in de sauna en hoop ik dat er een klein beetje gejaagd wordt. Dat werd ooit door een Turkse gedaan (allang weg) die bij me in bad kwam zitten. Voor mij is een dergelijke kennismaking echt een groot pre. Al te vaak trok ik de conclusie dat seks zonder connectie niet voor mij is weggelegd.
Helaas is het mij na de Turkse schone niet meer gelukt een dame in bad te krijgen. Bij bezoek 2 werd er wel gejaagd, maar sloeg ik de red flag (geur) in de wind. Natuurlijk werd dat er op de kamer niet beter op, dus vandaar het korte bezoek toen.
Nu tijd voor bezoek 3. Toen ik naar Venus reed besefte ik dat het wel eens m’n laatste kon zijn. Gelukkig was het een topbezoek. Alhoewel ik niet werd opgevist vanuit bad had ik een leuk gesprekje en daardoor goede kamer met de caramelbruine Melissa (?). Meestal houd ik van nog iets kleiner, maar dit was echt goed chemie. De dans van de liefde werd goed bedreven waarbij we alle kanten van het bed en elkaar hebben gezien. Heerlijke befsessie die iets over tijd ging, maar dat natuurlijk de keuze van haar.
Ook was er nog een jong koppe(2) meisjes dat weliswaar oogverblindend was maar enkel samen rondjes liep op net iets te hoog tempo.
Persoonlijk mag er van mij nog wel iets meer variëteit in de dames zitten: meer Aziatisch en Zuid Amerikaans. De categorie Oost-Europees is (zoals elke Venusbeer wel bekend zal zijn) ruim vertegenwoordigd.
Volgende keer wordt het Salome (zéér goede ervaring gehad met een dametje dat ik graag nog eens een transactie aaniebied (ook zij jaagde), Zeus (die live actie vind ik doodeng, maar natuurlijk ook prikkelend enkel de gezichten van de op de site zichtbare dames vallen zo tegen) of gewoon weer Venus. Eea ook afhankelijk van gesponsorde actie zoals aangegeven door Purrfect hierboven.![]()
donkeywonkey (10 februari 2025),Elmo3108 (12 februari 2025),Husky (10 februari 2025),Liefje ( 8 februari 2025),MeesterMixer ( 9 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 9 februari 2025),RobOpzoek (13 februari 2025),sweetcat ( 9 februari 2025)
hasta la pasta ( 9 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025)
Salome moest Penelope zijn
Laatst gewijzigd door VannilleYs; 8 februari 2025 om 23:10
Reinstecke Fuchs ( 9 februari 2025),WANDELAAR5 ( 9 februari 2025)
Een latina in deze club heb ik nooit gezien. En hoe mag deze dame dan heten ?
Caffee Special.
Ditmaal een keer een aantal uurtjes eerder dan gebruikelijk gearriveerd. Het aantal dames is dan nog beperkt omdat het gros rond de klok van enen arriveert. Na het gebruikelijke verkleedpartijtje liep ik in de bar het lekkere lijfje van Anka tegemoet. Ik werd vriendelijk begroet door haar en ze was duidelijk verrast dat ik zo vroeg was. In het verleden is het incidenteel tot een kamer gekomen. Aangezien Ella nog niet aanwezig was greep ze haar kans om te informeren of ik interesse had in een kamer met haar. Daar had ik wel oren naar en zij haalde een sleutel.
Nadat ze op de kamer de gebruiksvoorwerpen voor een erotisch samenzijn minutieus had neergelegd en het brilletje had afgedaan begonnen we te tongen. Na een tijdje werd Pierlala in het mondje genomen voor een pijpbeurt waarna het volgens haar tijd was voor de daad voor het ontfutselen van mijn zaad. Zij besteeg Pierlala voor een ritje. Uiteindelijk omgedraaid en in missio de zaadbunkers geleegd. Een heerlijk half uurtje waarbij de uitvoering top is maar ergens ook klinisch aanvoelt.
Tijd voor een lunch. Volgens mij voor het eerst in al mijn bezoekjes dat ik hiervan gebruik heb gemaakt. Het smaakte meer dan behoorlijk. Na een bakkie pleur een wellnessrondje gedaan. Inmiddels was Ella ook ten tonele verschenen. Een behoorlijke tijd bijgebept om ons dan af te zonderen voor een drietal uurtjes. Alle aspecten van het liefdesspel zijn ruimschoots aan bod gekomen. Zij bewijst keer op keer moeiteloos waarom zij mijn favoriete dame is.
Na deze aanslag op mijn conditie me met een bakkie pleur op het bovengedeelte genesteld om bij te komen. Na nog een wellnessrondje voor de verandering een Pizza Tonno besteld. Deze smaakte zeer goed. Even in de kino gaan liggen om uit te buiken. Na een tijdje kreeg ik gezelschap van Diana. Ze liet niets te raden over haar intenties. Ik stelde voor om onze intieme kennismaking op een kamer voort te zetten waarop zij een sleutel ging halen.
Het tongzoenen was van een hoog sensueel gehalte waarop ik besloot om er een uur van te maken. Het pijpen was ook zeer sensueel en met veel gevoel. Nog een tijdje 69 waarbij zij zeer nat werd. Gel was daardoor overbodig bij het neuken. Met de nodige variatie in standjes uiteindelijk het rubbertje voorzien van zaad. Een kennismaking die zeker een vervolg gaat krijgen met deze dame die volledig voldoet aan het gekende Venus service niveau.
Nog een bakkie pleur aan de bar gedaan, wat gebabbeld en afscheid genomen om me weer in mijn burgerkloffie te hijsen. Venus blijft voor mij mijn favoriete hang out wat betreft saunaclubs. Prijs-service is ongeëvenaard.
Giodude ( 9 februari 2025),irongiant (17 februari 2025),ju52 (10 februari 2025),Liefje ( 9 februari 2025),mentholbear (15 februari 2025),Patjax ( 9 februari 2025),Paul1968 ( 9 februari 2025),Purrfect ( 9 februari 2025),RobOpzoek (13 februari 2025),Superjohnny ( 9 februari 2025),sweetcat ( 9 februari 2025),WANDELAAR5 ( 9 februari 2025)
cath.leen ( 9 februari 2025)
Er brandde nog een vrijkaart in de achterzak, dus zondag de 9de van februari koers gezet naar Hamminkeln, in de namiddag gearriveerd en de vierwieler op de toch redelijke volle privatparkplatz te rusten gezet. Vrijkaart werd vlot geaccepteerd, en de nodige spullen mee gekregen om een transformatie te ondergaan. W2, ijbf en Saunaclub Venus bedankt. Nou was het al een tijdje geleden dat ik hier voor de laatste keer was, en je gaat dan het toch vergelijken met "vroeger", zo heeft de motorfiets plaats gemaakt voor een bartafel, voor 8 personen, en zijn in de hoek van de openhaard de banken vervangen door eveneens bartafels.
Eerst maar even de tijd nemen om de aanwezige software (de dames) te laten passeren. De keuze gemaakt die hoort bij de voorzitter van de DKC/koning van de wansmaak, Alisia, een klein stevig Roemeens poppetje. Een sessie die naar tevredenheid verliep, en dat 45 minuten tarief is ook een pre.
Nou had ik ook nog een massage door de Thaise Tuk, in gedachten, druk bezet, maar na de klok van 20:00 bleek er toch nog ruimte te zijn. Een uur lang door Tuk te grazen genomen. Nog even wat drinken, waarbij opvalt dat de frisdrank uit de fles komt, weer eens wat anders dan de postmix apparaten.
Tegen de klok van 22:00 was het mooi geweest, omgekleed, sleutel ingeleverd en mijn positieve bevindingen verteld.
Leuk om hier weer geweest te zijn, de volgende keer duurt geen 5 jaar meer.
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
AVENTADOR (10 februari 2025),CVARIA (11 februari 2025),donkeywonkey (10 februari 2025),Giodude (15 februari 2025),Haradamannetje (10 februari 2025),Husky (10 februari 2025),JonnyFontane (10 februari 2025),ju52 (10 februari 2025),Liefje (10 februari 2025),mentholbear (17 februari 2025),Patjax (16 februari 2025),Paul1968 (10 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),pret (10 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025),Reinstecke Fuchs (10 februari 2025),RobOpzoek (13 februari 2025),schoolmeester (10 februari 2025),Superjohnny (11 februari 2025),sweetcat (10 februari 2025),theobeart (11 februari 2025),WANDELAAR5 (10 februari 2025)
Hoewel ik niets heb met commerciële feestdagen zoals Valentijnsdag, toch maar het idee opgepakt om deze dag af te reizen naar SC Venus en de lieftallige dames aldaar. Wetende dat in het noorden de voorjaarsvakantie was begonnen dacht ik laat genoeg te vertrekken om files te vermijden, maar helaas bij Arnhem toch ruim 20 minuutjes vertraging opgelopen. Normaal tuf ik op het gemakje, ook op de Duitse wegen, maar deze keer het gaspedaal aldaar maar wat verder ingetrapt om wat verloren tijd goed te maken.
Wat na 19:00 de parkeerplaats opgedraaid waar nog maar enkele plaatsen vrij waren. Eenmaal binnen de gebruikelijke handelingen van betalen, omkleden en douchen verricht, alvorens een aardig volle barruimte binnen te wandelen. Het aantal dames en heren was goed op peil en de muziek in weekendse sferen. Benieuwd overigens welke term Partycrasher hier op zou plakken, maar heb zo een vermoeden...
Na de gebruikelijke vriendelijke begroeting met de barman en het in ontvangst nemen van een drankje, enkele dames blij kunnen verrassen met een klein presentje. Mezelf maar wijs gemaakt dat het geen deelname was aan de Valentijnsdag-commercie, doordat ik door het jaar heen wel eens vaker wat voor enkele dames meeneem....
Door de avond heen was het gezellig druk in de barruimte, eigenlijk altijd wel genoeg (van de circa 14 aanwezige) dames present om een goede keuze te maken. Met regelmaat werd er ook een verleidend dansje in de kooi vertoond. Zelf me weer uitstekend vermaakt deze avond met Oana, Rebekka en Ella.
Ook het eten, drinken, sanitair en wellness waren zoals altijd weer prima verzorgt!
Overigens werden er, naast de aankondiging op de schermen van de party op 1 maart, ook nog 6 andere parties aangekondigd, verdeeld over de rest van het jaar. Meestal laat ik parties aan me voorbij gaan, maar met deze aantallen wellicht er toch maar eens een mee gaan maken dit jaar.
Rond 01:00 de club weer met een fijn gevoel achter me gelaten en op een vrijwel lege snelweg op het gemakje weer naar huis getuft. Het zal weer niet lang duren eer ik de omgekeerde weg weer zal bewandelen, ik kijk er weer al naar uit!
![]()
forgetskinnyletsgetfatty (16 februari 2025),Giodude (16 februari 2025),Gustomass (15 februari 2025),irongiant (17 februari 2025),Liefje (15 februari 2025),mechelen (15 februari 2025),mentholbear (17 februari 2025),nick n. (15 februari 2025),Patjax (16 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),pret (16 februari 2025),Purrfect (15 februari 2025),Reinstecke Fuchs (16 februari 2025),schoolmeester (16 februari 2025),Superjohnny (19 februari 2025),sweetcat (15 februari 2025)
Na mijn bezoek aan sexplaneet Globe had ik de smaak weer te pakken en besloot ik om nog eens ouderwets twee dagen consecutief door te brengen in een sauna club.
Om de week af te sluiten, besloot ik wat te gaan bubbelen en opwarmen in de Limburgse heuvels. Daar kon ik eindelijk, naar alle tevredenheid overigens, kameren met een jongedame die reeds geruime tijd op mijn oneindige to do list stond.
Daar mijn trouwe benzine slurpende Disco Volante zijn welverdiende onderhoud kreeg, was ik nu op pad met mijn Turbo stofzuiger.
Ondanks de, voor stofzuigers dan, ruime range moest ik toch wel wat rekening houden met het laden. Vandaar dat ik, na de club te hebben verlaten, mijn intrek nam in het Van Der Valk in Heerlen. Zo kon ik naast mijn stofzuiger batterijen ook die van mezelf opladen en hield ik nog wat mijn opties open voor de volgende dag. Babylon ligt realitief dicht bij, Finca Erotica ligt op de weg, YY is te bereiken binnen het half uur. Kortom : opties genoeg.
Daarom ook even een luie start genomen. Een baantje getrokken in het zwembad en vervolgens uitgebreid van het ontbijt genoten. Een zaterdagmorgen zoals er wat mij betreft nog mogen komen in 2025.
Tijdens het ontbijt al even aan scannen geweest waar ik heen kon gaan en ondanks de nabijheid van de verschillende clubs besloot ik toch maar mijn Disco Volante richting Hamminkeln te sturen. De in theorie 1:45 durende rit werden er helaas 2:30. Die Duitse autobahn op zaterdag middag is en blijft geen pretje.
Ik had zo echter wel meer tijd om na te denken wat ik allemaal weer wou uitspoken eens aangekomen. Stiekem hoopte ik om mijn jaar bij Venus te starten zoals ik het afgesloten had, met een absoluut 3 sterren diner. Een zoet Thais voorgerecht, een Roemeens hoofdgerecht en een stomend dubbel Roemeens dessert om af te sluiten. Een dessert waar Ella en Cataleya de hoofd ingrediënten waren.
De kans op herhaling was echter klein aangezien Cataleya nog niet gespot was op de awl, alsook Honey had zich nog niet gemeld dit jaar.
Maar dromen kost niets…
Na de iets langer durende rit aangekomen aan het treinstation van Hamminkeln waar er net een mede stofzuiger weg reed en daardoor de laadpaal vrij bleek te zijn. IDEAAL, geen laad stress deze avond bij het weg rijden en bovenal geen tijd meer verliezen op weg naar huis, wat betekende dat ik gerust wat langer kon blijven in de Venus speeltuin.
Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven maar: Dank u files!
Aan de receptie aangekomen mijn verlate nieuwjaarswensen overgebracht en na de gebruikelijke ruilhandel, mij gaan omtoveren.
In de bar zag ik niet meteen dames, dus even een drankje gevraagd en strategisch op het verhoogde deel plaatsgenomen. Niet lang er na druppelden er enkele dames binnen, waaronder ook Ella. Ze zag me zitten en ze kwam meteen hallo zeggen. Ik weet hoe populair ze is dus meteen aangegeven dat ik vandaag hoopte te herhalen waar we het vorige jaar mee afgesloten hadden.
Maar zoals verwacht was slechts 1 deel van het dreamteam aanwezig. En ook Honey was nog niet terug. Dubbel bummer, maar niet getreurd. Tijd alleen doorbrengen met Ella is nu niet bepaald een straf. Ze had nog een afspraak, maar we waren het over eens dat we elkaar later op de dag zouden treffen. En ook dat we dan op dat moment gingen bekijken of en wie we eventueel bij de kamer gang zouden betrekken.
Met een “see you later” dartelde ze weg en ik ging in de sauna, die goed op temperatuur was, even uitzweten om vervolgens een half uurtje te bubbelen. De locatie van de jacuzzi in Venus is dan misschien niet echt discreet , maar het geeft je wel een uitstekend zicht op de bar die zich langzaam meer vulde met beren.
Ondertussen kwamen er alsmaar meer meiden, waaronder Maya, Sara en Sherry de bar binnen en allen kwamen even hallo zeggen aan de rand van de jacuzzi. Het zou dus zeker geen lonely Saturday worden…
Ik besloot nog even een drankje te doen en een luchtje te scheppen om bij terugkeer vast te stellen dat Ella net van de kamer kwam.
Even later kwam ze weer fris en fruitig in de bar en ze vroeg me af of ik haar wou vergezellen terwijl zij haar nicotine peil weer aanvulde. We bekeken even de opties wie we eventueel mee zouden nemen maar niemand waar we beide interesse in hadden was beschikbaar.
We wisten beiden waar dit heen ging dus besloten om ons terug te trekken op een kamer. En in tegenstelling tot onze eerdere kamers steeg de temperatuur meteen en ging ze er volop voor. De vakantie had haar duidelijk deugd gedaan. Deze jongedame weet hoe zoenen hoort. Altijd met veel gevoel en passie.
En de temperatuur ging nog meer omhoog toen zij besloot haar mond op een andere plaats van mijn lichaam in te zetten. Ik staand op het bed terwijl zij “on all fours” op het bed zat. De spiegel kwam heel goed van pas….
Ik voelde al hoe ik aan het oververhitten was dus voorgesteld om even de rollen om te draaien, iets wat ze zich geen twee maal liet vertellen.
Het beooedelen van mijn inspanningen laat ik over aan haar maar ik had ergens het gevoel dat ik toch niet zo slecht presteerde die dag
Het was dan ook even een momentje om beiden op adem te komen. Zij ging in tussentijd even een drankje halen en ik gaf haar de “opdracht” om even te kijken of er al een van haar collega’s beschikbaar was. Met een lijstje van door beiden goedgekeurde namen onder haar arm verdween ze naar de bar.
Ondertussen zocht ik nog een fijn muziekje uit en was in gedachten aan het overlopen wie ik het liefste zou zien verschijnen.
Komt ze aangehold met een blondje en hebben we vandaag een Duo Penotti of blijft het toch een intense dark party? Mij maakte het alleszins niet uit, plezierig zou het zeker zijn.
Na een tijdje hoorde ik het onmiskenbare geluid van een paar hakken op de gang en die werden alsmaar luider. De deur ging open en daar verscheen Ella met in haar kielzog die andere olympisch kampioen zoenen: Maya.
Ze deed haar titel meteen alle eer aan door mij hartelijk en intens te bedanken voor de uitnodiging.
De dames vleiden zich aan beide kanten van mezelf neer en lieten er geen gras over groeien.
Tongzoenen werden afgewisseld door het betere pijp werk. Ook Maya wou eens onder handen genomen worden dus terwijl Ella zich bezig hield met mijn kleine vriend bood Maya haar genotsgrotje aan.
De dames communiceerden onderling wie de eer en het genoeg zou krijgen om als eerste hobbelpaardje te spelen en Ella was de uitverkorene. Maya zorgde in tussentijd voor passionele zoenen en dirigeerde mijn vrije hand over haar hele lichaam.
De temperatuur steeg nu toch naar een kookpunt en het werd dus hoog tijd om de rollen om te draaien. We switchen naar doggy en Ella kwam als super zoener opnieuw haar bijdrage leveren aan de fun.
Na al dat voorafgaand vuurwerk was dit een ongelijke strijd en ik moest me dan ook na een tijdje gewonnen geven.
Er was nog wat tijd over alvorens het volgend half uurtje zou beginnen lopen, dus nog even gekeuveld met mijn duo of the day om vervolgens hun welverdiende soldij over te maken. Ik kreeg nog een zoen van beiden en de suggestie om dit nog eens over te doen om vervolgens in hun kleedkamer te verdwijnen.
Ik besloot om, in plaats van terug de bar in te duiken en nog een hapje te eten, na de douche mijn club 2 daagse af te sluiten.
De theke kon aan mijn grote smile zien dat ik het fijn gehad had, dus die vraag was overbodig.
Met de volgeladen turbo stofzuiger het pedaal wat dieper ingetrapt om met nog een kleine 100km aan autonomie hem thuis weer aan de stekker te leggen.
Op naar de volgende sc road trip!
Agronymus1 (16 februari 2025),AVENTADOR (16 februari 2025),Eisschrank (16 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (16 februari 2025),Giodude (16 februari 2025),irongiant (17 februari 2025),JonnyFontane (16 februari 2025),Liefje (16 februari 2025),Manbijtkat (16 februari 2025),ME262 (16 februari 2025),MeesterMixer (16 februari 2025),mentholbear (17 februari 2025),mynasch (16 februari 2025),Patjax (16 februari 2025),Paul1968 (16 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),pret (16 februari 2025),Purrfect (16 februari 2025),Reinstecke Fuchs (16 februari 2025),schoolmeester (16 februari 2025),Superjohnny (19 februari 2025),sweetcat (16 februari 2025),WANDELAAR5 (16 februari 2025)
Gisteren een totaal andere beleving in mijn cluppie, dan gebruikelijk.
Aangezien ik afgelopen vrijdag en zaterdag niet in de gelegenheid was om mijn cluppie te bezoeken, nu maar eens op zondag afgereisd naar Hamminkeln.
Bij aankomst om 14.00 uur stonden er maar 5 auto’s op de parkeerplaats.
Na omkleden naar de nagenoeg “lege“ bar. Ik zag 2 dames onderuitgezakt op een barkruk en in een stoel hangen. Verder geen dames en geen andere beren te bekennen.
Eén mij bekende beer gesproken en met een latte macchiato naar de serre buiten, alwaar het heerlijk vertoeven was , aangezien de zon volop naar binnen scheen. Gezellig zitten babbelen met een mij bekende beer.
Het werd onderhand tijd om binnen te kijken of- en wie er beschikbaar was voor een erotisch onderonsje.
Wat ik wel heel leuk vond was het feit dat de dames gekleed waren. De één in een mooi jurkje de andere in een leuk sexy pakje.
Ik had Oana al zien lopen in een erg mooie zwarte lange jurk, waarin haar mooie figuur prachtig uit kwam.
Even een gesprekje aangeknoopt met deze mooie dame en besloten samen een kamer op te zoeken.
Op de kamer even heel relaxed gebabbeld en langzaam elkaars lichaam verkent. Wat een prachtig lijf heeft deze lieve dame.
Ze begon aan een blowjob waar geen einde aan kwam. Wat een pijp kunstenaar is dit. Ik heb haar diverse keren moeten stoppen om niet te snel tot een orgasme te komen. Ik heb een uur lang een fantastische erotische beleving mogen meemaken met dit schatje.
Na een uur heeft ze op mijn verzoek mij met haar mondje tot een hoogtepunt gebracht.
Wat een beleving. Het was meer dan top.
In de bar ondertussen wat meer reuring. Toch leuk om alle mij zeer goed bekende dames nu eens in leuke kleding te zien.
Leuke gesprekken gevoerd met beren en dames. Het was en bleef wel rustig deze zondag.
Lekker gegeten en uitbuiken op de bank op de verhoging.
Jenni zag mij liggen en kwam mij vergezellen en bij mij liggen. Na enige tijd haar de sleutel laten halen.
Op de kamer twee uur geweldig van elkaar genoten. Lekker relaxed met een babbeltje en een drankje, met tussendoor steeds een hevige vrijpartij. Leuke beleving voor een zondag.
De sfeer op zondag is totaal anders dan op vrijdag of zaterdag. Niet negatief bedoeld , maar anders.
Je kunt merken dat de dames in het weekend tot 04.00 hebben gewerkt en dus wat vermoeid zijn. Begrijpelijk.
Desondanks een hele fijne dag gehad.
Ben om 23.00 vertrokken uit een nagenoeg lege club.
Ben er snel weer.
Tot de volgende.
Laatst gewijzigd door Liefje; 17 februari 2025 om 12:03
AVENTADOR (20 februari 2025),donkeywonkey (17 februari 2025),Eddy_V (17 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (17 februari 2025),irongiant (17 februari 2025),Manus (17 februari 2025),MeesterMixer (17 februari 2025),mentholbear (17 februari 2025),mynasch (17 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),Purrfect (17 februari 2025),sweetcat (17 februari 2025),WANDELAAR5 (17 februari 2025)
Op deze zondag had ik de gelegenheid naar Venus te rijden. Tegen 3 uur was er nog voldoende plek op de P-plaats. Na omkleden naar binnen om daar vast te stellen dat het ook daar rustig was.
Rondkijken met een colaatje er bij. De bekende service meiden waren meest op de kamer, soms voor meerdere uren (Ella). De jurkjes e.d maken de meeste dames toch m.i. minder aantrekkelijk...dit gold niet voor Sara en ook niet voor Hanah. Deze dames begrijpen wel hoe je je sexy kunt kleden. Maar Het pakje van Maya of Gissel en het jurkje van Ella stonden nou niet bepaald sexy.
Maar goed ik had Jenny op mijn lijstje staan, die ben ik al een paar keer misgelopen en heb ik uitstekende ervaring mee gehad in de zomer van 2022. Dus rondkijken. Heb er maar een biertje bij genomen en bij de openhaard was het lekker warm en uitstekend toeven. Ik had al eens meegemaakt dat Jenny er 's morgens was en vervolgens was vertrokken (en nog wel op de AWL bleef staan). Dus na tijdje rondgekeken te hebben maar eens navraag bij de receptie gedaan, Jenny is er, en niet op de kamer kreeg ik te horen. Hmmm dat verbaasde me, en ik begon aan een jammerlijke gedaantewisseling te denken. Terug naar de bar en paar meiden die ik niet van naam ken gevraagd naar hun naam, nee Rosa, nee Bibi, maar wie was dan Jenny.....ah het meisje dat juist aan de bar kwam zitten met een spijkerrokje misschien? En ja hoor, dat was de 'nieuwe' Jenny. Een teleurstelling overmande mij en heb eerst nog maar een biertje gedronken om een nieuwe keus te maken. Jenny ging met een NL ijsbeer naar de kamer...toen ik later naar toilet ging was deze ijsbeer zich aan het omkleden en vroeg ik naar de service van deze Jenny....helaas niet goed, hij had de sessie eerder afgebroken.
Afijn terug in de bar besloten eerst maar te gaan eten, immers de mij bekende en mooie meiden waren druk aan het kameren. Na een bordje spaghetti boven op een tactische plek gaan liggen om uit te buiken en rond te kunnen kijken. Er hing een gelaten sfeer op deze zondag. Anders dan ik wel eens op een zondag in de zomer buiten had meegemaakt. Nu waren de meiden zichbaar moe van een lange en late zaterdag. Het leek wel of ze helemaal geen zin hadden om uberhaupt een paar woordjes te spreken, laat staan een kamergang te maken. Wel leuk om de filmjes van de Venus sterren langs te zien komen. En als ik me niet vergis zag ik ook een filmpje van een beeldschone Thaise (dromeland) die verdomd veel op Honey leek. Helaas was Honey nog niet terug en bleef het dus bij dat filmpje.
Het was inmiddels rond 19.00 uur, ben aan de bar koffie gaan drinken, misschien was er nog een spontane ontmoeting met 1 van de toppertjes. Maya kwam nog wel even langs om wat te drinken te halen tijdens een kamerbezoek. Aardig dat ze dan wel even bij me komt en me kust (wang). Paar woordjes met haar gewisseld, lieve meid en ze ziet er trouwens ook veel beter uit zonder kledij ipv in dat tijgerpakje. Maar goed zij was dus gepannenkoekt en de rest van alom bekende dames die ik ook wel mag, was in geen velden of wegen te bekennen.
Dus helaas deze keer onverrichter zaken weer naar huis vertrokken, iets wat mij zelden overkomt.
Volgende bezoek zal op zich laten wachten ivm mijn geplande vakantie naar 'Honey-land' en zal zeker niet opnieuw op een zondag zijn.
AVENTADOR (20 februari 2025),blauwebeer (17 februari 2025),donkeywonkey (17 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (17 februari 2025),Haradamannetje (17 februari 2025),irongiant (17 februari 2025),Kurt Cobain (17 februari 2025),Liefje (17 februari 2025),Manus (17 februari 2025),MeesterMixer (17 februari 2025),mentholbear (17 februari 2025),mynasch (17 februari 2025),Pierke69 (18 februari 2025),Purrfect (17 februari 2025),Reinstecke Fuchs (17 februari 2025),schoolmeester (17 februari 2025),Superjohnny (Gisteren),sweetcat (17 februari 2025),WANDELAAR5 (17 februari 2025)
Afgelopen woensdag mijn cluppie bezocht.
Was er rond 14.00 uur. Een 8-tal auto’s op de parkeerplaats. Leek dus rustig.
Was ook zo. De barman had mijn latte macchiato al klaar en mij begeven naar de zonnige serre.
Daar even heerlijk vertoeft en gezellig gesproken met een mij bekende ijsbeer.
Had gezien dat Katy er weer was en ze zag er mooi uit. Naar mijn idee wat kilootjes lichter.
Was nog nooit met haar naar de kamer geweest, maar iets in haar trok mij aan vandaag.
Haar aangesproken en samen naar de kamer.
Een hartstochtelijke begroeting volgde op de kamer. Hebben een uur lang samen genoten, vol passie. Was een hele fijne beleving. Zeker voor herhaling vatbaar.
Het werd vervolgens steeds rustiger in de club. Het was te merken aan de dames, die zich verveelden en klaagden. Ze lagen onderuit gezakt op banken en stoelen.
Rebecca en Diana lagen samen op een bank op de verhoging.
Ze waren mij aan het uitdagen en uitnodigen voor een trio.
Dit bleek een erg goed idee achteraf.
Nog even het spel meegespeeld en uiteindelijk na een gezamenlijk rokertje met deze twee dames een kamer opgezocht.
Wat een genot om met deze twee beeldschone dames het bed te mogen delen.
Ik werd heerlijk verwend. De één pijpen, de andere volop zoenen, samen pijpen, beffen alles kwam aan de orde.
Wat een belevenis. Uiteindelijk 2 uur met deze kanjers op de kamer geweest.
Een aanrader.
Hierna had ik het wel gehad en nog even een bakje koffie en vervolgens om 23.00 uur vertrokken .
Het was weer een erg geslaagde dag.
Tot de volgende.
donkeywonkey (Gisteren),Elmo3108 (Gisteren),forgetskinnyletsgetfatty (Gisteren),Manus (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Paul1968 (Gisteren),Pierke69 (Vandaag),Purrfect (Gisteren),Reinstecke Fuchs (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),snaal88 (Gisteren),Superjohnny (Gisteren),sweetcat (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)
In mijn agenda van donderdag de 20e: Yin en Yang club exploreren. Ik was jammer genoeg een afspraak in mijn werkagenda vergeten, werd daar bijtijds door een medewerker op geattendeerd maar einde van het liedje was dat ik de 3 uur durende tocht naar Roermond wat teveel van het goede vond. Plannen verzet en op naar Venus in Hamminkeln.
Tegen half twee aangekomen, ontvangen door een voor mij nieuwe, zeer vriendelijke theke, Diane genaamd. Op de AWL had ik al gesignaleerd dat Maya binnen was en de theke gevraagd of ik een afspraak met haar kon maken. Diane sleepte Maya zowat de kleedkamer uit, afgaande op de foto's had ik een dame met zwart haar verwacht, dit was en curly en bruin blond. Ik was even van mijn stuk maar toch een afspraak met haar gemaakt, zoveel leuke en goede rencies gelezen. Moest nog wel anderhalf uur wachten maar dat mocht de pret niet drukken, een kleine lunch en daarna een goede massage van een uur door Tuk. Tuk meteen even gevraagd waneer Honey terug zou komen, volgende maand had ze het over.
Terug in de club kwam Maya nog even langs dat het iets later werd, ze moest zich nog even verfrissen en een kleine rookpauze.
De kamersessie was zoals de recensies het beloofden, nadat ik gekomen was ging ze nog even stevig door en ik maar bang dat mijn jongeheer zou breken. Haar laten stoppen, nog wat gebabbeld en afgerekend.
Tijd voor een douche, saunarondje, bubbelbad en uitrusten.
Deze club is de club voor de stille genieter, er wordt weinig met de ijsberen onderling gecommuniceerd, hooguit een dag of hallo, een goede conversatie heb ik er nog niet vaak gevoerd zoals in Babylon of SS. Veel minder plezier onderling.
Wat de dames betreft is er alle keus, van slank petite tot mollig.
Al met al is het een club voor een paar uurtjes en 1 of 2 kamers en dan heb je het wel gezien.
Volgende week zaterdag maar eens kijken hoe het erin YY aan toe gaat.
Flinstone (Gisteren),forgetskinnyletsgetfatty (Gisteren),Johnsonxxx (Vandaag),Liefje (Gisteren),mentholbear (Vandaag),Pierke69 (Vandaag),Purrfect (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),sweetcat (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)