-
Das YY 2.0 ist schon ein toller Club, auch wenn ich beim letzten Mal nicht so begeistert war wie beim ersten Besuch.
Eine Kleinigkeit, die mich damals befremdete: Ich landete in einem Zimmer, das gut war, aber das angeschlossene Badezimmer hätte aus einer deutschen Sozialwohnung der 70er Jahre stammen können. Beige Kacheln, Badewanne, keine Dusche ...
Zum Glück hat YY 2.0 auch andere Zimmer.
Ich hoffe darauf, dass Simina bald wieder da ist. Beim ersten Besuch konnte ich sie nur sehen, aber nicht sprechen. Sie ist eine extrem schöne Frau, die ich gerne treffen möchte.
Google-Translate:
De YY 2.0 is een geweldige club, ook al was ik de vorige keer niet zo enthousiast als bij mijn eerste bezoek.
Iets wat mij destijds verbaasde: ik kwam terecht in een kamer die goed was, maar de aangrenzende badkamer had uit de jaren zeventig uit een Duitse sociale huurwoning kunnen komen. Beige tegels, badkuip, geen douche...
Gelukkig heeft YY 2.0 ook andere kamers.
Ik hoop dat Simina snel terugkomt. Bij het eerste bezoek kon ik haar alleen zien, maar niet spreken. Ze is een buitengewoon mooie vrouw die ik graag zou willen ontmoeten.
-
Onderstaande 2 leden hebben Eisschrank bedankt voor deze bijdrage:
mentholbear (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag)
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten