Pagina 188 van 188 EersteEerste ... 88138178184185186187188
Weergegeven resultaten: 4.676 t/m 4.683 van 4683
    Last Online
    Vandaag @ 14:10
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Venus Revisited

Na A(capulco Gold) en B(abylon) was het de beurt aan C(lub Venus).

Bezocht op: zaterdag 22 februari
    Entree: gratis met dank aan de JV van december Husky, club en forum
    Aankomst: 14.00 uur
    Vertrek: 23.45 uur
    Bekende beren: de stambelg met identiteitscrisis die zijn “sucht” aan Sara bevredigde en een stamnederlander die zich wilde laven aan/bezighield met het vullen van het honingpotje van bezig bijtje Maya.
    Eten: zoals altijd vers bereid en smaakvol en een gigantische rib uit mijn lijf van €9 ivm gratis entree voor de wienerschnitzel met friet en salade.
    Kooidansjes: yep
    Sfeer: je moet er zelf lol trappen
    Wellness: bubbelbad perfect op temperatuur (deze is instelbaar) en sauna sla ik over omdat zweten met kerels niet mijn ding is.

De dames
    Dames in aantal: 18
    Dames bekend bij naam: Anka, Diana, Ella, Emilia, Eugenia, Gissel, Katy, Mariana, Maya, Oana, Rebecka, Sara, Sherry en Vanessa.
    Verder een drietal dames met een groen lichie: Bibi, Rosa, Alisia (allen in de categorie plus size)
    Extra: een 20-jarig slank Pools duracell konijntje die haar tweede dag in de venusheuvels beleefde (met de zeer toepasselijke zinsnede “The innocence is gone” in haar kooidans song Beautiful Liar) en een Roemeens pocketje (Raluka volgens ingewijden) die in burgerkledij rondliep en een plekje op mijn Willy Wishlist heeft verworven. Bij het zien van haar kreeg ik even een Back in Time momentje toen ik voor het eerst (een naturelle) Christina zag in Villa Marisol ruim negen jaar geleden en tegenwoordig als Plastic Fantastic Barbie te bewonderen is in Penelope.
    Massage: Tuk

Sessies
    Kamergang 1: Gissel
    Duur: 1 uur
    Service: GOSC zoals het heurt
    Fatality: killing him softly with a cowgirl ride
    Herhalingsgevaar: 100% met deze dame die het toonbeeld van sensueel erotisch vernuft is.

Kamergang 2: trio Ella & Oana
    Duur: 1 uur
    Service: GOSC zoals het heurt
    Fatality: killing him softly with their hands
    Herhalingsgevaar: 2x100% en de details voor een vervolg zijn al besproken. Dames hebben zich met deze sessie nadrukkelijk kandidaat gesteld voor de Duo Penotti Trio Award van 2025. Beide dames vertrekken de dag na de Party van volgende week zaterdag voor ongeveer een maand.

Eindconclusie
    Best spend bucks in the clubs so far this year.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 23 februari 2025 om 09:15 Reden: Tuk toegevoegd
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

2. Onderstaande 22 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Disco Volante BFS (23 februari 2025),donkeywonkey (24 februari 2025),Eisschrank (23 februari 2025),Firehawk (24 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (23 februari 2025),Giodude (24 februari 2025),Herr Fick ( 2 maart 2025),Laatbloeier (26 februari 2025),Liefje (23 februari 2025),Manbijtkat (23 februari 2025),Manus (23 februari 2025),mentholbear (23 februari 2025),mynasch (23 februari 2025),Paul1968 (23 februari 2025),Pierke69 (23 februari 2025),Purrfect (23 februari 2025),Reinstecke Fuchs (23 februari 2025),RobOpzoek (28 februari 2025),Superjohnny (23 februari 2025),sweetcat (23 februari 2025),theobeart (23 februari 2025),WANDELAAR5 (23 februari 2025)

Last Online
    7 maart 2025 @ 06:24
    Discussies
    0
    Thanks
    27

Standaard

Indien nog onbestaande, ben ik een voorstander om de Duo Penotti award in het leven te roepen!

4. Onderstaande 4 leden hebben Disco Volante BFS bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (23 februari 2025),Patjax (23 februari 2025),Pierke69 (23 februari 2025),Superjohnny (23 februari 2025)

Last Online
    27 februari 2025 @ 19:55
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Standaard

Gisteren had ik een dagje Venus gepland. Omdat ik om 15:00 een afspraak in de buurt had, ben ik vroeg vertrokken en kwam ik een paar minuten na 11:00 aan. Bij aankomst waren er al enkele heren aan het omkleden. Kennelijk waren ze direct naar de kamer gegaan, want ik heb ze later niet meer gezien.

Ik besloot eerst even iets te eten en een espresso te drinken. Daarna nog even de kat (of dames) uit de boom gekeken, daar heb ik nu wel een beetje spijt van. Uiteindelijk had ik een heerlijke kamer met Eugenia. Het zoenen had wat passievolder gemogen, maar verder was het helemaal top.

Helaas was er na deze kamergang niet veel tijd meer over (ik moest ook even opladen) en waren er daarna ook niet echt dames van mijn gadin beschikbaar. Dus nog even wat gegeten en van de jacuzzi gebruik gemaakt.

Al met al een prima dagje, had graag nog een kamer gemaakt, maar ondanks dat zeer tevreden.

6. Onderstaande 14 leden hebben JaquesB bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (24 februari 2025),forgetskinnyletsgetfatty (23 februari 2025),ju52 (25 februari 2025),Liefje (23 februari 2025),Manus (23 februari 2025),mentholbear (24 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Purrfect (23 februari 2025),RobOpzoek (28 februari 2025),schoolmeester (23 februari 2025),Superjohnny (24 februari 2025),sweetcat (24 februari 2025),theobeart (24 februari 2025),WANDELAAR5 (23 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 21:21
    Discussies
    295
    Thanks
    31.235

Standaard

LAATKOMER

Op de 18 van de 2e had ik afspraken die langer duurden dan gedacht. Ik besloot daarom een club te kiezen die niet zo diep in Duitsland ligt. Venus voldeed hier aan en zodoende richting Hamminkeln getrokken.
    Voor mijn doen was dit een laatkomer om pas rond 16:30 te arriveren bij in een club.
    De 60 euro's entree werd aangenomen en daar kreeg ik een badjas voor in de plaats terug.

Eerst maar de innerlijke mens aansterken, want had alleen wat koekjes naar binnen kunnen werken.
    Het brunch buffet was al lang en breed opgeruimd, maar gelukkig blijven de broodjes en wat smeersels er nog wel liggen, zodat je niet met een lege maag hoeft te zitten of gelijk je consumptie tegoed moet aanspreken.
    Heel even was het nog verleidelijk om ja tegen de kok te zeggen toen ie met een bord schnitzel binnen kwam en vroeg of die voor mij was. Gelukkig wist ik me te beheersen en vernam later dat ie waarschijnlijk van ijsbeer Hansieboi was.
    Dus braafjes m'n broodje opgepeuzeld.

Erna rondje door de club gemaakt en hoopte Sara te spotten. Helaas nog niet gezien, dus waarschijnlijk op de kamer, aangezien haar status op de AWL op aanwezig stond.
    Ik wilde vervolgens op Anka afstappen, maar ze liep niet samen met een andere dame het rokershok in.
    Dus op een bankje geduldig zitten wachten. Na een poosje kwam ze weer terug de bar in. Ik stapte op haar af en ze moest lachen, omdat ze op mij af wilde stappen. We liepen elkaar een beetje tegemoet. De deal was gauw beklonken en we zochten een kamertje op waar we heerlijk van elkaar hadden genoten. Leuke GOSC meid die voor mij een zekerheidje is in Venus.

Ik spotte Ella en Sara. Helaas bleken beiden een pannenkoeker te hebben, dus maar eerst wezen relaxen en van hun wellness gebruik gemaakt. De buiten sauna stond uit en de jacuzzi afgedekt. Je kunt aan het personeel vragen om ze aan te zetten, maar vond het niet nodig, aangezien ze binnen ook een jacuzzi hebben die lekker warm stond met 38 graden. De binnen sauna was uitgevallen, maar na opnieuw opstarten kwam die gauw op temperatuur.
    Er waren die dag zo een tiental dames aanwezig en masseuse Tuk. Maar geen beschikbare die op m'n wishlist stonden gezien in de bar, dus ik probeerde voor de grap een steak te bestellen. Helaas pindakaas, maar die komt dus niet meer terug. Ze zijn bezig om een nieuwe menukaart te laten maken.
    Dus voor nu maar een pizza besteld. Na het bestellen keek ik per toeval even de speelautomaten hal in en zie daar toevallig Sara zitten te beppen met wat dames. Vroeg of ze beschikbaar was en dat bleek ze te zijn. Navraag bij de bar bleek m'n pizza al in de oven te liggen. Tja, eerst neuken of eerst vreten... Dan weet je bij deze veelvraat wel waar de prioriteiten liggen. Dat werd dus eerst genieten van een smakelijke Sofia. Nee, niet het zusje van Oana, maar hun champignon ham pizza

Na het uitbuiken was het dan eindelijk toch tijd voor een kamer met favorietje Sara. En weer geweldig van elkaar genoten en verwend worden door deze GOSC meid.

Er was nog een slanke blondine die me opviel. Die staat op de wishlist voor een volgende bezoek. Leuk om te merken dat er toch wat afwisseling in de line up is.

Ik wilde buiten in de afsluitbare serre even een dutje doen. Helaas stond het vuur uit. Bij navraag aan de bar of ie weer aan kon kreeg ik te horen dat ie in de avond niet meer aan zou gaan. Jammer. Was het enige stille warme plekje in de club.
    Na de rest van de avond wat wellness rondjes gedaan te hebben, toch tevreden de club weer verlaten. Mooi om te zien dat er nog SC zijn waar je GOSC kunt vinden voor een goeie prijs en zonder gedoe.

8. Onderstaande 22 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR ( 6 maart 2025),blauwebeer (25 februari 2025),De Vrijbuiter ( 1 maart 2025),donkeywonkey ( 2 maart 2025),Eisschrank ( 5 maart 2025),Haradamannetje (25 februari 2025),ju52 (25 februari 2025),Laatbloeier (26 februari 2025),Liefje (25 februari 2025),Manus (25 februari 2025),Patjax ( 2 maart 2025),Paul1968 (25 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),pret (25 februari 2025),Purrfect (24 februari 2025),Reinstecke Fuchs (26 februari 2025),RobOpzoek (28 februari 2025),schoolmeester (25 februari 2025),Superjohnny (26 februari 2025),sweetcat (25 februari 2025),VannilleYs (24 februari 2025),WANDELAAR5 (24 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 22:12
    Discussies
    1
    Thanks
    1.970

Standaard Zaterdag 1 maart, SuperHero party in SC Venus.

De meeste parties in SC Venus laat ik aan me voorbij gaan aangezien het vaak nogal druk is en deze ijsbeer daar niet direct fan van is. Er zouden echter veel dames aanwezig zijn en aangezien het aantal parties dit jaar hoger is, vermoedde ik dat het aantal ijsberen daarom wat lager zou worden.

Tegen 19:00 de auto aan de overzijde van de club geparkeerd want die bij de club was vol. Het gebruikelijke ritueel van betalen, omkleden en opfrissen verliep soepel. De opzwepende muziek kwam me in de omkleedruimte al tegemoet. De club inlopende zag ik dat de verlichting wat was gedimt, en deze was verder versiert met gewone en superhero ballonnen. Een enkele ijsbeer liep verkleed als superhero rond. De dames hadden veelal ook bijpassende outfits!

Besloten om eerst wat te eten, wat deze keer dus zonder bijbetaling en onbeperkt kon vanwege een buffet. Niet super uitgebreid maar het smaakte me meer dan prima, en dat heb ik later op de avond nog eens herhaald, ook met een lekker toetje na.

In de club was het gezellig druk, niet te druk. Er waren denk ik 19 dames aanwezig. Er werden met regelmaat shows opgevoerd door verschillende dames, zoals door Sherry & Mika (als ik de naam van de nieuwe ranke Poolse dame goed mee heb gekregen), Rebecka & Sara en een groepje dames tegelijk met o.a. Cataleya, Maya, Eugenia en Mika. Zal de details jullie besparen, maar jullie kunnen er vast een voorstelling van maken, en moet zeggen dat de dames erg hun best deden. Alleen is het niet mijn smaak muziek die er vaak bij opgezet wordt... Kniesoor zeggen ze dan.

Het personeel was ruimschoots aanwezig en hield de club keurig op orde, en wellness, sanitair en drankjes waren weer prima verzorgd! Zelf me weer uitstekend vermaakt met Ella, Vanessa, Anka en Oana!

Het was na enen dat ik met licht piepende (en rode ) oortjes de club met een fijn gevoel weer verliet, met het idee misschien toch eens vaker zo'n party te gaan bezoeken later dit jaar. Echter voor die tijd zal ik hier zeker weer vaker langskomen. Ik kijk er nu weer al naar uit!
    Laatst gewijzigd door donkeywonkey; 2 maart 2025 om 11:23 Reden: Spellingsfout

10. Onderstaande 22 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR ( 6 maart 2025),Eisschrank ( 2 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 maart 2025),Giodude ( 2 maart 2025),Jester ( 3 maart 2025),ju52 ( 2 maart 2025),Liefje ( 2 maart 2025),Manus ( 2 maart 2025),ME262 ( 2 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),nixus ( 2 maart 2025),Patjax ( 2 maart 2025),Paul1968 ( 2 maart 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),pret ( 2 maart 2025),Purrfect ( 2 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 2 maart 2025),schoolmeester ( 2 maart 2025),Superjohnny ( 2 maart 2025),sweetcat ( 2 maart 2025),uurtje ( 2 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 22:06
    Discussies
    3
    Thanks
    3.325

Standaard

Na een fantastische week vakantie woensdagmiddag richting Hamminkeln getogen.
    Bij aankomst slechts 4 auto’s op de parkeerplaats.
    Na omkleed ritueel naar de bar waar mijn Latte Macchiato al klaar stond. Het leek echter uitgestorven.1 beer en 2 dames onderuit gezakt.
    Werd echter wel hartelijk begroet door Yildiz, die na een tijdje afwezig ook weer terug was.
    Met mijn latte vervolgens buiten in het zonnetje genoten van het heerlijke weer.
    Rosa en Vanessa kwamen mij nog vergezellen en Rosa deed nog een poging, maar ik wilde eerst even relaxen.
    Na enige tijd Yildiz opgezocht en samen naar de kamer en 1 uur liggen stoeien met deze nymf. Wow, ze had er zin in.
    Het was en bleef heel erg rustig. Gelukkig kwam er nog een mij bekende ijsbeer en samen met de dames was het wel gezellig, maar op sommige momenten waren er slechts 3 tot 4 gasten. Geklaag bij de dames dus.
    Na een gezellig gesprek met Chloe samen een kamer opgezocht. Het leek wel of de dames een tijd lang droog hadden gestaan want ook Chloe was erg geil. Op de kamer direct staand zoenen en binnen 2 minuten was ze zo nat als een ……..
    Wat een passie en geiligheid met deze dame. Anderhalf uur hebben we alle hoeken van het bed gezien. Hierna hadden we beiden een pauze nodig. Ondertussen waren er nog maar 3 gasten, waaronder ik. De ochtendploeg droop ook al vroeg af en om 23.00 uur was ik nog de enige gast.
    Ik had eerder kennis gemaakt met een nieuwe dame, genaamd Luna.
    Ze komt uit Roemenië en heeft onder andere in Amsterdam en Rotterdam gewerkt. Een leuke verschijning en kon het zusje van Rebecca zijn. Zwart lang haar en ook het postuur van Rebecca. Op de een of andere manier trok iets in haar mij wel aan en ik wilde eigenlijk wel kennis maken met haar.
    Dus haar gevraagd om mee naar de kamer te gaan. Het is een relaxte 24 jarige dame, die ontzettend goed kan pijpen. We hadden een leuk gesprek. Ze zoent niet, maar haar wel verteld dat dit eigenlijk wel tot de standaard service in deze club behoort, maar ik respecteer als ze dit niet wil. Vervolgens een heerlijk uurtje doorgebracht. Herhaling: zeer zeker wel.
    Om 00.45 uur de club als laatste gast verlaten.
    Het was weer een aangenaam verpozen in mijn cluppie.
    Ben er zaterdag weer.
    Tot de volgende.

12. Onderstaande 19 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR ( 6 maart 2025),DENTEKKER ( 6 maart 2025),donkeywonkey ( 6 maart 2025),Eisschrank ( 6 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 maart 2025),Husky ( 6 maart 2025),JonnyFontane ( 6 maart 2025),ju52 ( 6 maart 2025),Laatbloeier ( 6 maart 2025),Manus ( 6 maart 2025),ME262 ( 6 maart 2025),mentholbear ( 7 maart 2025),Patjax (Vandaag),Paul1968 ( 7 maart 2025),Pierke69 (Gisteren),pret ( 6 maart 2025),Purrfect ( 6 maart 2025),sweetcat (Gisteren),WANDELAAR5 ( 7 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag maar weer eens pauze ingelast bij Venus. Mooie dag 18 graden zonnetje hoog aan de hemel tijd voor een paar uurtjes Venus.
    Fijn gekamerd met Cloe wat een super dame echt een en al actie op de kamer vrijen met passie met meerdere hoogtepunten voor haar en mij . Even een wellness rondje beetje eten en zoeken naar de volgende godin voor vandaag. En ja hoor de mooie Melissa wat een lekkere en leuke dame lekker rustig van elkaar genieten en samen werken naar ons beider hoogtepunt.
    Echt het was weer fantastisch kom snel weer terug voor al dat lekkers.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

14. Onderstaande 13 leden hebben Befkicking bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR (Gisteren),donkeywonkey (Gisteren),Eisschrank (Gisteren),Liefje ( 7 maart 2025),Manus ( 7 maart 2025),mentholbear (Gisteren),Patjax (Vandaag),Paul1968 (Gisteren),Pierke69 (Gisteren),Purrfect (Gisteren),Superjohnny (Gisteren),sweetcat (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 21:41
    Discussies
    0
    Thanks
    50

Standaard

Nachdem ich letztes Wochenende eine schöne Stunde mit Mary im Babylon verbracht hatte, wollte ich heute Hamminkeln besuchen. Der Straßenverkehr war problemlos, das Haus gut zu finden. Netter Empfang, und dann erstmal sehr gut gefrühstückt. Der Club ist sehr schick, mit vielen Lackmöbeln. Leider nur Bul/Rom-Pop als Musik. Der Kaffee dort ist sehr gut! Der Club ist gepflegt. Das Personal ist aufmerksam. Es war ein sehr schöner Tag, so dass ich auch viel sonnengebadet habe. (Die Sonnencreme hatte ich zum Glück nicht vergessen.)
    Der Club ist nicht überlaufen, ich kann nicht schätzen, aber vielleicht zehn Frauen und zehn Männer.
    Zunächst war ich mit Chloe unterwegs, einer hübschen Deutschen (Deutschland/Libanon). Sehr nett, sehr zugewandt, guter GOSC, ich war zufrieden.
    Später buchte ich eine Blondine aus Rumänien, ich meine, dass sie Melissa heißt. Sehr hübsches Gesicht, sehr schlank und nett geschminkt. Die Brüste lassen etwas nach... Ebenso distanziert, wie sie im Barraum war, blieb sie leider auch im Zimmer. Sie ist nicht unbedingt unfreundlich, aber sie zieht eben nur ihren Job durch. Man kann kaum ein Gespräch mit ihr führen. Natürlich keine Zungenküsse. ^^
    Ein ganz guter Nachmittag. Aber ob ich nochmal hinfahre?

Google-Translate:
    Na afgelopen weekend een heerlijk uurtje met Mary in Babylon te hebben doorgebracht, wilde ik vandaag Hamminkeln bezoeken. Het verkeer was gemakkelijk en het huis was gemakkelijk te vinden. Leuk welkom en daarna een heel goed ontbijt. De club is erg chique, met veel gelakt meubilair. Helaas alleen Bul/Rom-pop als muziek. De koffie is er erg lekker! De club wordt goed onderhouden. Het personeel is attent. Het was een hele mooie dag, dus ik heb veel gezonnebaad. (Gelukkig ben ik de zonnebrandcrème niet vergeten.)
    De club is niet druk, dat kan ik niet inschatten, maar misschien wel tien vrouwen en tien mannen.
    Eerst ging ik met Chloe, een mooie Duitse vrouw (Duitsland/Libanon). Heel aardig, heel benaderbaar, goede GOSC, ik was tevreden.
    Later heb ik een blondine uit Roemenië geboekt, ik denk dat haar naam Melissa is. Heel mooi gezicht, heel slank en mooi opgemaakt. De borsten hangen een beetje door... Helaas, net zo afstandelijk als ze in de bar was, bleef ze ook in de kamer. Ze is niet per se onvriendelijk, maar ze doet gewoon haar werk. Je kunt nauwelijks een gesprek met haar voeren. Natuurlijk geen tongzoenen. ^^
    Een hele goede middag. Maar moet ik daar nog een keer heen?
    Laatst gewijzigd door Eisschrank; Gisteren om 17:32

16. Onderstaande 10 leden hebben Eisschrank bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (Gisteren),ju52 (Gisteren),Liefje (Vandaag),MeesterMixer (Vandaag),Patjax (Vandaag),Paul1968 (Vandaag),Reinstecke Fuchs (Vandaag),Superjohnny (Vandaag),sweetcat (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag)

Pagina 188 van 188 EersteEerste ... 88138178184185186187188

Regels voor berichten