schoolmeester (28 maart 2024)
Und auch in Venus.
Who eigentlich nicht ?
Nee. Is een andere Roxy. (Zie ook de maten)
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Tjeppah (28 maart 2024)
Roxy staat erop met geweldige nieuwe foto's:
https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/523/roxy
En hier nog de oude foto's:
https://www.eb18.de/38972/details
Gr. Robglover
Siberische tijger (29 maart 2024),Tjeppah (30 maart 2024),WANDELAAR5 (29 maart 2024),Wentelt Eefje (30 maart 2024)
Gisteren ben ik tegen 14:00 aangekomen om deze club na een hele lange periode weer eens te bezoeken. Mijn vorige bezoek was al meer dan 5 jaar geleden. Ik kon me herinneren dat de douches snoeiheet waren en de whirlpool aangenaam was.
Bij binnenkomst bleken er 12 dames aanwezig, precies zoals op de website vermeld werd.
Bij de theke €45,- afgerekend. Een faire entree vind ik. Daar kan je alcoholvrij voor drinken en eten, sauna en jacuzzi gebruiken .
Direct de douches, nog steeds brand je weg onder de douche. Waar ik 5 jaar geleden aangenaam verrast was mbt de hygiëne is dat nu wel wat minder. In de douches groeit al aardig wat schimmel terwijl dit makkelijk voorkomen had kunnen worden door het raam structureel open te zetten. Ook vond ik de hoeveelheid haar in de douches ook opvallend. Nouja vooruit dan maar…
Na douche de lange gang door naar de dames. Die kloeken veel samen in een hoekje. Op zich wel 8 mooie dames, 2 vielen mij wel tegen.
In de club hangen nog steeds de schermen met de foto’s. Sommige dames zijn direct herkenbaar, maar niet alle dames.
Mijn blik viel op Claudia die er appetijtelijk uitziet. Ze kwam vrijwel direct bij me staan om een praatje te maken. Dat had ze beter niet kunnen doen. Er kwam namelijk een geur uit haar giechel waardoor ik vrijwel direct afhaakte (en dan te bedenken dat je voor zoenen moet bijbetalen). Verder kwam er ook weinig Duits of Engels uit haar wat het allemaal niet eenvoudiger maakte.
Dan maar even eten. Er liggen broodjes en beleg, soep en kippenvleugels (de hele dag in de gaarbakken). Best redelijk allemaal.
Toen ik uitgegeten was ging ik even in de bioscoop kijken. Dat is best een redelijke zaal met scherp beeld, zonder geluid. Prima plekje om even te tukken. Roxy kwam bij mij op schoot even kennis maken. Ineens schoot de positieve beoordeling van @wentelteefje door mijn hoofd. Ik denk dat ik maar eens ging kijken of hij gelijk had. Snel even over de prijs praten en naar boven. Ik wilde een uurtje met haar de kamer op. Maar echt rustig aan kon ze niet. Leuke dame met ook wel gevoel voor humor. Ze werkt alleen wel (te) snel naar het hoogtepunt. Na 40 minuten waren we klaar. €90,- betaald want zoenen kost €20,- extra bij haar.
Even bijkomen in de jacuzzi. Lekker op temperatuur, kan je niets negatiefs over zeggen.
Later nog kennis gemaakt met Carolina. In het begin liep de communicatie iets te zakelijk. Maar ergens in het proces maakte ik een grapje dat ze wel kon waarderen en was het ijs gebroken. Een fijne kamer met haar gemaakt.
Samenvattend is het een prima club(je) maar niet uitzonderlijk. Je kan er voor redelijk weinig geld een vermakelijk aantal uurtjes hebben.
Wel vooraf de prijzen vragen, want alle extra’s kosten geld en dat blijkt vaak niet helemaal te kloppen met wat er online staat, of op het scherm in de club.
Agronymus1 ( 1 april 2024),donkeywonkey ( 1 april 2024),jeegee (23 mei 2024),ju52 (30 maart 2024),Kwakje ( 2 april 2024),Liefje (30 maart 2024),mentholbear (31 maart 2024),mynasch (30 maart 2024),Patjax (31 maart 2024),pret (30 maart 2024),robglover (31 maart 2024),WANDELAAR5 (31 maart 2024),Wentelt Eefje (30 maart 2024)
2 weken geleden eens uit mn comfort zone van Venus Hamminkln gestapt en dit huis eens met een bezoekje vereerd.
Bij aankomst werd ik vriendelijk geholpen door de theke. Nadat ik mijn ijsberenvel had omgedaan maar eens op verkenning gegaan en een bakkie koffie gedronken. Eerste verschil met Venus is dat er meteen op je gejaagd wordt bij binnenkomst. Helaas proef ik niet gelijk het eerste snoepje dat voor me ligt. Ik kijk graag eerst even door de hele snoepwinkel.
Alessia vond ik het lekkerste snoepje dat er rondliep. Gevolgd door Vienne en Crystal.
Met de eerste heb ik mij uitermate goed vermaakt.
Ik werd ook erg blij van de prijs/kwaliteit verhouding. Zo'n lekker snoepje als Alessia vind je bijna niet voor die prijs. Ondanks de afstand is er herhalings gevaar.
Ascari (15 november 2024),donkeywonkey (17 november 2024),ju52 (16 november 2024),Kurt Cobain (16 november 2024),Liefje (15 november 2024),ME262 (16 november 2024),mentholbear (15 november 2024),Patjax (16 november 2024),pret (15 november 2024),robglover (17 november 2024),schoolmeester (15 november 2024),theobeart (17 november 2024),Wentelt Eefje (26 november 2024)
Begin februari ben ik ook eens naar deze club geweest. Eigenlijk is mijn ervaring niet veel anders als het bovenstaande bericht.
Ook bij mij werd er gejaagd door de minder knappe dames, maar ik had de aanwezigheidslijst in de gaten gehouden en ik was van plan eerst met een aantal dames kennis te maken voor in naar een kamer zou gaan. Vivienne, Alessia, Crystal en Roxy bleken zoals ik had verwacht de meest interessante opties. Uiteindelijk met de eerstgenoemde een fijne kamer gehad.
Als ik nog eens in de buurt ben ga ik deze club misschien nog wel eens bezoeken.
ju52 ( 1 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),robglover ( 7 maart 2025),Sjaaksnaak (10 maart 2025)