Ik dacht toch echt dat ik ik een topic over Babylon aan het lezen was...![]()
Ik dacht toch echt dat ik ik een topic over Babylon aan het lezen was...![]()
Never argue with a fool, people might not know the differnce
Inderdaad. Dat vind ik het fijne aan fkk: what you see is what you get/je ziet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Bovendien, geen tijdverlies op de kamer met het ontkleden. Sorry Husky & Co, maar ik pak alleen graag cadeautjes uit van onder de Kerstboom![]()
Dannii (25 februari 2025),Herr Fick (25 februari 2025),pret (25 februari 2025),WANDELAAR5 (25 februari 2025)
Herr Fick ( 2 maart 2025),ju52 (25 februari 2025),mentholbear (25 februari 2025),Siberische tijger (25 februari 2025)
Ich war letzten Sonntag für ein paar Stunden da. (Ich muss auch mal wieder woanders hingehen.)
Es war relativ ruhig. Leah und Mary saßen mit ihren Langzeitbuchungen im hinteren Wintergarten. Sie wollten mit ihnen Eis essen gehen, da das Wetter schon sehr gut war. Keine Ahnung, ob sie es getan haben. (Ich verstehe Langzeitbucher nicht wirklich, aber das ist ein anderes Thema.)
Ich hatte zwei Buchungen. Zunächst war ich mit Alina unterwegs, die jünger aussieht als sie ist. Guter GOSC mit Extra. Und danach hat mir Sara noch guten GOSC geboten. Nur die Zungenküsse waren nicht sehr tief (sie bekommt wohl Implantate.) Ich hätte gedacht, sie hätte thailändische Wurzeln, aber sie sagt, dass sie türkische Wurzeln hätte. Mit beiden Mädels war ich zufrieden.
Das Essen war mal wieder nur sättigend, besser als nichts.
Google-Translate:
Afgelopen zondag was ik er een paar uurtjes. (Ik moet weer ergens anders heen.)
Het was relatief rustig. Leah en Mary zaten in de achterste serre met hun langetermijnboekingen. Ze wilden graag met hen een ijsje gaan eten, aangezien het al heel mooi weer was. Geen idee of ze dat deden. (Ik begrijp langetermijnboekers niet echt, maar dat is een ander onderwerp.)
Ik had twee boekingen. In eerste instantie was ik op reis met Alina, die er jonger uitziet dan haar leeftijd. Goede GOSC met extra. En daarna bood Sara mij een goede GOSC aan. Alleen de tongzoenen waren niet erg diep (ze krijgt waarschijnlijk implantaten). Ik dacht dat ze Thaise roots had, maar ze zei dat ze Turkse roots had. Ik was blij met beide meisjes.
Het eten was wederom gewoon vullend, beter dan niets.
Laatst gewijzigd door Eisschrank; 27 februari 2025 om 16:51
Agronymus1 (28 februari 2025),Dannii (27 februari 2025),dauerlutscher ( 6 maart 2025),donkeywonkey (27 februari 2025),Getrouwd (27 februari 2025),Johnsonxxx (28 februari 2025),ju52 (28 februari 2025),Kwakje (27 februari 2025),le_belge (27 februari 2025),mentholbear (27 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Purrfect (27 februari 2025),Reinstecke Fuchs ( 1 maart 2025),schoolmeester (27 februari 2025),WANDELAAR5 (28 februari 2025)
Ik was er gisteren maar het was er erg stil, misschien wel te stil, de dames waren zich behoorlijk aan het vervelen en waren elkaar maar aan het entertainen. Met enkele even een praatje gemaakt het blijkt geen uitzondering te zijn maar eerder de regel. Ik geloof best wel dat er een aantal dames waren die helemaal geen kamer hebben kunnen doen.
Uiteraard komen dan weer de telefoons met de spelletjes in beeld waar ze zich uren mee bezig houden, zo zeer zelfs dat als er wel wat beren binnen komen ze er ook geen aandacht meer aan besteden.
Uiteraard is en blijft het roken ook een van de urenlange bezigheden, een pakje per dag is niks hoorde ik zeggen.
Goed uiteindelijk een hapje gegeten en nog een matige kamergang gedaan.
Ook nog even gebruik gemaakt van de sauna en het bubbelbad en toen weer vertrokken.
In de uurtjes dat ik er was is het verder heel stil gebleven.
De dames maken zich best wel zorgen over de toekomst, maar aangezien alles voor iedereen maar steeds duurder zal worden, vrees ik dat ze het in de toekomst met veel minder zullen moeten gaan doen!
Agronymus1 ( 1 maart 2025),Dannii ( 1 maart 2025),ju52 ( 1 maart 2025),MeesterMixer ( 1 maart 2025),mentholbear ( 1 maart 2025),Purrfect ( 1 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 1 maart 2025),schoolmeester ( 1 maart 2025)
Komt denk ik door de hoge entree prijs. Als ze de prijs niet willen verlagen, misschien dat ze wel willen overwegen om happy hour in te voeren? Entree voor 13 uur voor 60? En na 20 uur voor 50 ofzo?
Cupido denkt ook dat het door de hoge entree komt. Je hoeft het misschien ook weer niet zo laag te zetten als een ACa G, Penelope of Prime. Want ze hebben met een jacuzzi en een verwarmd zwembad wel meer kosten.
Maar iets schappelijkere entree en/of happy hour trekt denk ik meer terugkerende klanten.
Laatst gewijzigd door mentholbear; 1 maart 2025 om 11:07
Agronymus1 ( 1 maart 2025),Dannii ( 1 maart 2025),ju52 ( 1 maart 2025),Purrfect ( 1 maart 2025)
verwarmd zwembad misschien wel, maar dan alleen op zo een prachtige zomerse dag....
Gustomass droomt al van zo een dag.
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Agronymus1 ( 1 maart 2025),mentholbear ( 1 maart 2025)
mentholbear ( 1 maart 2025)
Maar zouden ze met zo een happy hour niet een stuk meer klanten nog trekken? Ook misschien late klanten, waardoor er in de avond meer dames blijven?
mentholbear ( 2 maart 2025)
Op de maandagen dat ik er was geweest waren er na 20 uur meestal maar weinig dames in de bar aanwezig. Ik vermoed dat ze niet allemaal op de kamer waren...
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik ga in een club ook graag met de mij bekende en geliefde dames. Ik wissel alleen wel af van club, waardoor ik elke week wel andere dames tref.
Op maandagen zou het goed kunnen dat de rest op de kamer wasnaangezien er dan meestal max 15 dames zijn
Ik heb nog kortingskaartje BBL, geldig tot 2 april, vanwege vakantie kom ik er zelf niet aan toe. Wie heeft interesse?
ju52 ( 2 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 2 maart 2025)
Ik hou me aanbevolen
ju52 ( 3 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025)
Karnavalszaterdag in Babylon.
Zoals de live berichtjes al deden vermoeden was ik dus tijdens het karnaval op zaterdag in Babylon. Bij Anita een papiertje ingeleverd, waarop stond dat ik een korting op de entree had, Cheffe Eddy, W2 en ijbf bedankt.Na de gebruikelijke rituelen, even een rondje om te kijken welke dames er binnen zijn, 2 nieuwe gezichten (Alina en Marissa), en een bekend gezicht (Justina), die na lange afwezigheid weer terug was. Voor het complete damesoverzicht klik hier. Voor een zaterdag is het rustig, misschien wel te rustig, de heren hadden misschien andere prioriteiten, maar dit had uitwerking op de dames. Het contrast bij de dames was groot; van bijna de hele dag bezet, assertief en toch een paar klanten meepakken, tot de hele dag niets te doen en verveeld op de bank hangen.
Nou was ik te laat voor het ontbijt, en te vroeg voor de warme middaghap, maar die kwam niet veel later, keus uit een pasta (penne) met kip en saus, of aardappelpuree broccoli en lapjes varkensvlees.
Na tot rust gekomen te zijn, eens kijken wie van de dames moeite wil doen, om deze beer naar een kamer te ontvoeren. Het werd Justina, Met haar voluptueze zachte lichaam, was toch al een slordige 2 jaar geleden dat we samen een kamer deelden. Na bijna een uur de kamer tevreden verlaten, en een bijna ouderwetse 110460 afgerekend.
Even rusten wat eten, voetbal kijken, er waren nog wat dames later binnen gekomen, en zo kabbelde de tijd voort. Heb je net een afspraak met een dame voor over een half uur gemaakt, staat Chayna 2.0 voor je neus. Nu blondblauwe extensions en iets minder buik en billen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, Chayna toch maar gevraagd om later terug te komen.
De dame met wie ik een afspraak had meld zich: Anni. De vorige keren samen op de kamer stonden nog op mijn netvlies, zou deze keer weer dezelfde euforie bereikt worden? Kort antwoordt; ja, een gfe belevenis. Ook bij Anni de ouderwetse 110460 betaald.
Even tot rust komen, wat eten, nu lagen er sperziebonen en aardappels en was de penne vervangen door spaghetti. Het aantal heren is nog verder afgenomen, waardoor het nu wel heel erg leeg lijkt, en wat de dames nog minder motiveert.
Chayna stond nog op mijn lijstje, maar werd voor langere tijd geboekt, wat mij de gelegenheid gaf om op tijd huiswaarts te keren.
Babylon tot de volgende keer.
De restvraag iemand tips hou ik de volgende keer uit de handen van Chayna kan blijven?![]()
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Agronymus1 ( 2 maart 2025),AVENTADOR ( 4 maart 2025),Chauffie ( 3 maart 2025),Dannii ( 2 maart 2025),donkeywonkey ( 2 maart 2025),Eddy_V ( 7 maart 2025),Getrouwd ( 3 maart 2025),Giodude ( 2 maart 2025),hasta la pasta ( 3 maart 2025),Johnsonxxx ( 3 maart 2025),ju52 ( 3 maart 2025),Kurt Cobain ( 2 maart 2025),le_belge ( 2 maart 2025),mechelen ( 2 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),Pierke69 ( 4 maart 2025),pret ( 2 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 3 maart 2025),rmjhexe ( 3 maart 2025),schoolmeester ( 3 maart 2025),Siberische tijger ( 2 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025),yylover ( 2 maart 2025)
De meeste willen best wel wat nieuws uit proberen, maar vrijwel alle nieuwe meiden die laatste jaren daar binnen gekomen zijn leveren zeer matige service. De meeste zijn dan snel weer weg, aantal blijft helaas (zoals recent Sonny/Sunny en Alina). De goede "newbees"zijn schaars, en die blijven meestal wel een tijdje.
De eigenaar is (letterlijk?) doof voor alle opbouwende kritiek en wil blijkbaar zo min mogelijk kerels binnen hebben en verveelde dames die op hun telefoon zitten. Er zit gelukkg nog voldoende kwaliteit, dus geniet er nog van zolang het kan, want dat dit een keer op gaat houden lijkt een kwestie van tijd.
Agronymus1 ( 3 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025)
Zonder herinvesteren gaan ze het moeilijk verkopen. Het is voor mij een fijne club, vooral door de weeks overdag.
Nadeel is de afstand, maar door er een volle dag van te maken komt het goed.
MeesterMixer ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025)
M en V
Op zaterdag 22.02 was ik weer eens in Babylon. Met een kortingskaartje van het forum.
Het was eigenlijk een vertrouwd beeld:
etende mannen bij de stammtisch, veel heen en weer lopend volk, M (met handdoek om)en V (veelal naakt, alleen de personeels-dames niet), luide muziek, TV-kijken in de grote achter ruimte, en M en V op weg naar het rook-terras, of naar het wellness-gedeelte, vooral M.
In het TV-kijk gedeelte 'is het vooral te doen', M en V vinden elkaar. Of op de bank tegenover de bar.
Gauw inschrijven op het tafeltje bij de trappen, en hop: gelijkvloers, naar beneden of naar boven.
De rookserre voorin was lekker vol. In de aanpalende ruimte stond een varken-aan-het-spit gaar te wezen.
Bij de etensbakken wordt met regelmaat gekeken of het al is aangevuld. Ik moet zeggen: bijna de hele tijd viel er wel wat te eten.
De meeste drank aan de bar is gratis, daarvoor heb je entree betaald.
Wat merkte ik nu aan veranderingen?
Dat er geen a la carte eten meer is. Dat is al een hele tijd zo.
Dat er voor speciaal bier betaald moet worden. Dat is dacht ik ook al een hele tijd zo.
Dat het boven en beneden rustig, zo je wilt stil, is. Dat is ook al een hele tijd zo.
Dat de stoomcabine buiten bedrijf is. Ook dat is al lang zo.
Het belangrijkste: de dames. Ik zag genoeg rondlopen wat in orde was. Stunners? Nee.
Aardige? ja. Merkte ik bij mezelf, en bij veel beren.
De club kent een flink aantal stammies, die lijken zich altijd wel te vermaken.
Ik had het geluk bij een van de belangrijkste dames van de club terecht te kunnen: een uur massage van Milenka.
Op zich was er eigenlijk weinig mis met de dag daar vertoeven.
De wereld verandert op dit moment als een dolle gekeken naar de politieke actualiteit.
Zekerheden als een dag in een leuke club doorbrengen zijn dan heel erg fijn.
Geleidelijke veranderingen neem je op de koop toe.
Verder weet ik het nu even niet.
Willem bedankt voor de kortingskaart, vriend Scrotum voor het gezelschap, net als een aantal bekende andere ijsberen.
Tot de volgende keer.
Johan
11cc ( 6 maart 2025),AVENTADOR ( 6 maart 2025),Cupido (Gisteren),Eddy_V ( 7 maart 2025),Eisschrank ( 6 maart 2025),Elmo3108 ( 6 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2025),Goedemorgenallemaal ( 7 maart 2025),Gustomass ( 5 maart 2025),hasta la pasta ( 6 maart 2025),JonnyFontane ( 6 maart 2025),ju52 ( 5 maart 2025),Kurt Cobain ( 5 maart 2025),Laatbloeier ( 6 maart 2025),le_belge ( 5 maart 2025),mechelen ( 6 maart 2025),MeesterMixer ( 6 maart 2025),mentholbear ( 5 maart 2025),nick n. ( 5 maart 2025),noglangnietuitgewandeld ( 6 maart 2025),Pierke69 (Gisteren),pret ( 6 maart 2025),schoolmeester ( 6 maart 2025),Scrotum ( 6 maart 2025),Siberische tijger ( 5 maart 2025),stimpy3 ( 5 maart 2025),WANDELAAR5 ( 5 maart 2025),yylover ( 5 maart 2025)
De grootste verandering is wellicht dat de Franstaligen Babylon links laten liggen, al een tijdje...![]()
MeesterMixer ( 6 maart 2025)
Agronymus1 ( 6 maart 2025),Haradamannetje ( 6 maart 2025),JonnyFontane ( 6 maart 2025),ju52 ( 6 maart 2025),snaal88 ( 6 maart 2025)
Bwa, neen. Ik weet dat er vroeger behoorlijk wat Franssprekenden in de club waren en nu toch veel minder, uitgezonderd verjaardagsfeestjes. Hoofdzakelijk beschaafde lieden hoor.
11cc ( 7 maart 2025),mentholbear ( 6 maart 2025)