Pagina 169 van 169 EersteEerste ... 69119159165166167168169
Weergegeven resultaten: 4.201 t/m 4.215 van 4215
    Last Online
    5 maart 2025 @ 08:10
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Vorige week vrijdag weer mijn eerste bezoek van 2025 aan Acapulco Gold. Sinds oktober 2024 was ik niet meer over de Duitse grens gegaan richting mijn favoriete plekjes. Op een of andere manier wanneer het weer slechter en grijzer wordt is er niets troostelozer dan rijden door het grauwe Duitsland tenminste de regio waar alle mooie plekjes zijn die we kunnen bezoeken. Het leuke is dat er dan weer een dag komt dat het lente voelt, het lichter is en de temperatuur letterlijk en figuurlijk gaat stijgen. Vooraf was het even nadenken waar ik naar toe wilde gaan en aangezien keuze stress dan altijd weer naar boven komt. Er bleven 3 locaties over waar ik tot het laatste moment over blijf twijfelen. Dit keer waren het Villa Venus, Acapulco Gold of Acapulco Prime. Uiteindelijk alle 3 de locaties ingevoerd en tijdens het rijden de voor en tegens afvinken, denken aan eerdere bezoeken en hopen wat op me afkomt bij dit bezoek. Dit maakt de lange rit ook overigens leuker en soort van voorpret.

Uiteindelijk reden we langs Duisburg om Villa Venus voorbij te laten gaan. De keuze ging op dat moment tussen Gold en Prime op het laatst moment in de bekende bocht toch gekozen voor Prime. Ik reed rond 11.00 de parkeerplaats op. Daar begon mijn eerste bezoek van 2025.

Eenmaal binnen bij de Theke na de verhoogde entree mijn spullen gekregen en snel omgekleed. Vervolgens naar de douches gelopen en dan begint het leuke spel al. Er is niets mooier dan het horen van de hakken door de gang om dan alvast even te spieken wat er nu weer voorbij komt gelopen. Zo kan je alvast oriënteren op wat je dadelijk gaat zien.

Na het douchen ben ik naar de grote ruimte gegaan. Het zag er met de nieuwe banken heel anders uit. Best apart aangezien het exact de dezelfde ruimte is. Ik ben er wel positief over omdat je wat minder 2 dames hebt die de hele tijd bij elkaar hebt zitten. De line was ook verrassend goed voor de vroege ochtend.

Mijn oog viel al meteen op de Dominicaanse Lucia. Ik zag er al een paar keer voorbij komen met haar geweldige lichaam. Ik twijfelde geen moment en ben naar de toe gelopen. dit was mijn eerste keer dus ik gebrekkig Spaans en Engels geprobeerd om een gesprek te voeren. Dat ging natuurlijk niet en ja uiteindelijk komen we daar ook niet voor. Uiteindelijk maar naar boven en eenmaal op de kamer snel me badjas uitgedaan om naar haar toe te lopen zodat ik haar kon helpen met uitkleden. Ze vond dit leuk begon me al te strelen en af toe omdraaien met haar bil naar achter waar ik lekker tegen aan kon wrijven. Ik hou zo van dit spel waardoor ik al langzaam opgewonden werd. Ze ging vervolgens door haar knieën en nam hem al lekker in de mond. Daarna vroeg ze of ik op het bed wilde gaan liggen waar ze verder ging met wat ze al aan het doen was. Ik hield het al niet langer dus vroeg haar om bovenop te gaan. Het mooie van deze Latinas is toch vooral hun lenigheid. Ze ging reverse op me zitten waardoor ik goed uitzicht had op haar billen die flink op neer gingen. Gevolg ik hield het niet lang vol. Ze bleef daarna nog even lekker liggen om te kletsen.

Na het douchen langs het buffet gelopen. Het buffet is nooit bijzonder, maar wel goed. Ik heb even 2 broodjes gegeten en ben toen weer de ruimte ingaan. Uiteindelijk kom ik niet voor de sauna of het eten. Inmiddels liepen er al 20 dames en ongeveer 15 beren. De verhouding was goed en de sfeer ook. Blijkbaar deed het weer ook met overige gasten iets waardoor het op een of andere manier levendig was. Vooral de dames waren volop in beweging waardoor ik me alvast goed kon oriënteren op de tweede ronde.

Ondanks de vele mooie dames zorgde mijn eerdere ervaring op de ochtend ervoor dat ik weer zou gaan kiezen voor een Latina. De keuze viel op Colombiaanse Laura. Ik nam bij haar plaats en in gebrekkig Spaans laten weten dat ik wel naar boven wilde. Het is toch heerlijk om daar achteraan te lopen de trap op, wat een uitzicht. Eenmaal op de kamer pakte ze me vast en haar hand ging al gelijk tussen me benen. Ik had niet eens tijd om mijn badjas uit te doen of ze nam me l*l al in haar mond. Dit deed ze zo lekker dat ik er even liet doorgaan. Daarna was het tijd om te beginnen met het echt werk waar ik eerst bovenop ging. Ze spreidde haar benen en legde ze in mijn nek waardoor ik goed hard kon stoten en ik merkte dat ze er echt van genoot. Op een bepaald moment toch gevraagd om te switchen waarbij ze bovenop kwam. Dit deed ze zo goed door langzaam en af te wisselen met snel. Voordat ik het wist kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt. Dit was net al eerder op de ochtend geweldig.

Ik vond het wel mooi geweest en besloot na het douchen weer de naar Nederland te rijden. Het is was een eerste gelaagde dag van 2025 in een saunaclub. Ondanks dat de entree iets is verhoogd blijft Gold toch een geweldige tent. De hoeveel mooie dames en vooral een aantal met hele goede service voelt altijd vertrouwd. Ik kijk er naar uit om de komende maanden weer vaker naar onze buren te rijden.

2. Onderstaande 13 leden hebben KishanD bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (28 februari 2025),Erwin van de meiklokjes ( 7 maart 2025),Firehawk (28 februari 2025),Husky (28 februari 2025),ju52 ( 6 maart 2025),mentholbear (28 februari 2025),nick n. (28 februari 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),Purrfect (28 februari 2025),Reinstecke Fuchs (28 februari 2025),VannilleYs (28 februari 2025),WANDELAAR5 (28 februari 2025),wooley ( 5 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    0
    Thanks
    24

Standaard

Ruim een half jaar geleden was ik bij AG. Uiteindelijk geen verslagje geschreven want geen kamers gemaakt en doorgereden naar Penelope, dat een stuk beter beviel.

Echter, een dame krijg ik niet uit mijn hoofd, wat op zich al bijzonder is. Ben benieuwd of ik echt wat gemist heb, dus hier bijeen signalementje:
    - midden 30
    - zeer zonnebrand bruin
    - curvy lichaam met grote nepborsten
    - dik donker haar

Ik heb moeite om haar afkomst te duiden. In Nederland zou ik het een mix van Indisch geven. Uiteindelijk ook deze dame niet aangesproken omdat ze alleen maar chagrijnig en solistisch (tov beren en andere dames) met haar telefoon bezig was. Iemand een idee wat dit ijsbeertje gemist heeft?

4. Onderstaande leden hebben VannilleYs bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (28 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 22:31
    Discussies
    150
    Thanks
    4.460

Standaard

Waar of in welke hoek zat ze?

Last Online
    6 maart 2025 @ 17:25
    Discussies
    8
    Thanks
    10.324

Standaard

Zou Heleen kunnen zijn VannilleYs,milf,bruin gebrand,slanke taille en heerlijke volle kont met volle bos donker haar,
    heeft af en toe chagrijnig gezicht en redelijk groot.
    Succes met bovenstaande informatie

Last Online
    Discussies
    150
    Thanks
    4.460

Standaard

Heleen heeft geen grote siliconen. Gewoon normale naturel tieten.
    De enige waar ik aan kan denken is Adina. Maar weet niet of ze er een half jaar terug nog was. En is zover ik altijd heb gezien niet chagrijnig. Verder zijn er weinig tot geen volgens mij die siliconen hebben met zwart haar in aca.

Last Online
    Vandaag @ 19:09
    Discussies
    128
    Thanks
    16.124

Standaard

Waar schoolmeester komt zijn de dames nooit chagrijnig, maar ik heb ook een positieve uitstraling......

9. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

theobeart (28 februari 2025)

Last Online
    6 maart 2025 @ 19:28
    Discussies
    18
    Thanks
    192

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VannilleYs Bekijk bericht
    - midden 30
    - zeer zonnebrand bruin
    - curvy lichaam met grote nepborsten
    - dik donker haar

Ik heb moeite om haar afkomst te duiden. In Nederland zou ik het een mix van Indisch geven. Uiteindelijk ook deze dame niet aangesproken omdat ze alleen maar chagrijnig en solistisch (tov beren en andere dames) met haar telefoon bezig was. Iemand een idee wat dit ijsbeertje gemist heeft?
    Ik zou denken dat het welk eens Adnana zou kunnen zijn geweest. Haar borsten zijn huge, maar echt. Op de kamer heb ik me met haar nog nooit verveeld, maar kan idd wel chagrijnig kijken ;-). https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

11. Onderstaande 3 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (28 februari 2025),VannilleYs (28 februari 2025),WANDELAAR5 (28 februari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    0
    Thanks
    24

Standaard

Ze was echt type schoonheidssalonmedewerkster ultra verzorgd. Naja zonder AWL zal ik moeten terugkeren. K vind Penelope echter zo veel beter dat ik sneller voor die club zou kiezen.

13. Onderstaande leden hebben VannilleYs bedankt voor deze bijdrage:

Erwin van de meiklokjes ( 4 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 22:15
    Discussies
    195
    Thanks
    3.041

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Waar schoolmeester komt zijn de dames nooit chagrijnig, maar ik heb ook een positieve uitstraling......
    Je loopt met bankbiljetten te wapperen?
    Die bankbiljetten zijn nl. reden nr. 1 dat de dames een grote glimlach laten zien.
    En bij sommigen is de glimlach vanwege hun anaconda.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

Last Online
    Vandaag @ 19:09
    Discussies
    128
    Thanks
    16.124

Standaard

Schoolmeester is niet rijk, maar een positieve uitstraling i.c.m. een vriendelijke toenadering doet wonderen.....

16. Onderstaande 4 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

comcom ( 2 maart 2025),mentholbear ( 1 maart 2025),Purrfect ( 1 maart 2025),theobeart ( 1 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    150
    Thanks
    4.460

Standaard

Gisteren Aca bezocht met Graagneuker. Net voor 16:00 uur aangekomen en het was best rustig met mannen en vrouwen.
    Kempie, Ah man en een paar niet schrijvers waren er dus het was wel gezellig. Schat een 40-45 vrouwen totaal.
    Wel kreeg ik te horen dat er vandaag veel op vakantie gingen. Waar ik het van weet zijn Jessica, Heleen, Lucia en Gabriella die vandaag vertrekken.

Twijfelde over wie ik eens ging pakken. Mijn keuze viel al enige tijd op Jessica. Na haar laatste comeback zag ik haar wel zitten. Was altijd wel een mooie meid maar is nu niet meer zo heel dun.
    Ook lachte en groette ze mij de laatste tijd dus mijn interesse was wel gewekt. Al waren de recensies en reacties over haar wisselend en dan nog de ruzie met de niet schrijver 2 weken terug in het restaurant helpt allemaal niet mee.
    Na een tijd wikken en wegen toch maar naar haar toe gegaan om een gesprekje aan te knopen en kijken hoe het gaat. Ze was zeer vriendelijk en aardig tegen mij en het ging goed.
    Haar gevraagd of ze tz deed en dat zou ze doen voor 20 extra. Mag eigenlijk niet en meestal doe ik het ook niet en ik weet dat ik de markt verpest maar moest het geprobeerd hebben en akkoord gegaan. Sorry mannen, vergeef me.
    Kamertje met haar opgezocht en ze deed gelukkig ook gelijk TZ en ook fatsoenlijk en ook gedurende de kamer. Ik had het gewoon goed met haar en ze kon ook heerlijk pijpen. Ik kon veel met haar, mocht haar ook beffen maar heb dat niet gedaan.
    Bij mij gelukkig geen gezeur. Ze vertelde dat ze dus vandaag zou vertrekken en pas na een jaar zou terugkomen. We zullen zien of het zolang duurt maar omdat het gewoon goed was er een uur van gemaakt om er lekker van te genieten.
    Heerlijke kamer met haar gehad en als haar service altijd zo is had ik er veel eerder mee moeten gaan. Hopelijk komt ze weer terug naar Aca.

Eenmaal terug van de kamer krijg ik natuurlijk gelijk van de niet schrijver die er 2 weken terug ruzie mee had het verwijt dat ik een NSB-er ben en heulde met de vijand.
    Daarna zijn we gaan eten en er waren chickenwings en alles was vergeten en vergeven.
    Verder was het op momenten heel rustig en dan later trok het weer aan. Voor ons was het goed zo. Meiden benaderbaar en geen wachttijden.

Tot mijn verbazing zag ik later op de avond ineens Nicoletta weer. Na maanden afwezigheid is ze er weer. Was vrijdag teruggekomen.
    Helaas kon ze nog altijd helemaal geen Engels of Duits. Met haar naar de kamer gegaan en gelukkig was haar service na mijn laatste keer met haar niet veranderd.
    TZ, lekker pijpen, heel aanhankelijk, was ook weer een lekkere kamer.

Daarna was het wel mooi geweest en rond 1:00 uur vertrokken. Weer een gezellig dagje gehad.

18. Onderstaande 22 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 2 maart 2025),bram4826 ( 2 maart 2025),Dannii ( 2 maart 2025),donkeywonkey ( 2 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 maart 2025),geilebeer@home ( 2 maart 2025),Husky ( 3 maart 2025),ju52 ( 2 maart 2025),Kurt Cobain ( 2 maart 2025),Manbijtkat ( 2 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),Patjax ( 2 maart 2025),Paul1968 ( 2 maart 2025),Pierke69 ( 2 maart 2025),pret ( 2 maart 2025),Purrfect ( 2 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 2 maart 2025),rmjhexe ( 2 maart 2025),schoolmeester ( 2 maart 2025),theobeart ( 2 maart 2025),uurtje ( 2 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 14:10
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Helaas heb je wel gezondigd tegen twee ongeschreven regels. Toegeven aan toeslagen voor iets wat standaard behoort te zijn en de erecode van bro’s before ho’s.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 2 maart 2025 om 17:51
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

20. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 2 maart 2025),Firehawk ( 2 maart 2025),Husky ( 3 maart 2025),JonnyFontane ( 3 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),Pierke69 ( 4 maart 2025),pret ( 2 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    150
    Thanks
    4.460

Standaard

Het vlees is soms zwak.

22. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 3 maart 2025),mentholbear ( 2 maart 2025),Purrfect ( 2 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)

Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Discussies
    0
    Thanks
    12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VannilleYs Bekijk bericht
    Ze was echt type schoonheidssalonmedewerkster ultra verzorgd. Naja zonder AWL zal ik moeten terugkeren. K vind Penelope echter zo veel beter dat ik sneller voor die club zou kiezen.

Ik vermoed Aysha

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ha-(Roemeense)

24. Onderstaande 3 leden hebben Erwin van de meiklokjes bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 maart 2025),VannilleYs ( 4 maart 2025),wooley ( 5 maart 2025)

Last Online
    6 maart 2025 @ 17:25
    Discussies
    8
    Thanks
    10.324

Standaard

De zon lokte mij uit mijn kasteeltje om daarvan te gaan genieten in het bijzijn van een aantal vrolijke dames,
    de wetenschap dat Christa,Magda weer terug zijn bracht mijn autootje richting Ratingen.
    Tevens wisten een paar Brabantse ijsberen dat mijn persoontje vandaag in AG verbleef en dat deed hun ook besluiten deze saunaclub weer eens te bezoeken,
    normaal bezoeken deze ondeugende Brabo's vaak Penelope inclusief een hotelletje in Essen nu werd het hotel Tibet op loopafstand van AG.
    Om 10.30 uur reed ik de overdekte parkeerplaats op om aansluitend van theke Leyla mijn doorwerkpak en wat handdoeken voor een luttel bedrag te krijgen!
    Na het ontbijt en sauna de aanwezige dames begroet die zo vroeg al met een goede vijftien stuks aanwezig waren,
    bij mijn vertrek om 19.30 uur waren er 47 dames aanwezig wat een mooi aantal is voor de woensdag het aantal ijsberen schatte ik op 60-70 een aantal actief en een aantal passief tot ergernis van de DVP.
    Dames aanwezig o.a. Eveline,Christa,Magda,Natasja,Caroline,Selena slank lief met een grote zwarte bril,Agnes de mooiste dame van club was gekleed in een rosse jurkje en topje om je vingers af te likken,
    charmant milfje was ook aanwezig,Lydia,Diana,Kim slanke mooie dame,Alexa,Niccoletta,Adnana,Alina,Lolita,Lilly,Ir is,de ondeugend kijkende Christal nu in het balboekje genoteerd,
    uit Hongarije een prachtige blonde dame Alex,Cathy,Delia, Aischa,Patricia en Alexandra nieuw hebben de namen van andere in het verleden acterende DVP overgenomen.
    Uit tropische oorden Putri uit Indonesië,Laura uit Columbia en Honey uit Cuba,Vanessa niet gezien en Ella komt volgende week dinsdag.
    Gorgina,Violetta,Maria en nog een grote mooie dame hielden de boel schoon en zorgde voor de drankjes die niet bij de toegangsprijs waren inbegrepen.
    Met ijsbeer Dannii en een tweetal Amsterdammers nog het saunaclub leven met veel wijsheid doorgesproken!
    Had een trio met Christa en Magda op het oog maar Magda was al ontvoerd en ik had geen zin om te wachten omdat mijn handdoek al een vreemde vorm aannam door de druk van Husky junior
    Dus na wat inleidende vrijerijen met Christa voor een prettige tijd appartement 20 afgehuurd,
    ze was gekleed in doorzichtig lang tule jurkje en toen ze voor mij de trap opliep kreeg ik al bijna een spontaan orgasme
    Het feest kon beginnen likken,tongen,vrijen, ons zorgvuldig opgebouwde repertoire werd volledig uitgevoerd en kon ik mijn nakomelingen na meerdere posities in hun verdiende vrijheid geven.
    Deze geweldige sessie met Christa verdiende zondemeer en vier keer gejuich
    Rond 18.00 uur klonk gezang en luide muziek, reden daarvoor was de verjaardag van Otzi die als CEO van zowel Penelope als AG door vele dames geknuffeld werd
    Het was weer Popeye dag dus gebakken vis,Lekkere Spinazie,gebakken aardappelen,roerei etc. etc.
    Voor ik naar huis ging nog een robuuste sessie gehad met Magda waarbij ik via een intense vrijerij en mijn zaadjes over een fraai heuvellandschap kon laten ontsnappen
    Vele Duitse ijsberen vroegen toen we de eerste helft van Feijenoord versus Inter bekeken wat er aan de hand was met PSV na het verlies van 7-1?
    Had snel mijn antwoord klaar en vertelde hun dat sinds Big30 trainer Bosz adviseert het bergafwaarts gaat met de club
    Kort voor acht uur met een brede glimlach na twee 100% intense sessies vertrokken en uitgewuifd door Leyla naar de mooie Veluwe waar de Lente zich al aandiende

26. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 ( 6 maart 2025),brombeerzuid (Gisteren),jemame ( 6 maart 2025),ju52 ( 6 maart 2025),Kurt Cobain ( 6 maart 2025),Liefje ( 6 maart 2025),mentholbear ( 7 maart 2025),mynasch ( 6 maart 2025),Pierke69 (Gisteren),Purrfect ( 6 maart 2025),Reinstecke Fuchs ( 7 maart 2025),rmjhexe ( 7 maart 2025),schoolmeester ( 6 maart 2025),uurtje ( 6 maart 2025),WANDELAAR5 ( 7 maart 2025)

Pagina 169 van 169 EersteEerste ... 69119159165166167168169

Regels voor berichten