Venus Revisited
Na A(capulco Gold) en B(abylon) was het de beurt aan C(lub Venus).
Bezocht op: zaterdag 22 februari
Entree: gratis met dank aan de JV van december Husky, club en forum
Aankomst: 14.00 uur
Vertrek: 23.45 uur
Bekende beren: de stambelg met identiteitscrisis die zijn “sucht” aan Sara bevredigde en een stamnederlander die zich wilde laven aan/bezighield met het vullen van het honingpotje van bezig bijtje Maya.
Eten: zoals altijd vers bereid en smaakvol en een gigantische rib uit mijn lijf van €9 ivm gratis entree voor de wienerschnitzel met friet en salade. 
Kooidansjes: yep
Sfeer: je moet er zelf lol trappen
Wellness: bubbelbad perfect op temperatuur (deze is instelbaar) en sauna sla ik over omdat zweten met kerels niet mijn ding is.
De dames
Dames in aantal: 18
Dames bekend bij naam: Anka, Diana, Ella, Emilia, Eugenia, Gissel, Katy, Mariana, Maya, Oana, Rebecka, Sara, Sherry en Vanessa.
Verder een drietal dames met een groen lichie: Bibi, Rosa, Alisia (allen in de categorie plus size)
Extra: een 20-jarig slank Pools duracell konijntje die haar tweede dag in de venusheuvels beleefde (met de zeer toepasselijke zinsnede “The innocence is gone” in haar kooidans song Beautiful Liar) en een Roemeens pocketje (Raluka volgens ingewijden) die in burgerkledij rondliep en een plekje op mijn Willy Wishlist heeft verworven. Bij het zien van haar kreeg ik even een Back in Time momentje toen ik voor het eerst (een naturelle) Christina zag in Villa Marisol ruim negen jaar geleden en tegenwoordig als Plastic Fantastic Barbie te bewonderen is in Penelope.
Massage: Tuk
Sessies
Kamergang 1: Gissel
Duur: 1 uur
Service: GOSC zoals het heurt
Fatality: killing him softly with a cowgirl ride
Herhalingsgevaar: 100% met deze dame die het toonbeeld van sensueel erotisch vernuft is.
Kamergang 2: trio Ella & Oana
Duur: 1 uur
Service: GOSC zoals het heurt
Fatality: killing him softly with their hands
Herhalingsgevaar: 2x100% en de details voor een vervolg zijn al besproken. Dames hebben zich met deze sessie nadrukkelijk kandidaat gesteld voor de Duo Penotti Trio Award van 2025. Beide dames vertrekken de dag na de Party van volgende week zaterdag voor ongeveer een maand.
Eindconclusie
Best spend bucks in the clubs so far this year.
Laatst gewijzigd door Patjax; 23 februari 2025 om 09:15
Reden: Tuk toegevoegd
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.