Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Jolina (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    63
    Thanks
    2.045

Standaard Jolina (Roemeense)

jolina (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info : drama

2. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (10 december 2023),mentholbear (10 december 2023),Patjax ( 9 december 2023),pret ( 9 december 2023),WANDELAAR5 ( 9 december 2023)

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    2.045

Standaard

uit mijn verslagje GG algemeen

sessie twee met Jolina

Innemende dame deze Jolina, en zocht ook kontakt, in tegenstelling tot een vijftal dames die aan de bar zaten en mij geen blik waardig gunden. Niet zo’n fijn gevoel…. OK even geinformeerd naar de condities 100 voor 30 en 150/60 naar verluidt met alles erop en eraan. De gok maar en gewaagd. Na de zwarte omhulsels uitgepakt te hebben bleek Jolina een fraai lichaam te hebben. Een eerste kus was absoluut veelbelovend, met een heerlijk zachte mond en tong. Dat beloofde veel. Helaas….. en het zou bij een (misschien twee) van dit soort heerlijk tongzoentjes blijven, want zo zei ze daar hield ze niet zo van…. OK, ik ben van het inschikkelijke typ…… dan wat massage, vond ze allemaal wel wat kriebelig…. Har blow job (op haar knieën op het bed ik staande voor het bed was daarentegen wel weer erg lekker en gunde me een prachtig uitzicht op haar rug en kont, die mochten er wezen. Voorzichtig op bed beland en daar bleek de dame in kwestie ook niet gedeind van een bef beurtje. Ze dacht zich te herinneren dat ze dat gezegd had, maar nee gaf ze toe dat was bij de vorige klant…. Nou ja…. De lol begon er wel een beetje vanaf te raken. Ze was nog verbolgen dat ik niet wilde verlengen naar een uur. Wel een kusje toe dat wel….

4. Onderstaande 9 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 december 2023),Bluebear (25 januari 2025),Gustomass ( 9 december 2023),hasta la pasta ( 9 december 2023),mentholbear (10 december 2023),sepp2000 ( 9 december 2023),snaal88 ( 9 december 2023),Ties85 ( 9 december 2023),WANDELAAR5 ( 9 december 2023)

Last Online
    Discussies
    63
    Thanks
    2.045

Standaard

ps dame draagt een bril (zwart, positieve glazen)

6. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (10 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 09:16
    Discussies
    27
    Thanks
    1.361

Standaard

Gisteren ook uitgebreid kennisgemaakt met Jolina.
    Ik zat op het terras met een collega ijsbeer en Jolina kwam er bijzitten omdat de collega ijsbeer vroeger regelmatig met haar ging maar door omstandigheden nu nog enkel met zijn vaste dame gaat. Collega was wat aan het bijpraten met haar toen ze bij hem informeerde over mij en aan hem vroeg of ze niet van plaats konden verwisselen zodat ze direct naast mij zat. Het was inmiddels 1745 u en collega had afgesproken met enkele andere ijsberen om samen te eten. Daar zat ik dan met Jolina....
    Was zeker geen straf want Jolina was me in de namiddag al opgevallen toen ze kort in het restaurant verscheen voor haar koffie. Wat gepraat over van alles en nog wat en Jolina bleek een zeer spontane meid die zeker geen haast maakte om naar de kamer te gaan. Kom je nog maar zelden tegen. Uiteindelijk heb ik na 45 minuten zelf gevraagd om naar de kamer te gaan nadat ik eerst geïnformeerd had over haar service. Voor mij is TZ belangrijk en dat bleek geen probleem te zijn.
    TZ was inderdaad geen probleem want direct bij binnenkomst in de kamer maakte ze haar belofte waar en was buiten alle verwachtingen.
    Om een lang verhaal kort te maken, het werd een prima (lange) kamer buiten alle verwachtingen en herhaling zal er zeker komen.

8. Onderstaande 6 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (26 augustus 2024),ju52 (26 januari 2025),mentholbear (27 augustus 2024),snaal88 (26 augustus 2024),WANDELAAR5 (26 augustus 2024),Wentelt Eefje (26 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    150
    Thanks
    4.458

Standaard

Ik weet niet of ik dezelfde Jolina heb gehad als mynash. Maar heb vandaag met Jolina gekamerd in YY en werkte voorheen in GG zei ze.
    Vriendin van Simina. Maar ze heeft nu lang zwart haar, dat kan. Maar geen bril en zover ik weet geen contactlenzen en tattoos.
    Ook snel ouder geworden want deze is 28.

Maar goed. Deze meid dus vandaag in YY gespot en was wel een optie voor mij. Lekker naturel en flinke ass en lachte en keek ondeugend.
    Eerst maar gelaten want voor 70 ga je niet zo snel maar wat uitproberen.
    Na mijn kamer met Nathaly en na een tijdje pauze toen ik weer de club inkwam stak ze haar hand uit vanuit het bankje.
    Even gezellig met haar gepraat en ze wou uiteraard een kamertje maken. Wel even naar het pakket gevraagd want laat me in yy niet graag verrassen.
    TZ en pzc zou geen probleem zijn. Vingeren en in het bekkie klaarkomen gaf ze aan dat het niet kon. Is voor mij ook niet noodzakelijk.
    Met haar naar de kamer gegaan en was ergens helemaal boven. Was ik nog nooit geweest maar zag er goed uit en was er heel rustig.
    Bleek dat we het gelukkig goed met elkaar konden vinden op de kamer en was helemaal top. Lekker gfe, tz, pzc tot de wortel. Ze vroeg me wel aan haar poesje te zitten maar alleen niet met de vingers naar binnen.
    Uiteindelijk lekker neuken waar ze veel inzet gaf. Gewisseld naar doggy en dacht niet zo snel te komen met neuken maar kwam heerlijk klaar beukend tegen die lekkere volle kont.
    Lekker uurtje met deze meid gemaakt. Spontaan, leuk, geen gezeik, zeker voor herhaling vatbaar.

10. Onderstaande 13 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (25 januari 2025),cavediver (26 januari 2025),hara1d (26 januari 2025),ju52 (26 januari 2025),Kurt Cobain (26 januari 2025),Manbijtkat (25 januari 2025),MeesterMixer (26 januari 2025),mentholbear (26 januari 2025),Patjax (26 januari 2025),Picasso 1 (26 januari 2025),Reinstecke Fuchs (26 januari 2025),schoolmeester (26 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 13:06
    Discussies
    0
    Thanks
    151

Standaard

Werkt nu te YY inderdaad, kan verplaatst worden

Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Discussies
    115
    Thanks
    20.016

Standaard

Gisteren ben ik met haar naar de kamer geweest in YY. Ik kan de goede verhalen van Firehawk en PeterP bevestigen. En ook de leeftijd was gisteren 28. Beffen en vinger naar binnen was niet mogelijk. Maar verder een goede kamer met volop tongzoenen prima pijpen (alleen lang niet tot de wortel naar binnen, maar dat lukt vrijwel geen enkele dame). Uiteindelijk mijn condoom gevuld terwijl zij bovenop mij zat. Ze spreekt ook goed Engels en de communicatie verloopt vlot. Toen ik naar huis ging zei ik Bye Jolina en ze reageerde helemaal verrast dat ik haar naam nog wist. Zelf was ze die van mij natuurlijk alweer vergeten . Zoveel indruk had ik op haar gemaakt.

13. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (Vandaag),Purrfect (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 15:37
    Discussies
    1
    Thanks
    6

Standaard

Heeft deze dame krullend haar?

Last Online
    Vandaag @ 15:38