Meme Moo (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)
Ik dacht dat voetballers altijd een sigarenzaak openden als ze stopten met voetballen. Geen idee wat dvp's doen als ze gaan rentenieren :D
Een dvp die regelmatig sinds 2018 bezoek toont op whatsapp steeds wisselende foto's van haarzelf. In het weekend leeft ze als Silvy meis in glamour glitter wereld met dure bolides en parties, door de week zit ze achter het raam mannen te neuken. Met een ander beroep kan ze dit fake glamour glitter wereldje niet permiterren
mentholbear (Gisteren),Purrfect (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)
... een ex-DVP in de geestelijke gezondheidszorg? Euh ... als patiënt of als ervaringsdeskundige PTSS?
Verkoopster in een outlet voor pakweg €2000 € per maand na jaren van een veelvoud daarvan? Het kan natuurlijk, maar het ligt niet voor de hand. Ik denk niet dat ze nog kunnen samenleven met een partner die zelf slechts een bescheiden inkomen heeft.
mentholbear (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)
Thuishulp, kraamzorg, recruiter, achter de kassa, vakken vullen, postbode, verkoopster, administratief medewerkster, manager, nagelstyliste, kapster, sportinstructrice, voedingsadviseur, coach, dierenverzorgster, schooljuffrouw, serveerster in restaurant, doktersassistente ... nog meer voorbeelden ?...
WANDELAAR5 (Gisteren)
schoolmeester (Gisteren)
We kunnen de titel van dit onderwerp wel veranderen in “het grote off topic onderwerp” waar alle off topic posts dan naar verplaatst kunnen worden. On topic (tenminste als mijn suggestie voor de titel overgenomen wordt): Ik ken een winkelbediende, kleuterjuf, masseuse, moeder/huisvrouw, begrafenisonderneemster, personal trainer, therapeute en een nagelstyliste. Allemaal ex-DVPs waarmee ik nog contact heb of een tijd had.
pietpotent44 (Gisteren),uurtje (Gisteren),willem1967 (Gisteren)
Dank.....dit voorspelde ik reeds aan het begin. Los van het feit dat er zeker al wel 10 threats zijn aangaande (al dan niet persoonlijke) ervaringen m.b.t. dit onderwerp. Waar dit dan wel weer goed voor is; het boosten van de score aangaande het aantal postings. Het begint irritatie op te wekken.
Een uurtje is ook maar een uur...
Tjeppah (Gisteren),VannilleYs (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag)
Beroepen waar ze toch nog een stukje van hun oude beroep in kwijt kunnen:
1. Winkelbediende: Goede service leveren, goedkope aanbiedingen. Twee keer voor een prijs.
2. Kleuterjuf: Al die naïeve karakters behandelen van kinderlijke mannen.
3. Masseuse: Spreekt voor zich denk ik, voor snelle klaarkomers om het uur vol te lullen ende masseren.
4. Moeder/Huisvrouw: Rollenspel, voor als ze weer terug rijden naar moeder de vrouw.
5. Begrafenisonderneemster: Het omgaan met dooie lullen was ze al gewend.
6. Personal trainer: Voor de stuntelaars op sexgebied, ze trof er velen.
7. Therapeute: Praten met de klant op de kamer over hun issues en dezelfde shit aanhoren over and over again.
8. Nagelstyliste: Fetisjlovers tref je overal, dus ook voor deze nichegroep.
IMG_0102.jpg
NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.
donkeywonkey (Gisteren),mentholbear (Vandaag)
uurtje (Gisteren)
Wel makkelijk, hoef ik het zelf niet bij te houden.
Heb ik weer meer tijd over voor nieuwe berichten.
Het aantal berichten van een collega achrijver in een post maakt me niet uit. En dat vind ik in deze post nog meevallen. Ik erger me meer aan post van ijsberen die zelden een toegevoegde waarde in hun posts hebben. Vaak alleen korte opmerkingen maken om hun altijd posts te verhogen. Een andere reden kan ik er niet voor verzinnen want ze zijn ook zelden leuk.
Agronymus1 (Gisteren),Levitrus (Vandaag),pietpotent44 (Gisteren)
Er zijn ook ijsberen die mijn one-liners wel leuk vinden.
Dat is een hele grappige stelling
Pluk de dag of een bloemetje
pietpotent44 (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Tjeppah (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag)
Sibirischer Tiger: 32 Beiträge in diesem Jahr in denen es um Mentholbear geht. Warum bist Du eigentlich so besessen von ihm? Hat er Dich bei Theo mal abblitzen lassen?
Siberische Tijger: 32 posts dit jaar die over Mentholbeer gaan. Waarom ben je zo geobsedeerd door hem? Heeft hij je ooit afgewezen bij Theo?![]()
Bluebear (Gisteren),JonnyFontane (Gisteren),Meme Moo (Vandaag),mentholbear (Vandaag),schoolmeester (Gisteren),stimpy3 (Gisteren),The Joker (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag)
Als ze terug gaan naar Roemenie en ze kunnen niet rond komen heeft dat niks te maken dat het te weinig opbrengt in hun land.
De rest leeft hier immers ook van dit inkomen in hun land. Kosten zijn ook veel lager dan hier.
Dan lijkt het me meer met het uitgaven patroon te maken te hebben wat ze gewend zijn omdat ze hier zoveel geld binnen geharkt hebben.
En die luxe in hun standaard leven willen ze natuurlijk niet inleveren.
Luxe went immers heel snel, waar achteruitgang of ellende minder tot nooit
mentholbear (Vandaag),Purrfect (Gisteren)
Je kunt beter met je handen werken, dan met je ellenbogen.
Pfffff........ wat een wijsheid, ik schrik er zelf van.....
frittentitten (Gisteren)
Als de 'off topic' klagers nou een beetje doordenken, dan ontdekken ze dat zo'n beetje iedere discussie op dit forum overbodig is. Clubrecensies? Het handjevol clubs wat is overgebleven is te uit en te na beschreven, en zoveel veranderd er niet. Damesrecensies? Zelfde verhaal, bovendien frequenteren de ijsberen altijd dezelfde dames (waar heb je anders die namenlijstjes voor :D ).
De vermoeidheid begint bij sommige beren zelfs zo erg toe te slaan dat ze maar herhalen wat er al bekend is en dat er niks veranderd is, zoals johan35 laatst deed over babylon. De prijsdiscussie? Same old, same old, en de stellingen zijn bekend, en de loopgraven bemand. Zelfs het geklaag over offtopic zijn hebben we al eerder gehoord![]()
Meme Moo (Vandaag)
Het is niet meer zoals vroeger. Rosse buurten die bijna uitgestorven zijn, handjevol clubs dat over is, weinig wandelaars over dus weinig recensies
Ik vind elke week nog wel een dame om te bezoeken, maar ga geen 1,5 uur meer na een rosse buurt rijden voor een wild avondje, dan kom je anno 2025 van een koude kermis thuis.
Recent 2 dames in een priveclub in duitsland bezocht die beide vertelden voor corona in een rosse buurt te hebben gewerkt. Zie weinig nieuwe aanwas, hoe ziet het er over 10 jaar uit?
stimpy3 (Vandaag)
Het gaat dit jaar beginnen, en het houdt nooit meer op:
0001-976605745598724156.jpg
Meme Moo (Vandaag),mentholbear (Vandaag),Purrfect (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),stimpy3 (Vandaag)
Nooit, en ik ben niet zinnens er ooit mee te beginnen, maar voor ex-DVP's lijken mij je voorstellen ook niet direct iets.
Een relatie met een betonstorter of stukadoor spreekt me nog minder aan dan met een ex-DVP
In de beroepen die jij opnoemt zijn de prijzen zelfs nog meer gestegen door personeelsschaarste dan in de saunaclubs. Bestel maar eens een loodgieter of stukadoor. Dat kost meer dan een avondje clubben.
Trouwens, ik zoek iemand om mijn plafonds met vliesbehang te behangen. Wie tijd heeft stuurt me maar een PB. Ik woon op een uurtje rijden van 6S richting W.. Misschien een idee voor een nieuw topic: "de Klusbeer"
Laatst gewijzigd door Herr Fick; Vandaag om 07:34
Ik ben meer een kusbeer i.p.v. een klusbeer.
mentholbear (Vandaag)