Pagina 184 van 184 EersteEerste ... 84134174180181182183184
Weergegeven resultaten: 4.576 t/m 4.582 van 4582

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 19:09
    Discussies
    128
    Thanks
    16.124

Standaard

In saunaclubs komen alleen maar beschaafde mensen....

2. Onderstaande 4 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 maart 2025),Getrouwd ( 6 maart 2025),Haradamannetje ( 7 maart 2025),T.T.T. ( 6 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 22:31
    Discussies
    1
    Thanks
    1.970

Standaard Babylon 7 maart (roert zijn staart)

Het is dinsdag wanneer ik prachtig voorjaarsweer in vooruitzichten zie aan het einde van de week. In de wintermaanden heb ik Babylon niet bezocht dus de agenda wordt gemarkeerd voor een bezoekje op vrijdag. Prompt zie ik een paar uur later een kortingskaart in mijn mailbox van Willem2, uit de extra tombola. Betere timing kan niet, dankjewel, ook dank aan de club!
    De laatste tijd zie ik wat meer recensies in andere talen, speciaal voor hen deze recensie in het Engels zodat ze wellicht geen translator nodig hebben.

Friday March (stirs it's tail) 7th:

Also I need to travel from wide and far to get to Babylon, so I came early out of the feathers this Friday. Luckily I did not step with the wrong leg out of my bed. Preparing myself for a club visit has always some feet in earth for me: Doing a big grocery, cutting and filing my nails, trimming my hair, shaving myself (also where the sun so good as not shines) and taking a shower. I like to come well beaten on ice.

My drive to Babylon walked like a sunshine, no dirty at the sky. At the parking place were only a few cars when I arrived, you could fire a cannon. Once inside my reduction card was accepted spotless. After transitioning into a bear, I went for lunch as I was hungry like a bear. It was edge board, but there was still just enough. Some bread, cheese, egg, and I was baconbuyer as there was also still some bacon left. I layed a small bottom for the afternoon this way.

After lunch I refreshed myself, brushed my teeth and I went on my way outside to enjoy the sun by the pool, to rest on my laurels. While going through the club looking for what kind of meat was in the tub, it seemed there was not much life in the brewery yet. In general in the club itself there was nothing really new under the sun, it was spacious and clean. The pool looked beautiful and was laying there virginal.

Not that it walked storm, but I was clearly not the only bear enjoying the spring sun. Also some girls came to have a look outside, at some point 3 of them together. One of them caught my attention and ringed a bell with me. Based on info on this forum it stood as a pole above water for me that this should be Katrin. I remembered I read on this forum that she stands well known.

I patiently watched the cat out of the tree, and let them finish their cigarets. Once they went back inside, on set and jump I also moved back inside to see if I could find her. Opposite of the bar I saw this young deer, and I decided to put on my naughty shoes and to walk and talk to her.
    After a short intoduction talk we went to a room, where a very cozy and cuddling time unfolded itself. Unfortunately it reminded me to a session with Jenny in AG, meaning I feel myself to old compared to the girl. My bad, as Katrin is a very pretty and nice girl with a beautiful body, but I played open card with her and indicated I felt a bit to old for her and after a nice and relaxed time our roads separeated.

As I did not shoot my herbs yet, I hoped the next girl to be with would be a shot in the rose. Going through the club I saw in a quick glance Mary, Leah and Paris! It felt as I fell with my butt in the butter. However, as I did not eat my belly round with lunch I decided to take the risk to eat some more first. There was enough available and I took some pasta with meat in a sauce. Hasty hurry is seldom good, but I felt the urge not to miss any of the misses mentioned above. So I quickly finished, brushed my teeth again, took a shower and went on my way in attempt to beat my stroke.

In the bar I saw Mary walking some meters in front of me in direction of the garden. I decided to immediately to fetch the cow by the horns, and beat nails with heads as she often was busy during my previous visits. I bumped into her outside and after recollecting some memories we agreed to proceed into a room.
    What to say about Mary... She may really there be. At first I can get off my piece a little by such a beauty, but that luckily dissappeared as snow in front of the sun. For me she really has a killer body, amazing, to get through a small ring. This time I was lucky as she had more time for me. We spent several hours, I will save you the details but I can tell I came to my pulling with her and she really has a blowjob to suck a point on. A next time I hope our roads will cross again!

By now it's time to knit an end to this story. All in all a wonderfull day, I spent some more money then expexted but for nothing the sun comes up, and I don't need to sit for a dime on the first row to be honest. Therefore, Babylon in conclusion, I'll be back!

(Schoolmeester, mocht er ergens een taalfoutje zitten, voel je vrij om het te verbeteren. )

4. Onderstaande 9 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (Gisteren),Eddy_V (Gisteren),Gielle012 (Gisteren),ju52 (Vandaag),mentholbear (Vandaag),Purrfect (Gisteren),Reinstecke Fuchs (Gisteren),Scrotum (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Wat een flauwe kul, schrijf toch gewoon in je moers taal.

6. Onderstaande 3 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

Flinstone (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),uurtje (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 22:31
    Discussies
    1
    Thanks
    1.970

Standaard

Sorry hoor Cootje. Blijkbaar komt een poging tot humor niet altijd over, het was in steenkolen Engels geschreven doorspekt met gezegdes wat vaak totaal niet over komt in een andere taal, juist een knipoog naar recensies hier in andere talen. Bij deze dus dan maar een Nederlandse versie, al komt dan de vertaling dan ook juist weer niet altijd over. Het is wat in het leven...

Vrijdag 7 maart (roert zijn staart):

Ook ik moet van heinde en verre reizen om in Babylon te komen, dus ik kwam deze vrijdag vroeg uit de veren. Gelukkig ben ik niet met het verkeerde been uit bed gestapt. Mezelf voorbereiden op een clubbezoek heeft voor mij altijd wat voeten in aarde: Een grote boodschap doen, mijn nagels knippen en vijlen, mijn haar trimmen, mezelf scheren (ook waar de zon zo goed als niet schijnt) en douchen. Ik kom graag goed beslagen ten ijs.

Mijn rit naar Babylon liep als een zonnetje, geen vuiltje aan de lucht. Op de parkeerplaats stonden maar een paar auto's toen ik aankwam, je kon er een kanon afschieten. Eenmaal binnen werd mijn reductiekaart vlekkeloos geaccepteerd. Na de transitie in een beer ging ik lunchen, want ik had honger als een beer. Het was kantje boord, maar er was nog net genoeg. Wat brood, kaas, ei, en ik was spekkoper want er was ook nog spek over. Zo legde ik een klein bodempje voor de middag.

Na de lunch heb ik me opgefrist, mijn tanden gepoetst en ben ik naar buiten gegaan om bij het zwembad van de zon te genieten, om op mijn lauweren te rusten. Terwijl ik door de club liep op zoek naar wat voor vlees er in de kuip zat, leek er nog niet veel leven in de brouwerij te zitten. Over het algemeen was er in de club zelf niet echt iets nieuws onder de zon, het was ruim en schoon. Het zwembad zag er prachtig uit en lag er maagdelijk bij.

Niet dat het storm liep, maar ik was duidelijk niet de enige beer die van de lentezon genoot. Er kwamen ook wat meiden buiten kijken, op een gegeven moment 3 bij elkaar. Een van hen trok mijn aandacht en rinkelde een belletje bij me Op basis van info op dit forum stond het voor mij als een paal boven water dat dit Katrin moest zijn. Ik herinnerde me dat ik op dit forum gelezen had dat ze goed bekend staat.

Ik keek geduldig de kat uit de boom en liet ze hun sigaretten oproken. Toen ze weer naar binnen gingen, ging ik op stel en sprong ook weer naar binnen om te kijken of ik haar kon vinden. Tegenover de bar zag ik dit jonge hertje, en ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken en naar haar te lopen en te praten.
    Na een kort intoductiepraatje gingen we naar een kamer, waar zich een heel gezellige en knuffelende tijd ontvouwde. Helaas deed het me denken aan een sessie met Jenny in AG, wat betekent dat ik mezelf te oud voel vergeleken met het meisje. Mijn fout, want Katrin is een heel mooi en leuk meisje met een prachtig lichaam, maar ik speelde open kaart met haar en gaf aan dat ik me een beetje te oud voor haar voelde en na een leuke en ontspannen tijd scheidden onze wegen.

Aangezien ik mijn kruid nog niet verschoten had, hoopte ik dat de volgende dame een schot in de roos zou zijn. Toen ik door de club liep zag ik in een snelle blik Mary, Leah en Paris! Het voelde alsof ik met mijn kont in de boter viel. Maar omdat ik mijn buikje niet rond had gegeten met de lunch besloot ik het risico te nemen om eerst nog wat te eten. Er was genoeg voorhanden en ik nam wat pasta met vlees in een saus. Haastige spoed is zelden goed, maar ik voelde de drang om geen van de bovengenoemde dames te mis te lopen. Dus ik was snel klaar, poetste mijn tanden weer, nam een douche en ging op weg in een poging mijn slag te slaan.

In de bar zag ik Mary een paar meter voor me uit lopen in de richting van de tuin. Ik besloot meteen de koe bij de horens te vatten en spijkers met koppen te slaan, want tijdens mijn vorige bezoeken was ze vaak bezet. Ik kwam haar buiten tegen en na wat herinneringen opgehaald te hebben, spraken we af om op een kamer verder te gaan.
    Wat te zeggen over Mary... Ze mag er echt zijn. In het begin kan ik een beetje van mijn stuk raken door zo'n schoonheid, maar dat verdween gelukkig als sneeuw voor de zon. Voor mij heeft ze echt een killerbody, geweldig, om door een ringetje te halen. Deze keer had ik geluk, want ze had meer tijd voor me. We hebben een paar uur doorgebracht, ik zal je de details besparen maar ik kan je vertellen dat ik bij haar aan mijn trekken ben gekomen en ze heeft echt een pijpbeurt om een punt aan te zuigen. Een volgende keer hoop ik dat onze wegen elkaar weer zullen kruisen!

Inmiddels is het tijd om een einde aan dit verhaal te breien. Al met al een heerlijke dag, ik heb wat meer geld uitgegeven dan verwacht maar voor niets komt de zon op en hoef ik eerlijk gezegd niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Daarom, Babylon tot besluit, ik kom terug!

8. Onderstaande 15 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

11cc (Gisteren),Agronymus1 (Gisteren),cavediver (Gisteren),forgetskinnyletsgetfatty (Gisteren),JonnyFontane (Gisteren),Levitrus (Vandaag),le_belge (Vandaag),mechelen (Gisteren),mentholbear (Vandaag),Patjax (Vandaag),Purrfect (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),sweetcat (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag),yylover (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 18:36
    Discussies
    0
    Thanks
    151

Standaard

Prachtig, dank

10. Onderstaande leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 22:40
    Discussies
    1
    Thanks
    253

Standaard

Gisteren heb ik mijn kortingskaartje in dankbaarheid geconsumeerd . Met het meest prachtige voorjaarsweer lagen bijna alle beren al dan niet vergezeld van vrouwelijk schoon aan het zwembad. Ik kwam Olivia tegen die net de kelder indook met een gast. Ik nam mij voor om op haar te wachten want ik kan het altijd goed met haar vinden en we hebben elkaar in het verleden al op menig orgasme getrakteerd. We liepen elkaar tot laat in de middag mis maar laat in de middag vonden we elkaar en na wat gezellig gebabbel in de veranda met Kaffee und Kuchen hebben we weer " ontzettend van elkaar genoten "
    Ze liet zich hier graag goed voor betalen door e.e.a.handeling extra in rekening te brengen ( w.o.vingeren mc ) maar dat kon de pret niet al te zeer drukken.
    Na zwembad, sauna, zwembad in de Kino gaan liggen om een slaapje te maken .Cheyna kwam aan de overkant liggen om eveneens een time- out te nemen en wat telefonische werkzaamheden te verrichten.We spraken af dat als we uitgerust zouden zijn we een Rendez vous op de kamer zouden hebben.
    Ik viel in slaap en ik schrok wakker 20 minuten later wakker van mijn eigen gesnurk..
    Even later ben ik opgestaan en Cheyna vroeg of ik er ook klaar voor was...
    The rest is history...
    Ik heb haar nog even in de etalage gezet door een extra verhaaltje aan haar te wijden onder haar eigen rubriek.
    Tegen 21.00 werd tijd om huiswaarts te keren .
    Eddy was voordat ik met Cheyna naar boven ging al behoorlijk aangeschoten en ik was hem al een keer uit de weg gegaan toen hij tegen mij onsamenhangend begon te lullen.
    Naar beneden komend na het heerlijk half uurtje Cheyna hoorde ik Eddy op een vreselijke manier
    tegen zij vrouw tekeer gaan. Ik zal niet verder in details treden , maar het was een beschamende vertoning die iedereen aanwezig in verlegenheid bracht.Ik had na het omkleden het geluk dat ik mijn sleutel kon inleveren omdat Eddy even naar de bar liep om opnieuw zijn glas te vullen.
    Een triest einde van een prachtige dag. Tòch kom ik zo gauw mogelijk weer terug naar Babylon .Je weet nooit hoe lang het nog kan....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

12. Onderstaande 12 leden hebben 11cc bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Vandaag),donkeywonkey (Vandaag),Goedemorgenallemaal (Vandaag),Gustomass (Vandaag),ju52 (Vandaag),le_belge (Vandaag),mentholbear (Vandaag),Patjax (Vandaag),Purrfect (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),stimpy3 (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 19:09
    Discussies
    128
    Thanks
    16.124

Standaard

Die Eddy lust hem wel, lijkt me ook niet makkelijk om jarenlang een saunaclub te runnen.

14. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Vandaag),Purrfect (Vandaag)

Pagina 184 van 184 EersteEerste ... 84134174180181182183184

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten