Poe
Haar naam was Sara
Wat een feestje ik gok dat dit is wat men bedoeld met knallen.
In de middag aangekomen bij deze toko, minder tijd dan gehoopt maar toch een pitstop. Het lunch buffet ligt er netjes bij, mooi bordje kunnen samenstellen. Ik kwam daar na een rondje bar, telde een dame of 20, 50/50 nieuw en herkend van 2maanden geleden. Toch niets wat de schaamstreek laat stijvgeren.
Dus hapje lunchen, zoals je net las lukt dat goed. Ik ga naast een jonge dame in een soort van net body stocking zitten. Mooie cup b naturelle borsten. Kleine subtiele tatoeages. De blikken kruisen ene paar keer, lijkt chagrijnig, maar toch gesprekje aangeknoopt. Wat een lijf. Doet beetje aan Simina denken, maar dan lichtere huid en iets jonger.
Afgesproken een drankje te doen en te kijken of er een klik is, en ja die is er. Kamer opgezocht. Snelle douche gepakt. En man wat een stoot, misschien precies de juiste klik, maar het pijoen is diep en met Hawk Tuh.... Uitstekende hand mond coördinatie. Rollen omgedraaid en haar prachtige oester bevochtigd. Of ik over haar heen wil hangen om verder te pijpen, ze duwt met een hand tegen mn billen om dieper te pijpen.... Wauw.
Rubber om en met de nodige poses tot een hoogtepunt gereden. 100% herhaal gevaar. En haar naam is Sara :-)
Sauna rondje, stukje zwemmen om af te koelen en relaxen aan de bar. Tja, hoe gaan we dat overtreffen. Stuk of 35 dames inmiddels rond 1730. De bekende zoals Sonja en aantal andere ex GG.
Er is van alles mogelijk, maar ja, mn lage onderbuik zegt: nog een rondje! Dus met Sara afgesproken nog een half uurtje te rusten en dan een kamer op te zoeken.
Waar ik niet perse hogere verwachtingen had aangezien de eerste Kamer al fantastisch was werd het nog een grotere geile bende. Lang geleden dat ik stand and carry heb uitgevoerd, leuke sport. Op de rand van het bed diep. Omdraaien, staand doggy, mooi uitzicht. Armen doet ze naar achter zodat ik haar als een hangbrug vast hou, heel geil.
Uitgeput samen op het matras neergestreken bedankt voor de fijne ervaring. 2x fantastisch, kijk al uit naar volgende YY bezoekje, zal vast een rondje met Sara proberen.
Nog een hapje eten, rondje sauna, afkoelen en retour Veluwe.
Dochter van Lulu was er vandaag, dus voor Pung jaj geen groeten kunnen doen