Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Naomi Bertem

Last Online
    23 maart 2025 @ 00:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Naomi Bertem

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-ebony-naomi-te-bertem.html"]https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-ebony-naomi-te-bertem.html

Hallo, al vele malen deze prachtige dame bezocht. Keer op keer een top ervaring, Naomi is een zeer aangename dame, vlot in omgang, lief, geil en is zeer mooi. Als je een gfe zoekt, ben je bij haar aan het juiste adres. Ik ga ze zeker nog heel veel bezoeken.

2. Onderstaande leden hebben Pb600 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (13 januari 2025)

Last Online
    23 maart 2025 @ 00:42
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Onlangs weer geweest, wat een heerlijke date weer. Eerst lekker knuffelen, tongzoenen, haar lekker lichaam strelen en likken. Nadien op bladrand gaan zitten en naar achter liggen, en heeft ze me een heerlijke pijpbeurt gegeven, doet ze fantastisch, dan op bed gelegen en heb ik haar heerlijke kutje gelikt, vingertje erbij kan allemaal, ze genoot ervan, heerlijk om haar te zien genieten, na een tijdje duwde ze m'n hoofd dichter tegen haar kutje en is ze heerlijk gekomen. Nadien terug korte pijpbeurt gehad, terwijl ze ondertussen het condoom aan het opendoen was, die condoom heeft ze dan quasi handsfree omgedaan, nog even gepijpt en dan heb ik heerlijk in missionaris met haar gevreeen, heerlijke diepe stoten, afwisselend tussen hard en zacht met af en toe pauzes tussen om haar heerlijke borsten te likken, en dan terug verder stoten, zo genieten, wou dat dat eeuwig duurde, maar na een tijdje kon ik t niet meer houden en ben ik heerlijk gekomen, nadien nog wat knuffelen en bijpraten en dan zat onze date er weer op. Direct al een volgende afspraak ingepland voor binnen 2 tal weken. Geweldige ervaring bij haar!

4. Onderstaande 2 leden hebben Pb600 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (12 maart 2025),WANDELAAR5 (12 maart 2025)

Regels voor berichten