Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard Betta (Pools) ( Sans Soucis)

Naam : Betta
    Nationaliteit /taal : Pools / Pools/Duits/Nederlands(zeer goed)
    Leeftijd : -30 jaar
    Haarkleur / lengte : Rood / halflang (schouders)
    Lengte : 165 cm
    Postuur: Slank
    Cup maat : C siliconen
    Tatoeage / Piercing : Kruis op bovenarm / Neen
    Service : PZC (deeptroath) NMC alle standjesen vingeren, super geil. soms TZ
    Extra : Zeer lief
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Vooral haar rode haar en haar immer smile viel op. Ze zat daar zo eenzaam in de sofa, aan de bar, dat ik het me niet kon laten om bij haar te gaan zitten. Ik dacht dat ze Nederlandse was ze sprak met een accentje maar ik ken lang niet al die Nederlandse dialecten dus ik dacht…… en dacht verkeerd. Ze bleek dus Pools te zijn maar al 11 jaar in Nederland te wonen. We kletsten wat verder en ik deed wat ondeugend, bepotelde haar siliconen borsten en stal een zoentje, ik tracht vaak al te TZ in de bar, omdat dit een goed voorteken is als meiden al TZ in de bar. Maar het lukte niet, wel lieve zoentjes en strelingen maar daar hield het op.
    Toch naar de kamer getrokken, nu ja de keuze was erg beperkt woensdag (06-08-2008). Op de kamer elkaars kleren van het lijf getrokken en op het bed beland. Ze had al 2 condooms klaar en plots dacht ik een PMC te hebben maar neen hoor. Wat geplaag en gezoen (geen TZ) later verdween paraat staande kleine zeppos helemaal in haar hete mondje. Ik schrok even, er zijn weinig meiden die mijn ding volledig kunnen binnen happen, mij Betta kon dat wel, moet ik zeggen dat het een pijpbeurt was om u tegen te zeggen? Neen toch.!!
    Na wat rollebollen en spelen met haar toch wel harde tieten heb ik haar op de rug geduwd en ben haar beginnen beffen. Duidelijk dat ze hiervan genoot, kreuntjes en tepelknijpen tot gevolg, een zalige blik op haar gelaat, neen ik befte ze niet klaar, ik wou dat pas later.
    Toen ik naar boven kroop en recht in haar ogen keek, en probeerde te TZ, lukte dit nu wonderwel wel, ik had ze geil gemaakt, en blijkbaar wil ze dan wel tongzoenen. En hoe…. Op een bepaald moment zoog ze gewoon mijn tong tot achter in haal keel, net zolas Nippa(YY) dat ooit deed. Om ze dan weer los te laten en hevig verder te tongen, heerlijk gewoon.
    Zeer vakkundig deed ze het jasje om en plofte ze mijn paal netjes in haar natte gleufje, wauw, heeft die meid een heerlijke poesje. Ze voelde zo lekker aan, trok me tegen haar aan, omhelsde me, kronkelde, neukte mee, en toen we rollen over het bed van elkaar genoten, stak ze haar tong in mijn mond om weer zo heerlijk nat te TZ.
    Het was net of was met mijn vriendinnetje aan het neuken, van een GFE gesproken, en ik die dacht dat het aanvankelijk een gewoon “dinggetje” ging worden, wouw, ik krijg weer een stijve als ik eraan terug denk.
    Toen ik was klaar gekomen, en zij nog duidelijk geil lag te liggen, heb ik verder gedaan waarmee ik aanvankelijk was begonnen, juist ja, verder haar natte poesje liggen uitlikken. En of ze ervan genoot!! Samen nog snel een bad(je) genomen en na een ruim half uur terug fris naar de bar getrokken. Daar samen nog iets gedronken en plots oeps was ze weg.

Omdat ik een tijdje achter de zwartharige had aan gelopen, en die maar niet te pakken kreeg, omdat ze nog maar eens bij haar vorige klant zat, en omdat ik Betta zo wouw vond. En omdat het stilaan te laat werd om nog te wachten, heb ik enige tijd later haar uitgenodigd voor een tweede sessie, en geloof het nu of niet, ze was nog intenser, nog geiler, nog heter nog meer GFE als de eerste, hoewel ze toch ook een kopie was van de eerste, was ze nog beter, een meid waarvoor ik terug ga !!
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten