Pagina 39 van 42 EersteEerste ... 293536373839404142 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 975 van 1026
    Last Online
    Vandaag @ 12:15
    Discussies
    177
    Thanks
    3.108

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Er is ook trendy achtergrondmuziek aanwezig via kleine rotsbloklook boxjes en de j!
    Ja dat was nou mijn grootste ergernis. Heb je een club die in potentie het grootte zangvogelgenot heeft, ga je dat zo verpesten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht

Was er nog wat kritiek? Jazeker. is het een mooie dag, kun je naar buiten, wordt het voorjaarsgestjilp van de zangvogels overstemt door een een of andere vage K muziek ui op keien lijkende boxjes.
    Volgende keer maar demonstratief een verrekijker en de onvolprezen Peterson vogelsgids meenemen.
    https://www.vogelbeschermingshop.nl/...-9789043933056
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Discussies
    13
    Thanks
    1.350

Standaard

Vielleicht sollten wir lieber wieder von den Vögeln zum Vögeln zurückkehren...

Misschien moeten we teruggaan van vogels naar vogels...

Last Online
    Vandaag @ 08:09
    Discussies
    153
    Thanks
    9.540

Standaard

YY Revisited

Algemeen
    Bezocht op: zaterdag 8 maart
    Entree: €60 (HH-tarief)
    Aankomst: 12.30 uur
    Vertrek: 23.30 uur
    Bekende beren: bonte verzameling notoire veelplegers waarmee het gezellig vertoeven was.
    Eten: veel variatie en constante aanvulling.
    Paaldansact: Zoë op de klanken van Strip für mich van Sido waarbij het water rijkelijk vloeide.
    Muziek: in de avonduren te hard in de bar.
    Sfeer: chillax in het zonnetje in de middag, beetje lamlendig in de bar in de avond.
    Wellness: aan het testen van het bubbelbad niet toegekomen, zwembad voor de daredevils (te koud) en sauna is nu eenmaal niet mijn ding.

De dames
    Dames in aantal: gok ergens om en nabij de 40.
    Bekende dames bij naam: Anaïs, Anita, Cleo, Daria, Denisa, Elena, Ella, Ines, Jolina, Maria, Melena, Miruna, Nataly, Nikita, Nikky, Rosa, Sandra, Serena, Sonja, Vicky, Vita, Vivian en Zoë.
    Overige dames: Flappie (Minoush uit oa AG, Penelope en Prime en geen idee onder welk alias zij zich door het sprookjesbos begeeft) plus zo’n vijftiental andere dames waaronder 3 chokomausen (naast Nikky) voor de liefhebbers.
    Ontbrekende dames: oa Ara, Carla, Majestic, Mihaela, Reni en Simina.

Sessie
    Dame: Miss ijsbeer 2024
    Linkje voor degene die niet weet wie dat is:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...922#post858922
    Duur: 2u 30m
    Service: sensuele GFE in de GOSC categorie zoals het heurt.
    Fatality: 2x (Amazone ride, strangulation by hand).
    Song fitting the girl: Perfect - Ed Sheeran
    Herhalingsgevaar: 100%
    Bijzonderheid: 500e sessie met een Roemeense in een SC.

Verdict
    Op een zonnige dag zoals afgelopen zaterdag is het aangenaam vertoeven in het sprookjesbos. De club maakt nog steeds stapjes ter verbetering. Halen ze al het niveau van voor de sluiting? Helaas moet ik daar met nee op antwoorden. Het clublandschap is nu eenmaal mede door covid behoorlijk veranderd. Een fatsoenlijk gesprekje voeren ‘s avonds in de bar is haast onmogelijk en zorgt er mede voor dat een aantal dames hun toevlucht zoeken naar banale gebaren om hun intentie duidelijk te maken. Voor mij een afknapper van jewelste. De grote vraag de komende tijd is wat een eventuele heropening van GG gaat betekenen voor het dames aanbod.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

4. Onderstaande 28 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 maart 2025),donkeywonkey (11 maart 2025),Eisschrank (11 maart 2025),Elmo3108 (11 maart 2025),Firehawk (11 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty (11 maart 2025),Giodude (11 maart 2025),Husky (11 maart 2025),ju52 (11 maart 2025),Kurt Cobain (11 maart 2025),Laatbloeier (11 maart 2025),laplagne (11 maart 2025),Manbijtkat (11 maart 2025),Massi (17 maart 2025),mentholbear (11 maart 2025),mynasch (11 maart 2025),Paul1968 (11 maart 2025),Pierke69 (15 maart 2025),pietpotent44 (11 maart 2025),pret (11 maart 2025),Purrfect (11 maart 2025),rob45 (11 maart 2025),schoolmeester (11 maart 2025),Siberische tijger (11 maart 2025),Ties85 (11 maart 2025),trickyD (15 maart 2025),WANDELAAR5 (11 maart 2025),yylover (11 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 13:27
    Discussies
    34
    Thanks
    5.290

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    YY Revisited

De grote vraag de komende tijd is wat een eventuele heropening van GG gaat betekenen voor het dames aanbod.
    Dat is geen moeilijke vraag, sowieso een soort van verdeling van de dames tussen beide clubs, meer is dan de vraag welke dames in YY of GG gaan zitten. Dan weet je hopelijk waar je favootje zit.
    Beide clubs zitten in het zelfde segment van het sauna universum.Zelf heb ik een lichte voorkeur voor YY gezien de wel hele mooie omgeving en tuin en meer als 30 kamers, al is de tuin van GG ook buitengewoon mooi.

Last Online
    Vandaag @ 12:33
    Discussies
    172
    Thanks
    1.158

Standaard YY ervaringen en vragenbakje, algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Dat is geen moeilijke vraag, sowieso een soort van verdeling van de dames tussen beide clubs, meer is dan de vraag welke dames in YY of GG gaan zitten. Dan weet je hopelijk waar je favootje zit.
    Beide clubs zitten in het zelfde segment van het sauna universum.Zelf heb ik een lichte voorkeur voor YY gezien de wel hele mooie omgeving en tuin en meer als 30 kamers, al is de tuin van GG ook buitengewoon mooi.
    En als gg weer op zelfde niveau eten zit als voor de sluiting dan moeten we, op het forum afgaand want zelf heb ik niet kunnen beoordelen, ook de voorkeur geven aan yy. En ook nog wat betreft het wat strakkere prijs regime.

Maar ja je gaat al snel waar je favo’s zitten of de line-up het beste is zolang de prijzen er niet opgedreven worden naar bijv 100p30.

Maar goed als wij allemaal yy trouw blijven en die dames a 100p30 geen kamers maken in gg omdat er geen bezoekers komen moet jij zien hoe snel die dames weet terug naar yy komen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (11 maart 2025),Husky (11 maart 2025),mentholbear (12 maart 2025),Purrfect (12 maart 2025),Ties85 (11 maart 2025),WANDELAAR5 (11 maart 2025)

Last Online
    Gisteren @ 19:15
    Discussies
    7
    Thanks
    1.318

Standaard

70 euro entree is gewoon teveel voor GG, het eten is niet lekker en weinig en een zeer geringe wellness.

9. Onderstaande leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (12 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.290

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    70 euro entree is gewoon teveel voor GG, het eten is niet lekker en weinig en een zeer geringe wellness.
    Met een nieuwe eigenaar kan de toegangsprijs maar ook het menu zeker veranderen. De welness is een ander vehaal maar er bij bouwen kan altijd zoals een grotere sauna en jaccuzzi.

Even weer ontopic ! Ik denk wel dat het momenteel 1-0 voor YY is want een goed prijsbeleid (vooral de duidelijkheid voor iedereen) is idd heel belangrijk.
    YY beseft nu ook gelukkig het belang daar van in.

11. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (11 maart 2025),mentholbear (12 maart 2025),Ties85 (11 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 12:48
    Discussies
    2
    Thanks
    19

Standaard

Een avondje yinyang…

Terwijl mijn bolide staat te laden aan een paal die nog niet leeg gezogen is door een dvp, heb ik mooi even tijd om mijn korte verslagje te schrijven!
    Voor mij de eerste keer yinyang en het was een prima middag/avondje!
    De ontvangst gaf meteen al aan dat dit een mooie club is met luxe uitstraling en vriendelijk personeel!
    Mijn geld gewisseld voor mijn beren outfit en mij gaan omkleden. Het was rustig in de club en een vriend van me gaf een rondleiding.
    Alles is echt heel mooi in de club en goed verzorgd! Veel kamers en er liepen ongeveer 30 dames rond. De keuken is erg netjes en het eten is van prima kwaliteit.
    De bar vind ik persoonlijk niet echt een fijne ruimte, weinig licht en die boom in het midden stoorde ik wel aan. Alles is nog heel nieuw ik zou bijna bang zijn om het per ongeluk vies te maken!

Maar genoeg over de club we zijn er voor de dames en die liepen er wel wat rond, zeker ook bekende gezichten vanuit wat clubs uit de buurt en uiteraard uit GG.
    Ik werd vrijwel meteen aangesproken door Jolina half itialiaans/roemeens zei ze. We raakte aan de praat en ze vertelde wat haar service pakket was! Dat klonk prima en ben na dat ik wat gegeten had met haar de kamer op gegaan.
    De kamer was prima en man man wat heeft ze een mooie zachte liefdesgeul die gelasert is zodat er geen stoppels meer zijn. Heel erg jammer dat ik er niet aan mocht likken! (Of mischien toch wel heel even)
    Na de kamer wilde ik een sauna ronde doen maar vond de sauna te koud staan en majestic liep constant avances te maken.
    Niet op in gegaan want heb al een keer poging met haar gedaan en het was niet zo mijn ding.
    Later op de avond nog een kino avontuur gehad met een blonde dame met klit en tong piercing! Dat was een erg wilde en goede ervaring jammer dat ik haar naam kwijt ben maar wat mij betreft is dit miss blowjob 2025!

Al met al een leuke YY ervaring maar weet nog niet of ik terug ga, qua reis afstand heeft het zijn voordelen maar was nog niet onder de indruk. Wie weet in de zomer bij het zwembad!!

Zo auto van de paal en mijn voet weer op het pedaal!
    Laatst gewijzigd door Baldmightymike; 13 maart 2025 om 01:02

13. Onderstaande 11 leden hebben Baldmightymike bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 maart 2025),bebert (14 maart 2025),driveby (13 maart 2025),Giodude (15 maart 2025),laplagne (14 maart 2025),mentholbear (14 maart 2025),Patjax (14 maart 2025),Pierke69 (15 maart 2025),Purrfect (14 maart 2025),Ties85 (13 maart 2025),WANDELAAR5 (13 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 06:44
    Discussies
    0
    Thanks
    172

Standaard

YY op krukken...

Parkeren dichtbij de ingang lukt goed. Het scherpe grind van de parkeerplaats is OK voor krukken mogelijk voor rolstoelgebruikers minder prettig.
    Bij binnenkomst de gebruikelijke plichtplegingen. Die paar treden naar de lockers zijn verre van ideaal. Maar met krukken lukt het, al bieden veel mensen aan te helpen de aantal keer dat ik me langs deze barrière stuntel. Als daar een liftje oid gebouwd zou worden was deze club nagenoeg rolstoel toeganggelijk.

De toiletten zijn ruimer dan gemiddeld, Maar missen hand steunen oid. Er is voldoende ruimte om van de 3 toiletten 2 normale en 1 krappe invalide toilet te maken. Of daar plannen voor zijn weet ik niet.

Qua kamers en zijn 51 en 52 inderdaad gelijkvloers, toch me gericht op de kamers t.h.v. de lockers, 11-17 zijn dat. Waarvan 11-12 en 15 zonder extra drempels.

Bij het eten biedt Lulu me aan wat voor me te halen. Hupsend lukt het ook met een bordje, en glaasje water dat ze haalt is toch fijn. Verder wordt ik omringd door etende dvp. Gezellige bende, waar ook al wordt geregeld dat ik niet zelf het bord door de ruimte hoef te strepen.

Qua kamers wel voor 'veilig' gekozen. Enkel met dames waar ik zonder de krukken ook al eens mee heb liggen krikken. Alle drie op een lieve manier behulpzaam. Nu is het in mijn geval een operatie geweest, dus hoe op ander soort (tijdelijke) handicaps wordt gereageerd weet ik niet en heb ik ook niet naar geïnformeerd.

Heb aan mn namen skills gewerkt, scheelt ook dat je dat kunt opschrijven op mobiel + dat het bekende meiden waren vandaag.

Jolina - rond uit fijn, niet echt een ochtend mens, maar kwam goed los. Ik was in de ochtend al even komen buurten tot na de middag en daarna voor werk er even tussen uit, mocht rond 5en weer naar binnen, daarom in de ochtend al 70 entree betaald.
    Ze had bijna geen makeup op, wat haar aantrekkelijker maakt dan met de laag die ze normaal gesproken gebruikt. Toch maar aangegeven hoe ik dat zie. Totaal geile sex, waarbij omdat mn knieën het goed doen ik geen belemmeringen heb gemerkt. Voor doggy wel naar de rand van het bed.
    Overigens was de douche best glad, dus dat is een onverwacht spannend onderdeel geworden van de kamergang, haha. Handdoek op de grond gelegd, en dat maakte het goed te doen.

Sara - zie ook eerdere review, wat een feest. De omweg waard om in Michelin termen te schrijven. Ze vindt het fijn om een beetje buiten adem te raken van het pijpen, en dat kan ze goed. Plagend langzaam met een grijns of snel en intens, waarbij je de lakens even moet vast grijpen.
    Ze gaf al aan dat ze waarschijnlijk eerder zou vertrekken, heb haar na 8u niet meer gezien.

Vivian - eerder op de dag afgesproken een kamer te doen, dus dat doe ik dan ook. Haar volle billen maken het heerlijk om doggy te doen en haar pijp skills zijn ook top. Wel zelf de fout gemaakt om bij doggy niet op te leggen hoe ik mn voet plaats, daardoor deed het op enig moment pijn waardoor ik uit de flow kwam. Dus leerpuntje, ietsjes beter plannen wat wel en niet kan, was schijnbaar eerder op natuurlijke wijze goed gegaan.

Tuin - lastig om naar beneden deel te komen vanwege trappen. Het grote terras is wel rolstoel toegankelijk. De jacuzzi nog steeds niet geprobeerd, maar is ook niet echt mn ding. De sauna in de tuin ook een keer gebruikt. Al hupsend de trap af... Gelukt. Er is nieuw gras gelegd en er staat diverse beplanting klaar om de tuin verder af te maken. Voor de vogel liefhebbers, muziek stond zachter dan ik eerder heb ervaren.

Saunas - binnen sauna is goed te benutten, kleine drempel maakt het wat lastig. Afkoelen bij de douches is wat glad, ook hier een handdoek op de grond gelegd waardoor ik veilig kon bewegen. Buiten sauna vind ik fijner dan die binnen.

Bar - later op de avond een strip act. Leuk entertainment, geeft leuke sfeer. Aantal dames ook zo vriendelijk om een drankje voor me te halen.

Massage - zelf niet gedaan, maar kan het goed met Lulu vinden. Die is vanaf komende week even met vakantie. Vergeten te vragen of haar dochter wel komt masseren. Mocht je massage belangrijk vinden bel even naar receptie.

Dvp - stuk op 30 misschien 35. Later op de dag minder omdat het aantal beren ook achterbleef. Er lopen nu ook 5 a 6 tropische verrassingen rond, waarbij 1 met knal rood haar irritant begon te worden door de alcohol en de beperkte klandizie. Gemeld bij receptie. Mocht je iets opvallen, meld dit, wordt serieus genomen. Uiteraard zelf inschatten of je aan het zeuren bent of een verbetering voorstelt.

Overall een geslaagde dag, het is wel wat meer vermoeiend met krukken.

15. Onderstaande 37 leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 maart 2025),Badslippers (14 maart 2025),bebert (14 maart 2025),bierbeer (17 maart 2025),bram4826 (15 maart 2025),Caracol (14 maart 2025),cavediver (14 maart 2025),Cupido (28 maart 2025),donkeywonkey (15 maart 2025),Eisschrank (14 maart 2025),Elmo3108 (15 maart 2025),Eric2 (14 maart 2025),Firehawk (14 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty (14 maart 2025),Giodude (15 maart 2025),Goedemorgenallemaal (16 maart 2025),Gustomass (14 maart 2025),Kurt Cobain (14 maart 2025),Laatbloeier (14 maart 2025),laplagne (15 maart 2025),mechelen (15 maart 2025),MeesterMixer (15 maart 2025),mentholbear (14 maart 2025),Patjax (14 maart 2025),Paul1968 (14 maart 2025),Pierke69 (15 maart 2025),Poppalarge (15 maart 2025),Purrfect (14 maart 2025),rmjhexe (14 maart 2025),schoolmeester (14 maart 2025),Siberische tijger (14 maart 2025),snaal88 (14 maart 2025),The Joker (15 maart 2025),Ties85 (14 maart 2025),trickyD (15 maart 2025),WANDELAAR5 (14 maart 2025),yylover (14 maart 2025)

Last Online
    30 maart 2025 @ 16:27
    Discussies
    1
    Thanks
    1.285

Standaard

Mooi duidelijk en helder verslag. Ik hoop dat het management met de gratis aangereikte tools er mee aan de slag gaat.Overigens enkele aanpassingen kunnen onder subsidie vallen.Laat je adviseren door een desbetreffende deskundige Ying Yang.

17. Onderstaande 2 leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

Cupido (28 maart 2025),Gielle012 (14 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 09:59
    Discussies
    4
    Thanks
    3.516

Standaard

Het mooie weer van verleden week zorgde voor lentekriebels bij Pierlala en deed me besluiten om mijn agenda een dagje vrij te maken om af te zakken naar Roermond omdat ik zeer benieuwd was hoe het dan zou zijn in YinYang. Rond het middaguur gearriveerd en nadat ik de entree in het gleufje bij de theke had gestopt kreeg ik daar een badjas, handdoek, lockerarmbandje en slippers voor terug. Na de metamorfose tot ijsbeer eerst even in de bar een bakkie pleur gescoord om deze mee naar buiten te nemen om van het zonnetje te genieten alwaar een aantal beren en dames hetzelfde deden.

Het restaurant opgezocht om een bodempje te leggen. Ontbijt-/lunchbuffet zeer uitgebreid en gevarieerd. Er zijn beren die dit beter kunnen beschrijven dan ik. Belangrijkste is dat het goed smaakte en vlekkeloos voldeed aan zijn doel. Met een bakkie pleur het terras weer opgezocht om uit te buiken.

Na een tijdje vraagt een donkere dame of ze erbij mag komen zitten. Ze noemt zichzelf Nikki en er ontstaat een leuk en spontaan gesprekje. Na een tiental minuten hint ze subtiel naar een intiemere kennismaking. Mijn interesse is gewekt maar wil nog even genieten van de zonnestralen waarop zij naar binnen gaat. Als ik een tijdje later de bar inloop zit ze op een kruk. Ze lijkt enigszins verrast als ik resoluut op haar afloop. Als ik voorstel om ons op een kamer af te zonderen wordt deze met een glimlach aanvaard. De kamergang laat zich het best omschrijven als onstuimig en haar inzet tot plezieren is gewillig. Al met al een lekker opwarmertje van een half uurtje.

Na een rondje wellnessen met een colaatje lekker buiten op het terras gezeten alwaar mijn aandacht wordt getrokken door de bleekste van de aanwezige dames. Nu lees ik wel vaker dat YinYang het sprookjesbos wordt genoemd wat haar dan Sneeuwwitje zou maken. Mijn aandachtige blik wordt door haar opgemerkt en op mijn uitnodiging in gebaar om mij te komen vergezellen geeft ze gehoor. Natuurlijk is haar naam niet Sneeuwwitje maar Miruna. Ze blijkt een aangename gesprekspartner te zijn. Na een kwartiertje besluiten we het terras te verruilen voor de privacy van een kamer om op een erotische ontdekkingsreis te gaan. Al snel wordt duidelijk dat ze de kneepjes van het leenliefdesspel tot in de puntjes beheerst. Ze ontpopt zich als het ideale surrogaat vriendinnetje en in het uurtje van ons samenzijn passeren dan ook alle gebruikelijke erotische aspecten de revue. Zeer tevreden de kamer verlaten en een sequeel zal er in de toekomst zeker van komen.

Een knorrende maag en een blik op de klok wijzen uit dat het tijd is voor de avondprak. Ook nu weer voldoende variatie om je buikje rond te kunnen eten. Aansluitend met een bakkie pleur me op een bankje in de bar geploft. Ditmaal de ogen de kost gegeven. Een tweetal blondines springen er bovenuit en zijn frontrunners als mogelijke bedpartner.

Plotsklaps word ik besprongen door Natalie waarmee eerdere erotische encounters synoniem stonden voor spannende, stomende sex. Blijkbaar hebben we elkaar gedurende de dag telkens misgelopen. Even bijbeppen en dan komt ze op de proppen met een oneerbaar voorstel. Pierlala heeft er wel oren naar gezien zijn reactie om rechtop te staan. Een reactie die haar natuurlijk niet is ontgaan. Ontkennen of tegensputteren heeft geen zin en laat mij door haar ontvoeren naar een kamer.

Staand wordt er al heerlijk getongzoend. Tijd om ons van de overbodige kleding te ontdoen. Zonder haar stelten is ze een onderdeurtje en om het lengteverschil te neutraliseren verplaatsen we ons naar het bed. Nadat onze tongen nog even met elkaar hebben gerollebold gaan ze in 69 aan de slag. Na een tijdje drukt ze haar poesje steeds steviger tegen mijn tong en schuift haar bekken heen en weer. Na een (al dan niet gespeeld) orgasme hare zijde moet ze even op adem komen. Dan zet ze haar tietenkast in de olie en Pierlala verdwijnt ertussen. Mijn waarschuwing dat het bij continuering een smeerboel gaat worden hoort ze glimlachend aan en intensiveert haar ritme totdat Pierlala zijn mannencreme rijkelijk laat vloeien.

We duiken de douche in alwaar ik haar voorgevel van een sopje voorzie en zij zich bekommert om Pierlala die daardoor weer in status erectus modus komt. Haar pretoogjes spreken boekdelen en ze sleurt me nog net niet aan hem onder de douche vandaan. Dat kleine lijfje is sneller afgedroogd dan de mijne en als ik de kamer inloop zit ze op de bedrand en gebaart dat ik voor haar moet gaan staan. Pierlala verdwijnt in haar gulzig mondje en als haar inspanningen het door haar gewenste resultaat hebben wordt hij voorzien van een rubberen bescherming. We werken de halve Kamasutra af maar Pierlala komt niet tot ontploffing. Dit zint haar niet en na verwijdering van het hoesje pijpt ze totdat ze het gewenste resultaat heeft behaald. Nadat we op adem zijn gekomen volgt er nog een gezamenlijke douche. De kleine deugniet kan het niet laten om te kijken of er nog leven in Pierlala zit. Deze laat tot haar teleurstelling echter het kopje hangen na alle eerdere inspanningen met dit Bulgaarse sloopkogeltje in mini formaat.

Ik neem nog een saunaatje en een bakkie pleur om bij te komen alvorens huiswaarts te keren. YinYang ontpopt zich steeds meer en meer als een mooi alternatief ter afwisseling voor de door mij zo geliefde venusheuvels in Hamminkeln.

19. Onderstaande 22 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 maart 2025),Ascari (15 maart 2025),Bluebear (15 maart 2025),bram4826 (16 maart 2025),Elmo3108 (15 maart 2025),Firehawk (15 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty (15 maart 2025),Gielle012 (15 maart 2025),Giodude (15 maart 2025),JPtoo (15 maart 2025),MeesterMixer (15 maart 2025),mentholbear (15 maart 2025),mynasch (15 maart 2025),Patjax (15 maart 2025),Poppalarge (15 maart 2025),pret (15 maart 2025),Purrfect (15 maart 2025),Siberische tijger (15 maart 2025),spermite (22 maart 2025),Ties85 (15 maart 2025),uurtje (15 maart 2025),yylover (15 maart 2025)

Last Online
    Gisteren @ 17:39
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Dann will ich auch mal kurz von meinem Besuch am Samstag berichten. Ich wollte dem Club Zeit geben, sich zu entwickeln – und aktuell sehe ich die Entwicklung sehr positiv. Klar, er ist noch weit von dem entfernt, was er mal war, aber im Vergleich zu den gescheiterten Golden Gate und Living Room 2.0 schneidet er gut ab.

Ankunft & erster Eindruck
    Der Parkplatz war kurz vor 14 Uhr schon gut gefüllt, aber es gab noch genügend freie Plätze. Drinnen habe ich mich sofort zurechtgefunden – fast alles wie früher. Die alte Bar fehlt zwar, aber die neue ist schön und tagsüber angenehm hell. Es war gut besucht, aber trotzdem gab es immer Platz auf den Sofas und an der Bar. Die Wartezeiten für Getränke waren kurz, der Barkeeper flott.

Essen & Service
    Das Frühstück war mehr als solide: Eier, Pommes, Hähnchen, Brötchen, Gemüse, Süßkram, Quark, Pasta. Das Abendessen war ebenfalls sehr ordentlich mit Fisch, Lasagne, Kartoffeln, Gemüse, Salat und Hähnchen – insgesamt ein sehr gutes Niveau.

Frauen & Atmosphäre
    Etwa 35 Frauen waren anwesend. Die meisten waren nicht mein Typ – viele ältere Frauen aus der Golden-Time-Frühzeit, einige mit Beauty-Doc-Optimierungen, einige fülligere Frauen sowie mehrere Farbige. Allerdings waren auch ein paar (wenige) wirklich attraktive Frauen dabei. Ich hatte über den Tag hinweg viele angenehme Gespräche, die Frauen waren freundlich und animierten auf eine charmante Art. Preislich hielten sich alle an die vereinbarten 70 Euro, es gab keine Aufpreise. Selbst eine Ablehnung wurde meist freundlich hingenommen – das erhöht die Chance, dass ich mich beim nächsten Mal für sie entscheide.

Wellness & Club-Bereiche
    Die Indoor-Sauna war mit 75 Grad leider viel zu kalt – da komme ich nicht ins Schwitzen. Die Außensauna habe ich nicht getestet. Positiv: Im Keller gibt es einen Männerraum, wobei auch Frauen gerne mal vorbeischauen. Im Kino wurde offen gevögelt.

Fazit
    Insgesamt hatte ich das Gefühl, dass YY am ehesten ein Ersatz für das Golden Time sein könnte – besonders im Sommer werde ich gerne wiederkommen. Die Atmosphäre war überwiegend gut, allerdings fiel auf, dass einige attraktive Frauen wenig zu tun hatten, während die fülligeren und älteren Frauen mehr Zimmer gemacht haben. Letztere waren aktiver beim Flirten und auf ihre Ü60-Zielgruppe fixiert. Die jüngeren Frauen dagegen wollten die jungen Männer, die sich jedoch lieber mit Alkohol und Whirlpool beschäftigten.

Zum Abschluss hatte ich noch ein sehr gutes Zimmer für 140/60 – ohne Einschränkungen (GOSC, wie einige hier sagen). Die junge Frau war hübsch, hatte bis 17 Uhr noch kein einziges Zimmer gemacht, obwohl sie eine der attraktivsten im Raum war. Ich hatte eigentlich mit einem eher kurzen Low-Service-Erlebnis gerechnet – wurde aber positiv überrascht. Namen nenne ich wie immer nicht – sorry.

Insgesamt viel Positives, nichts zu meckern diesmal. Nur könnte die Auswahl an wirklich hübschen Frauen noch etwas größer sein.

Mijn bezoek op zaterdag – een korte review
    Ik wil ook even kort verslag doen van mijn bezoek op zaterdag. Ik wilde de club de tijd geven om zich te ontwikkelen – en op dit moment zie ik de vooruitgang erg positief. Natuurlijk is de club nog lang niet wat hij ooit was, maar vergeleken met de mislukte Golden Gate en Living Room 2.0 doet hij het zeker niet slecht.

Aankomst & eerste indruk
    De parkeerplaats was rond 14:00 uur al goed gevuld, maar er waren nog genoeg plekken vrij. Binnen vond ik meteen mijn weg – bijna alles was zoals vroeger. De oude bar is natuurlijk verdwenen, maar de nieuwe is mooi en overdag lekker licht. Het was goed bezocht, maar er was altijd wel een plekje vrij op de banken of aan de bar. De wachttijden voor drankjes waren kort, de barman werkte snel.

Eten & service
    Het ontbijt was meer dan solide: eieren, friet, kip, broodjes, groenten, zoetigheden, kwark, pasta. Het diner was ook prima met vis, lasagne, aardappelen, groenten, salade en kip – over het algemeen een zeer goed niveau.

Vrouwen & sfeer
    Er waren ongeveer 35 vrouwen aanwezig. De meeste waren niet mijn type – veel oudere vrouwen uit de Golden Time-beginjaren, enkele met wat hulp van de plastisch chirurg, een aantal vollere vrouwen en meerdere vrouwen van kleur. Maar er waren ook een paar (weinige) echt knappe vrouwen bij. Ik heb de hele dag door veel fijne gesprekken gehad; de vrouwen waren vriendelijk en nodigden op een aangename manier uit. Qua prijzen hield iedereen zich aan de afgesproken 70 euro, zonder extra kosten. Afwijzingen werden meestal goed opgepakt – wat de kans vergroot dat ik bij een volgende keer wél met hen mee naar de kamer ga.

Wellness & clubruimtes
    De indoor sauna was met 75 graden veel te koud – zo kom ik niet aan het zweten. De buitensauna heb ik niet getest. Positief: in de kelder is er een mannenzaal, maar vrouwen komen daar ook graag op bezoek. In de bioscoop werd openlijk geneukt.

Conclusie
    Over het algemeen kreeg ik de indruk dat YY het meest als vervanger van Golden Time kan dienen – vooral in de zomer kom ik graag terug. De sfeer was overwegend goed, maar het viel op dat sommige knappe vrouwen weinig klanten hadden, terwijl de vollere en oudere vrouwen meer kamers deden. Die laatste groep was actiever in het flirten en richtte zich vooral op hun 60+ doelgroep. De jongere vrouwen wilden liever de jongere mannen, maar die hielden zich vooral bezig met alcohol en de jacuzzi.

Als afsluiter had ik nog een zeer goede kamer voor 140/60 – zonder beperkingen (GOSC, zoals sommigen hier zeggen). De vrouw was jong en knap, maar had tot 17:00 uur nog geen enkele klant gehad, terwijl ze een van de mooiste van de club was. Ik had eigenlijk een kort, low-service-kamertje verwacht, maar werd positief verrast. Namen noem ik zoals altijd niet – sorry.

Over het algemeen veel positiefs, niets te klagen deze keer. Alleen mochten er wat meer écht knappe vrouwen aanwezig zijn.

21. Onderstaande 17 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

11cc (17 maart 2025),bram4826 (16 maart 2025),Eric2 (16 maart 2025),Haradamannetje (16 maart 2025),laplagne (16 maart 2025),mechelen (16 maart 2025),MeesterMixer (17 maart 2025),mentholbear (17 maart 2025),Patjax (16 maart 2025),Peterpanzer (16 maart 2025),Pierke69 (16 maart 2025),schoolmeester (16 maart 2025),The Joker (17 maart 2025),Ties85 (17 maart 2025),trickyD (22 maart 2025),uurtje (16 maart 2025),WANDELAAR5 (16 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 12:15
    Discussies
    177
    Thanks
    3.108

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gielle012 Bekijk bericht
    Voor de vogel liefhebbers, muziek stond zachter dan ik eerder heb ervaren.
    Dank voor dit deel
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.290

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dank voor dit deel
    Afgelopen donderdag zelfs geen muziek, hoorde idd de vogeltjes fluiten.
    Mijn eigen vogeltje floot een paar uurtjes daarna ook

24. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (17 maart 2025),Purrfect (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 04:10
    Discussies
    15
    Thanks
    1.549

Standaard

Afgelopen week mijn vrijkaartje, die ik gewonnen had met een recensie ingeleverd. Dank hiervoor! Het bekende gevoel kwam weer terug bij het knisperende geluid van de steentjes onder je autobanden. Ik was hier in 2018 voor het laatste geweest. Dit was aan het begin van mijn carrière. Kan me nog herinneren dat ik toen op dit forum de route had gezien met de opmerking "denk om het fietspad". Bij binnenkomst mijn kaartje bij de beveiliger ingeleverd. Deze moest even bellen en gaf me een badjas en handdoek. Eerst wat de club verkennen. Dat het hier mooi zou zijn had ik verwacht. Maar zo mooi had ik niet verwacht. Alles ziet er perfect uit. De bar is ook heel mooi. Goede verlichting overdag en door de grote ramen veel lichtinval. De muziek staat op dergelijke niveau dat je buiten als dit noodzakelijk zou zijn rustig kunt telefoneren. Na wat rondjes gelopen te hebben en een paar broodjes gegeten maar op zoek naar een dame. De maximale prijs van € 70 per half uur is een groot pluspunt. Op een gegeven moment kwam ik in gesprek met een leuke dame die in het Nederlands vertelde dat ze uit Cuba (volgens mij) kwam. Ze sprak met een leuk, allee, Vlaams accent. Toen ik haar hier naar vroeg zei ze dat ze van Antwerpen kwam. Ze zou me lekker masseren en niet gehaast zijn. Maar ik moest nog even douchen. Wat mij al vaker overkomen is, nu dus ook. De dame weg! Eerst dacht ik dat ze misschien naar de WC zou zijn of gaan roken. Op een gegeven moment vond ik het best lang duren. Ik stond bij de ingang en het is net of de andere dames het zien. De ene na de andere vroeg of ik op iemand wachten zou. Nou ja dus. Vaak doen ze dan ook een beetje lacherig. Op een gegeven moment was mijn geduld op. Toen werd ik aangesproken door een dame met wat tatoeages. Deze vond ik niet echt interessant maar haar vriendin wel. Dit was Olivia (maak er een paspoortje van). Dus met deze dame naar de kamer. Nadien heerlijk gegeten. Zeer uitgebreid. Toen ik mijn bordje bijna leeg had kwam tot mijn verbazing "allee" de dame die mij had laten wachten bij me zitten. En verontschuldigde zich. Ik was hier door aangenaam verrast en zei haar dat ik dit wel sympathiek van haar vond. Na het eten stond de muziek wat luider. En er was ook nog een striptease act bij de danspaal. Later nog lekker in het bubbelbad gezeten. Vanuit hier heb je mooi uitzicht. Op de tv's gezien dat er deze maand een actie is. Op maandag 3 uren binnen voor maar € 35. Daarna naar huis gegaan. Bij het wegrijden uiteraard extra opgelet bij het fietspad.

26. Onderstaande 14 leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (17 maart 2025),Eddy_V (17 maart 2025),Eisschrank (17 maart 2025),Elmo3108 (17 maart 2025),Eric2 (17 maart 2025),Kurt Cobain (17 maart 2025),laplagne (17 maart 2025),mentholbear (17 maart 2025),Poppalarge (17 maart 2025),pret (17 maart 2025),Purrfect (17 maart 2025),schoolmeester (17 maart 2025),Ties85 (17 maart 2025),uurtje (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 14:36
    Discussies
    0
    Thanks
    5

Standaard

Idd voorzichtig zijn bij het fietspad, vrijdag een week geleden had iemand daar een fietser te pakken.

28. Onderstaande 2 leden hebben driveby bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (17 maart 2025),mentholbear (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Discussies
    1
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram4826 Bekijk bericht
    De muziek staat op dergelijke niveau dat je buiten als dit noodzakelijk zou zijn rustig kunt telefoneren.
    Je mag je GSM alleen gebruiken bij de lockers en in de rustruimte beneden.

30. Onderstaande leden hebben funny bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    43
    Thanks
    1.106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driveby Bekijk bericht
    Idd voorzichtig zijn bij het fietspad, vrijdag een week geleden had iemand daar een fietser te pakken.
    Van die heggen moeten ze een paar meter aan weerszijden verwijderen of een stuk lager snoeien, dan kun je ook beter zien of er iets aankomt.
    Of die hele situatie vermijden door mijn verkeersplan van een aantal jaren terug te omarmen.
    Het gaat goed met ons!

32. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (18 maart 2025),WANDELAAR5 (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 14:55
    Discussies
    116
    Thanks
    20.372

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funny Bekijk bericht
    Je mag je GSM alleen gebruiken bij de lockers en in de rustruimte beneden.
    GSMs worden ook op het terras en in het restaurant gebruikt, zowel door gasten als de dames. En dat ging probleemloos toen ik er was.

34. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (18 maart 2025),mentholbear (17 maart 2025),pret (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Discussies
    1
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    GSMs worden ook op het terras en in het restaurant gebruikt, zowel door gasten als de dames. En dat ging probleemloos toen ik er was.
    dat is nu duidelijk voorbij!
    ze zijn veel strenger geworden over het gebruik van GSM

36. Onderstaande 2 leden hebben funny bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Vandaag @ 15:42
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Ze gaan ook de boekdrukkunst verbieden. Gewoon achterlijk gedoe .
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Vandaag @ 14:31
    Discussies
    67
    Thanks
    10.369

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driveby Bekijk bericht
    Het wordt tijd dat de gemeente waarschuwingsborden plaatst.

polar-bears-warning-sign-bear-signs-svalbard-norway-58611255.jpg

NL-W6473_900x.jpg
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

39. Onderstaande 7 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (17 maart 2025),Eric2 (17 maart 2025),mentholbear (18 maart 2025),pret (17 maart 2025),Purrfect (17 maart 2025),Siberische tijger (17 maart 2025),WANDELAAR5 (17 maart 2025)

Last Online
    30 maart 2025 @ 09:24
    Discussies
    461
    Thanks
    1.633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    va zaterdag 15-03 wordt er strenge op gecontroleerd. de 3 echte sauna clubs in NL hebben contact met elkaar er was een persoon binnen waardoor er strenge gehandhaafd werd verdere uitleg hoef ik u denk ik niet te geven

41. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Vandaag @ 14:34
    Discussies
    151
    Thanks
    4.489

Standaard

Was jij dat?

43. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 maart 2025),Eddy_V (17 maart 2025),Meme Moo (17 maart 2025),schoolmeester (17 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 13:16
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.579

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funny Bekijk bericht
    dat is nu duidelijk voorbij!
    ze zijn veel strenger geworden over het gebruik van GSM
    Het is niet voor niets dat in het live topic, vanuit de kleedkamer van YY geschreven wordt
    En Garde

Pagina 39 van 42 EersteEerste ... 293536373839404142 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten