Een zakelijke afspraak bracht me in Zug. De zakenpartner nodigde me uit voor een etentje en al snel bleek dat hij een fervent wandelaar was en ik bekende dat ook te zijn. Dus niet onlogisch was dan ook z’n vraag of ik interesse had om kennis te maken z’n favoriete “massagesalon”.
Zo gezegd, zo gedaan. Geen idee van het adres of naam (sorry), ik was slechts passagier en het was al schemerdonker. In de salon waren een 4-tal dames. Het bleek een Aziatisch massagesalon te zijn. Aan mij de eerste keuze en ik koos voor Pen. Een Thaise MILF van midden 30, die Duits sprak met een accentje. Haar kont iets voller, haar borsten perfect (op de grens van B en C, afhankelijk van de rest van het postuur) én puur natuur. Leuke dame, mooi gezicht en vriendelijke lach. Afrekenen gebeurde direct beneden.
Na even te hebben gedoucht (op de kamer, en suite) volgde een korte massage, want Pen vroeg of ik massage wilde of iets meer. Iets meer graag, dus op bed een naturel pijpbeurt ontvangen. Geweldig lekker en ik beantwoordde met een partijtje likken. Na de complimenten in ontvangst genomen te hebben voor het goede werk, werd ik voorzien van een condoom om de volgende ronde in te gaan. Begonnen in cowgirl en geëindigd in missionaris. Tijdens het liefdesspel hartstochtelijk tongzoenen, wat er mede voor zorgde dat ik met kracht het condoom volspoot. Exact 30 minuten later stonden we weer beneden. Afscheid genomen met een zoen en mijn zakenpartner kwam ook al naar beneden met z’n dame, die er ook mocht zijn.
Niet goedkoop, wel goed. Zeker kans op herhaling