Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Discussies
    47
    Thanks
    30

Standaard Pen, Zug (massagesalon)

Een zakelijke afspraak bracht me in Zug. De zakenpartner nodigde me uit voor een etentje en al snel bleek dat hij een fervent wandelaar was en ik bekende dat ook te zijn. Dus niet onlogisch was dan ook z’n vraag of ik interesse had om kennis te maken z’n favoriete “massagesalon”.

Zo gezegd, zo gedaan. Geen idee van het adres of naam (sorry), ik was slechts passagier en het was al schemerdonker. In de salon waren een 4-tal dames. Het bleek een Aziatisch massagesalon te zijn. Aan mij de eerste keuze en ik koos voor Pen. Een Thaise MILF van midden 30, die Duits sprak met een accentje. Haar kont iets voller, haar borsten perfect (op de grens van B en C, afhankelijk van de rest van het postuur) én puur natuur. Leuke dame, mooi gezicht en vriendelijke lach. Afrekenen gebeurde direct beneden.

Na even te hebben gedoucht (op de kamer, en suite) volgde een korte massage, want Pen vroeg of ik massage wilde of iets meer. Iets meer graag, dus op bed een naturel pijpbeurt ontvangen. Geweldig lekker en ik beantwoordde met een partijtje likken. Na de complimenten in ontvangst genomen te hebben voor het goede werk, werd ik voorzien van een condoom om de volgende ronde in te gaan. Begonnen in cowgirl en geëindigd in missionaris. Tijdens het liefdesspel hartstochtelijk tongzoenen, wat er mede voor zorgde dat ik met kracht het condoom volspoot. Exact 30 minuten later stonden we weer beneden. Afscheid genomen met een zoen en mijn zakenpartner kwam ook al naar beneden met z’n dame, die er ook mocht zijn.

Niet goedkoop, wel goed. Zeker kans op herhaling
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

2. Onderstaande 3 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer (24 maart 2025),mentholbear (24 maart 2025),Pierke69 (25 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 18:33
    Discussies
    4647
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht

Niet goedkoop, wel goed. Zeker kans op herhaling
    Dan moet die zakenpartner je wel weer meenemen want anders vind jij dit adres niet nog een keer

Gold Elephant, Chiida Spa, Shalom Thai ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 17:19
    Discussies
    295
    Thanks
    31.552

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Niet goedkoop, wel goed.
    Hoeveel was niet goedkoop?

Last Online
    Gisteren @ 14:19
    Discussies
    14
    Thanks
    714

Standaard

Leuke ervaring!

Er zitten tientallen massage tenten in Zug, ook voldoende zakenmensen daar in die regio (oa veel crypto bedrijven, etc) mede vanwege het zeer gunstige fiscaal klimaat daar.

Mocht je daar weer in de buurt zijn: op kwartier rijden zit Club Palace, met altijd wel leuke meiden: https://www.club-palace.ch/de/girls.php (een zuster club van Globe, met GOSC service tegen voor Zwitserse begrippen zeer nette prijs, zelfs goedkoper dan veel Duitse clubs als je GOSC service wil.......hier krijg je gelukkig geen last van de "MM ziekte" )

6. Onderstaande 3 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (24 maart 2025),Ties85 (25 maart 2025),WANDELAAR5 (24 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Discussies
    47
    Thanks
    30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dan moet die zakenpartner je wel weer meenemen want anders vind jij dit adres niet nog een keer

Gold Elephant, Chiida Spa, Shalom Thai ...

Dat is geen probleem. Ik heb z’n telefoon en e-mailadres
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Regels voor berichten