Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Albena (Turkse)

Last Online
    24 maart 2025 @ 05:42
    Discussies
    39
    Thanks
    828

Standaard Albena (Turkse)

Albena (Turkse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been, Borst(en), Buik, Rug
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 110 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service :
    Extra info : Gebruikelijk redelijke service. Wel opletten voor upgrades, goed afspreken wat wel/niet en tegen welke prijs. Ook een horloge gebruiken is aan te bevelen.

Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 18 juni 2022 om 20:56

2. Onderstaande 7 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (20 juni 2022),hasta la pasta (19 juni 2022),ju52 ( 3 maart 2024),mentholbear (22 juni 2022),pret (18 juni 2022),Schietgraagft (20 juni 2022),schoolmeester (19 juni 2022)

Last Online
    24 maart 2025 @ 05:42
    Discussies
    39
    Thanks
    828

Standaard

Redelijke sessie gehad met dit mooie Turkse meisje. Ze zat wel meteen in de modes van meerdere uren, hele middag etc. Heb er een uur van gemaakt (beter was nog een half uurtje geweest). Zoenen doet ze magertjes, en TZ nauwelijks. De rest was wel redelijk oke en omdat ik zin had, was het HP al na zo'n 15-20 minuten voorbij. Nog eventjes gekletst en toen maakte ze aanstalte om op te stappen, schoenen aan e.d.....je kent het wel. Heb haar gevraagd of ze er een half uur van wilde maken in plaats van een uur. Toen was het opeens weer schoenen uit en op bed. Heb het nog een kwartier volgehouden, maar toen vond ik het wel genoeg geweest. Had geen klik met dit meisje.
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 18 juni 2022 om 20:57

4. Onderstaande 5 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 3 maart 2024),laplagne (22 oktober 2022),mentholbear (22 juni 2022),Schietgraagft (20 juni 2022),Wentelt Eefje (19 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 17:14
    Discussies
    8
    Thanks
    2.773

Standaard

Aus meinem Bericht von vergangener Woche:

"Nach meinem ersten Saunagang wurde ich an der Theke von einer gut aussehenden und lächelnden Dame angesprochen, die ich noch nie im Babylon gesehen hatte. Sie stellte sich mir als Albena vor, gab ihre Herkunft mit Türkei und ihr Alter mit 21 an. Sie ist schlank und knackig (die Brüste leicht hängend und weich), hat langes, leicht lockiges, schwarzes Haar, zahlreiche Tattoos und trägt als auffälligstes Erkennungsmerkmal eine große, modische Brille. Erster guter Punkt für sie: Albena lächelte mich an, sie erwiderte meine Blicke (das ist leider bei manchen der Damen im Babylon inzwischen zum Tabu geworden – Beispiel: die schöne Isabella). Und schließlich löste sie sich aus ihrem plaudernden Damenkränzchen, kam auf mich zu, sprach mich an und stellte sich mir vor. Ich finde diese Art von „Akquise“ eigentlich selbstverständlich! Es muss ja nicht gleich der Griff unter’s Handtuch und die drängende Schatzi-Zimmer-Frage sein. Aber etwas mehr normale freundliche und interessierte Interaktion von männlichen und weiblichen Besuchern würde dem Club in meinen Augen SEHR gut tun!

Zurück zu Albena. Wir plauderten ein wenig und sie schlug mir vor, zusammen etwas Zeit zu verbringen, gerne auch in der Sauna oder im Whirlpool!! Ohooo!! Mit letzterem Angebot rannte sie mir bei mir die sowieso bereits einen Spalt breit geöffnete Türe vollends ein. Ja, ich mag es, wenn nackte junge Damen ins Wasser – Pool oder Whirlpool - kommen und sich dort auf ganz besonders reizvolle Weise den Männern nähern. Das ist leider in den meisten Clubs echt selten geworden. Übrigens: Ich bedauere auch, dass es im Babylon kaum noch öffentliche „Action“ gibt. Für mich ist es immer animierend und anregend, ab und zu einer spannenden Anmache zuzusehen… Leider gab es das an diesem Besuchstag genau NULL mal.

Wieder zurück zu Albena: Wir vereinbarten also, dass wir uns etwas später dort im Whirlpool wiedersehen würden. Nach kurzem Frischmachen setzte ich mich mit erwartungsvollen Blicken in das sprudelnde Nass. Leider war ich dort nicht alleine. Die beiden gleichzeitig dort anwesenden Herren nahmen mich gleichgültig zur Kenntnis, lächelten aber erfreut, als Albena sich näherte, sich ihres Handtuchs und ihrer Schuhe entledigte, um zu mir zu kommen. In den Blicken der beiden Kollegen glaube ich durchaus, Neid erkannt zu haben 😊

Albena und ich haben also im sprudelnden Nass etwas weiter geplaudert. Und dabei kamen wir uns logischerweise immer näher. Wir haben nichts getan, was man im Wasser aus hygienischen Gründen nicht tun darf, aber unsere Hände waren unter Wasser doch aktiv genug, um meine Vorfreude stark anwachsen zu lassen. Einen kurzen Versuch von Albena, mir diese Zeit im Wasser als zahlungspflichtiges Extra verkaufen zu wollen, konnte ich erfolgreich abwehren. Ich finde es korrekt, die so verbrachte Zeit im Whirlpool als „Zimmerzeit“ zu berechnen – aber damit ist es dann auch gut. „Extras“ sind aus meiner Sicht etwas anderes. Gut versucht von Albena, aber leider aus ihrer Sicht nicht erfolgreich 😉

Wie immer verzichte ich in meinen Berichten auf die Einzelheiten über das intime Zusammenseins, das nach dem nassen Vorspiel schließlich im Zimmer folgte. Es war aus meiner Sicht absolut in Ordnung. Kein unvergesslicher Wahnsinns-Klick, aber eine sehr gut Zeit mit einer Dame, die sich selbst als „etwas crazy“ bezeichnet. Und tatsächlich: Sie erinnerte manchmal sogar etwas an „Keller-Jenny“, die vor einigen Jahren in Elsdorf erfolgreich tätig war. Albena musste 2x auf dem Zimmer einen Telefonanruf ihres „Bruders“ entgegennehmen, beendete diesen aber nach meinem bösen Blick jeweils nach wenigen Sätzen. Und sie verschwand einmal zwischendurch kurz aus dem Zimmer, ohne dafür einen Grund anzugeben – naja, man(n) muss ja nicht alles wissen. Wie gesagt, ansonsten alles aus meiner Sicht alles prima in Ordnung. Ich bin auf meine Kosten gekommen und war – vor allem durch das nasse Vorspiel – sehr zufrieden! Auch darüber, dass die gesamte Zeit (Pool+Zimmer) schließlich nur 50 Minuten betrug, kann ich hinwegsehen. Ich hätte ja etwas sagen können, habe es aber nicht. Ich war zufrieden und befriedigt!"

6. Onderstaande 5 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

b1234 (19 juni 2022),Bluebear (19 juni 2022),Eddy_V (22 augustus 2022),Giodude (20 juni 2022),mentholbear (22 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 18:08
    Discussies
    9
    Thanks
    87

Standaard

Ook verhuisd naar Golden Gate
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Discussies
    20
    Thanks
    605

Standaard

Kom net van de kamer met deze meid die ook aangaf dat ze een Babylon gewerkt heeft. Beweert half Turks, half Bulgaars te zijn, maar de opvoeding zal in Bulgarije hebben plaatsgevonden aangezien ze extra geld probeerde te scoren voor een service die ze tijdens de kamersessie niet eens geleverd heeft…

Jammer dat je tegenwoordig steeds meer moet koehandelen bij het afrekenen met bepaalde dames na een kamergang…

Die volgende keer waar ze op hintte komt er nu dus ook niet meer.

Sent from my Atari 4160 STFM
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

9. Onderstaande 10 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (28 oktober 2022),Bluebear (28 oktober 2022),hasta la pasta (28 oktober 2022),JonnyFontane (28 oktober 2022),ju52 (25 maart 2025),laplagne (28 oktober 2022),pret (28 oktober 2022),schoolmeester (28 oktober 2022),WANDELAAR5 (28 oktober 2022),Wentelt Eefje (29 oktober 2022)

Last Online
    Vandaag @ 20:22
    Discussies
    128
    Thanks
    16.275

Standaard

Goed zo, gelijk afstraffen !

11. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (28 oktober 2022)

Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Discussies
    115
    Thanks
    20.304

Standaard

Oh ja, ik had na mijn bezoek vorige week hier nog geen recensie geschreven. Bij mij ook zeker geen herhaling met deze zwoele gypsie. Eerst proberen te upsellen (half uur was €100, toen ik dreigde de kamer af te lopen €70 en toen ik zei €65 was het alsnog goed). Tongzoenen was matig pijpen redelijk, maar ze kreeg al snel zogenaamd last van haar kaak, waardoor ze niet meer kon zoenen en ook niet meer pijpen. Na afloop van de kamer stond ze weer in de bar te swingen en lachen. De pijn in haar kaak was kennelijk ineens weer weg. Dat dansen doet ze wel zeer verleidelijk. Dat was ook de reden dat ik haar meegenomen had naar de kamer. Jammer, foute instelling.

Ik had haar naam trouwens als Albana verstaan.

13. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick (31 oktober 2022),ju52 (25 maart 2025),Poppalarge (29 oktober 2022)

Last Online
    Vandaag @ 20:22
    Discussies
    128
    Thanks
    16.275

Standaard

Ik vermoed dat ze Albanese is.

Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Discussies
    115
    Thanks
    20.304

Standaard

Dat heb ik gevraagd vanwege haar naam. Dat ontkende ze tegen mij en ze spreekt vloeiend Bulgaars met de andere Bulgaarse dames.

16. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (25 maart 2025),schoolmeester (29 oktober 2022)

Last Online
    Gisteren @ 23:48
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.577

Standaard

“Albena” was mijn verloofde en persoonlijk assistente voor één dag in Babylon tijdens het ijsberenfeestje.
    Ze houdt er van om zichzelf en anderen te vermaken met haar gekkigheid. Buiten de kamer dan ook veel lol mee gehad.
    Op de kamer eigenlijk ook wel lol maar ze kan de knop kennelijk wat lastig omdraaien om daar de dvp te zijn die men van haar verwacht. Had toen voor en na het avondeten een kamer met haar gedaan.
    Een soort van beloning omdat ze zich als PA zo enthousiast had ingezet en het eerste uur op de kamer uiteindelijk prima was. Na het eten was het eerst lamlendig, uiteindelijk kwam het goed maar het liefste had ze haar familiegeschiedenis, ervaring met kapsalons en cosmetica met mij gaan delen… met die laatste ben ik niet zo bekend dus ik had er misschien nog wat van op kunnen steken (is de positieve insteek). Ze heeft wel een lekkere kont trouwens, kan tegen een stootje.
    En Garde

18. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Johnsonxxx (30 oktober 2022),mentholbear (30 oktober 2022),schoolmeester (29 oktober 2022),WANDELAAR5 (30 oktober 2022),Wentelt Eefje (30 oktober 2022)

Last Online
    Vandaag @ 16:30
    Discussies
    176
    Thanks
    2.833

Standaard

Terug in Babylon. Het gras in Golden Gate was kennelijk toch niet groener.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

20. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta (27 november 2022),snaal88 (27 november 2022),WANDELAAR5 (27 november 2022)

Last Online
    Vandaag @ 19:41
    Discussies
    150
    Thanks
    4.481

Standaard

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...948#post833948

Eerst even gaan chillen en alles in mij opnemen wat er rond liep. 2 Bulgaartjes waren aan het rond patrouilleren en kwamen links en rechts bij mij zitten.
    De ene was Sara en die ik in het verleden al eens gehad heb en de andere stelde zich voor als Albena die mij bekend voorkwam van vorige keren.
    Ik was er net dus nog even rustig aan en ze gingen weer verder. Na een half uurtje of zo kwamen ze weer terug en weer bij mij zitten. Schijnbaar nog niet veel geluk gehad.
    Albena was al geil aan het doen en uiteindelijk mij over laten halen en met haar naar de kamer gegaan. Sara liep mee tot aan de kamer en dacht schijnbaar dat we een trio gingen doen maar dat was niet mijn plan.
    Gelukkig kon ze er wel om lachen en alleen met Albena de kamer op gegaan. Het verliep goed met haar op de kamer, lekker tongzoenen, gfe en geil pijpen. Er een uur van gemaakt en was heel goed voor mij.

22. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (23 december 2024),ju52 ( 3 maart 2024),mentholbear ( 3 maart 2024),Schietgraagft (13 maart 2024),spirou ( 4 maart 2024),WANDELAAR5 ( 3 maart 2024),Wentelt Eefje ( 3 maart 2024)

Last Online
    18 maart 2025 @ 19:13
    Discussies
    0
    Thanks
    32

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Redelijke sessie gehad met dit mooie Turkse meisje. Ze zat wel meteen in de modes van meerdere uren, hele middag etc. Heb er een uur van gemaakt (beter was nog een half uurtje geweest). Zoenen doet ze magertjes, en TZ nauwelijks. De rest was wel redelijk oke en omdat ik zin had, was het HP al na zo'n 15-20 minuten voorbij. Nog eventjes gekletst en toen maakte ze aanstalte om op te stappen, schoenen aan e.d.....je kent het wel. Heb haar gevraagd of ze er een half uur van wilde maken in plaats van een uur. Toen was het opeens weer schoenen uit en op bed. Heb het nog een kwartier volgehouden, maar toen vond ik het wel genoeg geweest. Had geen klik met dit meisje.
    Idem ervaring gehad recent, redelijke sessie maar met dezelfde bemerkingen

24. Onderstaande 2 leden hebben Mauricio bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 maart 2025),mentholbear (23 december 2024)

Last Online
    Gisteren @ 16:11
    Discussies
    7
    Thanks
    441

Standaard

En daar kwam Elbena (TU-25j) aanschuiven. Nog geen twee zinnen uitgewisseld of ze besloot dat ik haar persoonlijke lippenbalsemtest moest ondergaan. Prima, ik ben de moeilijkste niet. Al snel werd er met tong gewerkt en voor ik het wist, had ze haar wervingscampagne gestart: een uur met haar zou een onvergetelijke ervaring zijn. Nou, dat geloofde ik direct, maar ik besloot – tot haar zichtbare teleurstelling – het bij een halfuurtje te houden.
    Toen kwam de volgende commerciële zet: “Wat wil je? Gewoon of speciaal?” Geen ‘extra’, zoals de doorsnee marketeers het noemen, nee, zij ging voor originaliteit. Creatief, of vooral commercieel? Hoe dan ook, ik koos de standaard van het huis. Weer een zucht van teleurstelling van haar kant.
    Wat volgde was een zakelijke transactie zonder enige vorm van warmte. Ik mocht haar nauwelijks aanraken, alles moest snel-snel, en haar uitstraling was zo koel dat de sauna op dat moment overbodig leek. Na 15 minuten was het, volgens haar, ‘einde verhaal’. Maar hé, mijn tijd was nog niet om, dus ik meldde dat even. “Tja,” zei ze schouderophalend, “als je klaar bent, moet je de kamer uit.” Origineel gebruik van woorden, dat geef ik haar. Maar goed, met vlag en wimpel heeft ze de eerste plaats veroverd als de meest teleurstellende ervaring van de na-coronatijd.

26. Onderstaande 13 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 maart 2025),Firehawk (25 maart 2025),Getrouwd (26 maart 2025),Gielle012 (26 maart 2025),hasta la pasta (25 maart 2025),Husky (25 maart 2025),ju52 (25 maart 2025),le_belge (25 maart 2025),mentholbear (26 maart 2025),Poppalarge (25 maart 2025),Reinstecke Fuchs (25 maart 2025),schoolmeester (25 maart 2025),WANDELAAR5 (25 maart 2025)

Regels voor berichten