Pagina 185 van 185 EersteEerste ... 85135175181182183184185
Weergegeven resultaten: 4.601 t/m 4.609 van 4609

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 17:19
    Discussies
    295
    Thanks
    31.552

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door comcom Bekijk bericht
    Het eten? Kwantitatief niks mis mee. Kwalitatief? Geen idee, heb het aan me voorbij laten gaan.
    Als er over het eten kwalitatief wat te klagen valt, dan valt er vaak kwantitatief weinig over te klagen

2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Purrfect (26 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Discussies
    0
    Thanks
    163

Standaard

Misschien morgen eens kijken of hier met krukken te doen is, denk het wel ;-)

4. Onderstaande leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 20:08
    Discussies
    170
    Thanks
    6.139

Standaard

Babylon is zeker goed te doen als je minder valide bent...

6. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (26 maart 2025)

Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Discussies
    115
    Thanks
    20.304

Standaard

Er is een invalide schrijver hier op het forum die er vaak komt in een rolstoel en er is een andere schrijver hier die geen rolstoel of krukken nodig heeft, maar ook minder valide is en er vaak kwam.

8. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (Gisteren)

Last Online
    Gisteren @ 12:50
    Discussies
    17
    Thanks
    2.196

Standaard

Ik kon probleemloos rondhinken bij Babylon. In en uit een jacuzzi blijft overal moeilijk. Helaas kan je ook moeilijk een handdoek rond je houden als je niet mooi rechtop loopt

Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Discussies
    56
    Thanks
    4.601

Standaard

Is 't trapje bij de voordeur geen hindernis?

11. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 08:03
    Discussies
    0
    Thanks
    24

Standaard

Ik hoop later deze week nog even aan te meren. Paris staat met potlood in het balboekje. Ik zal nog een keuze moeten maken tussen deze club en Zeus,Freude en Penelope. Het doel is 2 clubs.
    Laatst gewijzigd door VannilleYs; 26 maart 2025 om 23:54 Reden: Typos

13. Onderstaande leden hebben VannilleYs bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 17:14
    Discussies
    8
    Thanks
    2.773

Standaard

Ik had eigenlijk iets anders gepland, maar toen dit plan op korte termijn werd geannuleerd, was een spontaan uitstapje naar Elsdorf de oplossing voor mijn probleem.

Mijn tijd in Babylon was deze keer korter dan normaal, deels vanwege de reis met bus en trein. Ik had maar een goede drie uur tijd in de club - niet genoeg voor uitgebreide saunasessies of lange ontspannende sessies in de whirlpool, maar ruim voldoende voor datgene waarvoor wij mannen naar Babylon gaan...

Ik kon me in de bus en trein al mentaal voorbereiden op de mooie dames. Ik was enthousiast om enkele nieuwe dames te ontmoeten waarover ik op het forum had gelezen. Ik ben ook altijd blij om de mooie Mary weer te zien - misschien kan ik weer een kamer met haar delen. En bij mijn laatste bezoek, een paar maanden geleden, was Bruna me heel goed bevallen zonder dat ik haar beter had leren kennen.

Mijn voucher van dit forum voor gereduceerde toegang (BEDANKT!) werd snel geaccepteerd door Anita. En toen ik daar bij de balie stond, was het eerste wat ik zag...Mary. Ik moet het nog een keer zeggen: deze jonge vrouw heeft voor mij een absoluut droomlichaam. De aanblik van dit spiernaakte tienerlijfje is eigenlijk al reden genoeg voor een bezoekje aan Babylon...

Maar genoeg gedroomd, eerst naar de kleedkamer en daarna naar het ontbijtbuffet voor een kleine verfrissing. En terwijl ik van mijn koffie en broodjes genoot
    kwam Bruna langs. In tegenstelling tot Mary, die me geen blik waardig gunde (ik denk dat haar schoonheid naar haar hoofd stijgt...), glimlachte Bruna meteen heel vriendelijk in mijn richting. En na het ontbijt kwam Bruna naar me toe, kroop verleidelijk tegen me aan en begon een heel leuk gesprek. We hadden een goede babbel, Bruna voelde zich heel goed, zag er heel goed uit en zette alle verdere gedachten aan Mary uit mijn hoofd. Even opfrissen en toen met Bruna naar de kamer...

Daar hebben we een heerlijk uurtje doorgebracht, Bruna laat veel intimiteit toe, ze is charmant en de seks met haar is erg heet. Een soort spel dat ik nog niet eerder in deze vorm had ervaren was het lang en teder verwennen van mijn tepels met tong, lippen, tanden en vingers - echt stimulerend en opwindend! Het was mijn eerste kamer met Bruna, maar hopelijk niet mijn laatste!

Daarna ontspande ik me op een ligstoel in de wellnessruimte, dronk een gezellige Kölsch, at wat salade en toen was het al tijd om naar huis te gaan.
    Het was een kort maar leuk bezoek aan de club - met dank vooral aan BRUNA!

15. Onderstaande 13 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Eisschrank (Vandaag),Gielle012 (Vandaag),ju52 (Vandaag),Kurt Cobain (Vandaag),mechelen (Vandaag),mentholbear (Vandaag),mynasch (Vandaag),nick n. (Vandaag),Patjax (Gisteren),Purrfect (Gisteren),schoolmeester (Vandaag),voyager (Vandaag),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Discussies
    0
    Thanks
    163

Standaard

Babylon op krukken

Voor de deur parkeren is ideal al is het gokken natuurlijk met maar 4 plekken, gelukkig was ik redelijk vroeg.

Bij de voordeur is inderdaad een drempel, met mn krukken geen probleem, als je belt wil men je zeker helpen wordt me verzekerd.
    Er zijn lockers op de beganegrond en alles wat je nodig hebt is bereikbaar zonder drempels. Toch vind ik zelf de lockers en kamers beneden relaxter, traplopen gaat al wat beter, al is vooral Astrid (theke) erg bezorgd of dat allemaal wel goed gaat.

Door mezelf strategische op de juiste plek te hupsen lukt het om een espresso van de automaat naar de hoge tafel te krijgen. (Eerder was Bruna zo lief om me te helpen, een obrigado kan deze Braziliaanse zichtbaar waarderen.)
    Zelfde geldt voor het ontbijt, ben er rond 13h en er is wonderbaarlijk veel spek. (Schijnt een ding te zijn) Over spek gesproken, zie een paar nieuwe gezichten met spek, lijkt wel familie van Daniella en Denisa. Nieuwe bardame die met passende energie nieuw elan brengt. Mooie mens die zo de winnaar van de dag kan worden als ze aan de andere kant zou staan. Vergeleken met Rocco, die later haar kwam afwisselen, een proactieve gezellige dame. Heel leuk deze aanwinst. Zorgt er voor dat iedereen snel zn drankje krijgt en komt meteen terug als iemand naar de bar loopt terwijl ze een praatje maakt met iemand anders.

Had de vorige keer dat ik hier was een dame beloofd haar ipv altijd als laatste ronde een keer als eerste Kamer te doen. Mooie slanke tante die vaak in de sere aan de tafel te vinden is, cup a priemende tepels, altijd net wat lagere muiltjes. Je begrijpt het al Korsakov speelt me parten naam technisch. Maar een fijne kamer van een half uur met knallend hoogtepunt.

Verschillende meiden komen kijken of er wat te halen valt, Mary bijvoorbeeld, topper, maar was niet aan mij besteed vandaag. Eerst sauna. De matten in het sauna deel zijn fijn omdat je daar goed grip op hebt. Bij de douches een beetje voorzichtig hupsen, maar het stukje naar buiten toe is vooral link. Los ik op door een handdoek neer te leggen. Na de sauna, en eerst af douchen, het zwembad in. Trapje lukt niet, springen durf ik even niet, via de rand erin. Heerlijk koud zo na sauna.

Maria een prachtige verschijning met haar eigen wulpse stijl. Heeft me al vaker betrokken in haar snode plannen. Stomende kamer gemaakt met massage als afronding. Als je haar op een speelse manier benaderd komt ze helemaal los. Ze is ook zo lief om nadien overal bij te helpen. Bordjes opruimen, drankje halen etc. maakt het allemaal een stuk aangenamer

Blijkbaar wordt ik of als stamgast herkend maar ik mag met de eerste ronde steaks mee. Doel in het leven bereikt, of zou het met de krukken te maken hebben ;-)
    Maar goed top vleesch vandaag, mooi roze en goede structuur. Praatje met Eddy gemaakt die deels op zn eigen planeet is.

Maria, Maria, Maria, ik kan het na het delen van een steak die Nicole perongeluk had gekregen terwijl ze alleen frieten voor haar tieten had besteld. Nicole op andere bezoeken ook goede kamers mee gemaakt, maar vandaag mn zinnen gezet op 2e ronde Wulpsheid. Denk dat ik het een kwartier heb volgehouden. Voor een 3e kamer een Babylonisch record. Rondje sauna en bedacht na een drankje naar huis te gaan.

Ik wilde dus eigenlijk naar huis gaan maar kwam opeens een nieuw hert met koplampen aan ge drenteld. Schijnt nieuw te zijn, Astrid vertelde dat ze goede feedback had gehad. Nieuwsgierigheid kan ik niet onderdrukken. Viviane heet ze volgens mij, glimmende neus piercing en op haar jukbeen. Mooie natuur borsten en goed lijf. Aangezien het 4e kamer was had ik er zelf geen hoge verwachtingen van. Ze is wat gestresst enzo. Massage top. Pijpen ok, sex niet echt aan toe gekomen maar handmatig afgerond. Heb andere favorieten en zo zie je maar nieuwsgierigheid is niet altijd goed...

Korte samenvatting: Babylon is vergeleken met andere clubs goed voorbereid op gehandicapte bezoekers. Paar kleine aanpassingen met grepen bij douche en extra stukje antislip bij schuifdeur.

Volgende keer Babylon wordt zonder krukken, iets te vermoeiend zo, maar vooral door eigen keuze voor locker beneden.

17. Onderstaande 15 leden hebben Gielle012 bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty (Vandaag),Goedemorgenallemaal (Vandaag),hara1d (Vandaag),ju52 (Vandaag),Kurt Cobain (Vandaag),le_belge (Vandaag),mentholbear (Vandaag),nick n. (Vandaag),Pierke69 (Vandaag),Purrfect (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),Sphinx (Vandaag),uurtje (Vandaag),voyager (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag)

Pagina 185 van 185 EersteEerste ... 85135175181182183184185

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten