Purrfect (26 maart 2025)
Misschien morgen eens kijken of hier met krukken te doen is, denk het wel ;-)
mentholbear (28 maart 2025)
Babylon is zeker goed te doen als je minder valide bent...
ju52 (26 maart 2025)
Er is een invalide schrijver hier op het forum die er vaak komt in een rolstoel en er is een andere schrijver hier die geen rolstoel of krukken nodig heeft, maar ook minder valide is en er vaak kwam.
ju52 (27 maart 2025)
Ik kon probleemloos rondhinken bij Babylon. In en uit een jacuzzi blijft overal moeilijk. Helaas kan je ook moeilijk een handdoek rond je houden als je niet mooi rechtop loopt![]()
Is 't trapje bij de voordeur geen hindernis?
Herr Fick (27 maart 2025)
Ik hoop later deze week nog even aan te meren. Paris staat met potlood in het balboekje. Ik zal nog een keuze moeten maken tussen deze club en Zeus,Freude en Penelope. Het doel is 2 clubs.
Laatst gewijzigd door VannilleYs; 26 maart 2025 om 23:54 Reden: Typos
mechelen (27 maart 2025)
Ik had eigenlijk iets anders gepland, maar toen dit plan op korte termijn werd geannuleerd, was een spontaan uitstapje naar Elsdorf de oplossing voor mijn probleem.
Mijn tijd in Babylon was deze keer korter dan normaal, deels vanwege de reis met bus en trein. Ik had maar een goede drie uur tijd in de club - niet genoeg voor uitgebreide saunasessies of lange ontspannende sessies in de whirlpool, maar ruim voldoende voor datgene waarvoor wij mannen naar Babylon gaan...
Ik kon me in de bus en trein al mentaal voorbereiden op de mooie dames. Ik was enthousiast om enkele nieuwe dames te ontmoeten waarover ik op het forum had gelezen. Ik ben ook altijd blij om de mooie Mary weer te zien - misschien kan ik weer een kamer met haar delen. En bij mijn laatste bezoek, een paar maanden geleden, was Bruna me heel goed bevallen zonder dat ik haar beter had leren kennen.
Mijn voucher van dit forum voor gereduceerde toegang (BEDANKT!) werd snel geaccepteerd door Anita. En toen ik daar bij de balie stond, was het eerste wat ik zag...Mary. Ik moet het nog een keer zeggen: deze jonge vrouw heeft voor mij een absoluut droomlichaam. De aanblik van dit spiernaakte tienerlijfje is eigenlijk al reden genoeg voor een bezoekje aan Babylon...
Maar genoeg gedroomd, eerst naar de kleedkamer en daarna naar het ontbijtbuffet voor een kleine verfrissing. En terwijl ik van mijn koffie en broodjes genoot
kwam Bruna langs. In tegenstelling tot Mary, die me geen blik waardig gunde (ik denk dat haar schoonheid naar haar hoofd stijgt...), glimlachte Bruna meteen heel vriendelijk in mijn richting. En na het ontbijt kwam Bruna naar me toe, kroop verleidelijk tegen me aan en begon een heel leuk gesprek. We hadden een goede babbel, Bruna voelde zich heel goed, zag er heel goed uit en zette alle verdere gedachten aan Mary uit mijn hoofd. Even opfrissen en toen met Bruna naar de kamer...
Daar hebben we een heerlijk uurtje doorgebracht, Bruna laat veel intimiteit toe, ze is charmant en de seks met haar is erg heet. Een soort spel dat ik nog niet eerder in deze vorm had ervaren was het lang en teder verwennen van mijn tepels met tong, lippen, tanden en vingers - echt stimulerend en opwindend! Het was mijn eerste kamer met Bruna, maar hopelijk niet mijn laatste!
Daarna ontspande ik me op een ligstoel in de wellnessruimte, dronk een gezellige Kölsch, at wat salade en toen was het al tijd om naar huis te gaan.
Het was een kort maar leuk bezoek aan de club - met dank vooral aan BRUNA!
Eisschrank (28 maart 2025),Getrouwd (30 maart 2025),Gielle012 (28 maart 2025),Giodude (31 maart 2025),Gustomass ( 3 april 2025),ju52 (28 maart 2025),Klatergoud (30 maart 2025),Kurt Cobain (28 maart 2025),Kwakje ( 4 april 2025),mechelen (28 maart 2025),MeesterMixer (29 maart 2025),mentholbear (28 maart 2025),mynasch (28 maart 2025),nick n. (28 maart 2025),Patjax (27 maart 2025),Pierke69 (30 maart 2025),Purrfect (27 maart 2025),schoolmeester (28 maart 2025),voyager (28 maart 2025),WANDELAAR5 (27 maart 2025)
Babylon op krukken
Voor de deur parkeren is ideal al is het gokken natuurlijk met maar 4 plekken, gelukkig was ik redelijk vroeg.
Bij de voordeur is inderdaad een drempel, met mn krukken geen probleem, als je belt wil men je zeker helpen wordt me verzekerd.
Er zijn lockers op de beganegrond en alles wat je nodig hebt is bereikbaar zonder drempels. Toch vind ik zelf de lockers en kamers beneden relaxter, traplopen gaat al wat beter, al is vooral Astrid (theke) erg bezorgd of dat allemaal wel goed gaat.
Door mezelf strategische op de juiste plek te hupsen lukt het om een espresso van de automaat naar de hoge tafel te krijgen. (Eerder was Bruna zo lief om me te helpen, een obrigado kan deze Braziliaanse zichtbaar waarderen.)
Zelfde geldt voor het ontbijt, ben er rond 13h en er is wonderbaarlijk veel spek. (Schijnt een ding te zijn) Over spek gesproken, zie een paar nieuwe gezichten met spek, lijkt wel familie van Daniella en Denisa. Nieuwe bardame die met passende energie nieuw elan brengt. Mooie mens die zo de winnaar van de dag kan worden als ze aan de andere kant zou staan. Vergeleken met Rocco, die later haar kwam afwisselen, een proactieve gezellige dame. Heel leuk deze aanwinst. Zorgt er voor dat iedereen snel zn drankje krijgt en komt meteen terug als iemand naar de bar loopt terwijl ze een praatje maakt met iemand anders.
Had de vorige keer dat ik hier was een dame beloofd haar ipv altijd als laatste ronde een keer als eerste Kamer te doen. Mooie slanke tante die vaak in de sere aan de tafel te vinden is, cup a priemende tepels, altijd net wat lagere muiltjes. Je begrijpt het al Korsakov speelt me parten naam technisch. Maar een fijne kamer van een half uur met knallend hoogtepunt.
Verschillende meiden komen kijken of er wat te halen valt, Mary bijvoorbeeld, topper, maar was niet aan mij besteed vandaag. Eerst sauna. De matten in het sauna deel zijn fijn omdat je daar goed grip op hebt. Bij de douches een beetje voorzichtig hupsen, maar het stukje naar buiten toe is vooral link. Los ik op door een handdoek neer te leggen. Na de sauna, en eerst af douchen, het zwembad in. Trapje lukt niet, springen durf ik even niet, via de rand erin. Heerlijk koud zo na sauna.
Maria een prachtige verschijning met haar eigen wulpse stijl. Heeft me al vaker betrokken in haar snode plannen. Stomende kamer gemaakt met massage als afronding. Als je haar op een speelse manier benaderd komt ze helemaal los. Ze is ook zo lief om nadien overal bij te helpen. Bordjes opruimen, drankje halen etc. maakt het allemaal een stuk aangenamer
Blijkbaar wordt ik of als stamgast herkend maar ik mag met de eerste ronde steaks mee. Doel in het leven bereikt, of zou het met de krukken te maken hebben ;-)
Maar goed top vleesch vandaag, mooi roze en goede structuur. Praatje met Eddy gemaakt die deels op zn eigen planeet is.
Maria, Maria, Maria, ik kan het na het delen van een steak die Nicole perongeluk had gekregen terwijl ze alleen frieten voor haar tieten had besteld. Nicole op andere bezoeken ook goede kamers mee gemaakt, maar vandaag mn zinnen gezet op 2e ronde Wulpsheid. Denk dat ik het een kwartier heb volgehouden. Voor een 3e kamer een Babylonisch record. Rondje sauna en bedacht na een drankje naar huis te gaan.
Ik wilde dus eigenlijk naar huis gaan maar kwam opeens een nieuw hert met koplampen aan ge drenteld. Schijnt nieuw te zijn, Astrid vertelde dat ze goede feedback had gehad. Nieuwsgierigheid kan ik niet onderdrukken. Viviane heet ze volgens mij, glimmende neus piercing en op haar jukbeen. Mooie natuur borsten en goed lijf. Aangezien het 4e kamer was had ik er zelf geen hoge verwachtingen van. Ze is wat gestresst enzo. Massage top. Pijpen ok, sex niet echt aan toe gekomen maar handmatig afgerond. Heb andere favorieten en zo zie je maar nieuwsgierigheid is niet altijd goed...
Korte samenvatting: Babylon is vergeleken met andere clubs goed voorbereid op gehandicapte bezoekers. Paar kleine aanpassingen met grepen bij douche en extra stukje antislip bij schuifdeur.
Volgende keer Babylon wordt zonder krukken, iets te vermoeiend zo, maar vooral door eigen keuze voor locker beneden.
donkeywonkey (30 maart 2025),Eisschrank (29 maart 2025),Elmo3108 (31 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty (28 maart 2025),Giodude (31 maart 2025),Goedemorgenallemaal (28 maart 2025),Gustomass (28 maart 2025),hara1d (28 maart 2025),ju52 (28 maart 2025),Klatergoud (30 maart 2025),Kurt Cobain (28 maart 2025),le_belge (28 maart 2025),mechelen (29 maart 2025),MeesterMixer (29 maart 2025),mentholbear (28 maart 2025),nick n. (28 maart 2025),Patjax (31 maart 2025),Pierke69 (28 maart 2025),Purrfect (28 maart 2025),schoolmeester (28 maart 2025),Sphinx (28 maart 2025),uurtje (28 maart 2025),voyager (28 maart 2025),WANDELAAR5 (28 maart 2025)
Gielle012 (30 maart 2025),ju52 (30 maart 2025),mentholbear (31 maart 2025),Purrfect (30 maart 2025)
Gisteren ben ik in Babylon geweest. Met dank aan de club en Willem2 voor het kortingskaartje. Het was werkelijk prachtig weer, dus ik heb regelmatig op een ligbedje bij het zwembad in de zon gelegen en ook op het einde de zon onder zien gaan. Het was vrij rustig. Van de schrijvende ijsberen Ju52, Cupido en NLNU gezien. Ook een niet schrijvende maar wel lezende ijsbeer gesproken die vroeg of ik verdwaald was omdat ik hem meestal in Sixsens tegen kom en er was een groepje gezellige Belgische ijsberen die graag dansen en die ik ook al in meerdere clubs ben tegengekomen. De Line-Up:
Bulgaars: Albena, Daniela, Denisa, Jasmin, Katrien, Mandy (bulldozer), Maria, Nadia, Paris, Sara (Pocahontas).
Roemeens: Alina, Cindy, Ella, Erica, Evelyn, Justina, Leah, Mary, Nicole, Roxana, Tanja.
Bruna (Bra), Cecilia (Alb), Olivia (Pol), Chayna (Rwanda).
Ju52, Cupido en NLNU, vul gewoon aan en verbeter me waar ik ernaast zit.
De bar liep als een trein dankzij Leila. Ze maakt ook de nodige sfeer. Dus op dat gebied niets te klagen. Ze kwam tot verbazing van de dames in het rookhok vragen wat ik wilde drinken en mijn drankje brengen.
De wellness was ook weer uitstekend met de heerlijke jacuzzi weer als hoogtepunt. Het ontbijt was prima. Ik was vroeg, dus lekker de zalm en forel op kunnen scheppen. Het middag en avondeten was goed: uitgebreid koud buffet, spaghetti met zalm, gebakken krielaardappelen, varkensvlees met ragout en spitskool. Alleen deze keer geen variatie (of ik heb wat gemist).
Ik heb gekamerd met Evelyn (met afstand voor mij de knapste dame in de club als Alesia en Isabel er niet zijn) en dat was weer een top uurtje. Bruna werd net voor mijn neus weg gekaapt en toen heb ik voor Alina gekozen (zie paspoortje). Erika kwam nog informeren naar een kamertje en toen ik zei dat ik een Barokkar had en zij even onder mijn saunakilt keek was ze snel vertrokken. Ik sprak Ella aan. Ze moest nodig naar de WC, maar ze zou terug komen. Nooit meer gezien… Tanja had ‘s morgens al een kamer met Nicole voorgesteld, dus na het avondeten naar haar toe gegaan voor die kamer. Ze zou Nicol halen, maar dat duurde haar uiteindelijk te lang, zodat ik uiteindelijk een trio heb gedaan met Tanja en Roxana. Het tongzoenen van Roxana laat nog steeds te wensen over, maar over haar neuken en pijpen niets dan lof. Ook begint ze zich wat losser te gedragen. Ze is uit zichzelf zo ongeveer de beleefdste DVP die ik ken, samen met Sissy in Sixsens. Uiteindelijk met een 1-1 (Roxana) eindstand na een uur de kamer verlaten.
Het was al met al vrij rustig in de club, zodat het aantal dames en heren vrij goed in evenwicht was. ‘s avonds werd er een beetje gedanst, zodat het niet zo’n doodse bedoening was als in YinYang, maar helaas ook lang niet de feeststemming zoals ik die op zaterdagavond in de haringclub gewend ben. Mede dankzij het weer de dames en de lekker krachtige jacuzzi een zeer leuke dag. Ik blijf voorlopig deze club ongeveer elke 3 maanden bezoeken als afwisseling.
Agronymus1 (30 maart 2025),Baldmightymike (30 maart 2025),Dannii (30 maart 2025),donkeywonkey (30 maart 2025),Elmo3108 (31 maart 2025),Firehawk (30 maart 2025),Gielle012 (30 maart 2025),Gustomass ( 3 april 2025),hasta la pasta (31 maart 2025),jansenroy ( 4 april 2025),ju52 (30 maart 2025),Klatergoud (30 maart 2025),Kurt Cobain (30 maart 2025),le_belge (30 maart 2025),mechelen (30 maart 2025),MeesterMixer (30 maart 2025),mentholbear (31 maart 2025),nick n. (31 maart 2025),noglangnietuitgewandeld (30 maart 2025),Paul1968 (31 maart 2025),Pierke69 (30 maart 2025),pietpotent44 (30 maart 2025),pret (30 maart 2025),Purrfect (30 maart 2025),schoolmeester (30 maart 2025)
Purrfect (30 maart 2025),WANDELAAR5 (30 maart 2025)
@WANDELAAR5 en @ju52
Dank voor aanvullende info rond de namen. Dat lijkt goed te kloppen :-)
ju52 (30 maart 2025),WANDELAAR5 (30 maart 2025)
Frage an die Stammgäste: Ist das Essen im Babylon am Wochenende deutlich besser als in der Woche oder ist das egal?
Vraag aan de vaste klanten: Is het eten bij Babylon in het weekend beduidend beter dan doordeweeks of maakt dat niet uit?
Soms wel soms niet… heb dagen door de weeks meegemaakt met beter eten als in het weekend maar ook andersom!
ju52 (30 maart 2025),mentholbear (31 maart 2025),Purrfect (30 maart 2025),WANDELAAR5 (30 maart 2025)
@Purrfect
Lekker op donderdag of vrijdag gaan , dan is het bijna weekend![]()
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Voor ons ijsberen was het gisteren een relaxed dagje, voor de omzet van sommige dames was het minder. Want weinig gasten in the house. De upper class doet altijd wel aardig zaken; anderen zaten wortel te schieten. Het was leuk om W5 en Cupido weer eens te zien. Aangenaam weer, zodat we in de tuin alvast wat konden voorbakken, onderwijl de laatste stand van zaken in clubland doornemend. Het culinaire deel heeft W5 al beschreven, op gamba's na zou ik stellen: mentholproof.
Ik kreeg de indruk dat Maria wat kilo's heeft overgedaan aan Tanja, aanhalen van de Roemeens-Bulgaarse handelsbetrekkingen of zo. Eerlijk gezegd vond ik het bij allebei de dames niet misstaan. Borsten die goed bij de body passen. En proefondervindelijk vastgesteld dat de service er zeker niet onder geleden heeft. Nadia en Bella hebben het kwartet vol- en de zwans leeggemaakt. De irritante bulldozer die hengelend naar kamers als een stofzuigrobot het pand doorklieft, heeft inmiddels door dat het geen zin heeft en laat me nu met rust. Al met al een prima clubdag gehad, maar het is wel te hopen dat er wat meer leven in de brouwerij komt.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Dannii (31 maart 2025),Elmo3108 (31 maart 2025),forgetskinnyletsgetfatty (31 maart 2025),Giodude (31 maart 2025),hasta la pasta (31 maart 2025),ju52 (30 maart 2025),Klatergoud (14 april 2025),Kurt Cobain (31 maart 2025),mechelen (30 maart 2025),MeesterMixer (31 maart 2025),mentholbear (31 maart 2025),Patjax (31 maart 2025),Pierke69 ( 5 april 2025),Purrfect (30 maart 2025),Sphinx (30 maart 2025),WANDELAAR5 (30 maart 2025)
mentholbear (31 maart 2025),Purrfect (30 maart 2025),WANDELAAR5 (30 maart 2025)
Hahaha! you are me one!
Baldmightymike (31 maart 2025),Purrfect (31 maart 2025),WANDELAAR5 (31 maart 2025)
Goed kauwen zodat het gelijkmatig in je bloed komt ...
hier de tekst: https://www.kootenbie.nl/index.php?h...en/klisjee.php
Als eerbetoon aan van Kooten en de Bie ...
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Baldmightymike (31 maart 2025),ju52 (31 maart 2025),Purrfect (31 maart 2025),schoolmeester (31 maart 2025),spirou (31 maart 2025),stimpy3 (31 maart 2025)
Babylon!
Gisteren 11:30 in de auto naar Babylon met kortingskaart opzak! Dank daarvoor club & forum/w2
Toen ik rond 13:00 de club binnen wandelde was het erg rustig een maatje van me was net iets eerder binnen en had bij wat dames al aangekondigd dat ik zou komen.
Leah geloofde hem niet en ging meteen naar me opzoek en ja hoor ze stond helemaal verrast en blij tegenover me in de kleedkamer.
Een andere bezoeker in de kleedkamer keek me echt zo aan van uhhh wow… en mompelde iets van So werde ich nie begrüßt.. toen Leah weg was werd meneer iets minder vriendelijk en zei: you must give her a lot of money and presents!!! Ach ja vond het wel grappig en reageerde verder niet.
Bij het ontbijt/ late lunch was nog wat bacon aanwezig en tot mijn verbazing ook nog wat roerei! De innerlijke mens even verwend met en mijn date met Leah bevestigd! Tijdens het eten kwam begreep ik dat mijn sauna maatje een weddenschap had verloren met Tanja voor 1000€, dit heeft hij weten af te buigen maar een kamer van 2 uur met een trio met Evelyn.
Zelf ben ik een lange sessie met mijn club echtgenote Leah in gedoken! Helaas had ze om 17:00 een afspraak! Maar goed daardoor had ik ook wat meer tijd om te genieten van een bubbel sessie en warme sauna!
Het eten gedurende de dag was niet spectaculair maar ook niet slecht!
Na de sauna bubbel en eet gangen kwam Leah weer vrij en plofte meteen naast me op de bank!
Mijn sauna maatje had een nieuwe dame op het oog, die sprak geen Engels en geen Duits dus hebben we besloten om de kino als kamer te gebruiken zodat ik en Leah als tolk functioneerden. Die leidde tot een grappige situatie.
Ook kwam Karla mij nog even helpen en zo eindige de dag met een trio in de kino!
Om 23:00 rolde mijn bolide van het parkeer terrein met heel erg tevreden beer achter het stuur!
Tot gauw Babylon! Kan niet wachten tot het mooi weer is en lekker in de tuin aan het zwembad kan liggen!
11cc ( 5 april 2025),Agronymus1 ( 3 april 2025),Dannii ( 3 april 2025),donkeywonkey ( 3 april 2025),Eisschrank ( 3 april 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 april 2025),Getrouwd ( 4 april 2025),Gustomass ( 3 april 2025),jansenroy ( 4 april 2025),Jimmy Doe ( 4 april 2025),ju52 ( 3 april 2025),Klatergoud (14 april 2025),Kurt Cobain ( 3 april 2025),le_belge ( 3 april 2025),mechelen ( 3 april 2025),MeesterMixer ( 4 april 2025),mentholbear ( 3 april 2025),noglangnietuitgewandeld ( 3 april 2025),Patjax ( 3 april 2025),Pierke69 ( 5 april 2025),Reinstecke Fuchs ( 4 april 2025),schoolmeester ( 3 april 2025),snaal88 ( 3 april 2025),T.T.T. ( 3 april 2025),WANDELAAR5 ( 4 april 2025)
mentholbear ( 6 april 2025),Patjax ( 6 april 2025),Pierke69 ( 7 april 2025),Purrfect ( 6 april 2025)
Babylon op een zonovergoten eerste vrijdag in april. Het was weer genieten zeg!
Gisteren was het weer zover.
Gusto had er weer een hele week, op n halve dag na dan opzitten bij zn beroepsmatige bezigheden.
Hij herinnert zich nog van “vroeger” , in zijn gedachten was de vrijdagmiddag vaak een fijne middag, vaak met mooi weer en vaak had je dan je week goed benut en vond je dat je je een verzetje mocht gunnen.
Gisteren was wat dat betreft behoorlijk retro, het mooie weertje zag Gusto al enkele dagen aankomen en hij kon zich al enkele dagen maar moeilijk voorstellen, op die mooie middag, niet aan het zwembad en niet in de tropische tuin van Babylon te vertoeven… gelukkig kon ie zn bolide van een onderhoudsbeurt al op tijd ophalen en zo stond bolide, navigatie en Gusto’ s eigen vizier op richting Zuid afgestemd.
Zo tegen 15,00 uur na een zonnige rit en beetje file bij Mönchengladbach toch aangekomen op de ruime parkeerplaats…die vrijwel helemaal vol stond, nog net een plaatsje tegenover een ellelange Wohnmobil van een Duitse Ijsbeer…sjonge die nam wel 4 parkeerplaatsten weg. Maar…..de indruk was dat het binnen wel stervensdruk zou zijn.
Aangekomen aan de Theke, waar een vrolijke en goedgemutste blonde dame ( naam vergeten) me naar mn naam vroeg. Deze dame heeft me 2 weken geleden uitgeleide gedaan met de woorden; “Vielleicht sehen wir uns bald noch mal” , waarna ik haar op vriendelijke wijze aanvulde; “Nein, wir sehen uns bestimmt bald wieder”
Vandaag mocht het dan zover zijn. Overigens, ik schrijf vandaag mijn rapportje Babylon vertoeven , maar 2 weken geleden heb ik al genoten van mijn vrijkaartje, waarvoor nog dank aan Willem en ons Forum. Het bezoek toen was goed maar minder spectaculair dan vandaag.
De thekedame wilde me nog wijzen op het ,mooie weertje en het mooie vertoeven buiten aan het zwembad, Ich war gerade noch da, wunderschön”.. dat hoeft niemand Gusto uit te leggen.
Het zwembad, de tuin , met mooie tropische Palmen erin , het mooie zwembad( helaas nog niet verwarmd) valt zeer bij hem in de smaak. Direkt daarnaast het Wellnes Bereich met Bubbelbad en sauna en rustruimte is ook een oase voor liefhebber van rust en ruimte. Gusto meent dat het geheel de mooiste vakantieachtige gelegenheid in Saunaclubland voor hem is. Waarbij een aantekening dat ie nog niet in Sixsens en in het nieuwe YinYang op zn plaats is.
Gusto heeft even gekeken wat er in de warmhoudbakken ( wat een woord trouwens) voor lekkers was, en dat bleek royaal…overigens gedurende de gehele dag en het was erg lekker….zo dan hebben we dat punt ook even gehad. Geen gebruik gemaakt van de bestelbare “Lachs mit pommes”. Gusto is meer van vlees en kip.
Een drankje mee, een Alkoholfreies en daarmee naar het zwembad proberen te komen. Maar, daar stootte Gusto al op het eerste opstakel van deze dag. Bruna zat daar parmantig en heel bescheiden, nou ja met haar benen mooi open, op haar plekje, een paar meter van de bar… ze zit daar strategisch, is haar plekje, op de achtergrond mooie lichte deco verlichting, haar mooie lijf , haar mooie kop met mooie haren en niet te vergeten die warme lach van haar komt daar geweldig tot zn recht…probeer daar maar eens zo voorbij te lopen…
Heb haar maar meteen aangesproken, ze herkende me nog, namelijk 2 weken geleden haar aangegeven met haar te willen kameren, maar dat ik eerst nog door Milenka op haar massagetafel onderhanden genomen zou worden. Op de een of andere manier heeft het lang geduurd eer ik aan de beurt was en vandaar dat het laat werd voor Bruna, en na zo een mooie Milenka-behandeling stond het interne vizier niet meer zo op een erotisch treffen , laat staan voor een eerste erotisch treffen met Bruna…
Ik heb haar meteen gemeld, vandaag géén Milenka, maar wel aan het zwembad en daarna zouden we ons toch zeker treffen. Daar was Bruna het roerend mee eens en na een heerlijk kusje en na nog eens over haar warme en fijne huidje te hebben gestreken toch op aan het zwembad. Gezien de volle Parking ,meende Gusto maar snel een handdoekje te moeten leggen.
Dat viel wel mee. Het was mooi bezet maar er waren toch nog best ligstoeleb vrij….
Aaaj, hij had toch zonnebrandolie meegenomen,,,aaaj, jadie ligt nog in de auto…dan maar een plaatsje achter de middelste palm genomen tegenover het wellnessgedeelte… een beetje schaduw moest dan de al te gretige zonnestralen belemmeren Gusto’s nog gevoelige winterhuidje te beschadigen… om nu als een rode biet weer thuis aan te komen was ook niet zo een goed idee.
Een mooie plek, zoals gedurende de komend uren nog zou blijken.
Pilsje gedronken en terug om de eerste honger( echte honger dan ) te stillen. Bordje gevuld en lekker buiten onder de palmen het goede en rijkelijke eten mogen verorberen.
Het was best rustig het geheel overziende, paste niet echt bij het aantal auto’s was mn indruk.
Daarna heerlijk te rusten gelegd aan het water…je hoort heerlijk het geluidje van het zwemdagwater wat heel lichtjes over de randen loopt , ook stond enkele keren die grote ET-toeter aan die dan flink wat water spuuwde. Oogjes dicht en denkend aan afgelopen zomer, heerlijk jezelf afkoelen in deze douche van water, op die dag waarop het hele zwembad en erom heen vol lag, met beren maar ook met flink wat dames , in en om het bad. Heb er toen over geschreven, wat was dat een heerlijke werkelijke onvergetelijke dag…
Jammer, het is nog geen zomer……maaar…. Op de een of andere manier hadden een aantal dames toch al zomerideetjes in hun bollekes…voorzover Gusto dat kan herkennen, waren er meen ik minimaal 2 pannekoekers, die hun dametje op een ligstoel naast zich hadden liggen en waar ze dan af en toe een handje over het zonnebadende liifje mochten laten glijden of waarbij de dame dan een soort tegenactie ondernam,wat streelde maar verder zich weer te rusten legde, of weer verder ging op haar telefoon oid.
Nee, om zo te pannekoeken,, nee dat laat Gusto graag aan anderen.
Dan kwamen daar 2 andere dames, een dametje en een wat stevigere maar wel mooie dame uit de serre( Wintergarten heisst das hier) keken eens vrolijk en uitdagend in de rondte en nestelden zich op enkele ligstoelen, tussen zwembad en wellnessruimte in… nou, dat plekje bleek toch de dames goed te bevallen en hen te inspireren…
Niet alleen lui liggen, nee ze hadden ook een Iphone met zo een muziekboxje mee en speelden daar hun favoriete muziekjes op af… een van de 2 kon daarbij absoluut niet stil blijven liggen….ze had zich enkele keren mooi ingesmeerd met zonnebrandolie en dat glom en glinsterde geweldig mooi.
Haar bolle lijfke, haar bolle mooie volle borsten was ze niet vergeten. Met deze mooie borsten en haar lijfke wilde ze de heerlijke stemming van haarzelf blijkbaar overbrengen op de rest van de lui liggende beren…
Zo langzaam stelden enkele beren hun vlakke ligstoelstand 1 óf zelfs 2 standjes hoger waardoor betreffende beer het gebodene aan de andere zijde van zwembad goed mee kon krijgen.
Deze dame heeft daar langdurig haar ding gedaan, vaak alleen soms wat geassisteerd door haar kameraadje .
De dame lag met haar hoofd naar de wellnessruimte en dan …..met haar Muschi in Gusto’s richting.
Om de zon goed tot de binnenkant van haar benen te laten geraken, wilde de dame haar benen regelmatig mooi wat te spreiden… het zicht werd er enkel mooier op. Alles gebeurde heerlijk relaxt,speels, dan weer even stil liggen, nog geen minuutje( echt!!) of haar beweeglijke lijf begon zich weer te roeren.
Tussendoor maakt ze wat uitnodigende signalen naar onze zwembadzijde, maar ging dan weer vrolijk verder. Een flesje bier werd gehaald en genuttigd en de vrolijkheid en beweeglijkheid namen enkel nog maar toe.
Het was een mooi tafereeltje, soms wat gaan staan, wat dansen( Bayka Bayla) en en het geheel spiegelde mooi in de grote ruiten van het wellness bereich….Haar maatje deed wat mee, zag je daar 2 x 2 mooie dames hun dingetje doen.
Het was echt genieten aan onze zijde…
Intussen werd mijn buurman regelmatig bezocht door een lange slanke dame, die dan wat houvast zocht aan zijn sjakie, maar zodra dat houvast dan werkeliijk de goede maat had……., vertrok ze telkens weer.( ??) Niet geheel duidelijk is of ze haar pretenties nog op een kamer heeft kunnen uitvoeren.
Gusto werd enkele keren bezocht door een bevallige , wat hongerige dame…ze heette Donna en was uit Moldavie… ze was pas sinds enkel dagen hier vertelde ze…
Enkele keren bij me geweest maar heb het gelaten bij een vielleicht später. Ze sprak ook wat Nederlands, Lekker pijpen , lekker neuken, lekker ding klonkt het ook enkele keren als Gusto of zij langs kwam of zelfs vanaf de andere kant van de barruimte….
Een andere ijsbeer was de koning te rijk. Vorige keer had Gusto al bezoek gehad van een dame, vlotte babbel, vlotte bobbels en best heerlijk lijfke wat volgens degenen die haar nog kenden uit verleden jaren, best wat in massa was toegenomen…
Deze ijsbeer werd aan de rand van het zwembad blijkbaar door Tanja, te grazen genomen en werd daar vakkundig oraal en manueel door haar tot een wel zeer luid hoogtepunt gebracht…. Gelukkig waren die monteurs even niet in de tuin aan het werk, enkele minuten eerder hadden ze vast hun gereedschap laten vallen om deze “ijsbeer in nood” te komen redden…
Toch een beetje life seks aan het zwembad…
Het zonneke gaf zich heel goed, maar zo tegen 19 uur stond ze best wat lager, nog een plekje gezocht aan het kopeinde zwembad waar t zonneke het laatste schaduw zou geven. Je wilt toch het uiterste van haar mee pikken. Toen werd het tijd voor enkele wat langere zitjes in het bubbelbad. Het was er rustig, meest alleen of maximaal met 1 andere in dit grote en krachtige bubbelbad mogen vertoeven. Later na de gedane zaken nog hele tijd alleen mogen genieten, ook een tijdje zonder bubbels, heerlijk relaxen, het watergekletter , verder de belichting die haar kleurenprogramma afwerkt keer op keer, naar buiten kijkend en het zwembad overziend…
Enkele ijsberen gingen , van een sauna bezoek daadwerkelijk in het koude water…
‘helemaal op het einde, ook nog eens genesteld in de sauna, daar bleken 2 ijsberen en Shayna al lekker opgewarmd te zijn… de ene hardliner ging het zwembad in en probeerde Shayna ervan te overtuitgen dat het goed was in het bad af te koelen…het is even koud als die emmer in de douche ruimte, het is enkel veeel groter…
Shayna hield het op een “okay, maybe next time” , ze verliet de sauna en aan haar gillen te horen had ze de emmer alvast uitgetest…dappere dame..
Ze kwam weer terug opwarmen in sauna… wat over en weer, was ze enkele keren bij het zwembad, voorzichtig een voetje erin…weer sauna… toen was het genoeg….even later bleek waarachtig dat ze zich , zij het even te hebben gedompeld in het koude zwembad…. Gusto kent die Afrikaansen nog vanuit eerdere Episoden uit zijn Saunaclubgebeuren, maar een ding is wel zo, die dames hebben moed en die gaan ervoor …. Schrikken niet terug voor ons ijsberen..
Overigens , als je haar ziet zonder haarstukken die overigens vaak wisselen, dan zie je toch een heel andere Shayna…. Opvallend hoeveel een bepaalde haardracht een mens in uiterlijk kan veranderen.
Intussen was het al mooi donker en dat vind Gusto toch beter passen bij het hebben van een erotisch samezijn met een dame… Op Bruna afgestapt, en ze was me al voor en met een volle warme lach op haar gezicht; “hast Du jetzt Zeit für mich” Ja die Sonne ist weg, jetzt Zeit für was Anderes…
Met haar een heerlijk uur mogen beleven, fijne rustige maar goede seks, heerlijk en overtuigend zoenen.
Gusto was echter nog wat in de relax en uitrust modus , en zo dacht kleine Gusto er dus ook over,
Heerlijke behandeling gehad, en mooi tot een goed einde mogen komen.
Maar, heb haar alvast aangegeven dat Gusto volgende keer , wat vroeger op de dag op haar zal afstappen en er meteen werk van zal maken…. je moet het ijzer smeden als het heet is, is een wel heel oude maar nog steeds is het een ijzersterk gezegde…
Kortom, nou ja kortom, een heerlijke lange dag mogen beleven in ons aller Babylon.
Het was erg goed, het mocht er wat voller zijn, denk wel dat dat nodig is om op den duur genoeg en goede dames op de play-list te kunnen houden.
Je hoort vaker zeggen dat blijkbaar een van de breekpunten toch die 70 ipv 60 euro entree blijken te zijn…
Ergens ligt de grens, mogelijk een psychologische grens.
Maar, als we de rest van lente en zomer zoveel zon krijgen als de maand maart al had, dan zal Gusto nog vaker naar Babylon afreizen… tis gewoon goe daar….
Houdoe en tot ziens misschien wel,
Gustomass.
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
11cc ( 7 april 2025),Baldmightymike ( 6 april 2025),donkeywonkey ( 6 april 2025),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 april 2025),Getrouwd ( 6 april 2025),Gielle012 ( 6 april 2025),Giodude ( 6 april 2025),Klatergoud (14 april 2025),le_belge ( 6 april 2025),mechelen ( 6 april 2025),MeesterMixer ( 6 april 2025),mentholbear ( 7 april 2025),Patjax ( 6 april 2025),Paul1968 ( 7 april 2025),Pierke69 ( 6 april 2025),Purrfect ( 6 april 2025)