De voorspelling van een heerlijke temperatuur en een kortingskaart gekregen in de extra tombola doen mij besluiten een dagje te “spijbelen” om in een walhalla van wellust met blote bast te genieten van het aanzicht van borsten en billen van het vrouwelijke schoon dat er rond paradeert.
Na een vertraging van zo’n twintig minuten omdat ze het nodig vonden om op de vroege vrijdagmiddag gele strepen te trekken op de A61 tussen afslag 8 & 9 arriveer ik op de parkeerplaats. Deze is ongeveer voor de helft gevuld. Had verwacht dat het drukker zou zijn. Het duurde een aantal minuten voordat de theke op kantoor de kaart had gecheckt. Maar Daniela en Leah verzachten het wachten met een knuffel en welkomzoen waarbij Leah gelijk informeert of er een erotische encounter plaats gaat vinden. Natuurlijk meid maar niet als eerste van de dag.
Eerst maar eens een hapje gaan eten en moet zeggen dat ik blij verrast was met het aanbod en variatie. Gekozen voor de spaghetti en varkensreepjes. Een rondje door de club leverde een Bulgaars blok met oa Daniela, Denisa, Maria en Paris op. Een Roemeense roedel met oa Aleksandra, Alina, Bella (met bruin haar), Cindy, Erika, Evelyn, Karla, Leah, Mary (gepannenkoekt), Roxana en Tanja. De exoten als tegenwicht voor de Rumbul waren oa Chayna en Cecilia (gepannenkoekt). Met een bakkie pleur een ligbed bij het zwembad opgezocht om te genieten van de zonnestralen. Een aantal beren waagde een sprong en de Harry Vermeegen reactie van “koud hè” deden deze notoire koukleum er zelfs vanaf zien om er een teen in te steken. Na een saunaatje douchke, bubbelbadje en douchke met een vers luchtje de barruimte ingelopen. Het bleek fuck time gezien het feit dat er nog amper een dame te bekennen was.
Nog een tijdje aan het zwembad gelegen, een praatje gemaakt met een Nederlander die ik hier en in Sixsens wel eens gezien heb. Het loopt tegen vieren als ik een kijkje ga nemen in de bar. Ik loop Leah tegen het lijf en ze vraagt of ik mijn eerste kwakje inmiddels al gesmeten heb. Dit is niet het geval en ze vraagt wanneer dit gaat gebeuren. Ik zeg dat ze haar spulletjes maar moet gaan halen. Een uur geweldig genoten van deze beauty met brains die haar status van runner up in de miss ijsbeer verkiezing meer dan waarmaakt.
In het bubbelbad nog heerlijk nagenoten en onbedoeld toeschouwer van de assertieve acquisitie van een olietanker die het wellness gedeelte binnenkomt. Ze richt zich op de andere man die erin zit. Eerst dat verfoeide vingerwijzen om dit dan te laten volgen door verbaal te doen overkomen dat ze gods geschenk is voor een man. Het wordt helemaal ongemakkelijk als ze zich omdraait, op haar met drilpudding vergelijkbare achterwerk wijst en zegt dat achteruit inparkeren bij haar een onvergetelijke ervaring is. Als de verbouwereerde man vielleicht später zegt blijkt dit niet haar eerste afwijzing te zijn gezien haar niets aan de verbeelding over te laten reactie.
Het avondeten werd al geserveerd en ditmaal gekozen voor kipfilet, varkensfilet, frietjes en een zelf samengestelde salade uit de bakken. Er werden ook nog Poolse gehaktballetjes op tafel gezet maar heb deze aan mij voorbij laten gaan. Iets later bleek dat ze op vrijdag schijnbaar zalm op bestelling maken tussen zes en acht maar dan hadden ze mij kunnen rollen door de club. Met een bakkie pleur de serre opgezocht om het voedsel een kans te geven te verteren. Spoedig kreeg ik gezelschap van Aleksandra. Mijn CSI overall om cross contamination te voorkomen had ik niet bij mij en haar vriendelijk erop gewezen dat ik net gegeten had. Het signaal voor haar om op zoek te gaan naar een ander slachtoffer.
Er maakte zich een lichte hoofdpijn meester van mij en een Panadol Plus genomen. In de serre informeerde Leah of er nog een tweede helft volgde. Moest haar helaas teleurstellen omdat ik de werking wilde afwachten. Nog even met een Nederlander gesproken die naar volle tevredenheid had gekamerd met Anna, een nieuw en nog onbedorven jong hertje. De hoofdpijn zakte weg en opeens stond ik oog in oog met een royal pussy behorende bij Denisa. Zij vroeg of ik tijd voor haar had. Er volgde een kort kennismakingsgesprekje waarbij mijn interesse werd gewekt om intiemer met haar kennis te maken. Terwijl ik me snel opfris gaat zij beneden het bed gebruiksklaar maken. De fitness apparaten beneden werden gebruikt door Chayna en Tanja. Voor het eerst dat ik dames deze actief zie gebruiken.
Op de kamer heeft Denisa het bed al in gereedheid gebracht en al snel liggen we lekker te tongzoenen. Als Pierlala tot leven komt volgt er een heerlijke langdurige pijpbeurt die we onderbreken om te voorkomen dat Pierlala zijn kruit al verschiet. Wederom lekker tongen terwijl haar handje speelt met Pierlala. Ze vervolgt met pijpen en we zijn het erover eens dat het tijd is om te checken hoe het met de compatibiliteit van onze geslachtsorganen is gesteld. Zij bestijgt Pierlala voor een gevoelvol ritje waarbij ook volop getongd wordt. Na enkele minuten is het pleit beslecht. Nog een relaxte nababbel met deze lieve en leuke meid als afsluiting van ons uur.
Nog een laatste wellnessrondje gedaan. Tot mijn verbazing was er rond 22.00 uur nog volop eten met mini drumsticks, chicken wings, aardappels en erwtjes met worteltjes. Nog even de drumsticks en chicken wings getest met wat rauwkost. Een laatste bakkie pleur alvorens ik de handdoek letterlijk in de mand werp. Om 22.30 uur dit walhalla der wellust tevreden verlaten.
Op een zonnige dag blijft het uitermate goed vertoeven. Het eten deze dag was goed te nassen en heb het gevoel dat ik vaker op een vrijdag moet spijbelen al is het maar om de zalm aan een smaaktest te onderwerpen. Hartelijk dank aan club & forum voor de zeer gewaardeerde geste van een kortingskaart.