Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Magdalena (Poolse)

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    64
    Thanks
    2.080

Standaard Magdalena (Poolse)

Magdalena (Poolse)
    Leeftijd : 42-45 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 140 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info : leuke dame, goede voor en after sales!

2. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (10 april 2025),laplagne (10 april 2025),mechelen (14 april 2025),mentholbear (11 april 2025),Pierke69 (12 april 2025)

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    2.080

Standaard

er is een poolse magdalene (oude doos GT), maar dat lijkt me een andere dame!

uit mijn verslagje van 9 april:

De Poolse Magdalena (voor de oplettende lezertjes: die had ik op 21 maart al op mijn verlanglijstje gezet) was nog net zo positief/innemend als een paar weken geleden: en haar dan ook maar gevraagd of ze zin had om….. dat had ze! En hoe. Ik weet zeker dat ik met een poolse Magdalena eerder op de kamer was, maar aangezien deze laatste alleen engels praat en Magdalena in YY vooral met duits uit de voeten kan lijkt me het een andere dame. Ik zal er een nieuw draadje over starten. De huidige Magdalena heeft een fraaie innemende glimlach, spreekt goed duits, (psychologe), is midden veertig schat ik prachtige naturel Cup, 1.60 m, stevig postuur.

Het werd een fantastische kamergang, en ik wist al nadat ze mij super zacht beet pakte dat het een kamer van een uur zou worden. Magic touch. Heerlijke tongzoen, zonder enig terughouding, genoot van mijn aanrakingen, met veel non verbale communicatie! Olie massage vond ze uiterst plezierig, en mijn mond vond vele lekkere plekjes. Het was duidelijk dat Magdalena ook genoot, en haar liefdesgrotje smaakte jummie jummie. Een tweetal orgasmen dienden zich aan! Altijd leuk als je inspanningen beloond worden. Daarna was ik aan de beurt. Mijn hemel zeg, die kan er wat van. Mijn hele lichaam werd in vuur en vlam gezet, met een orale kwaliteiten waar ik nog steeds blij van word als ik er aan terug denk. Wilde haar nog even proeven en zette haar met haar peosje op mijn mond, vond ze ook errrruuug lekker, en weer een tweetal orgasmen daalden op mij neer. Wat een geweld zeg! Jummie. Vroeg of ze me wilde neuken: dat wou ze graag: mijnhemel in zo’n nat super warm poesje (dat net vier keer klaarkwam was het goed toeven! Voelde tegelijk haar vagina, haar borsten op mijn borst en heerlijke natte tongzoenen! En allemaal geile woordjes gluisteren in mijn oor! Mijn hemel. Daar kon ik niet meer tegenop, en kwam heerlijk klaar! Wat een sessie zeg. Poolse Magdalena heeft er een fan bij. Ik ken haar al veel langer, maar geloof niet dat ik eerde met haar kamerde. Magdalena dacht van wel…..

4. Onderstaande 9 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Gustomass (12 april 2025),Hansieboi (11 april 2025),Husky (10 april 2025),ju52 (10 april 2025),mentholbear (11 april 2025),Purrfect (11 april 2025),schoolmeester (10 april 2025),WANDELAAR5 (10 april 2025),wooley (17 april 2025)

Last Online
    Gisteren @ 18:45
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

En op welke dagen is deze rijpe Magdalena aanwezig in YY? Klinkt allemaal geweldig en uniek in deze tijd van dames die het onderste uit de kan willen (money) en er weinig voor willen doen!!

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    2.080

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    En op welke dagen is deze rijpe Magdalena aanwezig in YY? Klinkt allemaal geweldig en uniek in deze tijd van dames die het onderste uit de kan willen (money) en er weinig voor willen doen!!
    ik meen dat ze er woensdag t/m zaterdag is
    (die woensdag weet ik zeker, die zaterdag zou ook zondag kunnen zijn)

7. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

wooley (17 april 2025)

Regels voor berichten