Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Angelina (Spaans)

Last Online
    Vandaag @ 23:49
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Beitrag Angelina (Spaans)

Naam : Angelina

Haarkleur/-lengte : Bruin halflang golvend

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Zeer slank zeg maar een plank, Cupje , A-?

Nationaliteit/Taal : Spaans, meen dat we Engels gepraat hebben.

Leeftijd : 22-25 jaar

Tatoeages/Piercings : ?/Navel piercing dacht ik

Service : Standaard service, schijnt soms voor bepaalde standaard diensten wat extra te willen vragen, heeft beterschap beloofd.

Dame al een paar maal eerder gespot in PHG, zaterdag stapte ze op me af terwijl ik, ik meen met rplover en nog een IJsbeertje stond te kletsen.

Maar niet op haar voorstel ingegaan hoewel ze, dat moet gezegd worden een lief voorkomen heeft en zeer vriendelijk was. Volgens info op youpie.net toch een dame die nog wat dingen moet leren, service schijnt wat minder te zijn, ach zal wel goed komen .

Ze is nog slanker dan Ina, kan fysiek bijna niet maar blijkt toch mogelijk :p.

Spaanse zei ze, hmm zal toch bij een volgend bezoek eens opletten waar ze zoal meepraat, ach ja wat maakt het ook uit he !

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 april 2007 om 01:41
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Der Service soll nicht so gut sein, die Thekenfrauen raten von einem Besuch ab. :o
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter
    Ich war am Freitag den 13. auch da und habe aus der Willi69-Liste mit vier Mädels mehr oder weniger lang die Kammer geteilt.

Es begann mit einer Katastrophenbuchung. Angelina aus Rumänien.... mir tun meine 25 Euro sehr leid. Nicht küssen... kann ich mit leben. Auch blasen mit Gummi könnte ich mir im Puff gefallen lassen. Aber so was schlechtes habe ich sehr, sehr, sehr lange schon nicht mehr gehabt.

Ich habe nach ca. 3 Minuten den Sex abgebrochen.... sofern man von Sex sprechen konnte.

By the way Willi69: Angelina kommt aus Rumänien. Jedenfalls spricht sie Englisch wie eine Rumänin.

Gruß
    bitchhunter

3 minuten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    11 november 2023 @ 11:53
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard Angelina

Ik was gisteren met deze dame als laatste op de kamer.
    Ze heeft wel een leuk figuur maar is toch iets te mager.
    Volgens mij een te meiden meid.
    Geen kussen, geen PZC, ze diste een verhaal op dat ze een tandinfectie had maar als ik de voorgaande posts lees is het nogal een hardnekkige infectie
    Volgens haar is ze 22 en afkomstig uit Spanje en nog student....

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen runter

Ik moet eerlijk zijn en zeggen dat ik het bepaald ongepast vind negatief te spreken over dames, zeker als je er zelf niet mee bent geweest.

Maar OK, vanavond sprak ik na de heerlijke BBQ met een Bayer die al 10j in PHG komt (niet alleen daar ) en alle tijden daar heeft meegemaakt, Angelina was volgens hem de meest dramatische ervaring ooit in D.
    Zondag sprak ik met een Duitse zeer aardige en relaxte IJsbeer die dezelfde ervaring had. Janine sprak ik vanavond toevallig ook, ze kon het alleen maar beamen wat over Angelina wordt gezegd !

Laten we hopen dat ze een mooie nieuwe uitdaging in een ander vak gaat vinden.

:wink: :wink:
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 april 2007 om 01:01
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard 20 mei

Dit had ik eerder moeten lezen. Voor mij was Angelina qua sex de slechtste ervaring die ik ooit in Duitsland heb gehad.

Ze is mooi om te zien, en ook vriendelijk. Maar 100% ongeschikt voor dit werk. Niet zoenen op de mond, nou OK, dat is nog niet het ergste. Maar je mag haar ook echt nergens zoenen! Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Pijpen alleen met Gummi, vanwege terugkerende problemen met bloedend tandvlees. Ook nog geen ramp, al was het handiger geweest als ze dat in de bar zegt en niet pas op de kamer.

Eerst wil ze graag een sigaretje roken, toe maar dan, ik heb geen haast.

Gummi eromheen doen was een lijdensweg, eerst een beetje handmassage, dan weer stoppen, weer handmassage, weer stoppen, absoluut geen gevoel voor wat ze aan 't doen is. Laat per ongeluk het condoom pijnlijk klappen op kleine Randy, die daar acuut natuurlijk nog kleiner van wordt, en moet ze weer van voren af aan beginnen. 2e keer blijkt er lucht in de Gummi te zitten, en krijgt ze dat er maar niet uit. Pijpen is erg matig, zonder enige empathie van haar kant. Uiteindelijk, hoera, kunnen we eindelijk wat gaan neuken. Gezien het voorgaande is dat wel lekker, waarschijnlijk omdat ik gewoon doe wat ik lekker vind. Het snel afgemaakt, en wil ze nog een sigaretje. Ik niet meer, dus gaan we van de kamer. Blijkt dat ze EUR 60 wil omdat we 40 min op de kamer waren. Ik lach en geef haar 50. 't Moet toch niet gekker worden.

Qua sex een vrijwel totale ramp. Maar och, ze is niet onaardig of zo, maar ze heeft gewoon geen gevoel voor wat een man wil. 't Zal toch je vriendin zijn, heb je mooi pech. Een carrière als Thekenvrouw lijkt me beter voor haar en voor de gasten. Wel hebben we toch gezellig gekletst en gelachen, maar voor de sex, nee daar begin ik niet meer aan met haar.

Overigens is ze niet Roemeens, maar Spaans. Ze ziet er ook niet Roemeens uit. Haar Engels is goed. Slecht Duits.

Last Online
    6 mei 2016 @ 13:07
    Discussies
    7
    Thanks
    1

Standaard

Dat verhaaltje van die infectie hangt ze nog tot vandaag op.
    Ze ziet er echt goed uit maar had er geen goed gevoel bij, tot ik in de kleedkamer per toeval een andere ijsbeer zag afrekenen met haar. En hem
    tegen zen vriend hoorde klagen over haar.

Is een zeer lieve meid maar zeker niet geschikt voor dit vak.

BB

MM

Last Online
    Vandaag @ 02:49
    Discussies
    58
    Thanks
    2.765

Standaard

Oh well, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik ben donderdag 13 september ook met haar naar de kamer geweest na een inleidend gesprekje aan de bar.
    Ik heb toch duidelijk mijn wensen verteld (geen sex of pijpen, wel een beetje soft SM) en gevraagd of dat voor het standaard tarief kon (75/u).
    Nadat ze vertelde dat haar dat leuker leek dan het gewone kamerbezoek wat de gemiddelde ijsbeer nastreeft en dat ze de gewone prijs hanteerd daalden we af naar een kamer.
    Daar vertelde ze vooraf ineens dat ze wel 50 extra wilde volgens het standaard tarief.
    Toen ik vervolgens mijn ijsberenvacht weer aantrok was 25 extra ook goed, maar mijn lust was al voorbij en ben onverrichter zake weer naar boven gegaan.
    Vandaag hoorde ik van andere ijsberen dat er over haar alleen maar negatiefs te vinden was op dit forum, dus ik kwam zo snel genoeg uit op dit topic want ik wist haar naam niet
    Overigens ziet ze er wel vriendelijk en leuk uit, maar daar koopt een doorgewinterde ijsbeer weinig voor....

Last Online
    25 mei 2022 @ 05:12
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Overigens is ze niet Roemeens, maar Spaans. Ze ziet er ook niet Roemeens uit. Haar Engels is goed. Slecht Duits.
    Roemeens misschien, Spaans zeker niet, wellicht Marokko o.i.d.

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Heb gisteren met haar kennis gemaakt. Spreekt in alle geval zeer goed Spaans en beweert van Zaragoza afkomstig te zijn. I herinnerde me vaag iets over haar gelezen te hebben... Heb mijn lusten dus toch maar ingetoomd. Gelukkig maar, nu ik haar topic hier voor me zie.

En toch heeft ze wel iets... Wat dat dan precies mag zijn zal ik echter nooit te weten komen... Hoe dan ook, een plezierige babbel is met haar alleszins zeer goed mogelijk.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Was Woensdag jl. in de Villa te bewonderen. Maar even afwachten of het een blijvertje zal zijn in de Villa, denk het niet !

:wink::wink:

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Was Woensdag jl. in de Villa te bewonderen. Maar even afwachten of het een blijvertje zal zijn in de Villa, denk het niet !

:wink::wink:
    Vandaag was ze er in alle geval, en was ze goed voor mijn derde sessie vandaag. Ik vind ze geweldig mooi en kreeg daardoor spontaan ne stijve. Kussen deed ze niet. ik mocht wel knuffelen, vingeren en beffen. Zij deed alles met condoom. Maar ze doet zo anders dan normaal en verandert zo dikwijls van positie en handelingen dat ik er eigenlijk gek van werd Uiteindelijk nam ikzelf geen initiatieven meer en liet haar maar begaan. Dan zat ze weer links, dan rechts , dan op mijn voeten, dan in cow-girl, dan weer nieuw condoompje er rond om opnieuw te pijpen en te trekken, om me dan in reverse cow-girl klaar te rijden. Zeer aparte ervaring met een rare maar wel bloedmooie meid.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten