Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Diana (Arabisch)

Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Daumen runter Diana (Arabisch)

Haarkleur/-lengte : blond/-lang
    Lengte dame : 1,65m
    Postuur/Cupmaat : slank/-b
    Nationaliteit/Taal : Arabisch/-Duits
    Leeftijd : Ik denk ergens in de 30 want ze heeft best veel kraaiepootjes rond haar mond en ogen.
    Tatoeages/Piercings : Een soort zelfgemaakte zwarte tatoe op de boven arm/-klitpiercing
    Service: PZC, NMC, zoenen, likken, vingeren
    Voordelen: Mooi figuur goede service op de kamer
    Nadelen: Geldwolf
    Tijdsduur : 30 Min
    Prijs : 75 Euro
    Extra’s bij het bezoek:

Ik viel op deze vrouw vanwegen haar mooie figuur, lange blonde haren en mooie gebruinde huid en dus ging ik met haar naar de kamer. Op de kamer had ik niets te klagen, ze bleek heel goed te kunnen PZC en verder mocht ik haar ook likken, vingeren, tongzoenen en NMC. Likken en tongzoenen wou ik niet dus het bleef bij PZC, NMC en vingeren.

Tot zover was alles prima, maar toen ik klaar gekomen was en we 25 min op de kamer waren zei ik dat we beter konden gaan omdat ik slechts een half uurtje wou blijven. Daarop zei zij, doe maar rustig aan, ik kijk niet op een minuut, etc etc, maar toen we na 35 minuten bij mijn locker waren en ik haar 50 euro plus 10 euro fooi gaf, toen zei ze op eens dat het een uur was en dat ze 75 euro wou.

Ik heb dat toen maar betaald want ik ben niet zo assertief wat dat betreft, maar voor mij is deze geldwolf voortaan een TMM.

Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Ik heb dat toen maar betaald want ik ben niet zo assertief wat dat betreft, maar voor mij is deze geldwolf voortaan een TMM.
    Hallo Limburger,

Je hebt het verstandig afgehandeld. Discussieren heeft toch geen zin als het om 50 of 75 EUR gaat. Inderdaad, dan is het gewoon het beste de 75 EUR te betalen, en niet meer met deze vrouw op de kamer te gaan.

Bergm550

Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

Haarkleur/-lengte : blond/-lang
    Lengte dame : 1,65m
    Postuur/Cupmaat : slank/-b
    Nationaliteit/Taal : Arabisch/-Duits
    Leeftijd : Ik denk ergens in de 30 want ze heeft best veel kraaiepootjes rond haar mond en ogen.
    Tatoeages/Piercings : Een soort zelfgemaakte zwarte tatoe op de boven arm/-klitpiercing
    Service: PZC, NMC, zoenen, likken, vingeren
    Voordelen: Mooi figuur goede service op de kamer
    Nadelen: Geldwolf
    Tijdsduur : 30 Min
    Prijs : 75 Euro
    Extra’s bij het bezoek:

Ik viel op deze vrouw vanwegen haar mooie figuur, lange blonde haren en mooie gebruinde huid en dus ging ik met haar naar de kamer. Op de kamer had ik niets te klagen, ze bleek heel goed te kunnen PZC en verder mocht ik haar ook likken, vingeren, tongzoenen en NMC. Likken en tongzoenen wou ik niet dus het bleef bij PZC, NMC en vingeren.

Tot zover was alles prima, maar toen ik klaar gekomen was en we 25 min op de kamer waren zei ik dat we beter konden gaan omdat ik slechts een half uurtje wou blijven. Daarop zei zij, doe maar rustig aan, ik kijk niet op een minuut, etc etc, maar toen we na 35 minuten bij mijn locker waren en ik haar 50 euro plus 10 euro fooi gaf, toen zei ze op eens dat het een uur was en dat ze 75 euro wou.

Tijdje geleden werkte er ook een Marokkaanse Diana, zie:

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=Diana

Is deze Diana een andere? Kan mij geen tattoos herinneren bij de Marokkaans/Franse Diana.

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Je hebt het verstandig afgehandeld. Discussieren heeft toch geen zin als het om 50 of 75 EUR gaat.
    Falsch! Im Zweifel immer von einer Thekenfrau klären lassen. Anders als im GT dürfen die Mädels im PHG keine eigenen Preise durchsetzen, zuviel gezahltes Geld erhält man problemlos zurück.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Tijdje geleden werkte er ook een Marokkaanse Diana.
    Diana # Diana
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Hallo Limburger,

Je hebt het verstandig afgehandeld. Discussieren heeft toch geen zin als het om 50 of 75 EUR gaat. Inderdaad, dan is het gewoon het beste de 75 EUR te betalen, en niet meer met deze vrouw op de kamer te gaan.

Bergm550
    Flauwekul. Juist het hiermee akkoord gaan werkt dit soort praktijken in de hand en levert ijsberen bij voorbaat een probleem op, of je assertief bent of niet. Gewoon melden aan de Theke en dan vindt altijd hoor- en wederhoor plaats.

Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Discussies
    102
    Thanks
    5.504

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Flauwekul. Juist het hiermee akkoord gaan werkt dit soort praktijken in de hand en levert ijsberen bij voorbaat een probleem op, of je assertief bent of niet. Gewoon melden aan de Theke en dan vindt altijd hoor- en wederhoor plaats.
    Volledig mee eens met Knabbel. Als je het conflict niet durft aan te gaan zullen kwaadwillenden ongestoord hun gang blijven gaan en aanzuigend werken op andere kwaadwillenden.
    Ongelooflijk dat vervolgens anderen niet alleen 'laf' zijn om zelf onrecht tegen te gaan maar ook nog eens medeijsberen hierin aanmoedigen.

Het is o zo makkelijk en veilig om achter je PC alsnog je gram te halen.

Bij de betaling had je haar op de afspraak kunnen attenderen en gewoon 50 overhandigen. Aan het eind van de avond als de theke je vraagt of alles naar wens was kun je indien je het nog nodig acht hierover een melding maken.
    Het is zo simpel...

Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Het is o zo makkelijk en veilig om achter je PC alsnog je gram te halen.
    Als ik dat had gewild dan had ik wel geschreven dat het op de kamer ook helemaal waardeloos was. :thefinger

Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Discussies
    102
    Thanks
    5.504

Standaard

Als ik dat had gewild dan had ik wel geschreven dat het op de kamer ook helemaal waardeloos was. :thefinger
    Dat zou pas erg zijn. Het is immers niet de bedoeling dat je je gram haalt over zaken die niet kloppen :green_smi.

De twee vingers :thefinger had je overigens naar haar moeten uiten toen ze je 75 vroeg, en de 10 euro fooi terug in je portemonee moeten stoppen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten