Oorspronkelijk geplaatst door
Limburger
Haarkleur/-lengte : blond/-lang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : slank/-b
Nationaliteit/Taal : Arabisch/-Duits
Leeftijd : Ik denk ergens in de 30 want ze heeft best veel kraaiepootjes rond haar mond en ogen.
Tatoeages/Piercings : Een soort zelfgemaakte zwarte tatoe op de boven arm/-klitpiercing
Service: PZC, NMC, zoenen, likken, vingeren
Voordelen: Mooi figuur goede service op de kamer
Nadelen: Geldwolf
Tijdsduur : 30 Min
Prijs : 75 Euro
Extra’s bij het bezoek:
Ik viel op deze vrouw vanwegen haar mooie figuur, lange blonde haren en mooie gebruinde huid en dus ging ik met haar naar de kamer. Op de kamer had ik niets te klagen, ze bleek heel goed te kunnen PZC en verder mocht ik haar ook likken, vingeren, tongzoenen en NMC. Likken en tongzoenen wou ik niet dus het bleef bij PZC, NMC en vingeren.
Tot zover was alles prima, maar toen ik klaar gekomen was en we 25 min op de kamer waren zei ik dat we beter konden gaan omdat ik slechts een half uurtje wou blijven. Daarop zei zij, doe maar rustig aan, ik kijk niet op een minuut, etc etc, maar toen we na 35 minuten bij mijn locker waren en ik haar 50 euro plus 10 euro fooi gaf, toen zei ze op eens dat het een uur was en dat ze 75 euro wou.
Ik heb dat toen maar betaald want ik ben niet zo assertief wat dat betreft, maar voor mij is deze geldwolf voortaan een TMM.