Cleo (Duitse)
Naam : Cleo
Haarkleur/-lengte : Zwart lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank, C-Cup (sili)
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings : tong en navelpiercing, tribal op onderbuik
Service : TZ, PZC, NMC
DEze dame zag ik lopen en zag er erg verleidelijk uit, Roze hoge schoenen en roze schoudertopje, met zwarte lange haren. Ze oogde wat jong en slank voor me. Ze sprak me aan aan de bar en we hadden een kwartier lang een heel leuk gesprek. Ze was nog maar 21 maar al 2 jaar in het vak. Ook al in Globe geweest maar dat was te streng voor haar. Op een gegeven moment (kreeg ik zomaar) zei ze plotseling: sorry ich fühl mich schlecht, bis später... zoef weg was ze. Ik keek naar het blikje red bull waaruit ze gedronken had en rook eraan. Hmm daaraan zal het niet liggen, tenzij ze er al 10 op heeft.
Ik stond op en ging op een van de banken liggen. Na 10 minuten kwam ze terug en bij me zitten. We praatten verder en ze zei: nu zul je wel geen zin hebben aangezien je hier zit. Ik keek haar vragend aan en ze zei: na ja, mannen die hier liggen doen meestal niets, wel als ze aan de bar zitten. Ik begon te lachen en zei dat dat voor mij niet gold. Pardoes ging ze boven op me zitten... wat een uitzicht :p heerlijk!! Dus wij naar de kamer en wat voor één: F, overladen met spiegels. Ik stond voor het bed en zij zat op haar knieën voor me op bed en begon me geweldig te pijpen. Ondertussen keken we elkaar in alle spiegels aan. Subliem. Daarna in diverse standen seks gehad, het was zo heftig omdat ik het wel 6 keer tegelijk zag in al die spiegels. En daar maakte zij gelukkig stout gebruik van. Ik dacht van de voren dat het een flop zou zijn maar deze dame zou ik graag aan Rex en Raul7 aanraden. Die draaien door denk ik...vandaar dat ik die bericht ook pas na een paar dagen schrijf
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.