Oorspronkelijk geplaatst door
toppie33
Iets na 15.00 zag ik
"mijn dame" weer in de bar. Ik zat op het tweezits-bankje naast de speelautomaat en zag haar een sinasje halen aan de bar. Daarna ging ze op de rugleuning van de grote zwarte bank zitten en al snel hadden we oogcontact. Na een knipoog en een handgebaar zat
"mijn dame" eindelijk naast me. MMM en wat zag ze er lekker naturel uit. Niks opgemaakt of opgedirkt,ook haar huidskleur was naturel, niks geen zonnekanonkleur. En dan die ogen! Van een afstand werd ik er al verliefd op, maar nu ze op mijn schoot zat voelde ik me helemaal week worden. Niet helemaal natuurlijk want één gedeelte van mijn lichaam werd juist erg hard van deze schone. Ze stelde zich voor als Sibel uit Turkije en was voor t eerst in GT. Ze was voorheen aktief in Happy Garden.
"Hmm stuur die lekkere hapjes uit Happy maar gelijk door naar Brüggen", dacht ik en ik voelde me dan ook moreel verplicht om als "StammGast" haar maar eens hartelijk verwelkomen en te verwennen
Al snel streelde Sibel me over mijn zeer harige benen
en borst waarna ze plagerig kusjes gaf. Na een kleine tien minuutjes riep ik de drie toverwoorden uit (Spass, Zimmer und Schlüssel). Na een korte douche stond Sibel me al op te wachten en samen liepen we naar Hütte 23.
Ze was een bedlaken vergeten dus ging ze die nog ff snel halen en ondertussen stak ik maar nog een peukie op. Binnen een minuut stond ze weer voor me met bedlaken en ze begreep volgens mij de hint. Toppie33 had zin in relaxte ongedwongen seks en Sibel had dat heel goed in de smiezen. We rookten samen ons pré-seks peukie op en tijdens het roken zoende ze me plagerig en had haar hand al kennis gemaakt met mijn toppertje. Ze ontdeed zich van haar BH en Sibel maakte daarbij een geluidje dat vrij vertaald "zoef " ofzo moest voorstellen. Ze deed mijn badjas uit en daarbij maakte ik hetzelfde zoef-geluid. Sibel had de slappe lach, ik een stijve lul en het ijs was nu helemaal gebroken. Want Sibel heeft veel gevoel voor humor en dat is heel belangrijk voor Toppie33. Dat zoenen werd steeds heftiger en Sibel gebaarde na een minuut of vijf dat we ook op het bed verder kunnen gaan. Op bed verkende Sibel mijn lichaam en ik het haare. Haar echte BC Cupje onderhanden genomen en ik merkte dat haar tepels behoorlijke knoppen geworden waren
Sibel vond het onderhand wel eens tijd om mijn topper eens wat nader te onderzoeken en duwde me behendig op mijn rug. Mmmm en ook op het orale vlak weet Sibel van wanten. En continu hield ze mijn blik vast met die mooie ogen van haar. Het komt wel eens voor dat Toppie33 concentratieprobleempjes heeft bij sommige dames, maar bij deze schone dame was dat absoluut geen probleem. Na een kwartierje moest ik me namelijk al inhouden want anders was ik gelijk in haar mondje klaargekomen (FT is dus kennelijk wel mogelijk ….). Mijn toppertje moest ff afkoelen. Sibel begreep het en we begonnen weer heftig te zoenen. Ik wilde weten of ze ook een beetje naturel aanvoelde tussen de benen en merkte dat het niet mediterraans droog was maar eerder subtropisch nat. Haar kutje was mooi, glad, nat en kaal met een heel kleine streepje erboven. Na een half uurtje werd het tijd für den Gummi. Sibel ging in de doggy-positie liggen en het gerubberde toppertje gleed met gemak in het mooie poesje.
"Mmmm als ik zo doorga kom ik", spookte het door mijn hoofd en dat wilde ik nog ff uitstellen. Ik werd hierbij geholpen door allerlei werklui die het nodig vonden om onze hut nat te sproeien. Ok ok ik wilde nog niet komen maar dit hoefde ook weer niet. Gelukkig waren de ramen goed gesloten en voelde mijn toppertje alleen de warme nattigheid van Sibel. Maar ons geile samenzijn werd nu gestoord door vreemde kutgeluidjes……
Sibel kreeg wederom de slappe lach en ik moest oppassen dat ik niet een slappe lul kreeg. Dus veranderen we van standje en voelde ik de benen van Sibel in mijn nek. Ik zat al lang in de tijdrek-fase en probeerde zo lang mogelijk mijn orgasme uit te stellen. Sibel duwde me vervolgens weer op mijn rug en ging op me zitten. Met mijn beide handen ondersteunde ik haar billen en genoot van de paardrij-kunsten van deze mooie amazone. Hierbij werd het gekreun van Sibel steeds minder totdat ze vrijwel niet meer kreunde en hierbij vermeed ze ook enig oogcontact. Vreemd dacht ik, maar ik had wel het gevoel dat ze het nog steeds lekker vond, want haar kut was nat en haar tepels keihard. Na dit lekker standje gleed Sibel weer iets zuidelijker en nam mijn toppertje weer in haar mond. En na het nodige en heerlijke mond en handwerk van haar, wilde ze het afmaken met een FT (dat is wat ze van plan was) ware het niet dat ik op het "moment supreme" in het luchtledige spoot.
"Hey du hättest mich warnen sollen, ich wollte das du in meinem Mund spritzt", verweet ze me achteraf. Tja of het nu een ongelukje was betwijfel ik, but we will see next time
for sure
Daarna nog saampjes een sigaretje gerookt en na een beetje chit chat op de kamer zijn we richting bar vertrokken. In de bar hadden we ook achteraf nog veel oogcontact. Ja de belangrijke "klik" was er met deze dame en ik sms-te Ace2 dat ik er weer een topdame bij had.
'S avonds keek ik nog ff snel op het forum of iemand al iets geschreven had over deze mooie dame en tot mijn verbazing was het uiteraard weer één van Randys favoriete dames
"Je pakt al mijn vrouwen af, eerst Vivian en nu Sibel oftewel Ebru!!! Is dan niets meer heilig?" ontving ik al een boze mail van Randy uit Thailand
. Sorry Randy je hebt een goede smaak qua vrouwen, maar voor Toppie33 is niets heilig! En je weet wat er gebeurd als de dames de zoete smaak van Toppie33 hebben geproefd!
Wordt vervolgd as vrijdag