Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Voorkom kanker door restjes spaghetti op te warmen

Als je verschillende keren spaghetti bolognese opwarmt en wat extra olie toevoegt, versterkt dit de gezondheidsvoordelen van verwerkte tomaten, dat blijkt uit recent onderzoek. Deze techniek verandert de structuur van het anti-oxidant lycopeen dat je in tomaten vindt, zodat het makkelijker vervoerd kan worden in de bloedstroom.

http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondh...e-warmen.dhtml

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool daar zijn ze weer...

...met hun gezever alsof tomaten zouden helpen tegen kanker.
    Ik herinner me nog een dieet op tomatensap.
    Heinz is weer de grote overwinnaar, MAAR ook de sponsor van die laboratoria die die onzin durven uitkramen.
    Van tomaten eten krijg je geen kanker, maar het is zeker geen middel tegen kanker. Fabels, net zo een grote fabel dat je gebruikte niet-oplaadbare baterijen zou kunnen opladen door ze op te warmen. Als 't op is, is 't op, zo simpel is 't

:wink:

Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard waarschuwing....

Tomaten zijn juist weer taboe voor mensen met reuma en bepaalde gewrichtsdingen (kweenie precies welke).

Ik weet het niet precies maar die smoothies waar een andere posting over ging zijn weer goed tegen vrije radicalen. waren dat ook geen anti oxidanten???
    Je kunt natuurljk ook gewoon veel fruit eten maar met name appels zijn eigenlijk te zuur voor je tanden. Bovendien haalt zuur in je mond de hele speekselhuishouding door elkaar. Als je het drinkt is het sneller uit je mond en dus beter... denk ik... of ik snap er helemaal niks meer van.

Het idiote van gezond voedsel is dat ieder onderzoek dat een goede eigenschap van bepaald voedsel benadrukt binnen niet al te lange tijd gevolgd wordt door een onderzoek dat juist beweert dat dat voedsel juist iets slechts heeft.

En een onderzoek dat beweert dat iets slecht is, wordt gevolgd door een onderzoek dat juist bepaald dat iets weer goed is...

Rode wijn is goed voor je hart, maar alcohol is weer slecht voor je lever.
    Ik weet nog toen ik Pfeiffer had, ik kreeg te horen GEEN alcohol want zelfs een enkel glaasje op zijn tijd (minder dus dan maximaal 2 glazen per dag) heeft gevolgen voor je lever, zelfs als die gezond is...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten