-
22 augustus 2008, 19:10
Hoe mensen met elkaar omgaan!!!!
Hier op dit forum is mijn nick name gewijzigd van tommyy naar fanoti, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan wie ik ben.
Aangezien de moderators bij Hookers het nodig vonden om mij na een waarschuwing een ban te geven van één maand en voor de naam tommyy een permanente ban, doe ik op deze site uitleg hoe de mensen daar met de leden omgaan.
Jarenlang ben ik daar moderator geweest, tot dat ik misstanden ontdekte in Den Haag de recensies kwamen in grote getallen op de site bij één privé-huis geschreven door maar enkele leden.
Toen ik dat probleem wilde aanpakken kreeg ik enorme tegenwerking wat resulteerde dat ik op non-actief werd gezet als moderator van Den Haag.
Toen besloten om dan de overige functies zelf maar neer te leggen, op die manier kan en wil ik niet werken.
Ik plaatste een bericht als reactie op onderstaande bericht van Extince.
Wiens woord men spreekt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni_Camminatore Het is uniek voor de prostitutiebranche dat sommige klanten de klaagzang van de aanbieders/ondernemers overnemen. Komt er toch een oudhollandsch spreekwoord ende zegswijze boven bij Giovanni: "Wiens brood men eet, diens woord men spreekt".
Hmmm. Iets aan deze woorden van Giovanni raakte een snaar bij mij. Had ik niet regelmatig sterke overeenkomsten gezien tussen de officiele communicatie op deze site van een betalende adverteerder / privéhuisexploitant en die van een forumlid dat zich enorm inspant om wandelaars die kritisch zijn over een aangekondigde forse prijsverhoging op andere gedachten te brengen? Een forumlid dat zeer dominant aanwezig is in deze discussie en daarbij de standpunten van deze exploitant veelvuldig debiteert. En dat beter doet dan de beste PR medewerker die het huis ooit in dienst zou kunnen hebben . Even over het forum struinen leidt al snel tot een boeiend overzicht.
De communicatie van privéhuis Stout om haar prijsverhoging door de ‘opting in’ zo positief mogelijk aan de markt uit te leggen, draait om 7 kernboodschappen. Per kernboodschap volgt nu het officiele standpunt van de exploitant gevolgd door de gesynchroniseerd lijkende mening ( ) van het forumlid als regelmatige, graag geziene gast van dit huis, zoals verkondigd in discussies over dit onderwerp. Zoek de verschillen. Waren wij niet een onafhankelijke ervaringssite voor en door wandelaars?
1. Wij zijn niet de enige die onze prijzen verhogen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis De tendens is of zal bij andere collegae ook zijn dat de prijzen verhoogd zullen worden om inderdaad kosten te dekken en dames niet achteruit te laten gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Andere privehuisjes hebben ook met de opting-inn te maken en zullen dus ook hun prijsbeleid aan moeten passen om te overleven, anders houden ze geen meisje meer over die gaan huis niet voor nog minder werken.
2. Onze prijzen liggen al achter bij de inflatie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Een verhoging om de gestegen kosten van de afgelopen jaren te compenseren was eingelijk al op zijn plaats geweest (inflatie over 7-8 jaar), maar daar zijn wij dus zelfs nog vanaf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Privehuizen zijn 8 jaar prijstechnisch op hetzelfde level gebleven en hebben los van de opting-in regeling al een plausibele reden om de prijzen te verhogen, als je kijkt dat alles in de afgelopen 8 jaar 30% duurder is geworden.
3. Wij verhogen de prijzen al minder dan eigenlijk zou moeten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Het heeft dus geenzins te maken met meer winst draaien door de exploitant. Sterker nog na berekeningen hebben wij geconstateerd eerder achteruit te gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Dus de prijsverhoging die er aan komt en verwacht wordt is eerder mager te noemen in dat licht dan fors .
4. De verhoging komt volledig ten gunste van de dame.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Deelname aan opting-in waarbij wij dus voor jou netjes volgense de nieuwe belastingregels je belasting inhouden en wij de verhoging van het tarief van de meisjes aan het meisje doorberekenen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky (...) huizen verhogen dus de prijs niet om de eigen zakken te vullen maar om de dames tegemoet te komen.
5. Ook na de verhoging is onze prijs/kwaliteit ratio nog optimaal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis (...) gezien andere sexuele dienstverleners zitten wij als privéhuizen qua prijs nog aan de onderkant van de markt, helemaal als men kijkt wat men daarvoor terug ontvangt qua diensten, service en entourage
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky (...) mogen we als wandelaars blij zijn dat het gezien de kwaliteit-service-entourage / prijsverhouding bij de goedkoopste dienstverlening blijft in de prostitutiedienstverlening.
6. Wij ontzien onze volle uurs klanten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Daarbij zie je dus nu de tendens dat een uur dus in verhouding amper verhoogd wordt t.o.v. de halve uur prijzen, zelfs als je direct bijvoorbeel 150 voor een uur hanteert t.o.v. 80 voor een half uur. De verhoging is dus met name voor een uur dus minimaal te noemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Ach die klanten hebben de dames en huizen ook liever niet, die kosten ook meer qua tijdverlies kamerhuur, schoonmaak en is ook arbeidsintensiever voor de dame, vandaar dat veel huizen ook een uur in verhouding goedkoper maken dan een half uur.
7. Bij ons lopen de dames geen risico m.b.t. een actieve fiscus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stout Privéhuis Geen angsten meer voor invallen waarbij je van alles moet aantonen, geen illegaliteit of dubiueze circuits
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky De heksenjacht door de FIOD is afgelopen week dus nu begonnen, verschillende privehuizen/clubs in Den Haag die niet deel nemen aan de opting-inn wetgeving hebben invallen gehad van de FIOD waarbij de dames en het huis gecontroleerd werden.
Naadloos weerklinkt de propaganda van de exploitant in de posts van dit forumlid dat zich zo dapper inspant om deze discussie te sturen. Het lijkt wel of het gesynchroniseerd is. Een ieder mag hier het zijne van denken en ik denk er zeker het mijne van, maar dat hier een exploitant bediend wordt valt nu toch ook door de skeptici moeilijk te ontkennen...
Dit was mijn reactie:
Wat de meeste leden wel niet zullen weten ( en het ook niet kunnen zien ), is het feit dat de IP nummers overeenkomen tussen het Privé huis en dit lid.
En voor dat iedereen nu weer dingen beginnen te roepen, enkele moderators kunnen dit nakijken en bevestigen.
Iedereen kan dan zijn conclusie trekken.
Frankkynky gaf antwoord met het volgende:
heb ik nog meer nieuws voor je, men kan ook zien dat Diane's Secret en ik ook zelfde IP adressen hebben daar heb ik ook vaker ingelogd.
En er zullen ook IP adressen met meer klanten met huizen of zelfs leden onderling overeenkomen als ze bij elkaar inloggen.
Is trouwens niets verboden aan
PS, gingen we nog een keer wat drinken samen?
Reactie van Jaccoone:
Dus jij geeft hier toe, dat jij op de pc's van exploitanten zit te werken?
Groet, Jaccoone
Reactie van Giovanni Camminatore:
Buitengewoon merkwaardig verhaal. Ik ben jarenlang veelvuldig in verschillende privehuizen geweest en heb nog nooit ook maar de neiging gehad om daar op de computer van de privehuisexploitant in te loggen en te posten op dit forum. Heb het ook nooit een gast zien doen. Waarom doe je dat eigenlijk?
FK is undercover bij de belastingdienst, dus hij logt in om de boekhouding op die computer te controleren. Kan je net zo goed gelijk even een recensie posten
Gepost door Giovanni Camminatore
Toen kwam dit bericht van Wimwim:
Heb ik nieuws voor jou! whahahahahahaha Ik bezoek ook regelmatig verschillende privéhuizen door de jaren heen en ik heb meerdere keren ook op een onbewaakt moment ingelogd en recensies gelezen, bekeken....
De locatie's waar ik mij als privé persoon schuldig heb gemaakt aan het gebruik maken van de pc of netwerk van bordelen o.a. zijn:
Living Room Kaarst
Golden Time Brüggen
Stout Den Haag
PC Den Haag
DS Den Haag
YY Roermond
CC Plaza Duiven
WH Groningen
KH Rotterdam
YP Eindhoven
Maar posten? Nou nee, maar wie dan wel?
Enneh wat heeft dit in godsnaam met Opting-in wetgeving te maken?
Het lijkt wel hier het forum van neukie/willem2 of kinky.nl hahahahaahahaa
Ga daar lekker roddelen en achterklappen!
Mzzl,
wim
PS: Wat de meeste leden wel niet zullen weten waarom Fanoti niet meer in Den Haag mocht modderen... Jammer! En voor dat iedereen nu weer dingen beginnen te roepen ga pas conclusies trekken als je dat weet!
Gepost door Wimwim
Door plaatsing van deze berichten kreeg Extince, Giovanni Camminatore, Jaccoone en ik ( Fanoti ) een waarschuwing voor trol gedrag.
Het vreemde is dat Wimwim en Frankkynky geen waarschuwing hebben gekregen.
Na wat IM verkeer kreeg ik te horen dat hij een voorbeeld wilde stellen, en tenslotte is Frankkynky een recensiekanon en Wimwim wat minder aldus Bobby Vitale.
Ondertussen had ik moderator Krukkie aangesproken waarom hij in het topic “topic van de week” nadat hij zelf berichten had genomineerd, daar zelf begint te stemmen onder zijn andere nick name Eric Lindros.
Volgens mij horen moderators zo niet te doen, maar ik zag dat natuurlijk helemaal verkeerd volgens de moderator.
Uiteraard werden deze dingen mij niet in dank afgenomen, en na wat mail verkeer tussen Krukkie en Bobby hebben ze besloten om mij voor een maand te bannen wegens het herhaaldelijk in diskrediet brengen van moderators.
Mijn tweede nick ( tommy ) daar kreeg ik een permanente ban voor wegens het hebben van een dubbele nick name.
Als je dus op deze grond iemand gaat bannen, valt er nog genoeg te doen op Hookers.
Dit alles heb ik hier opgeschreven om te laten zien hoe ze daar op de site met de leden omgaan.
Een ban daar doet mij niet zoveel, alleen de manier waarop ze aan alle kanten hun straatje proberen schoon te vegen en ze door kunnen gaan met hun schimmige praktijken dat stoort mij.
Fanoti.
-
-
22 augustus 2008, 19:28
je kan er een boek over vol schrijven..
Tja Fanoti,
als gewoon lid had ik het bij Hookers ook niet gemakkelijk.
Ik heb vanaf het begin de gewoonte gehad om alles wat ik met een dame meemaakte( los van prive-aangelegenheden uiteraard) integraal op te schrijven en op het forum te zetten. Ik ben nooit iemand geweest van de koude opsomming van alle kunstjes die dame x met me heeft uitgehaald.. etc .
Ik heb altijd het gevoel als mens met een mens op kamer te gaan en daar past, in mijn persoonlijke beleving een wat uitgebreider, cq vollediger verhaal bij.
Ik wilde ook de sfeer, mijn beleving aan de lezer toevertrouwen.
Dat wil ik nog steeds en dat kan ik ook nog steeds....maar niet meer op Hookers. Daar wist ene Moderator Duitsland mijn recensies volledig te recenceren en te herschrijven... na 2 keer gebanned te zijn heb ik me gestort op dit forum... en nog steeds tot tevredenheid.
Dit is een forum van wandelaars voor wandelaars en daarom is het gewoon lekker puur en to the point... de een heeft aan één regel genoeg, de ander krijgt het niet eens op 5 pagina's. Alles is hier mogelijk...
Leve de echtheid, hechtheid, oprechtheid en verder aan al dat andere gedoe heb ik scheid... en dat spijt me...voor al die goed bedoelende Hookers-leden die zo hun best doen om het forum goed en eerlijk gevuld te krijgen.....
Zo, nu kan Gustomass weer even liggen uitbuiken....wat een leven toch dat van een ijsbeer....
Trouwens, nog van harte welkom bij "ons" ..
Gustomass
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need
to get her before we can be
together...
-
-
22 augustus 2008, 20:03
welkom en welkom en welkom......
Ik kan BV moeilijk menselijk noemen, hij vertoont me te veel tirannieke en dictatoriale trekjes, en wimwim is een onderkruipertje eerste klas, en ja, dat meen ik.
Dat hij daar maar mee lacht op hookers, ze weten het maar al te best, en in feite trekken ze zich van niemand iets aan, de centen primeren.
Van mij mag dat best, maar enkel en alleen als je dat openlijk durft toe te geven. Als je 't voor de centen doet, wees dan niet achterbaks, en als je probeert gratis te neuken voor goede recensies, ben je de naam 'vitale krijger' niet waard, maar dan ben je een stukje schlemiel die misbruik maakt van macht. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten, het zou wel ens hoofdpineut kunnen worden.......
Maar ik ga hier niet hervallen in mijn mening weer te geven over het "hookersfirmament", ik kan enkel zeggen aan Fanoti:
Welkom op dit mooie vrije forum, waar verdraagzaamheid een gemeengoed is, en waar we lekker ons ding mogen doen, en waar moderatoren vrienden zijn, enkel die Willem2 he, wat een spamslet is me dat toch :D
:wink:
-
-
22 augustus 2008, 20:11
laten we hopen dat de commercie op dit forum niet te ver doorslaat.
-
-
22 augustus 2008, 23:54
Vaderlijke gevoelens......
Oorspronkelijk geplaatst door
fanoti
(...) tenslotte is Frankkinky een recensiekanon (...)
Jan en zijn Italiaanse neef Giovanni vinden het absoluut onbegrijpelijk dat FK nog steeds op welk forum dan ook mag komen. Om de haverklap is het hommeles met die gast. In plaats van dat deze wederkerende bron van onrust een keer verwijderd word van het hookers-forum deelt BV liever een waarschuwing of een ban uit aan diegenen (en dat zijn er tientallen door de jaren heen) die bij FK het korte lontje hebben doen ontsteken. 'Flame Bait' word het genoemd, en dat valt inderdaad onder troll-gedrag. Echter: de volgende zin word door FK al als flaim bait opgevat: "Bij een privehuis word je genaaid door de exploitant die een exorbitant hoge kamerhuur rekent".
Kortom: in discussies op hookers moet je het met FK eens zijn, of je houd je bek. Anders ben je een troll, en krijg je een waarschuwing of ban. Jan en Giovanni hebben middels een IM aan BV gevraagd of dit de bedoeling was. U raad het al: geen reactie...........
Naar Jan en neef Giovanni hebben vernomen is een hookers-disussie waar FK bij betrokken was een keer zo uit de hand gelopen dat FK IRL (In-Real-Life) bedreigd is. Ook weet BV dondersgoed het het zit tussen FK en Stout Privehuis. Elke moderator met een greintje integriteit en feeling met de community had FK al jaren geleden een ban gegeven.
FK grossiert i.d.d. in recensies. Echter, dat rechtvaardigt absoluut niet de vaderlijke gevoelens die BV voor FK koestert. Nee, al vraag je het Jan en neef Giovanni dan weet FK iets over BV.............
rplover
(...) maar enkel en alleen als je dat openlijk durft toe te geven. (...)
Daar zeg je wat: openlijk en eerlijk.......
Hookers.nl is 1 grote doofpot. Naar buiten toe moet het blijven lijken op een grote, hechte community van wandelaars/ijsberen die elkaar middels een onafhankelijk forum informeren over de prijs-kwaliteitverhouding. Alles wat ook maar enigszins afbreuk kan doen aan dit 'imago' word ogenblikkelijk naar de doofpot verhuist. "Modereren" noemt BV dat. Zo zouden Jan en neef Giovanni dat ook noemen, wanneer dat "modereren" wat minder selectief zou gebeuren.
Hookers.nl is nog steeds een goede infobron. Je moet alleen goed op je woorden letten, en constant op eieren lopen. Zeker wanneer FK of WimWim zich in de discussie mengen. Als die beginnen te huilen dan heeft een ander het altijd gedaan............
Jan Wandelaar en neef Giovanni
Keep on Walking.....
-
-
23 augustus 2008, 01:13
de boer en zijn varken
Een boer zei me ooit eens: "Als 't loopt als een varken, stinkt als een varken en schijt als een varken, dan is 't waarschijnlijk een varken."
-
-
23 augustus 2008, 13:30
Jan_Wandelaar
Jan en zijn Italiaanse neef Giovanni vinden het absoluut onbegrijpelijk dat FK nog steeds op welk forum dan ook mag komen.
Nee hoor, is niet onbegrijpelijk, bij Hookers zal hij nooit een ban krijgen.
FK mag gratis van de diensten bij Stout gebruik maken, moet dan wel van elk bezoek een recensie schrijven, en hij verzorgd de advertorial.
Hij kan dus nooit geen ban krijgen, want stout is een betaalde adverteerder, en er zijn er meer die mee profiteren.
Vrienden onder elkaar vallen elkaar ook niet af, en Midhold zwijgt ook in alle talen op mijn mail.
-
-
23 augustus 2008, 17:32
Het is wel grappig om de punten te lezen waarom Stout 'zo goedkoop' zou zijn.
Ik zie nog steeds bij een onafhankelijk prijsvergelijk dat Stout minimaal 100% duurder is dan de Duitse saunaclubs (incl. YY en SS). Daarbij hanteren de saunaclubs ook nog een veel breder service pakket dan de NL privehuizen.
En als klap op de vuurpijl zie je ook nog eens dat een aantal meiden heen en weer pendelt tussen de clubs in DE en de NL privehuizen, dus zeggen dat de dames in NL beter zijn is ook al onzin.
Met een beetje mazzel gaan dankzij de nieuwe NL wetgeving de NL zaken snel CH11 en gaan ze zich ook omzetten naar het Duitse model.
-
-
24 augustus 2008, 03:43
Aanvankelijk dacht ik dat Bobby Shittale (ik heb eens de twijfelachtige eer gehad om hem ergens in Limboland te ontmoeten) alleen maar dom en incompetent was. Inmiddels krijg ik steeds meer het idee dat hij het belangrijk vindt dat de leden van het forum zich zo veel mogelijk inlikken bij de betalende adverteerders: zie bijv. de loftrompet die hij geregeld steekt over YY, terwijl dat toch een tweederangs club is.
Tegen die achtergrond houdt hij FK bewust uit de wind, inderdaad omdat deze jongeman gratis iets doet waar - ere wie ere toekomt - zelfs de meest prestigieuze pr-bureaus niet aan kunnen tippen.
Jammer genoeg zie je dat de beste recensenten (Randy, Extine) inmiddels niet meer op de site in kwestie posten. Ook ikzelf plaats geen recensies meer: eerlijke en oprechte consumentenvoorlichting (wat mijn menigvuldige zonden ook zijn, ik probeer altijd wel een oprecht verhaal voor de h.h. collega's te schrijven) komt terecht tussen recensies die op zijn minst het predikaat 'boerenbedrog' verdienen. De website is van een goed forum verworden tot een database met groot aantal dubieuze berichten.
Way to go Bobby, je hebt wat ooit een werkelijk goede site was inmiddels volledig naar de klote geholpen.
-
-
24 augustus 2008, 04:11
Eigenlijk hoeft die hele discussie voor mij niet meer
Het over en weer moddergooien en elkaar beschuldigen.
Ik begrijp best dat sommigen een uitklep nodig hebben omtrent alle gebeurtenissen. Daarom wordt er nog wel ruimte gegeven maar er zijn al verschillende topics waar reeds veel is besproken.
feelc
Way to go Bobby, je hebt wat ooit een werkelijk goede site was inmiddels volledig naar de klote geholpen.
Bobby voert alleen uit wat door Hollandschgoed en nu dus Midhold wordt bedacht.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
-
-
24 augustus 2008, 08:26
feelc
Ook ikzelf plaats geen recensies meer: eerlijke en oprechte consumentenvoorlichting (wat mijn menigvuldige zonden ook zijn, ik probeer altijd wel een oprecht verhaal voor de h.h. collega's te schrijven) komt terecht tussen recensies die op zijn minst het predikaat 'boerenbedrog' verdienen. De website is van een goed forum verworden tot een database met groot aantal dubieuze berichten.
Al 2 jaar geen enkel bericht meer gepost daar (voor die tijd schreef ik daar 4 recenties per week), en ik kijk er ook nooit meer. Als het om de Duitse `neukfabrieken`gaat is dit forum toch een stuk informatiever (ondanks het ge-OH hier af en toe over wat nu een goede club is of niet :D) precies omdat de Duitsland gangers juist hier elkaar informeren en minder/niet op H******.
Voor de rest is het zoals WIllem2 schrijft: totaal niet relevant, ze gaan hun gang maar daar, gewoon negeren en de marktwerking doet de rest.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten