Naam : Melissa
Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek / Spaans, Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : zwart, krullend, halflang haar
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : normaal tot stevig, cup D
Tatoeages/Piercings : buiknavelpiercing, rest weet ik niet
Service: TZ,(gretig) PZC, beffen, NMC
Voordelen: zelf te ontdekken
Nadelen: niet ondervonden
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: Aanhankelijk typje maar dat was wel erg persoonlijk denk ik.

Vorige week zondag Melissa ontdekt toen ik even onoplettend zat te wezen, zat ze opeens aan me te plukken. Ik had haar al eerder wat zien rondhangen met andere latina's en was ze mij al opgevallen maar ze was vandaag vers pas begonnen en geïntroduceerd door Doris.
Ze heeft alle verleidingstechnieken in huis en weet die ook goed te gebruiken...:ass:
Ik had wel zin om haar eens te proberen en me dus maar door haar laten vangen... Op de kamer weet ze precies waar haar sterke punten liggen en wist me aardig op te geilen met die lekkere kont van d'r terwijl ik juist met m'n handen die voorgevel aan het verkennen was.....
Toch verdwijnt die geraffineerdheid als je 'n stapje verder gaat en haar gaat verwennen. Van zoenen wordt ze zo soft en week dat ze zich gewillig laat nemen.... Dat heb ik (nog) niet gedaan maar haar eens lekker oraal verwend met het tongetje totdat ze (non verbaal) aangaf dat ze wel geneukt wilde worden... Ze vindt het lekker om stevig genomen te worden terwijl ze doorgaat met lekker hevig nattig zoenen... Ze geniet ervan, ik heb haar meermaals van genot horen knorren....

Later op de avond zocht ze me telkens weer op voor 'n knuffeltje. Kennelijk had ze tegen haar vriendinnen over onze kamersessie verteld zodat ik de hele Dominicaanse kolonie achter me aan kreeg..... Doris die me met vette knipogen in m'n kont kneep en Esmeralda die het met een brede grijs probeerde met: "You maked my friend totaly crazy!..." maar ik heb me verder niet laten verleiden. Wél even met het Dominicaanse clubje met 'n sekt'je in de hand 'Happy Birthday' gezongen in het Spaans...(dwz zij in het Spaans en ik in het Engels) voor Melissa want het was die dag haar 22e verjaardag....

Melissa volgde me bij het verlaten van GT tot in de kleedkamer en bleef braaf op 'n bankje toekijken terwijl ik in de kleren schoot. Bij de voordeur kreeg ik nog een paar vette natte zoenen en toen moest ik toch echt weg... Toen ik op mijn stalen ros wegronkte stond ze me wat beteuterd na te wuiven. Als ik gewenkt had zou ze vermoedelijk zó achterop zijn gesprongen in haar pikante setje......
Op weg naar huis had ik dat echte "blijemotorrijder" gevoel......