postuur : perfect met de juiste rondingen en een volle C
tatoeage/ piercing : haar rechter arm is geheel getatoeerd ( zeer bijzonder ) en 2 overige tatoes , en verder een tepel piercing ,
eigenlijk zou dit bij de meeste damens tot het ordinaire af zijn maar bij haar is het oke !!!!!
service : lekker vrijen met intiem zoenen en diverse standjes mogelijk
zeer vriendelijke dame met een lieve lach in de VV
Laatst gewijzigd door Willem2; 30 augustus 2008 om 12:06
Donderdag na het bezoeken van een klant van mij in Venlo naar de VV gereden voor een leuke avond met wat ontspanning!!
op de parkeerplaats , zo rond zes uur , kwam ik christine tegen , die meteen gezellig begon te kletsen !!
Ik was de week ervoor voor met haar naar de kamer geweest en toen was het leuk en goed , maar niet super!!!
Ze vroeg op de parkeerplaats of ik al gegeten had , en of ik het anders gezellig vond om met haar mee te eten.
Na een bevestiging naar haar toe, zijn we ons gaan omkleden ( ik mijn berenvel en zij haar stoute rode jurkje ) en hebben we gezellig wat gegeten.
Tijdens het eten merkte ik dat het een hele lieve dame is die er met al haar tatoeages mischien wat vreemd uitziet ,maar het hart op de juiste plaats heeft zitten.
Na het eten vertelde ze dat ze wel zin had in een herhaling van vorige week en of ik mee naar de kamer ging :D
( de omgedraaide wereld dacht ik ) en ik zei voor de grap dan ook dat ze even moest wachten en dat ik de sleutel ging halen
De grap kon ze wel waarderen en ze vertelde dat ze wel even zou wachten
Eenmaal op de kamer zette de gezelligheid zich voort en kwam het eerst na nog wat praten tot een zeer geslaagde sex sessie
Een sessie die in het rijtje perfect voorkomt ( voor mij is gewoon sex met een bepaalde passie )
zacht / hard / teder/ ondeugend / geil een combinatie van alles en dan ook de juiste mix.
Daarna elkaar nog beter leren kennen , zo heeft me onder anderen de betekenis verteld van haar tatoeage op haar arm.
Vervolgens even ieder onze eigen weg gegaan die avond.
En het leuke van deze dame is dat de verder die avond ook zo blijft doen ( ook al is ze aan het werk )
gewoon lief , attent e.d.
SUUUUUUUUUUUUUPER , zo zouden er meer moeten zijn!!
john 69
Laatst gewijzigd door Willem2; 30 augustus 2008 om 12:11