Naam : Moni
Nationaliteit /taal : Roemeense / goed Engels
Leeftijd : 26 jr.
Haarkleur/lengte : Donkerblond, schouderlengte
Lengte : ca. 1.60
Postuur /Cupmaat : slank tot romig rond de heupen / C-cup
Tatoeage / Piercing : Geen / navelpiercing en klein neusknopje
Service : PZC, NMC, zoenen
Bijzonderheden : Vrolijk lachebekje en ook niet vies van dames!
Eindoordeel: Prima
Had mijn zinnen eigenlijk op haar vriendin gezet, en zodoende tevens met haar in gesprek geraakt, met als gevolg dat ik mijn plannen moest wijzigen. Zoals gezegd een vrolijk lachebekje die alle charmes in de strijd gooide op mijn hoofd op hol te brengen, zonder ook maar enig moment een dwingend gevoel te geven.
Ik kon dit wel waarderen en uiteindelijk een uur met haar op de kamer geweest. Heftig zoenen, goed meebewegen bij het knallen en bovenal gewoon een leuk meisje. Ze liet zich gewillig verwennen en nadat ik bevestigend antwoordde of ik langer dan een halfuur wilde blijven gingen alle remmen los. Enig nadeel was dat ze tijdens het zoenen c.q. knuffelen in aanvang lichtjes aan mijn snikkel zat te trekken, en daar hou ik niet zo van. Even op gewezen en het was opgelost. Pijpen doet ze prima, inclusief het plagerig likken langs de stam en de ballen, maar het mag iets natter en dieper. Hier gaan we nog aan werken. Nadien noch even flink gezoend en vermoeid maar voldaan gaan douchen.
Leuk, naturel meisje met hoog herhalingsgevaar. Goede after sales/service. Sterker nog, nadien zocht ze me op en vroeg of ik bij haar wilde komen zitten. Uiteindelijk nog ruime tijd met haar doorgebracht/gezoend tot het tijd was naar huis te gaan.
Ze schijnt in november ook al enkele weken in PHG gewerkt te hebben, maar ik kan me haar niet herinneren, en blijft nog enkele maanden.