Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Moni (Roemeense)

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard Moni (Roemeense)

Naam : Moni

Nationaliteit /taal : Roemeense / goed Engels

Leeftijd : 26 jr.

Haarkleur/lengte : Donkerblond, schouderlengte

Lengte : ca. 1.60

Postuur /Cupmaat : slank tot romig rond de heupen / C-cup

Tatoeage / Piercing : Geen / navelpiercing en klein neusknopje

Service : PZC, NMC, zoenen

Bijzonderheden : Vrolijk lachebekje en ook niet vies van dames!

Eindoordeel: Prima

Had mijn zinnen eigenlijk op haar vriendin gezet, en zodoende tevens met haar in gesprek geraakt, met als gevolg dat ik mijn plannen moest wijzigen. Zoals gezegd een vrolijk lachebekje die alle charmes in de strijd gooide op mijn hoofd op hol te brengen, zonder ook maar enig moment een dwingend gevoel te geven.

Ik kon dit wel waarderen en uiteindelijk een uur met haar op de kamer geweest. Heftig zoenen, goed meebewegen bij het knallen en bovenal gewoon een leuk meisje. Ze liet zich gewillig verwennen en nadat ik bevestigend antwoordde of ik langer dan een halfuur wilde blijven gingen alle remmen los. Enig nadeel was dat ze tijdens het zoenen c.q. knuffelen in aanvang lichtjes aan mijn snikkel zat te trekken, en daar hou ik niet zo van. Even op gewezen en het was opgelost. Pijpen doet ze prima, inclusief het plagerig likken langs de stam en de ballen, maar het mag iets natter en dieper. Hier gaan we nog aan werken. Nadien noch even flink gezoend en vermoeid maar voldaan gaan douchen.

Leuk, naturel meisje met hoog herhalingsgevaar. Goede after sales/service. Sterker nog, nadien zocht ze me op en vroeg of ik bij haar wilde komen zitten. Uiteindelijk nog ruime tijd met haar doorgebracht/gezoend tot het tijd was naar huis te gaan.

Ze schijnt in november ook al enkele weken in PHG gewerkt te hebben, maar ik kan me haar niet herinneren, en blijft nog enkele maanden.
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 april 2008 om 17:28

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Standaard ff plagen

Tja deze dame, nu toch wel spijt dat ik niet met haar naar de kamer ben gegaan. Maar ach lang zal dat niet meer duren voordat .........
    De hele avond stond ze met oogjes naar me te kijken, en telkens als ze weer vrij was zocht ze me weer op. Haar ook wel een beetje geplaagd moet ik zeggen

Hoe later dat het werd op de avond, hoe langer dat ze tegen me aan bleef kroelen, erg lief en een volhoudertje. Toch haar weer afgewezen:D Ach daardoor werd ze alleen maar gretiger:p

Maar het einde van de avond naderde en toen het half 2 was vroeg ze of ze nog tegen me aan mocht zitten en de rest van de avond bij me mocht blijven. Net voordat ik the house wilde verlaten trok ik er nog uit de armen van een ander bekende ijsbeer:teuflisch en nam haar mee naar een hoekje in de lounge daar intens met haar zitten zoenen gleden onze handen overal naar toe, maar tja het was sluiting tijd en terwijl ze me net had ontdaan van me handdoek en aan het proeven was, stond vriend beer voor me neus die me totaal uit me concentratie bracht met de medeling dat we naar huis moesten Maar een ding is zeker ons volgende treffen zal heftig zijn.....

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Gisteren met haar naar de kamer gegaan, lekker roemeens meisje. Ze pijpt lekker, maar neuken in veel verschillende standjes is ze nog beter. Ik heb haar echt op allerlei manieren genomen. Hierboven staat dat moni een b cup heeft maar wat ik gisteren in m'n handen had was toch echt meer minimaal een dikke c of zelfs een d cup
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 april 2008 om 18:52
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    hierboven staat dat moni een b cup heeft maar wat ik gisteren in m'n handen had was toch echt meer minimaal een dikke c of zelfs een d cup
    Ofwel je bent met een andere Moni de kamer op geweest, of een afspraak met specsavers is warm aan te bevelen.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Het was tijd om nog eens te onderzoeken of Moni nu een B of C cup had. Niet lang hoeven twijfelen. Zie mijn antwoord hierboven. Vrees dat ik ondertussen iets te vaak met haar naar de kamer geweest ben. Zoals we met elkaar omgaan is op een zeer vriendschappelijke basis. Dit heeft de geiligheid een beetje verdreven en dat merk ik ook aan haar. Op de kamer stelt ze het al op prijs als er ik er simpelweg ben. Sexuele handelingen blijven hierdoor een beetje achter. Leuke meid met goede service maar ik bouw voorlopig bij haar een rustpauze in.

Last Online
    17 november 2024 @ 18:43
    Discussies
    4
    Thanks
    51

Standaard

Moni ist übrigens derzeit im GT.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Seit einer Woche. Da wird sie vorläufig auch bleiben bis Ende des Monats um dann nach Spanien zu verschwinden. Nur wenn es Ihr nicht gefällt wird Sie zurück nach PHG kommen. Wie BIG30 immer sagt: "Rumänische Frauen und Aussagen..."

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Nur wenn es Ihr nicht gefällt wird Sie zurück nach PHG kommen.
    Sinds gisteren weer terug in PHG. Volgens eigen zeggen tot woensdag om daarna naar Spanje te vertrekken. We zullen zien...

Last Online
    4 februari 2021 @ 14:33
    Discussies
    17
    Thanks
    14

Standaard

Afgelopen vrijdag veel gewikt en gewogen en uiteindelijk besloten om naar Happy Garden te gaan. De EM party gaf de doorslag. Al snel kwam ik Moni aan de bar tegen die ik een week eerder in GT al had gezien. Gezien de eerdere goede ervaringen in GT besloot ik al na 2 drankjes en wat kletsen met haar een kamer op te zoeken. Wat ik daar meemaakte overtrof eerdere sessies met afstand. Ze begon me te pijpen zoals ik dat nog nooit eerder had meegemaakt. Eerst rustig de ballen bewerken om plagerig over de top van de penis te likken met haar lieve zachte roze tongetje om vervolgens mijn penis ontzettend diep in haar mond te nemen zoals ze dat nog niet eerder bij me had gedaan. Als ze had gewild had ze me met gemak kunnen laten spuiten maar ik besloot dat het tijd was om haar eens te verwennen en daalde langs haar lekkere tieten af naar haar poesje om deze eens een lekkere befbeurt te geven. En wat was ze geil, het vocht kwam al snel uit haar kutje en liet een grote plek achter op de hagelwitte lakens. Vervolgens zoog ze mijn lul weer naar de maximale stijfheid en gaf aan lekker van achteren klaargeneukt te willen worden. En wat was deze dame geil vandaag. Het was alsof ze de hele week nog geen kamer van binnen had gezien wat gezien haar uiterlijk wel een onmogelijkheid mag worden genoemd. In doggy style heb ik deze geweldige sessie tot een ontlading gebracht en uitgeteld lagen we samen nog een minuut of 5 op bed. Na het voetbal op het geweldige scherm in Happy Garden hebben we nog uitgebreid bij elkaar gezeten en genoten van de EM Cocktails. Ze vertelde me dat ze nog tot zondag a.s. in Happy Garden zou zijn om daarna naar Spanje te gaan gevolgd door een bezoek aan haar moederland. Al met al een zeer geslaagde avond gehad in Happy Garden met een goede verhouding dames vs. ijsberen.

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Sinds gisteren weer terug in PHG. Volgens eigen zeggen tot woensdag om daarna naar Spanje te vertrekken. We zullen zien...
    Schijnt weer terug in happy te zijn...

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Schijnt weer terug in happy te zijn...
    Schijnt mag vervangen worden door blijkt. Aangenaam weerzien met deze bijzondere dame en uiteindlijk op de kamer voortgezet. Als het klikt met haar, pure GFE van dit lachebekje, en krijg je ook tussen de bedrijven door de hele dag aandacht van haar.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Nadat ik voorheen als een soort Knabbel alleen met haar op de bank had geknuffeld ben ik deze keer ook met haar naar de kamer gegaan :D. Heerlijke knuffelseks meteen meisje met mooie borsten en dito ogen. De sex is misschien niet zo super maar het geknuffel en het gehang tegen elkaar vergoed zeer veel. Ze gaf aan binnenkort even terug te gaan naar Roemenië en dan waarschijnlijk weer op te duiken in Golden Time. Daar loopt ze naar eigen zeggen topless rond

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten