Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 226 t/m 242 van 242
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik had dat wel door rplover . Maar nu is het voor iedereen duidelijk.

Je verwart wel het commerciële circuit met het gewone leven, duidelijk.

Als je al een meid opeist, boek je ze gewoon een hele dag in de clubs. In clubs kan je moeilijk te term overspel als taboe gaan bestempelen .

:wink:
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 01:53
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Frage Villa Vertigo en Partys...

Gusto's geplande uitstapje naar de Villa Vertigo van morgen as staat een beetje op de tocht. Hij wilde er gaan relaxen, wat zwemmen, de kussens eens flink opkloppen, een beetje vissen, wellicht een heerlijke body to body massage en nog wat sex na....

Nu wordt het duidelijk dat ie dat wel kan, maar dan wel vóór 22 uur des avonds...
    Daarna gaat de club namelijk dicht, kun je je omkleden in Kinky outfit, ( moet ik eerst nog effe gaan kopen..) en dan na betaling van wederom 90 euri mag je er weer in....de club is dan afgehuurd door een groep /vereniging of zo.
    Sir wankalot, nog bedankt voor deze verhelderende informatie...

Tis wel jammer dat het zo gaat in VV, je betaalt immers gewoon je 50 euro om er een hele dag te kunnen..afijn zie lijstje boven..

jammer verder, mooi zwembadweer, mooi zwembad en dan nét komt Villa Vertigo met zoiets..
    jammer.

Nu op zoek naar iets anders, of proberen om de hele klus te klaren voor 22 uur..
    Nee, de gedachte om voor 22 uur een club te moeten verlaten... rrrrrrr, da's niks voor een doorgewinterde ijsbeer...

Kunnen de niet gewoon passende kleding verschaffen , en de stamgasten hun gang laten gaan???

nog eens effe over nadenken dus.

Gustomass die zijn week-end nog lang niet op orde heeft...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Nu wordt het duidelijk dat ie dat wel kan, maar dan wel vóór 22 uur des avonds...

Daarna gaat de club namelijk dicht, kun je je omkleden in Kinky outfit, ( moet ik eerst nog effe gaan kopen..) en dan na betaling van wederom 90 euri mag je er weer in....de club is dan afgehuurd door een groep /vereniging of zo.
    Sir wankalot, nog bedankt voor deze verhelderende informatie...

Nee, de gedachte om voor 22 uur een club te moeten verlaten... rrrrrrr, da's niks voor een doorgewinterde ijsbeer...
    Als ik nu om 21.30 voor 2u naar de kamer ga moet ik dan daarna stilletjes via de achterdeur verdwijnen?

Als dit werkelijk klopt dan heb ik toch mijn twijfels aan de vaardigheden van de marketeer van VV. Welk concept wordt hier nu gepresenteerd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Website VV
    Het concept van Villa Vertigo

Op de 1.000 m² grote binnenruimte en de het 10.000 m² grote park van de Villa Vertigo is een Spa for men ontstaan, dat wellness en ontspanning in gezelschap van hele mooie dames tot een onvergetelijke belevenis maakt.

Absolute discretie is vanzelfsprekend. Wij kunnen ook uw wens naar volledige discretie tegemoet komen door u aparte ruimten aan te bieden. Uiteraard is deze service ook voor grotere groepen mogelijk. Dan vragen wij vriendelijk om aanmelding vooraf.
    Zou dit ook voor ijsberen mogelijk zijn?

Als ik naar een club ga is vooraf gewoon duidelijk wat me als concept te wachten staat en binnen dat kader is ruimte voor zowel verassingen, verbazingen als teleurstellingen. Er zullen ongetwijfeld thema's zijn die me absoluut aanspreken, sterker nog waar ik misschien best graag naar toe ga, maar ik voel er weinig voor om vooraf een saunaclub te moeten bellen wat het thema van de avond is en of ik dan wel mag blijven, laat staan dat ik me op mijn gemak voel. Daarnaast staat hier ook (nog) niets van op hun blog....

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Frage hele ruimte of deel van ruimte voor de Partys??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Als ik naar een club ga is vooraf gewoon duidelijk wat me als concept te wachten staat en binnen dat kader is ruimte voor zowel verassingen, verbazingen als teleurstellingen. Er zullen ongetwijfeld thema's zijn die me absoluut aanspreken, sterker nog waar ik misschien best graag naar toe ga, maar ik voel er weinig voor om vooraf een saunaclub te moeten bellen wat het thema van de avond is en of ik dan wel mag blijven, laat staan dat ik me op mijn gemak voel. Daarnaast staat hier ook (nog) niets van op hun blog....
    Ben deze zomer wel eens geweest toen er een soort Fetish Party werd gehouden. Naast het feit dat het me weinig deed, omdat het weinig voorstelde, viel toen op dat de groep enkel de barruimte , helemaal rechts in het oude gebouw benutte en het voorliggende terras. Zij in kleding wij in ijsberenkleding.
    Ging allemaal best.
    Of en in hoeverre de party morgen anders van opzet is, staat inderdaad op hun site(nog) niks van vermeld.

we wachten af.

Gustomass.

Last Online
    Vandaag @ 21:20
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Hier staat nadere info :

http://www.partypikant.de/site/22682...en/villa_pool/

Waarom er niet meer info op hun eigen website staat is mij niet bekend. Heb daarom maar even gebeld. Tot 20.00 is het een gewone saunaclub daarna wordt het overgenomen door party pikant. Zie daarvoor de website van party pikant.

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 02:49
    Discussies
    58
    Thanks
    2.765

Standaard

20:00 is mij te vroeg om al weg te gaan, dan is de BBQ nog niet eens aangezet.
    In het vervolg moeten ze maar zorgen dat de party gewoon een paar uur overlappend is met de gewone gang van zaken.
    De meiden moeten ook al vroeg ophouden omdat het een swingersfeestje is, en die lui liever niet betalen om te neuqen?

Last Online
    3 oktober 2010 @ 13:27
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht

http://www.partypikant.de/site/22682...en/villa_pool/

Waarom er niet meer info op hun eigen website staat is mij niet bekend.

Stano heeft iets op de blog gevonden http://blog.villavertigo.de/?p=107

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard party's

Dat is al het 2e weekend op rij dat ze zo iets organiseren !

Blijkbaar brengen hun gewone gasten niet genoeg geld in het laatje en worden ze om 20u al buiten geworpen voor de high spenders.

Dat de meiden daar ook de dupe van zijn want die high spenders zijn niet daar voor betalende sex snappen ze blijkbaar niet.

De meeste 'all day' gasten die op zaterdag de ganse dag naar een club gaan zullen dus wel afhaken op zaterdag en de avondgasten mogen dan al niet meer binnen. Ik vrees dat ze veel zonnende meiden rond de pool gaan hebben zonder klantjes en tegen dat die paar klantjes die niet op de hoogte waren op kamer willen gaan is het helaas pindakaas.

Doe zo voort als club en zowel de heren als de dames zullen wel enkele kilometertjes verder rijden

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Lächeln 't is aan de waard dat men de gasten kent

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik had dat wel door rplover . Maar nu is het voor iedereen duidelijk.

Je verwart wel het commerciële circuit met het gewone leven, duidelijk.

Als je al een meid opeist, boek je ze gewoon een hele dag in de clubs. In clubs kan je moeilijk te term overspel als taboe gaan bestempelen .

Wat is duidelijk met dit, S&F? Dat jij geen respect toont misschien. Ik verwar het gewone leven niet met dit, integendeel. Is dit trouwens geen deel van ons gewone leven geworden? De helft van ons zit wekelijks, sommigen tot drie maal toe, in de clubs, als dat dan geen deel uitmaakt van je gewone leven....
    Ik zei enkel, maar daar wil jij niet van weten, dat er sommige beertjes zijn die anderen respecteren, en die de absolute toppertjes van anderen NIET kost wat kost willen PAKKEN. En daaraan herken je je vrienden, niet aan grote praat verkopen en te denken dat zij het mannetje zijn. Egotrippers en pretentieuze gasten genoeg in de wereld, die wel hard roepen om respect, maar van hun zijde dat maar al te weinig tonen. En neen, ik bedoel niet noodzakelijkerwijze jou, dat zou jij alweer kunnen besluiten uit dit stukje, maar dat is dan voor je eigen rekening.....
    Klaarblijkelijk is dat TE hoog gegrepen of TE moeilijk voor je, S&F, dat is pas herkenning (niet erkenning lezen, want dat bedoel ik niet):D

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Blinzeln nee niet enkele kilometers verderop...gewoon het bed houden...met n dame.. hele nacht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht

Blijkbaar brengen hun gewone gasten niet genoeg geld in het laatje en worden ze om 20u al buiten geworpen voor de high spenders.

Dat de meiden daar ook de dupe van zijn want die high spenders zijn niet daar voor betalende sex snappen ze blijkbaar niet.

De meeste 'all day' gasten die op zaterdag de ganse dag naar een club gaan zullen dus wel afhaken op zaterdag en de avondgasten mogen dan al niet meer binnen. Ik vrees dat ze veel zonnende meiden rond de pool gaan hebben zonder klantjes en tegen dat die paar klantjes die niet op de hoogte waren op kamer willen gaan is het helaas pindakaas.

Doe zo voort als club en zowel de heren als de dames zullen wel enkele kilometertjes verder rijden
    Tja het moet niet gekker worden.
    Uiteindelijk is gewoon iedereen er de dupe van. Nee, niet het Dupke.
    Vaste zaterdagklanten, meerdere kunnen echt enkel op zaterdag en willen graag relaxed relaxen. Als ik het naar mijn zin heb en ik weet dat ik al om 20.00 naar huis moet, is de zin gauw verschwunden.
    Als die dames toch niet hoeven te "werken" tijdens die Abendparty, dan komt me spontaan een ideetje op.
    Laten de dames nu eens een ijsbeertje kiezen waarmee graag den ganzen nacht zouden willen doorbrengen. Zeker weten dat ijsbeer en ijsberinnetje genoeg ideetjes hebben om de tijd van 20.00 tot 4.00 op een nuttige manier te besteden. Natuurlijk alles pro deo. Heer ijsbeer laat zich hierbij ook van zijn beste kant zien, een beetje masseren, een beetje kuscheln, en lekker van elkaars kunnen en kunsten genieten...
    Val je van genot , of van uitgeputheid in slaap, niet getreurd, nu kost iedere minuut die je slaapt niet de gebruikelijke 1 euro of meer.

niets mooiers als doorgaan met sex tot je er letterlijk en figuurlijk bij in slaap valt. Dat het zonneke dan al het opkomen is, maakt dat je je niet schuldig hoeft te voelen, je hebt haar alles gegeven wat je had en nog een beetje meer...

natuurlijk stel ik voor om een en ander , voorlopig als proef met gesloten beurzen te doen...

andere ideetjes welkom.

wie kan dit auf gutem deutsch aan de Einhaber van VV doorbrieven???

Gustomass die wat moet als ie uit zijn doen is...

wat moet dat morgen nu???

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Daumen runter Party

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht

Inderdaad het wordt met de week gekker daar : :thefinger
    Eerst om 22:00
    Nu om 20:00 :
    Volgende keer om 18:00? :
    Scheelt idd wat in de Saunakosten enzo :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 augustus 2008 om 12:22
    The Godfather

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    wat moet dat morgen nu???
    Nou volgens mij zijn er voldoende clubs dichtbij of is het meer die Qual der Wahl? PHG, GT, LR of doe es gek en ga naar Babylon, Fun Garden of Sans Soucis. (zo nu heb ik alle sponsors weer genoemd, anders krijg ik last van de reclame code commissie )
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Beitrag Erstbesuch von VV am Dienstag, den 26.8.08

Tach zusammen ! Mit Vrachtwagen aus NL kommend, traf ich so gegen 14.30 h in Grafrath ein, wo ich mit Robin u. george36 verabredet war.
    Nach kurzer Wartezeit :green_smi traf Robin dann ein und wir checkten uns ein, wobei wir darauf bestanden einen obenliegenden Schrank zu ergattern:D.

Nach Empfang der Eijsberenausrüstung gings dann erstmal zur obligaten Körperreinigung. Es fiel mir auf und gefiel mir, das die roten Bademäntel (warscheinl. weil sie noch fast neu sind) sich ziemlich flauschig anfühlen. Lediglich die Plastikbadelatschen fühlen sich ekelhaft an, sodass anzuraten ist, privat welche mitzubringen.
    Ok, wir trailten dann ab in die Räumlichkeiten und Koll. Robin zeigte mir alles. Ich war angenehm überrascht und fühlte mich richtig wohl.
    Wir genehmigten uns einen Kaffee an der Cafebar (es darf hier nicht geraucht werden) :green_smi:angryfire und beobachteten die anwesenden CDL.
    Zu dieser frühen Stunde waren aber noch wenige vorhanden (auch Eijsberen)
    Also liessen wir es langsam angehen und dann kam auch schon george36, wie immer zu spät:green_smi

Dann kurz vor dem Abendessen ergatterten wir von der hübschen Chefin eine Massagefreikarte. Wie ich dann mit george36 im Raucherbarraum sass erschien plötzlich Ebru die man schon aus anderen Clubs kannte und wir kamen ins Gespräch. Ich war dermassen angetan, dass ich ihr versprach nach dem Essen eine Session abzuhalten.
    george36 und meinereiner suchten dann erstmal die Sauna auf.
    Leider, leider, war dass Gefäss für den Aufguss leer. Wir, sprich ich mussten dann das Gefäss selber !!! unter der Dusche mit Wasser auffüllen, anderes war nicht vorhanden. Minuspunkt !!!

Danach dachten wir zu duschen und wollten im Garten ein Bad nehmen, leider befindet sich da draussen keine Dusche und wir mussten wieder zurück zum Saunabereich und die Badelust verging uns dann.

Mittlerweile wars dann 18 h geworden und somit Essenszeit. Das Essen war vielfältig und lecker, dazu trank ich Karlsberger (sonst nix trinkbares an Bier)
    und dachte dann vollauf befriedigt an die andere Art der Befriedigung.

Währenddessen war der Laden an Cdl und Eijsberen etwas voller geworden.
    Ich schnappte mir (war etwas schwierig, da es eine fleissige Frau ist) die süsse Ebru und wir suchten ein Zimmer zwecks Verlustierung auf.
    Werd die Frau wohl hier nicht mehr beschreiben müssen, da hinreichend bekannt.
    Mit Entsetzen stellte ich fest, dass ich in einem fensterlosen Gemach gelandet war mit einem winzigkleinen Ventilator oben in der Wand !

Konnte mich aber nicht lange darüber ärgern, denn nu gings richtig ab.
    Ich fiel über die Kleine her und wir plumpsten aufs Bett.
    Hier erhielt ich von Ebru den besten Service sprich : knutschen,blasen, Eierlecken, vögeln bis der Arzt kommt, wobei sie wunderbar mitging. Zum Abschluss durfte ich mein abgestandenes Zeugs bei ihr oral entsorgen :D
    Boah, ich sag nur voll geil ähh !!!
    Diese CDL hat meine vollste Empfehlung und der Wiederholfaktor ist 100 % !!!
    Achso, ja, wir waren 1 h auf Zimmer und ich zahlte für diesen guten Service einschl. Aufnahme 100,- Teuronen.

Nach erfolgter Körperreinigung gings nun wieder in die Barraeume. Dort gemehmigte ich mir erstmal ein paar wohltemperierte Karlsberger
    natürlich schaute ich mich auch nach weiteren für mich geeignete CDL um.
    Sichtete auch ne hübsche Polin namens Cindy und beschloss sie als Nächste dranzunehmen.
    Erst unterhielt ich mich noch ein wenig mit den anwesenden Kollegen, wobei mir der Koll. Robin die Genannte Cindy auch empfahl.
    Inzwischen wurde auch noch um 20 h im Garten gegrillt, wo ich mir dann ein leckeres Kotelett gönnte und dann so gestärkt schritt ich aber erstmal zur Massagebank, wo ich mir eine zu meiner Zufriedenheit sehr gute Massage verpassen liess. Wobei ich noch erwähnen muss, dass das gesamte Personal sehr zuvorkommend und freundlich ist.
    Nun fühlte ich mich für weitere Schandtaten ausreichend gerüstet. Ich begab mich dann in den mittleren Barraum, wo sich besagte Cindy immer aufzuhalten pflegte.
    Sie legte da jedoch ein ziemliches phlegmatisches Verhalten an den Tag, sprich: Interesselosigkeit, Unterhaltung mit Kolleginnen.
    Was solls dacht ich, es gibt ja auch noch andere gute Maiden

Siehe da, was sahen meine alten müden Augen ? Julie, superhübsche 20j Rumänin. Sie lächelte mich so lieb an, dass mein Widerstand dahinschmolz wie Butter an der Sonne und das bischen Hirn sackte ab ins Gehänge :D

Leider spricht sie nur englisch, aber dass war mir scheissegal, da ich ja Sex machen wollte und keine Konversation.

Ok, also aufs Zimmer ! Was musste ich erleben, schon wieder Kellerraum ohne Fenster !!! Mir brach schon im Voraus der Schweiss aus.
    Da kann man ja glatt impotent von werden und ich fragte mich: haben die auch andere Raeume ???
    Naja, ich wendete mich der süssen Julie zu und bekam sofort ein Rohr als ich sie nackend sah.
    Man ist dass ne süsse gutaussehende Frau !!! Nach hingebeungsvollem Küssen glitt ich in die tieferen Regionen, was ihr ausnehmen zu gefallen schien und züngelte sie kurzerhand zum Orgasmus wobei sie schrie wie an Spies und strampelte.
    Ich konnte feststellen, dass sie eine guterzogene junge Dame ist, denn sie bedankte sich anschliessend überschwenglich.
    Daraufhin, wollte ich es blaskonzertmässig vergolten haben, aber sie blies nur sehr zögerlich und erklärte mir auch dann, dass sie keine Aufnahme machen würde.
    Naja, ist in meinen Augen zwar ein Minuspunkt, aber in Anbetracht der Schönheit der Genannten war ichs trotzdem zufrieden.
    Nach geraumer Zeit verlangte ich nach einem Condom und steckte mein Ringelschwänzchen in ihr sehr enges Fötzchen. Mannomann war das geil !!!
    Ich wurde da ja beim Poppen halb wahnsinnig und wollte da niemehr raus.
    Alles Schöne ist aber irgendwann zu Ende und ich fühlte es nahen.
    Da sie keine Aufnahme macht, spritzte ich die Sosse zum Abschluss auf ihren süssen Bauch, was auch ganz schön geil anzusehen war :p
    Total verschwitzt schaute ich auf die Uhr und stellte fest, dass ich doch glatt über 1,5 h mit der Kleinen auf Zimmer war.
    Voll zufrieden gab ich ihr dann 150 Ocken. Urteil: sehr hübsche Frau mit verbesserungswürdigem Service. Wiederholung vielleicht 50 %, falls niemand besseres da ist .
    Nun,mehr wars schon 00.30 h geworden und nach kurzer Erfrischung an der Bar mit einem O-Saft begab ich mich dann in die Umkleide nicht ohne von den 2 CDL s verabschiedet worden zu sein.
    Zufrieden trat ich dann meinen Heimweg an.
    Fazit des Besuchs: Das VV ist ein schön eingerichteter Club, freundliches Personal, hübsche CDL mit gutem Service, allerdings gibts im Club verschiedene wie beschriebene Mankos, die aber sicherlich leicht abzustellen sind.
    Liebe Grüsse Egon :wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

@egon

Schöner Lagebericht eines Villa-Neulings

Mit den Zimmern hast du Pech gehabt - die Zimmer oben sind wirklich prächtig. Und die fensterlosen Kammern erwischt man normalerweise nur, wenn die Zimmer oben belegt sind.

Mit Julie hatte ich auch mal meine Erfahrungen. Wahnsinnig hübsches Geschöpf. Auch sehr nett. Allerdings ein wenig nervig, dass sie ständig quengelte, ob wir nicht länger auf dem Zimmer bleiben wollten :green_smi

Manni1a :wink:

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

't Was gisteren aangenaam vertoeven aan 't zwembad. Er waren echter heel weinig meisjes. Nog niet de helft van vorige zaterdagen, en geen enkele van mijn bekende toppertjes. Gelukkig heb ik Nastia en vooral Mia leren kennen en hebben ze mij een prettige dag bezorgd. Zij waren ook niet opgezet met de tweede party, en zeiden dat al die meisjes wegbleven door die party, omdat ze tijdens die van vorige week niks konden verdienen. Volgens hen waren er ook veel te weinig mannen.
    Vanaf 20u stroomden de partygangers binnen. Poepchique volk en hele dure auto's op de parking.
    Vanaf 19u30 zijn er meerdere meisjes naar huis vertrokken. Zelf ben ik om 20u15 weg gegaan. 't Was een onwennig gevoel om in badjas tussen die chique uitgedoste koppeltjes te lopen.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Poepchique volk en hele dure auto's op de parking.
    Vanaf 19u30 zijn er meerdere meisjes naar huis vertrokken. Zelf ben ik om 20u15 weg gegaan. 't Was een onwennig gevoel om in badjas tussen die chique uitgedoste koppeltjes te lopen.
    Ik hou niet van dit soort opzichtig publiek. De echte rijke mensen hoor je en zie je niet. Ik ben nog niet in Villa Vertigo geweest, maar als ik de website bekijk, dan heb ik er gewoon geen goed gevoel bij.

Het is zeker een luxueuze club, en dat is nu net het probleem van deze club. Een club hoeft niet luxueus te zijn, het moet vooral schoon zijn, goede basisvoorzieningen hebben en een goed aanbod van vrouwen bieden.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool wat is er toch aan de hand?

Spijtige zaak, ik heb de eerste party, die onnozele fetishparty, meegemaakt in de Villa, en nu gaan ze verder met dit soort taferelen.
    Kan iemand aan Herr Stefan duidelijk maken dat hij, ofwel, de geslagen weg inslaat, en ons vertelt dat we niet meer welkom zijn. Met als gevolg dat zijn club vol "ferrari-volk" gaat zitten, die geen geld uitgeven aan de Meiden, maar wat opzichtig lopen te doen. Met alle gevolgen vandien, weer minder Meiden, geen ijsbeertjes meer, en van dat Ferrari-volkske kan hij niet leven, het is van zijn meiden dat hij het moet hebben.
    Oftewel gaat hij naar het concept waar wij van houden, Meiden en ijsbeertjes.

Nu maakt hij het mijns inziens te gek, en zelfs deze fervente Villalover denkt er erg hard aan zijn vaste zaterdag trip te verleggen naar naburige oorden, PHG of misschien wel GT:teuflisch
    Neen, gekker dan dit moet het niet worden, er is nu al zovel geïnvesteerd (ja, ook door ons, geduld, positief denken en blijven), maar als ik al twee weekenden thuis blijf omdat ze liever chique volk in hun klasse kroegske hebben, dat zou hen mogen aan het denken zetten (niet omdat ik wegblijf, één ijsbeertje maakt de lente niet, maar als ik niet meer kan gaan relaxen de zaterdag, zoek ik het wel elders).

't Zullen eieren of joeng moeten wezen, en volgens mij zijn het momenteel enkel windeieren, en zoals we weten brengen die niks op.

Dus Heren modjes, als jullie Stefan misschien eens aan zijn (hoop ik, gezond) boerenverstand kunnen brengen dat dit de verkeerde kant opgaat, graag, anders zie ik een topattractie een andere bestemming krijgen, welk chapter ook alweer, kansloze rukker

Laatst gewijzigd door Willem2; 31 augustus 2008 om 13:35

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten