Dat is deze Michelle
Overigens als je de verschillende recencies naleest is het overwegend positief. Uit eigen ervaring kan ik een korte of haastige sessie niet bevestigen, integendeel. Nou ben ik misschien ook niet de snelste meer :D
Dit is voor mij persoonlijk echt een no-go. Weet feiloos de minder frequent bezoekende beertjes eruit te vissen en dan op poeslief te spelen. Bij haar verschijning zou ik ook absoluut voor de bijl gaan en ongetwijfeld doet ze haar best op de kamer, maar hier zijn de geluiden die ik opvang toch zeer wisselend. Haar algehele houding vind ik ver onder de maat eigenlijk zelfs vervelend en de PHG leiding noemt haar zelfs "zickig". Dat zegt mij genoeg, maar goed ieder zijn ding.
Dilara?
Staat overigens beschreven met C-cup, hoewel ik daar zeer aan twijfel. Daarnaast is de laatste tijd behoorlijk afgevallen, zou dus kunnen. Haar doordringende ogen zijn in het witte gedeelte een beetje bloeddoorlopen. Moet van dichtbij opvallen.
Waarschijnlijk deze Nati
Ook leuk dat ze Ausbildung (opleiding!) studeert :D Nieuw vak zeker op de school voor hogere kunsten.
In ieder geval leuk je verslag te lezen en hopelijk heeft die Wacko van een Wankalot het een beetje plezant gehouden. Dacht altijd dat het dat kleine dikke mannetje met dat ronde pizza hoofd was. Kennelijk altijd met de verkeerde zitten lullen :D