Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 83 van 83
    Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    ze bleek Michelle te heten en kwam uit Roemenië,
    1m65 schat ik, en half lang zwart haar maar welke michelle het nu is (er staan er hier twee of drie) weet ik niet. Dus een advies tenzij je van korte bezoekjes houdt, te mijden die meid.
    Dat is deze Michelle

Overigens als je de verschillende recencies naleest is het overwegend positief. Uit eigen ervaring kan ik een korte of haastige sessie niet bevestigen, integendeel. Nou ben ik misschien ook niet de snelste meer :D

ging op zoek naar Luana maar die was bezet en de liefde voor mij bleek ook over (kan ik begrijpen an 2x min of meer onbeantwoord te hebben)
    Dit is voor mij persoonlijk echt een no-go. Weet feiloos de minder frequent bezoekende beertjes eruit te vissen en dan op poeslief te spelen. Bij haar verschijning zou ik ook absoluut voor de bijl gaan en ongetwijfeld doet ze haar best op de kamer, maar hier zijn de geluiden die ik opvang toch zeer wisselend. Haar algehele houding vind ik ver onder de maat eigenlijk zelfs vervelend en de PHG leiding noemt haar zelfs "zickig". Dat zegt mij genoeg, maar goed ieder zijn ding.

Het was een Turkse en ze heette dacht ik Diluana of zo: 1m60,
    lang bruinblond haar A cup wel indringend donkere ogen: ik mee naar de kamer
    en een sessie meegemaakt die allesbehalve goed was (ik ga maar niet in details treden)
    Dilara?

Staat overigens beschreven met C-cup, hoewel ik daar zeer aan twijfel. Daarnaast is de laatste tijd behoorlijk afgevallen, zou dus kunnen. Haar doordringende ogen zijn in het witte gedeelte een beetje bloeddoorlopen. Moet van dichtbij opvallen.

Ze staat hier nergens beschreven en ze werkt
    ook maar sporadisch want ze studeert "ausbildung" maar ze werkt hier toch al
    3 jaar: haar naam is Nati van Natalia)
    Waarschijnlijk deze Nati

Ook leuk dat ze Ausbildung (opleiding!) studeert :D Nieuw vak zeker op de school voor hogere kunsten.

In ieder geval leuk je verslag te lezen en hopelijk heeft die Wacko van een Wankalot het een beetje plezant gehouden. Dacht altijd dat het dat kleine dikke mannetje met dat ronde pizza hoofd was. Kennelijk altijd met de verkeerde zitten lullen :D

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht

Luana

Dit is voor mij persoonlijk echt een no-go. Weet feiloos de minder frequent bezoekende beertjes eruit te vissen en dan op poeslief te spelen. Bij haar verschijning zou ik ook absoluut voor de bijl gaan en ongetwijfeld doet ze haar best op de kamer, maar hier zijn de geluiden die ik opvang toch zeer wisselend. Haar algehele houding vind ik ver onder de maat eigenlijk zelfs vervelend en de PHG leiding noemt haar zelfs "zickig". Dat zegt mij genoeg, maar goed ieder zijn ding.

R. heeft er idd. GFE mee leren ontdekken! Kan 'm er nu al van over . Ik vermoed dat zij haar mannetjes uitkiest. Tegen de rest (incl. mezelf, en ik zat nochtans op een gegeven moment samen met R. op een ligzetel) deed ze verwaand. R. wou geen tweede keer met haar, verdorie jong .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 20:51
    Discussies
    101
    Thanks
    5.449

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    R. heeft er idd. GFE mee leren ontdekken! Kan 'm er nu al van over . Ik vermoed dat zij haar mannetjes uitkiest. Tegen de rest (incl. mezelf, en ik zat nochtans op een gegeven moment samen met R. op een ligzetel) deed ze verwaand. R. wou geen tweede keer met haar, verdorie jong .
    Ik moet Knabbel gelijk geven. Zelden zo´n idiote wijf in een club gezien.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard sorry wel afgemeld rond de middag

En dan nu even een kort verhaaltje van de onbrekende man ( Jansen )

Sorry heer Saint maar ik was verhindert door een vastgoed kwestie die nog snel afgehandelt moest worden in Belgie te Antwerpen vandaar dat ik daar nog even daarna extra gewerkt heb met Nancy. ( zie ramen)
    Ik heb nog wel een mailtje getsuurd naar je op I.M.
    Jammer dat Sir Wankelot en jij niet even op het forum heb gekeken.
    Van Sir Wankelot heb ik geen sms ontvangen op mijn mob.
    Dus sorry maar morgen ga ik weer opstap en als jij ook zin hebt laat het weten op i.m. en ik geef je mijn mob. nr.

Last Online
    Vandaag @ 16:53
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard hè??????????

Ondertssen was sir wankalot nog steeds aan het aperoën met zijn meisje............
    wat mogen dit betekenen????
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    wat mogen dit betekenen????
    Hij bedoelt dat Sir Wankelmot boven in de palmboom een banaan zat:teuflisch te eten.

Last Online
    26 augustus 2016 @ 09:00
    Discussies
    42
    Thanks
    0

Standaard

Wie weet welke girls hier in zijn voor echt C.I.F.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Een hoop gemits en gemaar over de party in de Villa maar over de drukke avond in PHG staat nog niets, ofwel het moet bij de recensies staan . Het begon gisteren zeer aangenaam. De zg. Beachclub deed zijn naam weer eer aan. Overal lagen mensen te zonnen en te relaxen en gedurende de dag kwamen er steeds meer vrouwen binnen druppelen. Helaas is het aantal van 60 van vorige week niet gehaald en bleef de teller op ca 45 steken, in de avond aangevuld met een verdwaalde VV dame die haar heil elders zocht. De cocktails waren goed van smaak en van de bbq werd volop genoten zoals altijd. Het was behoorlijk druk zodat menig bezoeker het moest doen met een kledingmandje voor kamer 1. Ik begreep van B30 dat ook de parking hartstikke vol was aan het eind van de middag. Gevolg was wel dat er 's avonds weinig dames beschikbaar maken maar ach, de meeste beren vermaakten zich opperbest en genoten van de lange mooie avond.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten