Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 220
    Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1 Bekijk bericht
    mittwoch 03.09.08 im gt ............ leben wie im kloster.....mal gucken wie das zölibat aussieht.......

gruß ozzy1:wink::wink:
    Hat Lisa dann Urlaub??? :D

Last Online
    Vandaag @ 21:22
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Hat Lisa dann Urlaub??? :D
    Ja....... aber ozzy kann besser irgendwo anders hin anders hört Lisa doch das er fremd geht
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    29 augustus 2024 @ 13:54
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja....... aber ozzy kann besser irgendwo anders hin anders hört Lisa doch das er fremd geht
    zumindest an besagtem mittwoch wird mein nicht da sein....

manchmal kann etwas selbstkasteiung doch auch gut sein !! ..... oder ??

werde an besagtem mittwoch eine vor geraumer zeit verlorene wette einlösen und bin deshalb im gt .... kaffee....sauna.....kaffee....sauna.....

gruss ozzy1 :wink::wink:
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Maandag was het aangenaam vertoeven (niet te druk) in GT, en toch veel toppertjes aanwezig. Bij binnenkomst direct met Heidi naar de kamer gegaan. Daarna wat gebabbeld met Toppie, ontbeten en in 't zonnetje gaan liggen. Toen ik terug de bar binnen ging kwam ik Julia uit VV tegen. Ze zag er weer heel sexy uit in haar zwarte netkousen. Het laatste uurtje met haar doorgebracht.

Last Online
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1 Bekijk bericht
    manchmal kann etwas selbstkasteiung doch auch gut sein !! ..... oder ??
    Ich bin ja fast sicher das du am liebsten auch dafür zahlst. So ein Tip : Inga in Willich :D

Last Online
    29 augustus 2024 @ 13:54
    Discussies
    13
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ich bin ja fast sicher das du am liebsten auch dafür zahlst. So ein Tip : Inga in Willich :D
    hallo willem .... du bist so gut zu mir :green_smi

werde deinen rat befolgen und inga sagen ich hätte gerne das willem special :D:D:D
    sie soll mich dann aber nicht so hart behandeln wie du es immer gerne hast

gruss ozzy1 :wink::wink:

spass beiseite ... ich glaube ich bin immer noch einer der normalsten .... bis vor 18 monaten kannte ich doch nur die missionarsstellung
    if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)

The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!

Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)

Last Online
    7 oktober 2012 @ 09:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hallo Willem,
    we hadden graag wat info gekregen van jou.
    Begin september gaan we 2 dagen GT doen. Kan jij ons een hotelletje geven in de buurt. Ook eventueel de prijs van overnachting met ontbijt.
    Alvast bedankt,
    2 ijsberen die gaan genieten.

Last Online
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr proper Bekijk bericht
    Hallo Willem,
    we hadden graag wat info gekregen van jou.
    Begin september gaan we 2 dagen GT doen. Kan jij ons een hotelletje geven in de buurt. Ook eventueel de prijs van overnachting met ontbijt.
    Alvast bedankt,
    2 ijsberen die gaan genieten.
    Nou Mr Proper deze vraag is verplaatst naar Geile Tijden want die komen er dan aan voor deze twee ijsberen.
    Kijk eens naar de volgende link : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=407 Daar staat een heel rijtje met hotels

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    Gisteren @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; Live verslag vrijdag 29 augustus

Nadat Toppie33 deze week al VV33, Nekkenbreker33, Casanova33 en Shoppie33 heeft gespeeld, is hij deze avond voor zijn rust teruggekeerd naar de moederschoot: GT. GT, de club waar alles begon.

Zo rond 18.00u. heeft hij zich een weg gebaand richting kleedkamer om in willekeurige volgorde Eskimoke (4 sessies achter de rug ), Minime en MauriceYep tegen te komen. Voor degenen die meer interesse in de dames hebben: veel nieuwen, Kim (gisteren was ze super), Chanel, Ely, Jasmine, Rachel, Manu (Cupido was gisteren niet zo tevreden), Jenny, Isa, Sabrina, Sinem, Trinity, Angie, Diana en nog veel meer.

Je zou toch zeggen dat er al keus genoeg is. Maar nee, Toppie33 (met bivakmuts) zegt: "Ik zie Inka niet. Zou Samantha er zijn?" Samantha was er gisteren wel.

Wordt gevolgd

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Zo rond 18.00u. heeft hij zich een weg gebaand richting kleedkamer om in willekeurige volgorde Eskimoke (4 sessies achter de rug ),[/I]
    Toen ik Toppie33 om 18u30 aan de inkom tegenkwam, moest ik nog voor de 4de sessie gaan. Met mijn nieuwe harpoen met extra grote zuignap, schoot ik in volgorde: grote blonde Heidi, Josephine ( of Josefien) een nieuwe Duitse 24j, Hongaarse Sabrina (terug van weg geweest), en de vierde was ook een nieuwe, Roemeense Beate 20j (kan ook Beata of Beatha zijn, tsss.. moeilijke naam). Om 20u de tent leeg en voldaan verlaten.

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; Live verslag vrijdag 29 augustus deel 2

Wij horen weinig van onze Toppie ter plaatse. Maar dat blijkt stilte voor de storm te zijn:

Sonny is weer terug van vakantie en krijgt gelijk een stevige paal van Ella (die allerlei s.o.s.-signalen seint). Picasso1 is aan de slag gegaan met Trinity (als hij maar niet gaat zingen en zoenen) en Jansen wordt in de kino verkracht door Vanja (grijpt dan niemand in om Vanja te redden?). Toppie33 is druk bezig de plinten te controleren in de kino.

Samantha heeft het voorzien op een Toppie-look-a-like. Dat is vreemd want het origineel loopt ook (vrij) rond. Maar die zal ze niet direct herkennen met zijn bivakmuts op.

Andere dames die beschikbaar zijn voor vieze spelletjes: Sherin, Manel, Vanessa (Raul7: opletten), Cassandra, Juliana, Josefien, Nikita, Beate en Irene.

Wordt vervolgd

Last Online
    12 januari 2025 @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Vanessa (Raul7: opletten), Cassandra,

Wordt vervolgd
    Ik kom dadelijk naar de Jété !

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard Jansen-Vanja

Jansen wordt in de kino verkracht door Vanja (grijpt dan niemand in om Vanja te redden?). Toppie33 is druk bezig de plinten te controleren in de kino.
    Ik ben nu al benieuwd naar zijn verhaal vannacht of morgen.
    Ze gaat binnenkort een weekje naar Bulgarije dus was Jansen bijgevolg
    een weerloze prooi of was het omgekeerd? :teuflisch :teuflisch
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Andere dames die beschikbaar zijn voor vieze spelletjes: Sherin, Manel, Vanessa (Raul7: opletten), Cassandra, Juliana, Josefien, Nikita, Beate en Irene.
    Is Beate al bekomen van haar "spannend" avontuurtje met mij ?

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; Live verslag vrijdag 29 augustus deel 3

Net als het leuk begint te worden, komen er vrouwen in het spel.

Toppie33 kiest voor Samantha, maar als hij die keuze wilt maken stapt Vivian binnen en kust hem vol op zijn bekkie. Hoe gaat dit aflopen?
    En wie is toch die derde vrouw?

Ik weet het allemaal niet. Toppie33 zal het ons later moeten vertellen.......................

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Derde vrouw ?

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard GT als opening na de zomervakantie

Het moet niet gekker worden! Wordt er momenteel al live verslag gedaan vanuit de GT. Nu weet ik waarom Toppie33 constant met z'n gsm bezig was.

Overigens weer een top avond gehad in GT. Voor mij weer even heerlijk om na mijn vakantie weer van het vrouwelijke schoon te kunnen genieten.

Gekamerd met de Duitse Anja (voorheen Irene, Tamara etc..), Wit Russische Ela en Poolse Diana (Kasia look-a-like).

Sonny:wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Het moet niet gekker worden! Wordt er momenteel al live verslag gedaan vanuit de GT. Nu weet ik waarom Toppie33 constant met z'n gsm bezig was.

Overigens weer een top avond gehad in GT. Voor mij weer even heerlijk om na mijn vakantie weer van het vrouwelijke schoon te kunnen genieten.

Gekamerd met :

Sonny:wink:
    Sonny had niet zoveel gesprekstof gisteren avond omdat hij behoorlijk zwaar moest lossen!!!!!

Jansen en Picasso1 waren er ook.

Jansen met Vanja (BG) en Chanell Half Duits/Brasil

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard gezellige avond met goed gesprek stof

Na natuurlijk weer even overleg naar welke club te gaan leek het ons voor vandaag dat het maar weer eens GT moest worden.
    Sonny zou het voorwerk doen om rond de middag al vast te gaan kijken of er goed gescoord zou kunnen worden.
    Picasso1 had ook plannen om zich bij ons toe te voegen en zou ook rond 17.00u aanwezig zijn, helaas had ik nog afspraken staan en kwam de inrit rond 19.00 binnen rijden.
    Na een douche kwam ik de bar in waar Toppie,Sonny en Picasso1 al dames stonden te keuren.
    Na een minuut of 5 had ik Vanja al aan mijn lijf hangen die me ook niet meer losliet. (zelfs Picasso1 kreeg een stijfe van de erotische handelingen die zij bij mij
    uitvoerde)
    Om de andere ijsberen weer een rustig verblijf te gunnen heb ik Vanja maar mee naar de Kino genomen.
    Maar daar kwamen zij toch even kijken hoe ver Vanja en ik al gevorderd waren.
    Na een minuut of 20 hebben we toch maar een sleutel gehaald om in hut 16 de muren bol te laten staan.
    Later in de bar hebben we weer met zijn allen van alles weer uitgewisseld en daarna weer op talentenjacht.
    Toppie heeft een live verslag gegeven voor het forum volgens Sonny en Picasso1 heeft de billen van een Belgische zo bestudeerd dat hij na het kamerbezoek vergeten was om er ook nog zijn lollie tussen te steken.
    Sonny was vrij stil maar hij had het ook druk met de vele kamerbezoeken.
    Na ook een heerlijk samen zijn met Chanell Duits/Brasil het is een zeer volwassen vrouw met een uitstraling waar sommige beren bang van worden door haar mooie brutale sexy uitdrukking heb ik rond middernacht afscheid genomen van de andere beren en naar "Nee Nee niet naar Nancy gereden "
    maaar naar huis.

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Last Saturday in GT

Were in GT

Saturday, 30th August 2008 :

61 named women : Andrea (.ro - 26-29 yo), Anja/Tamara (.de), Beate (.ro - New - Brown hair, 18-21 yo, slim, 1.65 m, cup A), Casey (.de), Chiara (.de), Claudia (Croatia), Dasha (.ru), Denise (Iran), Desiree (.ru - Was new two weeks ago - blonde/white hair, 26-29 yo, normal, 1.70 m, cup B), Diana (Colombia), Ella (.ru), Eveline (Ghana - Was new last week - black hair, 22-25 yo, normal, 1.60 m ), Filiz (.tr), Heidi/Yasmine (.cz), Ina (.ru), Isa (.pl), Jasmine (.tr), Jenny (.ru), Josephine (.de - New - Blonde, 22-25 yo, slim, 1.65 m, cup C), Julie2 (.ro), Katharina (Slovakia), Katja (.bg), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Laurie/Lorny (.pl), Leyla (.tr), Lilia (Ukraine), Lin (China), Linda/Kiara (Brazil), Lucy (.tr), Magdalena (.pl), Mandy (.pl), Maria (Lithuania), Marnel (Croatia), Mati (.pl), Melissa (Dominica), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Mia (Italy - Was new last week - half german, half italian, blonde last week, brown hair this week, 18-21 yo, slim, 1.70 m, cup B, big beautifull eyes), Mira (.de), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadia (.bg), Nikita (.ru), Perla (Dominica), Pia (.pl), Rachel (.de), Romina (.ro), Sabrina/Carolina (.hu), Sam (.cz), Samantha (Brazil), Samantha (.de), Sandra (India), Sandra (.ro), Shannon (Belgium), Sherin (Croatia), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sofia (Asian), Sophia (Venezuela), Sylvia/Silvy (Niger), Vanya (.bg), Vesna (.hu),

and 12 unknown women (6 new ones).

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey
    Laatst gewijzigd door Haec58; 31 augustus 2008 om 22:26