blijkbaar een tijdje werkloos geweest die Svetlana
Na heel erg verleid geweest te zijn hapte ik toe en liet ik haar een sleutel halen. Arm in arm huppelden we blijgezwind naar een hutje. Al wat ik had kunnen dromen kwam uit. Ze gaf me precies de sessie die ik graag heb. Eerst wat tongzoenen, strelen en knuffelen, mekaar uitkleden en verder alles rustig opbouwen. Het tongzoenen gebeurde met volle overgave en heel afwisselend. Vingeren, beffen, allerlei standjes… niets was haar te veel. Ze werd lekker nat en gebruikte geen crème. Pijpen is zonder condoom. Na de daad nog heerlijk nageknuffeld. Svetlana is niet haastig, verre van. Doordat ze zo goed was, kwam ik binnen 30’ klaar. Meer dan af en toe maak ik langere sessies maar nu vond ik het goed zo. Ik wou ook nog wat eten want de eerste maal had ik niet zo veel gegeten. Bovendien ontbrak er één dingetje voor mij tijdens de sessie. Ze was niet helemaal het type dat ik zoek. Dit is eigenlijk geen minpuntje want dat wist (zag) ik op voorhand. Ik was te gek gemaakt door haar en spontaniteit moet je al eens de vrije loop laten gaan. Om deze laatste bijkomstigheid zit er voor mij geen herhalingsgevaar in. Ik kon haar zo eens niet lekker dicht in mijn armen nemen of in de lucht zwieren :smile:.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man