Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 83 van 83
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Daumen runter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Zo kan je het ook bekijken:

http://www.hetinteresseertonsniet.be/

:wink:
    Je kan het natuurlijk ook zo bekijken: vlug wat postjes uitdelen, ze noemen het zelf het mooiste 'kerstcadeau' die dit land kon krijgen, en dan vooral de liberalen.
    Volgens mij, ik bekijk het zo, is het een mooi kerstcadeau voor de 'nieuwe' ministers, lekker zakken vullen en doen alsof zij het land redden.
    Er werden weer heel wat euro's verdeeld vandaag, met niets dan tevreden gezichten, en de grootste verliezers van de verkiezingen hebben de mooiste portefeuilles.
    Ik walg er zo stilletjesaan van, onze Belgische zakkenvullers ... snel een regering op de been brengen, en hun bankrekeningen nog wat aanspijzen voor Kerstmis. :green_smi

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Beitrag

Nederberen, ofwel ollanders,

Hoewel de meeste van de Nederlanders zich ver boven België en Belgen verheven voelen, kan ik een ieder vertellen dat ik als geboren en getogen Brabander, zo snel mogelijk naar België wil verhuizen.

Naast vele financiele voordelen zoals veel goedkopere huizen 50%, auto's 30%, ziektekosten, kinderopvang 1,30 ip.v 5,40 per uur, veel hogere kinderbijslag, Motorrijtuigen belasting, etc.

Ze zijn veel rustiger, genieten meer van het leven, bemoeien zich niet met de buurman en ze mogen wel een vriendin van buiten de EU importeren zonder NL te leren waar dat niet kan.

Kortom, die Belgen die zijn zo gek nog niet !

Gegroet, Foots

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard Vlamingen niet voor Neder-Vlaanderen

BRUSSEL/DEN HAAG - Vlamingen voelen weinig voor een unie met Nederland, zoals PVV-leider Geert Wilders maandag lanceerde in krant De Telegraaf. De Vlaamse reacties en een opiniepeiling zijn overwegend negatief. ................................... http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...__.html?p=24,1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard 'Afsplitsing kost Vlaanderen geld'

AMSTERDAM - In tegenstelling tot de gangbare opvatting, wordt Vlaanderen er na een afscheiding van België financieel niet beter op. De Vlaamse economie zal dan 1,2 miljard euro per jaar moeten inboeten. ........................................ http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...__.html?p=12,2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik vond het al raar dat de Walen ineens wilden onderhandelen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik vond het al raar dat de Walen ineens wilden onderhandelen.
    Ik vind het nog steeds raar dat die zogenaamde ChristenDemocraten zich willen inlaten met een racistisch varken als Dewever van NVA, die enkel en alleen wil horen van een afsplitisng van Vlaanderen. Ze moesten hem vierendelen en aand e wilde varkens voederen.
    Veel noten op zijn zang, dat vet zwijn. Om in de politiek te gaan moet je alvast geen verstand hebben, dat is duidelijk. En dat hij ook nog eens stemmen gehaald heeft tijdens de verkiezing, doet me twijfelen aan het niveau van de gemiddelde Vlaming.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Nederberen, ofwel ollanders,
    Naast vele financiele voordelen zoals veel goedkopere huizen 50%, auto's 30%, ziektekosten, kinderopvang 1,30 ip.v 5,40 per uur, veel hogere kinderbijslag, Motorrijtuigen belasting, etc.

Kortom, die Belgen die zijn zo gek nog niet !

Gegroet, Foots
    Je vergat dat het eten over het algemeen ook minder duur is en kwalitatief beter en grotere hoeveelheden.
    Dat is de reden dat jij zo vlug mogelijk naar Belgie wil verhuizen.:green_smi

Kortom,die ollanders zijn zo gek nog niet !

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik vind het nog steeds raar dat die zogenaamde ChristenDemocraten zich willen inlaten met een racistisch varken als Dewever van NVA, die enkel en alleen wil horen van een afsplitisng van Vlaanderen. Ze moesten hem vierendelen en aand e wilde varkens voederen.
    Veel noten op zijn zang, dat vet zwijn. Om in de politiek te gaan moet je alvast geen verstand hebben, dat is duidelijk. En dat hij ook nog eens stemmen gehaald heeft tijdens de verkiezing, doet me twijfelen aan het niveau van de gemiddelde Vlaming.
    Ging dien al geen 7 keren uit de regering(???) stappen... bla, bla, bla... poen scheppen ja, ja, ja...
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten