Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 210
  1. #201
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Er hingen eerst van die "stenen" en "theelichtjes"-posters. Die laatste kwam ik gisteren bij een vriend tegen in de woonkamer. Ik zeg hee die ken ik ....*slik*...ben even vergeten waarvan *pfew*
    Whahahahaha lol
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  2. #202
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Whatever, ik heb weinig gemerkt van de moeilijke sfeer die er zou heersen, al is het wel beetje vreemd dat bepaald dames die bijna interieur waren in PHG er ineens niet meer zijn.krijgt
    Ik moet ook bekennen dat de sfeer een stuk gemoedelijker was dan de afgelopen weken. Ook moet ik toegeven dat het ontbreken van enkele meiden toch zorgt voor een hele andere sfeer. Ik kon altijd goed opschieten met de dames en wens ze dan ook zeker het allerbeste. Het zijn stuk voor stuk hele lieve meiden die alleen het allerbeste verdiennen in mijn ogen. Zeker niet dat lot dat hun nu ten deel gevallen is. In mijn ogen hadden ze beter een paar van die "snuif...." mee mogen nemen! Daar hadden ze beter aan gedaan. Maar ik heb al eerder gezegt dat de duitse authoriteiten hun prioriteiten fout hebben liggen.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 21 maart 2006 om 10:36

  3. #203
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard alles komt goed.

    Vanavond waren weer veel bekende meiden weer terug.
    Cora.Ela,Louisa,Lorena,Shakira,Sandra,Jessica, Emelia,Jill,Eve,Lisa en nog een paar uit Hongarije en duitsland.
    Dan zijn er nog een paar echt met vakantie en nog een paar naar school tot begin april.
    Dan komt Katja en Marina weer terug.
    Kasia en Ola hebben vandaag gebeld dat ze 20 dagen in Berlijn gaan werken in een nieuwe club die met de wk heel druk moet gaan worden.
    Entree daar Euro 75,- met alle luxe die je maar kan bedenken.
    Naam van de club zal Sonny hier vermelden binnenkort na bezoek van hem daar.

  4. #204
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    201
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Kasia en Ola hebben vandaag gebeld dat ze 20 dagen in Berlijn gaan werken in een nieuwe club die met de wk heel druk moet gaan worden.
    Entree daar Euro 75,- met alle luxe die je maar kan bedenken.
    Naam van de club zal Sonny hier vermelden binnenkort na bezoek van hem daar.
    Beide dames zijn vanaf 24 maart te bewonderen in Artemis in Berlijn

    http://www.fkk-artemis.de/front_cont...ang=3&client=3

    Ja, moeten we een eindje rijden om Kasia te zien

    BR, Sonny

  5. #205
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Het is weer lente er is een eekhoorn gesignaleerd in de tuin van de PHG

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #206
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Spreek voor jezelf, ik heb gisteren geen eekhoorns gezien. :D alleen Wili69 die te hard gebeft had. De restjes hingen hem nog om de mond.

    :D :D :D

  7. #207
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 07:59
    Berichten
    680
    Discussies
    27
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het is weer lente er is een eekhoorn gesignaleerd in de tuin van de PHG

    Willem2

    Ok ik zal er dan maar melding van maken. Ik was afgelopen donderdag weer een keer in de PHG. Het was mooi weer dus het eekhoorntje ging weer eens lekker buiten spelen. Ik heb op het terras een kopje koffie gedronken en me laten voeren door allerlei dames die er weer waren. Gesprekje met Ela , daarna heb ik dus Sabrina weer gezien. Die zag er goed uit alleen mag ze wel wat aankomen. Waren heel wat nieuwe dames vooral uit Polen en Hongarije. Milana stelde haar zusje aan mij voor. Ze leek er wel wat op maar ik ben nu al weer haar naam kwijt :o NKG de namenonthouder zal er wel mee komen .
    Voor de rest me weer goed vermaakt deze keer met een nieuw meisje, weer een Patricia.

    Babbel

  8. #208
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    NKG de namenonthouder zal er wel mee komen .Babbel

    Hahaha ik en namen onthouden die is goed. :D

  9. #209
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Nog nooit zo laat thuis geweest :P

    JA ik begin maar bij het einde....gisteren was ik pas om even na 4 uur thuis......dat terwijl PHg toch echt om 2 ur de deur sloot. We probeerden nog te rekken in de hal voor we naar buiten liepen, maar men was blij dat ook de laatste drie der Mohikanen (Tiga, Knabbel en ik) de tent verlieten om kwart over 2 :D

    Het verhaal van de dag......
    Was een ouderwets zeer leuk PHG-middagje (en avond), eentje die ook mede door de aanwezige ijsberen werd gestuurd en zeker de terugkeer/aanwezigheid van een groot aantal TA's (of tenminste die voor die beoordeling in aanmerking komen).
    Na binnenkomst eerst snel me berenkostuum aangetrokken, waarbij ik al erg hartelijk werd begroet door diverse dames (o.a. Claudia :littleang , Chayenne en een grotere blonde, waarover later meer). Sonny kwam net van het toilet dus dat was al een verrassing dat hij er was, gevolgd door het feit dat 'Wie is de Mod?'-Tiga en Knabbel buiten zaten bij te komen op het bankje bij de sauna. Ook Mr.Shitfinger was er :D
    Uiteindelijk aan de bar geland voor een koffie en daar begint het verhaal lange blonde hehe....het bleek te gaan om Pia, een Duitse uit Keulen die in de ogen van Tiga en mij erg euhm hoe zeg je dat...*uitdagend* keek hehe. Toen ze dan uiteindelijk langsliep attenteerde ik haar er even op dat haar blik ons nerveus maakte :D ....dat was juist de bedoeling zei ze, gevolgd door een greep halfhoog, die ik vakkundig ontweek. Mijn verweer dat ik er kwam om te relaxen werd glimlachend beantwoord met de opmerking dat het des te fijner is te relaxen als je nerveus bent.....Tiga genoot in stilte :teuflisch
    De toon was gezet voor de dag. Vele meiden hadden goede zin, Chayenne solliciteerde nog naar een kamer bezoek, maar helaas kon ik geen sleutel bemachtigen en ging die 50 euro aan me neus voorbij Vera kwma even langs om dr wekelijkse portie Scooby Doo op te halen.
    Er werd gewacht op het eten en dat hebben we ons goed laten smaken. Uitbuikend en wel op de bank in de bar wilde Sonny wel even een blowjob geven, maar voor die eer bedankte ik snel :green_smi ...de dames lagen in een deuk.
    Echter de spontane blik van Kitty was ook al opgevallen en de grijze cellen werden aan het werk gezet om te bedenken wie het kamergewnootje ging worden vandaag...zou het Pia worden, Kitty, wellicht Louisa die wederom erg uitdagerig zich gedroeg of misschien wel Anna, die na langdurige afwezigheid weer ten tonele was verschenen.
    Hoe verrassend was dan ook de kans die ik kreeg toen ik een handdoek ging halen in het nachtcafe en werd benaderd door Claudia.....tja voor de kenners, dan hoef ik niet lang na te denken. Kitty had dit gezien en probeerde ook even dat ze had gezien dat ik had staan kussen met haar vriendin hehe....maar dat was wel positief vond ze.
    Uiteindelijk kamer drie dus geboekt en heerlijk gerollebold met mooie Claudia en na een uurtje tot grote tevredenheid van beide kanten deze weer verlaten. Een douche genomen en me aan de bar neergelaten en nog wat onzin eruit gekraamd, tot mijn oog viel op het oranje meisje ....vorige keer ook al gezien en een mooie verschijning. Wat bleek, ook Knabbel had wel interesse (sorry dat ik haar wegkaapte) en juist die denkwijze liet me dan toch maar besluiten om haar eens te benaderen.....ben ik zo brutaal of durft Knabbel dat niet hehe?
    In gesprek geraakt met haar, daar ze samen was met dr nichtje (ahum) die graag eens zou Knabbelen, hoewel ons eekhoorntje dat niet zo zag zitten. Ook hij had zware voorkeur voor de lady in orange....genaamd Lija (en zo schrijf je dat, even maar gevraagd aan haar) uit de Oekraine oorspronkelijk. Lekker gekletst even, en de spontanitiet was te bemerken dus sinds lange tijd een tweede keer op 1 dag een kamer opgezocht.....
    Kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was en dat ze na afloop zo gaar en relaxed was dat ze blij was dat het Feierabend was, en nee, dat lag er niet aan dat ik een poging heb gedaan een konijn na te doen....het was gewoonweg super ! >> Massagemeister im Einsatz Na afloop nog even aan de bar gezeten met haar en snel wat gedronken...tja een mooie dame op je schouder, daar is niks mis mee.
    Wat wil een ijsbeer nog meer....twee zeer mooie dames en twee zeer geslaagde kamerbezoeken op 1 dag. Het leek alsof oude tijden weer herleefden :D

    Note : soms is het toch schrikken als de dames naar huis/bed gaan hehe....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  10. #210
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    1 oktober 2024 @ 23:00
    Berichten
    3.314
    Discussies
    65
    Thanks
    301
    Thanked
    2.211 in 1.055 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren en ik moet zeggen dat ofschoon ik erg moe was het al met al toch een erg leuke avond. Met name omdat er veel bekende beren waren. De dames zijn een discussiepuntje op dit moment voor me. Ik moet zeggen dat er een aantal mooie jongedames bijgekomen zijn. Maar er lopen ook een aantal dames bij waarbij ik toch echt iets heb van . Ook het gedrag van enkele dames (niet alleen betty (zie thread)) was beneden alle peil. Ik hoop dat het management dat ook gezien heeft wat daar gebeurde, en daar ook actie op onderneemt. Voor de rest, eten was goed, sfeer was goed. En mijn gezelschap was uitstekend! Wat wil eens mens nog meer.

    :D

 

 
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.