Na een rondje of 4 al gelopen te hebben had ik mijn keuze nog niet gemaakt
Ik twijfelde tussen twee dames een Marokkaans en de andere ook uir die richting.
Totdat ik weer terug op de schipperstraat nr.51 twee dames zag staan.
Vele mannen stopte en vroegen natuurlijk naar de prijs. (die zij al weten maar met een hand in de zak )
Ik twijfelde ook toen ik deze dames zag staan lang,blond,super lichaam en mooi koppie.
De een was Bulgaars en 23 jaar ik state op haar af en ging meteen naar binnen.
Ze vertelde dat PMC en NMC E.50,- kost,ik zei dat ik twijfelde om een keuze te maken en de andere dame lachte waarop ik zei dat ik met beide naar de kamer wou.
Na beide E.50,- betaalt te hebben en ik onder toezienend oog van twee dames heb ik me uitgekleed.
De dames deden dat ook en ik lag tussen twee dames op bed.
Valerie begon te pijpen met een condoom en de Bulgaarse begon mijn borst te zoenen en ging verder naar beneden om langs haar vriendin mijn ballen te likken.
Daarna gingen beide dames mij gelijktijdig PMC en ik vingerde beide poezen.
Ik vroeg toen Valerie op mijn penis ging zitten of de Bulgaarse even boven mijn gezicht kwam hangen om de andere te kussen en ik haar poes kon likken.
Na dit standje ben ik opgestaan om via haar te nemen de Bulgaarse ging bijna plat op haar buik, om boven op haar de Italaanse te kunnen houden.
Ik voelde me als god in Frankrijk dus ging ik van poes naar poes om aan het einde Valerie vol te spuiten terwijl de Bulgaarse langzaam was opgestaan om achterdoor mijn ballen te likken.
Ja dit was super.
Valerie ;
25 jaar
Lang blond haar
Lengte 170 cm
mooie borsten cup c
Lange benen en sprak redelijk Nederlands
De Bulgaarse ( naam even kwijt )
23 jaar
Lang blond haar
lengte 170 cm
mooie borsen cup B
ook lange mooie benen
service van beide dames PMC,NMC,Beffen en kussen.
Wat mij opviel was dat De Bulgaarse haar telefoon aan had staan :o ze zei toen ik heb pakte dat ze hem vergeten was,maar volgens Vallerie liet ze hem alijd aanstaan.
Daar kikte ze op.
Dit deed ze dat haar vriend dan mee kon luisteren en wist hij hoe het verlief
Na ruim een 1/2 uurtje heb ik het pand weer verlaten