AMSTERDAM - Actrice Eva Mendes claimt in alle vijftg Amerikaanse staten seks te hebben gehad..... http://www.telegraaf.nl/prive/193620...__.html?p=22,2
Ik heb het niet verder geschopt dan de deelstaat Nordrhein-Westfalen![]()
AMSTERDAM - Actrice Eva Mendes claimt in alle vijftg Amerikaanse staten seks te hebben gehad..... http://www.telegraaf.nl/prive/193620...__.html?p=22,2
Ik heb het niet verder geschopt dan de deelstaat Nordrhein-Westfalen![]()
Stiffmaster ik sluit mij volledig bij jou worden aan.Josef is begonnen in de Rozebuurten.In Nederland:Alkmaar,Leeuwarden,Heerenveen,Groningen, Amsterdam 3 buurten,Haarlem,Utrecht woonboten,Deventer,Arnhem,Nijmegen,Den-Haag,Den-Bosch,Maasbracht in pandig,Doetichem,enz .En toen begon ik met mijn grenzen te verleggen in Belgie,Antwerpen,Gent.Duitsland,Keulen. Toen had Josef het wel gehad met al die Hoeren?Uit al die vreemde landen,ben de tel kwijtgeraakt?En Toen ondekte ik de parenclubs in Nederland,Belgie,Duitsland.Ze leken in die parenclubs met de week ouder te worden,de dames :Toen dacht Josef als ik dit mijn hele leven moet doen? Dan wordt ik ook ouder en krijg ik hem niet meet overeindEn op zekerre dag sprak ik een veearts en die vertelde Josef van de FFK clubs in Duitsland.Ik zei wat moet een veearts daar nou zoeken! Daar lopen toch geen varkens? Nee zij de veearts: Maar wel hertjes en ijsberen? Nou Josef zijn broer zit ieder weekend in Duitsland:En bezoekt daar samen met zijn zoon allemaal dierentuinen.Nou Josef toch wel een beetje nieuwsgierig naar die bambi hertjes,en die ijsberen?Ik dacht als die ijsberen die hertjes nou maar niet opeten.Maar dat kon ik alleen maar zien als ik er naar toe ga.Nou en Josef is er geweest {was} Ik kan wel vertellen dat sommige hertjes wel om op te vreten waren,Wat waren ze lekker:En goed/lief /mooi.Maar deze hemel op aarde heeft een groot nadeel:Je raakt er aan verslaafd en het kost een Gods vermogen! Tot Josef in gesprek kwam met een ijsbeer en mij vertelde van de party treffs in Duitsland een prijs voor de heeledag dat sprak mij wel aan.En dat tegen mijn vriend verteld en hij ook mee gegaan was ook meteen verslaafd aan dit concept.Nou het werd Josef op een gegeven moment allemaal teveel ,overal waar je maar keek om je heen werd de sex bedreven.Nou Josef moest het onderspit delven tegen zijn vriend want hij is 10 jaar ouder dan Josef maar???Hij spuit tien keer meer dan Josef.Met een blauwen rakker wordt hij wel weer wakker?EN wat die varkens betrefft die kom ik jammer genoeg ook wel eens tegen in de clubs.Dat zijn van die mannen die zetten het op een zuipen zetten.En dan ook niet meer kunnen spuiten?Dus Mannen drink weinig of geen bier maar maak veel plezier.Josef voelt zich toch het best met 1 of 2 dames op een afgesloten kamer .En gezellig praten met mede ijsberen die ook genieten van al dat moois op aarde.Nou Josef heeft de dames in zijn leven niet geteld,Maar?Ze komen wel uit meer dan honderd landen,Want ik kan ze niet tellen op mijn 2 handen.En wat betreft het bier dat kan je ook niet tellen op 2 handen? Want ?dat is nul en toch ik ik iederen dag nog een stijve ... ?En laatst had ik ook een stijve nek.En Josef maakt nog steeds plezier zonder bier.Maar dan wel met de dames van plezier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Willem2; 19 september 2008 om 00:37