Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard Ebby (Braziliaans/Peruaans)

Naam : Ebby (is hetgeen ik verstaan heb)

Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Peruaans - Duits, goed Engels,beetje Frans

Leeftijd : 28

Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang

Lengte dame : 160/165

Postuur/Cupmaat : Slank (zeer donkere huid) / cup C (siliconen)

Tatoeages/Piercings :Geen/Tepelpiercing door beide tepels (misschien ook navelpiercing maar vergeten)

Service: TZ,NMC,PZC,FT

Voordelen: Geile spetter

Nadelen: Goede afspraken maken met deze dame anders gaat het fout.

Tijdsduur : 1,5 uur

Prijs : 175 met FT (25 euro inbegrepen van ons samenzijn wachtende op de sleutel, niet mee akkoord maar soit voor één keer laat ik het gaan).

Extra’s bij het bezoek: goede aftersales

Vandaag nog eens richting clubje getrokken om eigenlijk Julie nog eens terug te zien, doch ze was er niet. Vriendinetje van haar gevraagd of ze kwam, maar die zei dat ze Julie al maanden niet meer in GT gezien had. Zatte zever natuurlijk en einde conversatie. Toen viel m'n oog op Ebby studente solar technologie (het kan niet gekker worden) , lekker foute dame. Klein gesprekje met haar gevoerd maar de sleutelvraag kwam al snel, daardoor maar gezegd dat ik nog even op een vriend aan het wachten was maar dat ik later haar wel zou opzoeken. Wou even eerst de kat uit de boom kijken of ze niet te snel terug van de kamer kwam, dit bleek mee te vallen dus haar maar gevraagd voor sluschel. Die was er niet dus even wachten, waarop ze me voorstelde eerst samen iets te eten, zogezegd zogedaan, na een 20/25 minuutjes was er een sleutel en dan een anderhalf uurtje met haar doorgebracht in een hutje, sex was lekker en deze meid heeft denk ik (ik ben hier voorzichtig) wel potentieel. Bij het afrekenen een klein meningsverschil, ze telde er wel de 25 eurie bij voor de tijd die we samen al etende doorbrachten daar er geen sleutel was. Heb er maar geen drama van gemaakt toch vond ik dit mijn inziens niet geheel correct. Maar daar de sessie met haar voor mij toch goed meeviel ga ik het nog een keer proberen, doch dit keer met goede afspraken. Opgelet : als je met haar naar de kamer gaat laat haar duidelijk zeggen wanneer de tijd om is, als je 5 minuten langer blijft is het betalen, gezegd zijnde dat je dan de tijd ook wel mag volmaken, maar ze had me toch bij de lurven. Ze zou nog tot 26 september blijven maar daar geloof ik niets van.

Conclusie : Leuke maar listige dame (beetje geldwolf), indien je goede afspraken maakt zeker niet slecht. GFE.....mja niet helemaal. PSE.....heb een voorgevoel van wel, ben er niet helemaal voorgegaan met haar maar denk dat er veel mogelijk is. Wel de nodige €€€€€€'s neertellen bij haar.

Om 18 uur huiswaarts. Veel beren vandaag maar de bezetting was m.i. maar zozo.

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Ze zou nog tot 26 september blijven maar daar geloof ik niets van.
    Ze was er woensdag ook, het was haar eerste werkdag en ook dan zei ze dat ze tot 26/09 ging blijven. Ik ben er wel niet mee op kamer geweest want mijn
    geld was al op en toen ik dit haar duidelijk maakte, vond ze dit niet erg: we hebben nog een kwartiertje doorgebabbeld: leuke dame, mooie body, prachtige ogen en een glimlach die 'magnetische krachten' bezit :teuflisch.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

ze heeft idd ook een navelpiercing en tongpiercing. Mss dat ik morgen nader kennis maak met haar al vind ik t wel een jaagstertje.

Last Online
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    ze heeft idd ook een navelpiercing en tongpiercing. Mss dat ik morgen nader kennis maak met haar al vind ik t wel een jaagstertje.
    Maak goede afspraken, want het is er ééntje die de regels van het spel wijzigt tijdens het spel. Ik was zaterdag terug in GT liep haar tegen het lijf en ze wou meteen de sleutel halen maar vertelde me er vlug bij dat het vanaf nu 100 €/uurtje zou zijn, vertelde haar dat ze niet goed wijs was dus zakte ze terug naar 75 €. M'n zin was al over, maar goed om van het gezaag af te zijn zei ik haar dat we misschien na het avondeten zouden kameren. Een goed uurtje daarna was ik even met een meid gewoon even aan het bijpraten in de tuin en dit was klaarblijkelijk niet naar haar zin. Toen ik weer naar binnen liep zag ik vanaf de bar dat ze de dame bij zich riep en ze even stonden te praten. Dame kwam me daarna vertellen dat Ebby haar even de les had gelezen. Dat de dame mij gerust moest laten want dat ze de dag ervoor met mij had gekamerd, en dat we meteen na het eten weer zouden gaan kamer. Ebby heeft ze volgens mij niet allemaal op een rij, heb haar daarna heel de avond ontlopen tot ze me in de kleedkamer te stekken had toen ik me aan het aankleden was. Daar was ze niet goed gezind over, maar ik heb genoeg van haar. Sex was ok maar ....she is bad news.

Ps. had haar even gesproken over de mogelijkheden en ze zei : i do everything. Maar dan wel tegen de juiste prijs en die is niet mis.

Ze zou idd. volgens haar eigen zeggen maar tot 26/9/08 blijven en dan naar Palace/Frankfurt vertrekken. Misschien nog niet zo'n slecht idee.

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Ze zou idd. volgens haar eigen zeggen maar tot 26/9/08 blijven en dan naar Palace/Frankfurt vertrekken. Misschien nog niet zo'n slecht idee.
    Of terug naar de plastisch chirurg, want die heeft er maar een goedkoop setje siliconen in laten glijden

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Maak goede afspraken, want het is er ééntje die de regels van het spel wijzigt tijdens het spel......

.......Sex was ok maar ....she is bad news.
    hmm ik kan me er iets bij voorstellen, maar ik hou wel van FOUTE dames

Last Online
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    hmm ik kan me er iets bij voorstellen, maar ik hou wel van FOUTE dames
    Ik ook, hoewel ik me dat dikwijls beklaag, maar kan het niet laten

Tags voor deze discussie