gisteren een keer in Club Mediteran wezen kijken. Uiteraard speciaal voor Shiva heengereden en ook een beetje voor Sandy. Van binnen is het zeer mooi, middelgroot meer richting de sfeer van F39 en Amnesia dan PHG/GT etc. maar niet de verloederde smaakloze inrichting als F39 maar veel oog voor detail en mooie meubels etc. Er zijn een aantal gescheiden ruimtes, in 1 staat een Jacuzzi. Of er een buiten ruimte is weet ik eigenlijk niet, kwam pas om 21u aan ofzo.
ze overtrof al mijn verwachtingen wat een heerlijk ding. Ze had een wit shirtje aan maar droeg verder alleen hoge hakken. Ze is relatief lang, zeker op haar hoge hakken en heeft een heerlijk vol lichaam. Ze is heel vrolijk en aardig en geeft fantastische service met zoenen, PZC, beffen mmmmmmm, zeer goede ervaring. Ze is half Afrikaans en half Duits, zeldzaam lekkere meid.
Verder had ik Sandy al zien zitten in het begin. Ze keek naar de grond en vermeed oogcontact met iedereen net alsof ze er tegen haar zin zat. Nadat ik naar de kamer ben geweest met Shiva ging ik op een gegeven moment naar haar toe. Ze zei metteen dat ze al vrij had (was ongeveer 22:30 ofzo). Even later had ze haar kleren aan en vertrok.
Verder was het aanbod bedroevend. Eigenlijk de enige die voor mij de moeite waard is is Shiva maar zij is dan ook metteen een parel. Behalve dan misschien Susel (was ook aanwezig) die er ook wel heel lekker uitziet:
Ik geloof dat er nog wel een aardig uitziende blonde rondliep maar die zat de hele avond met een vriendin op de bank dus verder niet goed gezien.
Kortom, mooie club maar ik ga alleen heen als Shiva er is of als het aanbod een beetje aantrekt.
wat prijzen betreft. Ik moest 40 euro entree betalen. 20 min PMC is 30 euro, als je 30 min wil alles erop en eraan kost 45 euro. Ik heb gewoon 50 betaald :P
Laatst gewijzigd door Freddy_K; 20 september 2008 om 09:10