Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Mercedes (Hongaars)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Mercedes (Hongaars)

Haarkleur/-lengte : donkerbruin met rode schijn/halflang
    Lengte dame : 1,56 m
    Postuur/Cupmaat : normaalslank/B-tje (echt)
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
    Leeftijd : rond de 23 jaar
    Tatoeages/Piercings : op linkerarm (hartje met pijl erdoor)/geen
    Service: alles (anaal?)
    Voordelen: zeer lief
    Nadelen: geen gevonden
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75 euro
    Extra’s bij het bezoek: zeer goed en heel afwisselend innig tongzoenen en geniet duidelijk van beffen. Knuffelt graag. Voor- en naservice o.k..

(sessieweergave volgt...)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Zoals beloofd volgt bij het formuliertje hierboven nu het verloop van de sessie afgelopen dinsdag.

Al van bij het binnenkomen herkenden we mekaar en verwelkomden mekaar. Na een poos loop ik van buiten naar het nachtcafé om een drankje te tappen. Mercedes stond juist tegen de balustrades en we lachten naar mekaar. Van het lachen kwam meer. We pakten mekaar lief en stevig vast, streelden mekaar en onze tongen waren ook al snel in mekaar verstrengeld . Ik voelde aan dat ze lief was maar het is niet echt mijn gewoonte om zó snel al te gaan kameren. Zeker niet met een nieuwe dame. Ik beloofde haar dat ik later op de dag zeer zeker een sessie met haar zag zitten. Via een ommetje kwam ik in de bar en zij zat daar ook, op één van de barkruikjes tegen de muur. Ik bestelde een drankje en ging bij haar staan. Waarom ook niet? In feite wist ik al dat ‘later’ heel snel zou zijn . Na nog wat foefelen en nadat ze mij bewierookt had tot en met: mooie ogen en ze vond mijn borsthaar ook lekker en sexy en begon me daar in de bar al bijna uit te kleden. Zo klein als ze is, zo stout als ze is . Ik ben ook maar een mens dus vroeg ik haar om de sleutel te gaan halen.
    Op de kamer verliep alles naar wens. Mekaar lekker vastpakken, strelen, veel en goed en afwisselend tongzoenen met volle overgave, mekaar uitkleden… om uiteindelijk op het bed te belanden waar we mekaar nog er lang (tof zo) uitgebreid hebben getongzoend. Daarna kusten we mekaar in de nek en overal en zij ging al kussend stilletjes naar beneden toe om mijn jongeheer te verwennen. Het pijpen was goed, gewoon goed, niet bijzonder (voor mij). Nadat het condoom er rond gedaan werd kwam ze mij berijden en nadien het missionarisstandje. Omdat ik nog niet direct tot een orgasme wou komen terug wat meer beginnen tongzoenen etc.. Ik besloot om haar eerst ook maar eens oraal te verwennen. Dit liet ze haar bijzonder wel bevallen. Ze genoot er duidelijk van en werd lekker nat. Na haar lang gebeft te hebben kwam ze precies écht klaar. Alles was er om het te geloven en toch…. Tijdens het beffen vingerde ik ze ook en vergat ik ook haar borstjes niet te verwennen. Omdat ze zo opging in het beffen maakte mij dat zo geil dat ik mezelf maar niets in de weg legde en al beffend mezelf tot een orgasme liet komen. Nadat we (beiden) klaargekomen waren hebben we nog een tijd geknuffeld, mekaar overal gekust en nog flink getongzoend om na een uur de kamer te verlaten. Als ik één nadeeltje mag vernoemen was het dat ik in het begin merkte dat haar ingesteldheid een beetje op een halfuur lag. Ik zei haar dat. Daarop zei ze dat het voor haar gerust langer mocht duren maar dat het doorsnee genomen door de mannen meestal zo gewild wordt.

Kortom: een mooi begin van de dag. Kon ik weten dat er later op de avond nog een veel spetterendere sessie zou volgen?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln Mercedes Coupé SL of toch gewoon een zalige Lexus Coupé

Deze Coupé SL (lees: ze is geen meter 56, Seks & Guns, ze haalt zelfs de anderhalve meter niet, dit heet klein drommeltje) voor de tweede maal mogen proeven van haar, en voor de tweede maal ee lang uurtje. Daarover hier dus veel veel meer.
    Eigenlijk was ik niet zinnens met haar te gaan chambreren, getuige daarvan Big30, maar je weet, het vlees is zwak, en soms wordt er iets anders (ook vlees uiteraard) hard gemaakt, waardoor het verstand zakt tot daar waar we niet meer kunnen nadenken. Met alle gevolgen vandien, mea culpa.
    Na twee eerder goede kamergangen (Duitse Nancy en de lookalike van Rebecca/Sandra -wat een lekkere kont heeft die Meid) te hebben gehad, gebeurde het dat ik mijn oog liet vallen op "een echt long blond animal", en Picasso nam de honeurs waar. Vanessa is de naam, dik boven de meter 80, lang, blond, zeer korte haren, ik dacht zowaar dat Lisa voor me stond. Sir Wankalot, waag je duivelse kans :teuflisch
    Twijfelen en twijfelen, en nog twijfelen, contact met haar gezocht, en iets zei me dat ik mijn polletjes er niet aan mag verbranden, al was het maar om mezelf te beschermen tegen alweer verslaafd aan een geile donder. Mezelf kennende, gaat het er één van de weken toch van komen. Ze moet maar niet zo mooi staan te wezen (knipoogje, maar moet drie afbeeldingen wissen, ha ha)

Maar waar had ik het ook alweer over? Ach ja, ik had erover gezien. Seks & Guns heeft ze al eerder beschreven, die gekke beer moet ook steeds dezelfde Meiden kiezen dan ik. Alhoewel, ik val niet op zijn ex-vriendinnetjes, net ietsje teveel GFE naar mijn zin (met de knipoog). En hij zal wel van de gedachten verlost zijn dat ik een pooier ben (met dank aan een ex-lid, die wel een zeer overtuigende IM naar hem had gestuurd, en het lijkt wel op een Tarzoon Cartoon, Jane is calling, heren, dus ga jullie daarmee maar bezighouden ). S&G had waarschijnlijk verwacht in een dikke Coupé te mogen stappen als ik hem naar huis voerde, dat moet tegengevallen zijn, in mijn klein ottoke. Al goed dat S&G de meter 70 niet overkomt, anders had hij niet genoeg beenruimte:D)

Grrr, Mercedes dus. Ungarien, bloedgeil, ze moet zelf moeite doen op haar hoge hakken om met haar mondje boven mijn schouders uit te komen (als ze hoog springt lukt het haar net :p)
    Ik had haar twee weken geleden al een dik uur mogen proeven, nadat Shakira me suf had geneukt, en toen catalogeerde ik haar al als zeer goed. Het was enkel de luie rplover die gewoon geen paspoortje vond, en wel zou wachten tot iemand dat vuile werk wel zou opknappen. S&F, bedankt, ik haat je dus toch niet zo erg, zie je wel

Eerst maar enkele aapassingen aan haar paspoortje. Geen anaal (ik heb het niet geprobeerd , maar dat gaf ze zelf aan), een B zou wel erg groot zijn voor deze lilliputter, een B kan dat frele lijfje niet aan, dus hou ik het op een 70A, 147 cm groot, maar zo heet als een Hongaarse maar kan zijn. En dan heb ik de volgende Meiden in gedachten: Sylvia (GT) EN Sheila (YY). Het lijkt wel of ze allen naar dezelfde seksschool zijn geweest, de Hongaarse Meiden die in onze Westerse kontreiën zijn verzeild geraakt.

Ach, ze is zo lief, ze is zo een dondertje, en ik probeerde haar te ontwijken, het vlees is zwak, en daarom net. En omdat ik ook wel eens wat anders wou proeven. maar ze had me al driemaal te pakken gehad tussen het nachtcafé en de bar, en telkens zo lief, die tong binnenwringend in mijn lief mondje, en steeds maar uitdagen.
    Toen ik eindelijk dacht van haar de volgende keer dan maar weer eens een uurtje te boeken, gebeurde het.
    Big30 zat daar zo moederziel alleen in de bar op de bank, zoals alleen Big30 dat kan. Genietend, languit, een glimlach op zijn Biggetjeslippen, de asbak en zijn sigaretten steevast links van hem op de bank, alsof hij zo het ganse Roemeense Klasje zou afstoten .
    Ik moest en zou hem dus gezelschap gaan houden, het was intussen al over half twaalf, en het werd stilaan tijd een einde te breien aan deze mooie dag in PHG.
    Ikke dus naast Biggetje, maar niet in de hoek, want daar zat........
    .....jawel, ons Coupétje. Biggetje, beleefd als hij is, pakte de asbak weg en legde zijn sigaretten netjes op tafel, plaats makend voor deze goddelijke relnicht. Daar zaten we dan, en als Mercedes zo dicht bij je zit, en je hebt haar tong al enkele keren gevoeld eerder die dag, en ook haar tandjes, die dan ook nog in je lippen bijten, wat moet je dan als man? Ja, right.
    Ik pruttelde nog wat tegen, en Big30 en ik praatten nog wat over de mooie aansteker die ik al maanden in mijn bezit heb, maar Mercedes begon met dat duivelse tongetje zichzelf wat aan de lippen te likken, en haar handen speelden wat met haar borstjes, en gingen naar haar groene slipje.
    Tja, nogmaals, wat moet je dan als man, ik deed teken dat ze mocht komen. En ja hoor, ze keek, zag en overwon (lees: vene vidi vici). In een mum van tijd zat ze in spreidstand over me heen en begon me te tongzoenen, en haar hand beroerde mijn goddelijk lijf, van onder tot boven.
    Ik probeerde nog (niet echt maar ik moet toch iets zeggen om me goed te praten), maar alle bloed vloeide weg, en het begon wel erg op een GT-tafereel te lijken (Jansen indachtig met zijn enorm stijve lul op de banken ), iets waar ik wel degelijk de pest aan heb. Daar zat ik dan met een stijve joekel die zo groot was als hij maar kan zijn (en dat valt best mee, niet te groot dus voor deze Coupé), en zij bovenop me, die meter 47.
    Grappig? Neen, dus ik besloot haar maar snel een sleutel te laten halen, het was intussen al kwart voor twaalf, en ik stond weer op oorlogssterkte.
    Twee minuutjes later was ze er al terug, fier met sleutel nummer twee, en de vraag of het wel goed was, die kamer? Kon ik weten dat dat de kamer was waar ik Rex zijn hoofd had zien buitensteken en CarpeDiem eerder die dag de bloemetjes achter het gordijn had zien wegplukken. Foei (als je je er goed bij voelt, vooral niet laten, bij gebrek aan je schatjes begrijp ik je frustratie, Carpe :teuflisch)

Nog een tiental minuutjes blijven hangen bij Biggie, en om even over twaalf dan toch maar naar "den twee" vertrokken.

En het was net zoals verleden week, maar dan net weer ietsje beter. Ze zoent heerlijk, ze vreet je zowaar op (vreten, iets voor Foots ). Misschien doet ze dat om andere gebreken (en het enige gebrek dat ik bij haar kan vinden is haar gestalte) te verbergen. Een gebrek dat ze vanzelf weet om te buigen in een voordeel, want ze zit toch lekker dichbij je als ze boven op je rijdt, dan nog moet ze zich strekken om je te kussen
    Ze zoent verdomd lekker, Seks & Guns gaat het zowaar nog omschrijven als GFE, vrees ik
    Eerst de badhanddoekjes, Coupétje, want ze is zo hevig dat ze maar blijft zoenen, dat je gerust een uur naast bed kan blijven staan, hangen, en wat dan ook.
    Verleden week had ik al met haar tandjes mogen kennismaken, wel steeds kijkend met die heerlijke oogjes of je geen pijn hebt, maar het wel lekker blijft vinden. Alweer dacht ik aan Sheila, die net hetzelfde doet, dus toch dezelfde opleiding genoten?
    De handdoekjes op bed, en ja, je kan haar gewoon met een hand opheffen en op bed leggen. Ze kronkelt dan ook op dat reuzebed voor haar, en als je je in haar gedachtengang kan verplaatsen, zo moet een "super de luxe kingsize bed in de keizelijke suite" er dus uitzien
    Zoenen, zoenen, en nog zoenen, ze doet gewoon precies niet liever. het lijkt wel of ze je wil opzoenen. En die handjes, die laten zich niet onbetuigd. Ze dwaalt af, speelt met je lichaam, knijpt in je tepels, dwaalt langzaam af, en krijgt je in no time op oorlogssterkte. En neen, ze dwaalt niet onmiddellijk af naar "het oord der oorden". Ze bouwt dit allemaal langzaam op, laat je ook aan haar oor sabbelen, haar nek zoenen, bijt je zachtjes op verscheiden plekjes, kruipt dan weer op verkenningstocht naar boven. kortom, geen standaard behandeling en in vergelijking met twee weken geleden, best wat afwisseling.
    De einge vergelijking zijn die scherpe tandjes, die ze zowat overal inzet waar ze je te pakken kan krijgen.
    neen, geen SM, maar zacht sabbelen, en soms eens een iets hardere Knabbel (en Babbel ook :teuflisch). Vooral in mijn melocakejes, en dan kijkt ze je aan met een air van.......je vindt het verdorie nog lekker ook.
    Langzaam gaat ze (uiteraard ZONDER, Ace2) me pijpen, en nog steeds die tandjes gebruiken.
    lekker lekker beestje toch, gewoon een zeer lekker dier. Soms kruipt ze terug naar boven (een reis om de wereld voor haar :D) en dan laat ze je je eigen voorvocht proeven, en wie kan een zoen van haar weigeren?
    Tijdens het pijpen zet ze zich zo dat je overal aan kan. Tja, ze kan dan ook niet ver weg met haar korte lijfje. En wordt ze echt nat? Dat laten we maar in het midden, is trouwens ook in het midden van haar

De condoom dan, die komt er na een dikke 20 minuten aan. En erover uiteraard. met passie, en terwijl niet ophoudend verder te spelen, ze onderbreekt er het "spel der lusten" niet voor, en das dan ook weer een pluspunt. En dan komt het bijna heerlijkste dat je met zo een "klein mormel" kan meemaken. Ze plant zichzelf bovenop me, en bereidt (berijdt) me als een nymfomaantje. Op en neer, kussen, dan weer haar body naar achter gooiend, gewoon heerlijk. Als een echte vriendin zoent ze je de zevende hemel in, als een "volleerd hoertje" neukt ze je het bed bijna af. Een hele prestatie voor een klein drolletje, als je 't mij vraagt.
    Zelfs omdraaien gebeurt in een vlotte beweging, maar ik wil niet te lang met mijn 73 hele kilo's op dat lijfje liggen, dus besluiten we haar terug boven op me te planten. Reversed ditmaal, en dan beginnen haar handjes haar werk te doen. ze schokt heerlijk op en neer, van links naar rechts, draait daarmee met dat heerlijke kontje, één hand steun zoekend op mijn schouder en arm, en met de andere hand met mijn "tweeling-melocake" spelend.
    En dan nog zeggen dat die Meiden er soms niks van terechtbrengen, en met de oogjes dicht gaan liggen, en aan hun pimp liggen denken terwijl ej hen neukt :D . Niks van dit alles bij haar. ik moest haar zowaar van me afduwen, of ik moest mijn verhaaltje hier afbreken.....
    Na haar van me afgeduwd te hebben, haalde ze er verdorie het condoom ervan af en begon me zo verder te .....................

....pijpen :zauberkis

Langzaam zag ik haar linkerhand verdwijnen in haar tasje.... zou ze op dit moment gaan bellen? neen, toch, ze had trouwens haar kleine mondje behoorlijk vol, ha ha :teuflisch
    oef, ze pakte een nieuwe condoom, en scheurde er de verpakking wild af met die heerlijke tandjes van haar. En in no time was ik terug ingepakt.
    nu draaide ze zich echter op haar buik, beentjes gesloten, handjes omhoog op het hoofdkussen. Twee magische woorden, "Fick mir". Daar had deze relnicht dan ook oren naar, en geen enkel probleem mee, maar niet nadat ik haar beide handjes had vastgebonden met de sluiting van mijn badjas. Ik mocht lekker doorstoten, haar lichte kletsjes op haar billetjes geven, en daarbij, ze kon haar handen toch niet verroeren. O ja, ik ben soms een sadistje. Ik stootte zo diep ik kon, één hand speelde met dat A-cupje van haar (liever twee borstjes van Mercedes in de hand dan de joekels van Laura in de bar) en met mijn andere hand trok ik haar hoofd dingend naar achter zodat ik haar heerlijk kon kussen.
    Ze preste die lekkere kont van haar zo ver mogelijk naar achteren, en al tongend deed ze me heerlijk klaarkomen.

Met andere woorden, ze is gewoonweg zalig, en ik ga een abonnement op deze kleine donder nemen ........
    Tot binnen een tweetal weekjes, Coupétje, maar wel een Coupé SL, Super de Luxe dus, of noem het voor mijn part een kleine Lexus, de sportversie dan wel, optrekken dat dat beestje kan......

:wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten