Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Blondines hebben betere seks

Het is al langer geweten dat geblondeerde vrouwen meer plezier hebben, maar nu blijkt dat ze ook zelfzekerder zijn en een avontuurlijker seksleven hebben...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...ere-seks.dhtml

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

blonde of geblondeerde???

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen runter

Wat een gelul !

Groet, Foots :wink:

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln oplossing

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Wat een gelul !

Groet, Foots :wink:
    Ze niet in het hotel afzetten, Foots, maar met haar naar het hotel gaan, dan is jouw Frankfurt-probleem opgelost, en kan je ons hier de waarheid (en niets dan de waarheid) over blondines uit de voeten doen :D

:wink:

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Het is al langer geweten dat geblondeerde vrouwen meer plezier hebben, maar nu blijkt dat ze ook zelfzekerder zijn en een avontuurlijker seksleven hebben...
    Klopt precies als ze de betere mannen krijgen. In een ziekenhuis kriejgt een brunette ziekenverpleegster de assistent en een blondie de baas.

Niets nieuwet! :D

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Beste RP lover,

Ik schreef eerder in algemeen ge-ijsbeer een vraag over 2 nachten in Frankfurt:
    " Ik ben met de auto met navi en de secretaresse (ja blond ja) die drop ik eerst wel bij het hotel."

Nou, ze is zeker niet lelijk hoor en ze vind me wel een aardig maar onbesnut grofbespraakt varken. Ik val gewoon niet zo op blond en ik houd graag zaken en prive gescheiden. Ze is niet getrouwd, maar heeft al heel lang dezelfde vriend.
    We slapen ook in hetzelfde hotel, geen idee, misschien is ze dan wel mijn buurvrouw ??

Maar als ik dan toch een blonde wil proberen, geef me dan Shakira of de PHG Shakira lookalike Loredana. Dat lijkt me geweldig, maar helaas vind Loredana mij niet goed genoeg en dat is vervelend maar niet onoverkomenlijk.

Kortom een blonde in Frankfurt, wellicht wel die van de FKK World website is wel top, maar zeer waarschijnlijk wordt het een brunette of een lange zwartharige.

Mocht de secretaresse trouwens handtastelijk worden in de auto of in het hotel, dan geneer ik mij overigens helemaal nergens voor en dan zal ik rekening houdend met de privacy regels een uitbundig verslag doen over de wulpse blonde secretaresse, maar RPlover, reken er niet te zeker en vast op.

En blondines mogen er van mij zijn, maar ik blijf vaak op de brunettes en vooral de zwartharige terugkomen.

Groet, Foots

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden natuurlijk blond?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Nou, ze is zeker niet lelijk hoor en ze vind me wel een aardig maar onbesnut grofbespraakt varken.
    Oei, dan ben ik niet alleen
    Een blondine met mensenkennis, misschien is ze niet geboren blond, aan jou om het uit te zoeken, en te melden aan je ijsberenfamilie:D.
    Ik hoop zo heel erg stiekem dat ze handtastelijk wordt onderweg, één voordeel, ze is blond, dus lust ze wel varkensvlees:teuflisch
    We horen het wel zeker, ik ga je trouwens heel binnenkort ergens tegenkomen, op een zaterdag of zo

:wink:

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Blinzeln

Beste RPlover,

P.S. bij the way onze blonde secretaresse is vegetarier en ik vind dat voor dames geen probleem. Ik heb liever dat ze erop zuigt dan dat ze er op kauwt.

Bovendien als je met hun uit gaat eten hebben ze dan altijd een extra stuk vlees voor je over en daar houd ik erg van.

Dat handtastelijk lijkt me op 2e overweging eigenlijk ook helemaal niet zo verkeerd, alleen ik schat de kans ongeveer 0,0000..... ?? Maar als dan wordt het ook een heftige uitspatting ook, want ik houd me helemaal nergens voor in, zo ben ik geworden.

Maar met dames blond of anderskleurig weet je het nooit. Het zijn sterk emotioneel wispelturige creaturen, die voor simpel geesten zoals de mijne volledig onlogisch en vreemde keuzes kunnen maken.

Kortom, misschien is er nog hoop voor mij !

Groet, en tot in planeet de blije tuin, Foots

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten