Oorspronkelijk geplaatst door
scoobert
Eindelijk gegeten dan na acht uur en toen werd het tijd om actief te worden....ook Tiga maakte zich klaar om te gaan sporten zei die.
Lekker gedouched en toen toch maar eens op zoek naar een mooie dame, had heel de middag al paar potentiele dames gezien en net uit de douche liep ik Kitty tegen het mooie lijf. Nah gelijk dr vastgepakt.
Even gana zitten op het ligbed bij de sauna en al snel blijkt het enthousiasme waarmee ze door PHG loopt, ook echt is. Gewoon een hele leuk en gezellige meid. Even kwam Tiga langs om als tolk op te treden in een verhaal over een eekhoorn en een blonde meid en toen was ze helemaal van mij.
Uiteindel,ijk dan toch naar de kamer gegaan en zoals jullie inmidels wel weten ga ik niety in details, ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was. De aanbeveling van Maggy paar weken geleden is dus niet voor niks geweest.
Na een uurtje tevreden van de kamer af, maar Kitty vond het wel erg gezellig met me dus besloten we samen een drankje te pakken en in de bar te gaan zitten. Lekker gekletst met mekaar en zelfs een beetje gedanst hehe...ze vind dansen super zegt ze !
Ze luste wel een Virgin Colada, toevallig ook de enige cocktail die ik ook drink hehe. Na een tijdje wilde ze wel de sauna uitproberen, maar helaas was deze verpest :teuflisch dor de voorgangers en sprongen de ogen bijna uit je kast toen je de deur opendeed. Naar ademhappend en hoofdschuddend besloten we dan maar te gaan douchen (apart) en nogmaals ons terug te trekken op een kamer. Het werd hutje 30 en ook de tweede keer was gewoon erg lekker en leuk.
Kitty is een meid die echt opgaat in het geheel, maar dan moet je zelf wel ook daar van houden. Een bevestiging wat ik de laatste tijd vaker hoor dat er steeds meer
ongelikte beren komen kreeg ik ook van haar
Maar goed, herhalingsgevaar is vrij groot !!!
Hoogtepunt van de dag :
Eekhoorn die zijn badjas weer strakker moet aantrekken omdat Vera op paaseitjes-jacht was
: