Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 192
    Last Online
    Gisteren @ 22:39
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Vrijdag ben ik weer bij ons tuintje geweest. Het klimaat was goed. Helaas heb ik de goulash van de metzker moeten missen. Ik was anderszijds occupied zullen we maar zeggen. Hetgeen me weer een mooi excuus gaf om een etentje te organiseren met mijn favoriete diner partner :D . Er waren heel weinig nederlanders veel dames beginnen al te klagen als we ontbreken en er alleen
    Duitse gasten zijn, das wel erg leuk.

Ook Lavinja was er weer, deze meid is op de goede weg op dit moment. Ze lijkt een beetje gebroken te hebben met de Louisa en Lorredana, iets dat alleen maar goed te noemen is om wel 1000 redenen. Ook Isabel is er weer, een aangename verassing. Ze is toch wel een van de dames die ik het liefste zie. Aardig lief en knap een echte lethal weapon om het zo maar te zeggen. Ik heb ook nog eens even Anna aan zitten kijken. Onze Russische vamp en talk of the day als ze er is. Nog steeds ontgaat me compleet wat er zo speciaal is aan deze dame. Naar haar gedrag te oordelen lijkt ze 100% profi. Ze jaagt als panter, en sluipt zich langszaam en subtiel een weg naar haar volgende prooi. Helaas trekt het me niet genoeg om het eens uit te willen proberen.

Ik wil nog een kleine opmerking plaatsen over Liba, een tsjechische die toch al enige tijd in Happy verblijft. Ik herinner me het verblijf met haar als een echte traktatie al moet ik zeggen als je de sex-godin zoekt, dat je dan helaas door moet zoeken. Ze is erg zacht en werkt met zachte strelingen en ze doet vol aandacht haar werk. Persoonlijk wordt ik erg opgewonden van die aanpak, welke ervoor zorgt dat ik nog geen fatsoendelijke kamer met dr kan doen (Just call me Speedy Gonzales). Dit is de eerste (niet liegen de tweede, maar de enige die nog in PHG is) waarvan ik moet zeggen dat ze een on-toppertje is. Dus als je niet van het echte hardcore werk houd, dan moet je ze echt eens een sessie met haar doen.

:wink: Bis morgen

PS. Ben ik nou de enige die hier wat neerzet. Ik weet dat een aantal van de schrijvende beertjes zijn geweest. Schrijf eens wat dan valt het niet zo op dat ik vandaag voor de 3e keer deze week een bezoek ga brengen.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 1 april 2006 om 11:03

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Vrijdag ben ik weer bij ons tuintje geweest. Het klimaat was goed. Helaas heb ik de goulash van de metzker moeten missen. Ik was anderszijds occupied zullen we maar zeggen. Hetgeen me weer een mooi excuus gaf om een etentje te organiseren met mijn favoriete diner partner :D . Er waren heel weinig nederlanders veel dames beginnen al te klagen als we ontbreken en er alleen
    Duitse gasten zijn, das wel erg leuk.

Ook Lavinja was er weer, deze meid is op de goede weg op dit moment. Ze lijkt een beetje gebroken te hebben met de Louisa en Lorredana, iets dat alleen maar goed te noemen is om wel 1000 redenen. Ook Isabel is er weer, een aangename verassing. Ze is toch wel een van de dames die ik het liefste zie. Aardig lief en knap een echte lethal weapon om het zo maar te zeggen. Ik heb ook nog eens even Anna aan zitten kijken. Onze Russische vamp en talk of the day als ze er is. Nog steeds ontgaat me compleet wat er zo speciaal is aan deze dame. Naar haar gedrag te oordelen lijkt ze 100% profi. Ze jaagt als panter, en sluipt zich langszaam en subtiel een weg naar haar volgende prooi. Helaas trekt het me niet genoeg om het eens uit te willen proberen.

Ik wil nog een kleine opmerking plaatsen over Liba, een tsjechische die toch al enige tijd in Happy verblijft. Ik herinner me het verblijf met haar als een echte traktatie al moet ik zeggen als je de sex-godin zoekt, dat je dan helaas door moet zoeken. Ze is erg zacht en werkt met zachte strelingen en ze doet vol aandacht haar werk. Persoonlijk wordt ik erg opgewonden van die aanpak, welke ervoor zorgt dat ik nog geen fatsoendelijke kamer met dr kan doen (Just call me Speedy Gonzales). Dit is de eerste (niet liegen de tweede, maar de enige die nog in PHG is) waarvan ik moet zeggen dat ze een on-toppertje is. Dus als je niet van het echte hardcore werk houd, dan moet je ze echt eens een sessie met haar doen.

:wink: Bis morgen

PS. Ben ik nou de enige die hier wat neerzet. Ik weet dat een aantal van de schrijvende beertjes zijn geweest. Schrijf eens wat dan valt het niet zo op dat ik vandaag voor de 3e keer deze week een bezoek ga brengen.
    Ik wilde net zeggen....jij niet op zaterdag ??? Leek me al bijna onmogelijk :teuflisch
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Ach en ik ga jou er niet tegenkomen zeker! Ja ik ga even uitrusten ja :D van alle beslommeringen deze week ben ik extra moe en moet ik extra rust hebben van dokter Andre.

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag

Om te verhullen dat NKG gisteren voor de derde keer in vier dagen in Oedt was dan toch ook maar weer een verhaaltje van mij.

Het leek wel een reunie , want er waren ontzettend veel ijsberenforum-gangers, zoals Willem2, Tiga, JackD, Knabbel, Babbel, NKG, Lustman, Horny one, Rex en ik zelf dus van de Nederlandse afvaardiging. Voor onze Oosterburen waren er onder andere Willi69, Bitchhunter en Robin de saunameister.
    Tja wat te zeggen, de sfeer zat er vanaf het begin goed in en dat heeft zich in mijn geval ook verder doorgezet naar de avond. Het eten was ook redelijk goed (aardappelgratin, kalkoen of varkensvlees, rijst en natuurlijk de sauzen a la Metzker ).
    In de middag even een sauna genomen met Knabbel en daarbij Louisa kunnen bewonderen in het raam in dr mooie Eva kostuum. Knabbel wilde spontaan niet mer de sauna in, zeker toen ze zich in de vensterbank ging insmeren met bodylotion Rest van de middag doorgekomen met veel kletsen en onzin vertellen. Jill was op mannenjacht en hoe.... ....op den duur werd het zelfs lachwekkend. Babbel sloeg zijn beurt af en ook Willi69 durfde niet :D
    Eindelijk gegeten dan na acht uur en toen werd het tijd om actief te worden....ook Tiga maakte zich klaar om te gaan sporten zei die.
    Lekker gedouched en toen toch maar eens op zoek naar een mooie dame, had heel de middag al paar potentiele dames gezien en net uit de douche liep ik Kitty tegen het mooie lijf. Nah gelijk dr vastgepakt.
    Even gana zitten op het ligbed bij de sauna en al snel blijkt het enthousiasme waarmee ze door PHG loopt, ook echt is. Gewoon een hele leuk en gezellige meid. Even kwam Tiga langs om als tolk op te treden in een verhaal over een eekhoorn en een blonde meid en toen was ze helemaal van mij.
    Uiteindel,ijk dan toch naar de kamer gegaan en zoals jullie inmidels wel weten ga ik niety in details, ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was. De aanbeveling van Maggy paar weken geleden is dus niet voor niks geweest.
    Na een uurtje tevreden van de kamer af, maar Kitty vond het wel erg gezellig met me dus besloten we samen een drankje te pakken en in de bar te gaan zitten. Lekker gekletst met mekaar en zelfs een beetje gedanst hehe...ze vind dansen super zegt ze !
    Ze luste wel een Virgin Colada, toevallig ook de enige cocktail die ik ook drink hehe. Na een tijdje wilde ze wel de sauna uitproberen, maar helaas was deze verpest :teuflisch dor de voorgangers en sprongen de ogen bijna uit je kast toen je de deur opendeed. Naar ademhappend en hoofdschuddend besloten we dan maar te gaan douchen (apart) en nogmaals ons terug te trekken op een kamer. Het werd hutje 30 en ook de tweede keer was gewoon erg lekker en leuk.
    Om kwart over 1 was dan het einde van deze dag aanstaande....nog even Vera en Lavinja (met gelukkig geen zere knie meer) blij gemaakt met een zakje paaseitjes en toen huiswaarts gegaan. Ik weet niet wie het licht heeft uitgedaan, NKG of Tiga :D
    Kitty is een meid die echt opgaat in het geheel, maar dan moet je zelf wel ook daar van houden. Een bevestiging wat ik de laatste tijd vaker hoor dat er steeds meer ongelikte beren komen kreeg ik ook van haar
    Maar goed, herhalingsgevaar is vrij groot !!!

Hoogtepunt van de dag :

Eekhoorn die zijn badjas weer strakker moet aantrekken omdat Vera op paaseitjes-jacht was
    :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 april 2006 om 15:52

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Ik weet niet wie het licht heeft uitgedaan, NKG of Tiga :D
    Knabbel en Tiga zo rond 02.15u :p
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Gisteren @ 21:57
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Toch maar weer een korte story....................

Gisteren na een lange tijd, weer in ons droom paradijs in Oedt geweest. ( heb inmiddels ook GT ondekt en ben daar de afgelopen maand een aantal keren geweest)

Er waren veel bekende ijsberen, waardoor de avond al meteen goed begon.
    Eerste ronde met de Duitse Jill weggeweest. Wat is dit een supergeil wijf zeg. Ik had niet langer dan 15 minuten nodig, geen herhalingsgevaar dus!!

Tweede ronde met de sexy Poolse blonde Jessica naar de kamer. Was weer super!!!!!!!!!!!!!

Derde ronde wilde ik eigenlijk met Vera, maar uiteindelijk besloten om met de Poolse Isabel naar de kamer te gaan. Leuke, vriendelijke, verzorgde meid, maar niet voor een next time. Geen spijt van gehad, maar geen culinair hoogstandje. Ik heb gelukkig ook andere favorieten die hoger op mijn verlanglijstje (blijven) staan.........................:wink:

Al met al een prima Zaterdagavond beleefd!!!!!!!!

En sorry Ijsberen dat ik de afgelopen maanden geen postings (meer) heb geschreven, maar daar had ik ff geen zin an!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Kitty................

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Eindelijk gegeten dan na acht uur en toen werd het tijd om actief te worden....ook Tiga maakte zich klaar om te gaan sporten zei die.
    Lekker gedouched en toen toch maar eens op zoek naar een mooie dame, had heel de middag al paar potentiele dames gezien en net uit de douche liep ik Kitty tegen het mooie lijf. Nah gelijk dr vastgepakt.
    Even gana zitten op het ligbed bij de sauna en al snel blijkt het enthousiasme waarmee ze door PHG loopt, ook echt is. Gewoon een hele leuk en gezellige meid. Even kwam Tiga langs om als tolk op te treden in een verhaal over een eekhoorn en een blonde meid en toen was ze helemaal van mij.
    Uiteindel,ijk dan toch naar de kamer gegaan en zoals jullie inmidels wel weten ga ik niety in details, ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was. De aanbeveling van Maggy paar weken geleden is dus niet voor niks geweest.
    Na een uurtje tevreden van de kamer af, maar Kitty vond het wel erg gezellig met me dus besloten we samen een drankje te pakken en in de bar te gaan zitten. Lekker gekletst met mekaar en zelfs een beetje gedanst hehe...ze vind dansen super zegt ze !
    Ze luste wel een Virgin Colada, toevallig ook de enige cocktail die ik ook drink hehe. Na een tijdje wilde ze wel de sauna uitproberen, maar helaas was deze verpest :teuflisch dor de voorgangers en sprongen de ogen bijna uit je kast toen je de deur opendeed. Naar ademhappend en hoofdschuddend besloten we dan maar te gaan douchen (apart) en nogmaals ons terug te trekken op een kamer. Het werd hutje 30 en ook de tweede keer was gewoon erg lekker en leuk.
    Kitty is een meid die echt opgaat in het geheel, maar dan moet je zelf wel ook daar van houden. Een bevestiging wat ik de laatste tijd vaker hoor dat er steeds meer ongelikte beren komen kreeg ik ook van haar
    Maar goed, herhalingsgevaar is vrij groot !!!

Hoogtepunt van de dag :

Eekhoorn die zijn badjas weer strakker moet aantrekken omdat Vera op paaseitjes-jacht was
    :
    Scoob,

de kans die ik kreeg om Kitty te mogen spotten ( jij was zo vrij haar bijna de gehele avond onder jouw ijsbeerarmen mee te nemen), deed mijn ogen verbazen. Dat je een goede smaak hebt qua vrouwen wist ik al, maar deze meid vond ik ook zeer bijzonder. Jammer dat je recensie van gisteren weinig doet verhullen, maar aan jou relaxe houding gisteren besef ik dat het super geweest moet zijn met haar. Ik hoop haar volgende keer tegen te komen.
    Wat een mooie meid was dat zeg............................En ik denk dat het hoogtepunt van gisteren toch een andere invulling heeft!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Hele kleine kans dat ik er morgen ben.
    Ik ben nog wat ziekjes. Heb het maandag opgelopen op mijn werk. Ben er allergisch voor :D

Knabbel :wink:

Pfff Ik was er wel Ik heb het toch gered. Was er al redelijk vroeg en heb me weer heel goed vermaakt. Heel wat sauna, goed eten en als toetje een heerlijke dame de sauna in en mee de kamer op.
    Het was voor mij een superzaterdag.

Knabbel :wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Nu eens wachten op D

Knabbel
    volgende week volgens de "grapevine" oftewel geruchtenmolen (angela) :D

Last Online
    Gisteren @ 19:06
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Ja ik was er afgelopen zaterdag ook. Ondanks dat ik even pauze hou van het lopen ben ik eens een keer gegaan om te "chillen" zoals enkele ijsberen dat zeggen. Ik had het even een heel klein beetje moeilijk door Jill die mij brutaal bij de nootjes pakte en het altijd aanwezige stokje wat oprispingen kreeg :D . Voor de rest was Vera erg aardig tegen me. Ben ik wezen afkoelen met wat ijsberen in de sauna. Heb ik eens een biertje gedronken, wat cocktails en me heel goed vermaakt.

Babbel :wink: :wink:

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard kleine Roemeense Dana???

volgende week volgens de "grapevine" oftewel geruchtenmolen (angela) :D
    Hoi NKG,

mag ik hieruit concluderen dat jij de kleine Roemeense Dana bedoeld??

Echt een schat van een meid deze Dana, ze is lief , altijd zeer vriendelijk en spontaan en soms een tikkeltje ondeugend!!! Gek genoeg haar nooit uitgeprobeerd,maar om heel eerlijk te zijn, kan ik het er niet op!!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Hoi NKG,

mag ik hieruit concluderen dat jij de kleine Roemeense Dana bedoeld??

Echt een schat van een meid deze Dana, ze is lief , altijd zeer vriendelijk en spontaan en soms een tikkeltje ondeugend!!! Gek genoeg haar nooit uitgeprobeerd,maar om heel eerlijk te zijn, kan ik het er niet op!!
    Beste Rex,

Wie bedoel je nou? Angela is al terug en met D praat ik over Doris. Helaas voor de fans van Dana. Misschien wat cryptisch allemaal maar goed. Over Dana en Anna weet ik helaas niets!

FYI.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 4 april 2006 om 20:45

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard ook prima.......................

Beste Rex,

Wie bedoel je nou? Angela is al terug en met D praat ik over Doris. Helaas voor de fans van Dana. Misschien wat cryptisch allemaal maar goed. Over Dana en Anna weet ik helaas niets!

FYI.
    Beste NKG,
    ik bedoelde toch echt Dana, want zij is meestal degene die met Angela optrekt in Oedt. Maar ik heb me dus vergist blijkbaar..............Hoe je nu ineens weer aan Anna komt, geen idee?? Je moet ook niet zo vaak komen, je gaat alle lekkertjes door elkaar halen.................Maar Doris vind ik ook prima hoor!!!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Beste NKG,
    ik bedoelde toch echt Dana, want zij is meestal degene die met Angela optrekt in Oedt. Maar ik heb me dus vergist blijkbaar..............Hoe je nu ineens weer aan Anna komt, geen idee?? Je moet ook niet zo vaak komen, je gaat alle lekkertjes door elkaar halen.................Maar Doris vind ik ook prima hoor!!!
    Nou Rex, waarschijnlijk vermelde ik Anna omdat Dana, Anna en Angela, Doris en natuurlijk Vera meestal met mekaar optrekken. Van dit rijtje zijn atm alleen Vera en Angela daar. IK probeer slechts volledig (en helder) te zijn in mijn communicatie.

:wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
    Een van haar klachten is dat Happy geen limiet zet op het aantal dames dat welkom is en bij een overschot aan dames gaan de opbrengsten automatisch achteruit. Als je dan genoeg clubs kent waar het makkelijker gaat is de keuze snel gemaakt! Helaas is dit een klacht die ik wel vaker gehoord heb en vandaar waarschijnlijk ook de grote doorstroming van de laatste tijd.
    Nou wil ik niet lullig zijn. Maar dat zijn de dames/clubleiding zelf een beetje schuld. Van de zomer is het diverse malen voorgekomen dat er echt te weinig dames aanwezig waren. Dus ik snap wel waarom dit gedaan wordt, ook adverteert happy met immer 60 dahmen anwesend! Dit wordt een probleem als het aantal gasten onder de xxx gaat. Dit komt ook door de migratie, als de dames er niet zijn omdat ze elders werken moet Happy wel op zoek naar vervanging. Vervolgens gaan klagen over de hoeveelheid dames en de kwaliteit is een beetje mosterd naar de maaltijd, in mijn ogen.

Wat ik weet van Globe is dat de dames daar veel meer moeten betalen, langere werktijden hebben en de concurentie er veel groter is. Ze worden daar afgeleefd voor enkele honderd euro`s meer. Het is maar net wat je belangrijk vind in je leven. Een goede werkomgeving, of meer geld. Voor vele komt Zwitserland toch al niet in de picture omdat ze erg streng zijn met papieren.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Even voor de duidelijkheid. Dit gaat niet over Isabelle. Het is een algemene tendens. Als ik dit over Isabelle als persoon was bedoelt had ik dit in haar topic geschreven. Het is een trend dat dames het geluk snel ergens anders zoeken, wat er weer voor zorgt dat er veel verloop is met als gevolg dat clubs bijna wel consessies moeten doen om aanbod en vraag op peil te houden. Tenminste zo zou je het kunnen intrepeteren. Maar iedereen zal hier wel zo zijn mening over hebben

PS. Ik haal hier alleen globe als voorbeeld aan omdat dit reeds in dr topic staat. Het had een willekeurige andere club kunnen zijn

Last Online
    25 juni 2007 @ 17:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Cool

Zaterdag waren er weer heel wat forumgangers in Happy.
    De sfeer was goed, het eten supper !
    Er waren zeker genoeg vrouwen, enkel tegen de avond waren er zoveel beren dat de meeste vrouwen bezet waren, dat was wel spijtig.

Maar al bij al vond ik het persoonlijk een zeer geslaagde dag .

De forumgangers waarvan ik weet dat ze aanwezig waren:

Willem2, Uurtje, Nkg, Bonkie6, Bonkie5be, De Souza, Deux Deux, Latoyan, Einzelganger

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Een slechte PHG dag

Ik was gisteren ook weers eens van de partij, samen met vriend Jansen om 18:45 aangekomen.
    In de hal stonden al heel wat bekende ijserberen, waaronder NKG, Willem2 en Scoobert.

Het was een vreemde dag. De stemming was erg mat. Ik begon mezelf af te vragen of het aan mij lag, maar ook Jansen gaf aan dat het op een of andere manier anders was. Hij had nog een dame op het oog, maar die was te druk met andere ijsberen. Ik hoopte dat ik mijn topper ook nog zou zien voordat ze voor langere tijd vertrek, maar helaas was ze er niet, Ik kan kort zijn, ik heb het tot 21:15 weten vol te houden, teneinde zowel Jansen als ik met volle zak de property van PHG verlieten. Voor mij al de vierde keer dat ik een goedkope avond had , voor Jansen voor het eerst in z'n loopbaan. Ik hoop niet dat dit een trend gaat worden.

Volgende keer beter,

BR, Sonny

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag Mijn verhaaltje

De zondag begon ergens voor de middag waar ik door NKG werd aangesproken op msn. Wat de plannen waren voor de middag...tja die wist hij wel
    Ik werd uitgenodigd om een ijsje te komen eten bij Neerlands masterijsmaker in het mooie Noord-Limburg om van daaruit dan de expeditie richting Oedt voort te zetten.
    Even routeplanner erbij en na een verkwikkende douche de auto in. Op het afgesporken tijdstip gearriveerd en ook nog niet eens fout gereden:D Ik moet zeggen superlekker dat ijs en met het zonnetje in ons gezicht kon het me wel bevallen daar. We besloten om wat ijs mee te nemen voor de dames in PHG, een tweetal bakken werd volgepropt met diverse soorten en zoals wel te raden lieten de dames zich dat erg goed smaken. De goedkeurende knikjes en de mmmm waren niet van de lucht.
    In ons tuintje waren inmiddels ook Willem 2 en Lustman gearriveerd, later nog gevolgd door nog een paar bekenden. Daar ik zaterdag een zware tennispartij had gespeeld besloot ik snel mij te verstoppen bij Udo....en nodig dat het was....jezus wat deed dat pijn in me brakke lijf :o . een lekkere sauna en een frisse jus later voelde ik me al stuk beter en even zitten kletsen met een paar ijsberen. Inmiddels was ik natuurlijk ook begroet door de nodige dames.
    Het was voor het gevoel een vrij rustige dag zowel op ijsberen- als op damesgebied. Willen kliederde Catharina onder met massageolie (haar schoenen vergat ie deze keer :thefinger ), NKG amuseerde zich met de Roemeense clan en ik had het eerste gesprek met Kitty.
    Al snel was het 7 uur en werd er gegeten. Het smaakte vrij goed, hoewel NKG besloot maar weer eens italiaans te bestellen. Ik weet nu nog niet of ie dat wel heeft gedaan hehe.
    Met een volle buik aan de bar gaan zitten en nog wat te drinken genomen om even uit te buiken. Lustman was weer op oorlogssterkte en was al snel verdwenen met Lazarina. Willem2 betastte NKG nog wat onzedelijk , hetgeen mij deed besluiten rustigere oorden op te zoeken met mijn gezelschap . Even zitten keuvelen in het nachtcafe en vervolgens vertrokken naar de kamer.
    Zoals jullie gewend zijn ga ik daar niet meer over schrijven, maar kan alleen maar zeggen dat we het beiden wederom zeer naar onze zin hebben gehad.
    Na afloop van de kamersessie nog wat samen gedronken in de bar, waarn aik toch maar besloot huiswaarts te gaan. Inmiddels was het al bijna middernacht weer. NKG was nog in diep gesprek verwikkeld met Ginger.
    Ik werd uitgeleide gedaan door mijn kamergenote, waarbij ik de gedeeltelijke vertaling kreeg van Catharina (dankjewel daarvoor hehe).
    Zo dook ik de nacht in om vanmorgen moe maar voldaan op te staan en te gaan werken.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik was gisteren ook weers eens van de partij, samen met vriend Jansen om 18:45 aangekomen.
    In de hal stonden al heel wat bekende ijserberen, waaronder NKG, Willem2 en Scoobert.

Het was een vreemde dag. De stemming was erg mat. Ik begon mezelf af te vragen of het aan mij lag, maar ook Jansen gaf aan dat het op een of andere manier anders was. Hij had nog een dame op het oog, maar die was te druk met andere ijsberen. Ik hoopte dat ik mijn topper ook nog zou zien voordat ze voor langere tijd vertrek, maar helaas was ze er niet, Ik kan kort zijn, ik heb het tot 21:15 weten vol te houden, teneinde zowel Jansen als ik met volle zak de property van PHG verlieten. Voor mij al de vierde keer dat ik een goedkope avond had , voor Jansen voor het eerst in z'n loopbaan. Ik hoop niet dat dit een trend gaat worden.

Volgende keer beter,

BR, Sonny
    Nou Sonny,

Het is zondags altijd wel wat minder hoor. Veel van de dames blijven thuis omdat het een rustige dag is. Maar voor een zondag heb ik me uitstekend vermaakt zelfs al moet ik zeggen, dat ook ik, niet geknalt heb. Het is meer een relax dag. Als je dan voor de aktie naar PHG komt kun je beter eerst even bellen wie er allemaal is. Of je geld in een andere dag investeren :D

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard PS.....

PS heren,

Ik heb besloten na mijn 300 ste bereicht om eens wat nieuw talent het leven in de IBF schijnwerper te laten proeven. Met andere woorden ik word langszaam moe van me eigen posts. Dus niet denken die post ook niet meer! Ik wil gewoon graag wat meer van die andere 980 leden lezen. Dus zal ik niet meer gras voor voeten weg liggen te maaien.

:D

Voor specifieke vragen aan het VVV kantoor in oedt verwijs ik naar IM. :teuflisch

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Extra over zondag :

Vergat nog te melden dat het vrij gevaarlijk is om in Duitsland motor te rijden als NKG op weg is naar PHG. Dan ontziet hij niets en niemand :D :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 april 2006 om 02:02

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Meest biedende eerst nieuwe rage ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop

Volgende keer beter,

BR, Sonny
    Klopt Klopt Klopt.

En ik ben ook niet van plan om in de rij te gaan staan zeker niet omdat het gisteren ook ging dat de meest biedende eerst mag.
    Nee Claudia zo ga je niet met klanten om,ook de andere twee hadden hier moeite mee.
    Op een tijd afspreken dat moet kunnen als er andere voor zijn,maar niet uitspelen op geld.
    Ook nummer 1 na een half uur terug sturen met de belofte dat hij later op de avond nog een half uur mag en dat ook doet zo ver krijg je mij niet.
    Meerdere mannen hebben dit gevolgd en hadden hier ook bedenkingen over dit is niet goed voor de club als meerdere dit voorbeeld gaan volgen.
    Ook loredena ( Sakira ) had hier haar bedenkingen over maar vond het wel aardig.
    Ik had nr 2 kunnen worden maar heb gekozen om helemaal niet meer mee te
    gaan.

Zie Claudia ik ben wel van plan om dit wel met haar uit te praten dat ze dit niet moet gaan invoeren,alleen al omdat ik haar heel erg mocht.
    En hoop dan dat ze dit zelf ook inziet.
    Dus ik ga dit niet aan de teke vrouwen of menno melden omdat ik haar eerst zelf wil spreken.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 10 april 2006 om 22:30

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    302

Standaard

Tja een spaanse die roemeens spreekt dat is nu eenmaal zeldzaam. Daar moet je toch extra voor betaling. :D Misschien wilde ze wel gewoon liever met die andere naar de kamer. Kan ook nog he, vaak worden er truckjes gebruikt om onder een klant uit te komen.

Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het zo is he! En ik val ook niemand aan, ik zeg alleen dat het wel eens gebeurt (het aantal keren dat ik voor de dames een geintresseerde gast moest spelen, tel ik niet eens meer).

Uit mijn ervaring met Ola kan ik je vertellen dat naar de thekefrau gaan, een averechts effect heeft. Zeker als je nog vaker met dr naar de kamer wilt.

FYI.

Ps. Voor mij boeide dat niet echt toen, Ola was history voor me.

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Reden NKG het slachtoffer hehe

(het aantal keren dat ik voor de dames een geintresseerde gast moest spelen, tel ik niet eens meer).
    Waar zou dat nu aan liggen.....aan de frequenties van je bezoek (en dus beschikbaarheid :thefinger ) of aan de onwil om met anderen naar de kamer te gaan.

Ik hou het op je gezellige jij zijn :D

Enne...ik heb zin in een dame blanche :green_smi

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten